Наша сеть партнеров Banwar
(Україна, Вишневе) 31.03.2012
На початку січня продав свою Шкоду-Феліцію 1300 см.куб, LX яка служила мені вірою і правдою 12, 5 років. Довго вибирав, що взяти, переглянув безліч автомобілів. Вимоги до автомобілів були: великий багажник (у мене велика сім'я), надійність, безпеку, економічність і звичайно ціна. Зупинився на КІА РІО в комплектації ТОП. Три місяці я обдзвонював всі автосалони Києва в безуспішних спробах придбання цього чуда Російського автопрома. Спроби виявилися безрезультатними. Скрізь у мене записали координати і годували сніданками (ось-ось буде замовлення). Нарешті я не витримав і зважився на покупку іншої машини. Марку автомобіля вирішив не міняти, змінив тільки модель. Машину вибирав в автосалоні на вул. Грінченка 18. Вибір стояв між Kia Cerato і Ceed SW, комплектація мід в обох випадках. Cerato стояла в салоні, а Ceed SW був уже куплений, стояв на майданчику в очікуванні передпродажної підготовки. Мені люб'язно його відкрили, дозволили облазити весь, все детально розповіли і показали. Словом вибір був зроблений на користь Ceedа. Через 6 днів така ж машина вже була у мене повністю оформлена і зареєстрована.
На жаль, в інтернеті дуже мало відгуків про даний автомобіль, а ті, що є відносяться до попередньої версії. Переглянуті мною тестдрайв теж не вражають, так як дають дуже суперечливу інформацію.
Пробіг поки невеликий, про надійність судити ще рано, але перші враження вже склалися. Буду сподіватися, що мій відгук допоможе кому-то.
Перше, вражають уяву, це габарити автомобіля - він величезний (це дійсно сімейний автомобіль); багажник дуже зручний, просторий, під підлогою купа невеликих закритих скриньок, кишеньок та інших порожнин. Найперший, він же і найбільший помістив в себе вогнегасник, аптечку та електрокомпресор, в інші були розіпхати щітка, ганчірки, знак аварійної зупинки і ін. Словом, все що раніше я возив з собою в багажнику, тепер запросто виявилося під підлогою. У багажнику є розетка на 12 V, наскільки вона там актуальна не знаю. Повсть оббивки багажника приємний на дотик, але бруднитися буде швидко, тому рекомендую всім брати гумовий килимок в багажник (правда його вартість в районі 500 грн., Що трохи забагато для шматка гуми виробництва Росії).
Була думка відразу поставити ГБО (ціна питання в районі 7000 грн), але під підлогою багажника замість повнорозмірного колеса знаходиться докатка, так що місця для балона дуже мало (літрів на 20-30 не більш), а заправлятися щодня бажання немає. Так само не хочеться балон ставити безпосередньо в багажник, втрачається вся принадність великого багажника і можливість трансформації салону. Поки машина на обкатці - буду ще думати про доцільність ГБО.
Заднє скло невеликих розмірів, тоноване і враховуючи довжину автомобіля, паркуватися заднім ходом буде дуже проблематично навіть для досвідчених водіїв. Рекомендую відразу ставити парктроник. Двигун з низу прикритий лиш невеликим шматочком пластику, що мене абсолютно не вразило. Мені поставили металеву захист, яка практично повністю прикрила з низу весь моторний відсік (ціна питання - близько 800 грн).
В розкладному ключі передбачена функція дистанційного відкривання дверей і багажника, але немає штатної сигналізації. На мою це мінус. Я відразу поставив сигналізацію Конвой (1800 грн) і тепер змушений тягати на зв'язці два брелка пристойних розмірів (в кишені брюк їх носити незручно - кишеню сильно випирає). Це питання я думаю заводу треба було б доопрацювати.
