Volkswagen Golf, 2011 р.в.
Наша сеть партнеров Banwar
Рік випуску: 2011
Кузов: (5 дв.)
Двигун: 1.6 л, Дизель, АКПП, 105 к.с.
Пробіг: 52,000 км
Привід:
Історія покупки. До Гольфа у мене була Мазда 3 Хетч 1.6 автомат. Дуже гарний дизайн і салон теж в порядку. Але почала дратувати ходова (реально кожні 30 тисяч перепрісовка сайлентблоков задньої багаторичажка і амортизатори також часто міняв). Далі ходова галаслива і жорстка. У салоні багато цвіркунів. В результаті машина не дарувала мені комфорт і витрата в місті 10-11л вже трохи напружував кишеню. Вирішив продавати 3-ку.
Що ж на заміну 3-ке? Мої найголовніші критерії від нової машини: (комфортна і енергоємна ходова, тиша в салоні і витрата до 6л і обов'язково при всьому при цьому АВТОМАТ і ціна до 30 штук). Вибір дизельних авто з об'ємом до 1.6 і з автоматичною трансмісією в Україні не великий. В відбір потрапили: Citroen C4 1.6 e-HDI AT, Hyundai i30 1.6CRDI AT, далі Peugeot 3008 1.6 e-HDI AT і Golf VI 1.6TDI 7DSG. На всіх машинах провів тест-драйв. Корейська i30 відпав (через 4х ступеневої автомата і більшого комфорту, ніж моя 3-ка, я не відчув). Французи на свої гроші дуже гарні, АЛЕ вибрав я Гольф. Мені не так важливі були фичи (масажори сидіння, варіанти подсветок приборки та інше ...), а найголовніше - це комфорт, м'якість ходової і тиша в салоні. У цьому плані мене Гольф вразив !!! (Заради інтересу провів тест-драйв Пассат Б7 і на моє здивування машина, у якій довше база, більше ваги виявилася не м'якше Гольфа, а такий же. Ну правда Б7 більш представницький ніж Гольф).
В результаті купив Гольф 6 1.6 дизель з 7 ступінчастою коробкою (замовив фичи: круїз, датчик тиску в шинах, парктронік на 2 бампера, ну і інші необхідні допи).
Витрата: Я дуже задоволений. =) Заправляючи 48 літрів, я виїжджаю в місті 800-900км. Реально 5.5-6л100км - в міському циклі, середня швидкість по бортовому 23-27кмчас. Траса при крейсерських 90-100 км / год витрата 4-4.5л. Був раз ... нудить на трасі 70-80 витрата 3.5л. =) Взимку в міському циклі 7л, середня швидкість 19-22кмчас. Спеціально заміряв витрата в дні, коли дуже багато снігу намело, і комунальні служби не встигали розчистити і місто стояв в пробках. В таких умовах витрата 8.5-9.5л, середня швидкість 10-14кмчас.
Сам двигун 1.6TDI дуже еластичний і тяговітий, незважаючи на 105 конячок він набагато швидше двигла моєї Мазди 3, там бензин на теже 105 конячок. Турбіна і великий крутний момент дизеля рулить. Мені з головою досить. До речі, починаючи з 6-го Гольфа ВАГ на дизеля перестав ставити насос форсунки (і правильно), тепер новий дизель на системі Common Rail. Коробка 7DSG дуже непогана, швидка і передбачувана. Кліренсу в 16 см в 95% ситуацій мені досить.
Взимку ТАК двигун довго прогрівається, але пічка - бомба. Через 3-5 хвилин уже тепле повітря, а через 10 хвилин - Ташкент. У знайомого такий же Гольф, тільки турбований бензин 1.4TSI. У машині постійний дубарь взимку і витрата як мінімум на 2-3 літра більше в місті. Але динаміка дуже не погана.
Нещодавно презентували 7-ий Гольф. Заради інтересу прокатали. Я не можу сказати, що 7-ий краще 6-го ... Він просто виглядає трохи іншим. Більш молодіжний, 6-ий - суворіше і стриманіше. Хоча за великим рахунком, схожість однозначно присутня. Салон, він якісний як у 7-го і 6-го. Дизайн торпеди у 7-го більш для драйвера. У чомусь у нього родзинка, але сідаючи в 6-ій точно така ж думка про 6-му. Скажу, що хороша машина вона, незважаючи на час, залишається гарною машиною. І в плані технологічності все дизельні двигуна і коробки ДСГ перейшли з 6-го на 7-ий. Додали ЕКО пакет БлюМошен.
Що ж на заміну 3-ке?