Наша сеть партнеров Banwar
Рік, пробіг: 2004, 50.000 км
КПП, привід: хутро. , передній
Двигун: 1.5
Компл .: хз
Кузов: седан, 4 дв.
На даний авто пересів з 2109 (1991 г.в.- в отл. Сост). Заміна обумовлена тільки зміною карбюратор на ИНЖЕКТОР. !! Коротше-на 50000 км експлуатації під заміну: лямбда, ДД, ДПДЗ, РХХ, Дтемпер., Ввпровода, 2 шруса, головний гальмівний циліндр. Шумо-ізол. НІЯКИЙ! Розбирав салон, торпедо - обесшуміл своїми силами. Тепер можна і поговорити і музику послухати в РУХ !!! Тепер трохи про хороше: дуже динамічний мотор, низьку витрату палива, піднявши задок + перед отримав пристойний кліренс !!! Взагалі у авто відмінна геометрична прохідність! Зручне робоче місце (сидіння передні, торпедо, кермо), місткий багажник. Низька вартість запчастин, в порівнянні з іномарками. НО-важко знайти оригінальні запчастини.
Плюси автомобіля:
Хороша динаміка, гідний кліренс, зручні передні сидіння (відмінна бічна підтримка), висока ремонтопридатність авто, низьку витрату палива, відмінна керованість.
Мінуси автомобіля:
Ще не обесшуміл салон і торпедо авто нагадувало відро з болтами, дуже не зручне заднє сидіння, часті "дрібні" поломки, низька якість запчастин, постійні проблеми з замками дверей (треба періодично змащувати замки), ущільнювачі дверей в деяких місцях "просіли" - довелося ущільнювати.
Рада покупцеві: Якщо ви не втратили юнацький запал для усунення дрібних несправностей у вашого авто, бюджет не дозволяє купити авто класом вище або просто не страрие іномарку ТОДІ КУПУЙТЕ СМІЛИВО.