Далі - салон. Дуже зручні крісла, бічна підтримка вдала, не дуже сподобався матеріал (здається він буде швидко бруднитися) з часом планую одягнути чохли (фірмові 2500 грн - дуже дорогі, пошукаю щось інше). Пластик дуже якісний, м'який, розташування центральної консолі продумано до дрібниць, все чітко включається, але величезна кількість кнопок трохи лякає (вивчу я їх призначення колись). Не дуже зручно пристібати ремінь безпеки, певною мірою перешкоджає підлокітник. Підсвічування приладів горить весь час червоним світлом і це трохи напружує, коли розберуся з усіма цими кнопками, спробую її пригасити (якщо вийти - вимкнути взагалі, щоб включалася тільки при включенні габаритів).
Шести ступінчаста коробка передач - це пісня, включаються ідеально чітко, вібрації на рукоятці не відчувається абсолютно. Комп'ютер підказує коли треба переходити на наступну передачу (1 - рушити, 2 - до 30-35 км., 3 - до 50-55 км., 4 - до 70-75 км, далі 5, на 6 я ще не переходив, так як машина проходить обкатку). Трохи напружує зчеплення, на мій погляд малуватий вільний хід (можливо це справа звички). Двигун 1.6 - дуже тяговітий, потужності вистачає з головою (необхідності в 2-х літровому двигуні, про який багато хто мріє особисто я не бачу). На холостих обертах двигун працює так тихо, що його практично не чутно (перший час на світлофорах постійно кидав погляд на тахометр, так як здавалося що машина заглохла). Шумоізоляція цілком пристойна. Ходова добре гасить невеликі нерівності, на кермі абсолютно не відчувається ніякої вібрації при проходженні ям. Оптика відмінна, світло чіткий і яскравий, добре відрегульований, правда все фари з пластика. На колишній машині у мене були зі скла.
Загальне враження від якості збірки автомобіля - вельми і вельми позитивне. Всі деталі та елементи кузова ретельно підігнані і відрегульовані.
З усього сказаного можу зробити висновок: прекрасний сімейний автомобіль, дуже зручний і комфортний, думаю він цілком стоїть своїх грошей. Всі перераховані мною недоліки - можливо це просто справа звички.
Плюси автомобіля: Все перераховане вище.
Мінуси автомобіля: Поки серйозних претензій до автомобіля немає.
Через 1 міс. і 6 днів Ігор дописав: Пробіг вже майже 1000 км. Машина з кожним днем мені подобається все більше і більше. Звик до зчеплення, до коробки передач. Комп радить яку передачу включати, на рівно дорозі або якщо дорога йде під гору при ненавантаженому автомобілі буває рекомендує 5 передачу при швидкості 60, при 70-уже 6 передачу. При перемиканні (за рекомендацією комп'ютера) тахометр стабільно показує обороти в межах 1900-2000 оборотів. Прикольна штука комп. Все поки що працює ідеально. Після 700-800 км пробек значно впав витрата бензину. Спочатку він був в межах 8.7-9.1 літрів (без кондиціонера, так як на вулиці було не жарко), зараз 7.4-7.6 на 100 км. (При працюючому кондиціонері, їжджу виключно по Києву, швидкість 60-80 км, в пробках правда не стою, так як маршрут руху у мене підібраний на околиці Києва і частково по окружній дорозі). Питання про встановлення ГБО відпало саме собою. Після установки сигналізації, чомусь не працює кнопка відкривання багажника з електронного ключа (буду проходити нульове ТО, задам питання). Помітив один невеликий недолік в підвісці, коли порожня машина їде по не рівній поверхні (особливо якщо горби розташовані в шаховому порядку), машину досить сильно розгойдує з сторно в сторону (відчуття, наче пливеш на човні), що не дуже приємне відчуття, хоча на рульовому управлінні це абсолютно не відчувається. Якщо ж машина прігружен, то підвіска спрацьовує ідеально, машина йде як влита по дорозі. Підсвічування приладів днем відключити неможливо і її яскравість днем не регулюється. Відрегулювати яскравість підсвічування можна тільки коли включені фари.
Recee'd
Одне зі значень англійського дієслова to recede - перекодувати. Саме це і сталося з KIA cee'd після рестайлінгу. Незважаючи на локальний характер змін, що відбулися з автомобілем метаморфози глобальні: розробники підкоригували генетичний код моделі.