Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відновлення шин: Ремонт взуття

  1. Прорив з флангу
  2. Травми на біговій доріжці
  3. У відставку без права носіння
  4. Щоб не ходити босим (правила експлуатації)
  5. Рентген

Наша сеть партнеров Banwar

Всі пошкодження шин можна умовно розділити на піддаються ремонту і придатні до ремонту Всі пошкодження шин можна умовно розділити на піддаються ремонту і придатні до ремонту. Слід відразу обумовити: далеко не після кожного ремонту шина залишається такою ж надійною, якою була до «травми».

Прорив з флангу

Прорив з флангу

Покришки часто «страждають» від розривів і порізів бічних поверхонь, що виникають внаслідок ударів колесом об бордюр, край ями або камінь. Подібні пошкодження рідше зустрічаються на шинах з відносно високим профілем - їх не так легко «пробити» до контакту кромки диска з перешкодою, як це трапляється у низькопрофільних.

Для покришки бічні розриви небезпечніше, ніж проколи, оскільки тонкий шар гуми в цій частині не завжди може захистити каркас шини від руйнування. Якщо це сталося, при ремонті застосовують спеціальні пластирі, армовані текстильними нитками. «Холодна» вулканізація в поєднанні з високою міцністю і еластичністю матеріалу латок забезпечує достатню надійність «шва». Посилена нитками латка накладається з внутрішньої сторони, а зовні дірку можна додатково завулканізіровать «гарячим» способом.

Іноді з боковини зривається тільки клаптик гуми, а корд залишається цілим. Якщо така шина і використовується як камерна, задираки все одно потрібно «загерметизувати».

Травми на біговій доріжці

Найпоширеніше ушкодження шини - прокол гострим предметом в зоні протектора. Воно і ліквідується найпростіше - за допомогою латки-пластиру, джгута або грибка.

Найбільшого поширення набули самовулканізірующіеся пластирі, які «приварюються» до гумі при кімнатній температурі. Для кращого зчеплення зону контакту зачищають, «обезжиривают» засобом для видалення силікону і змащують спеціальним клеєм, хоча деякі майстри обходяться і без них. Ремкомплекти для камер і покришок відрізняються між собою товщиною і структурою латок.

Проколи «бігової доріжки» покришки діаметром до 8 мм (деякі виробники ремонтних матеріалів допускають і 12 мм) також закладають за допомогою джгутів - гумових або резино-текстильних шнурів. Спочатку отвір обробляється спеціальним шилом, потім за допомогою особливої ​​голки в пробоїну вводиться палять, змащений клеєм, який і герметизує отвір. Перевага даного способу в тому, що пошкоджене колесо можна навіть не демонтувати з автомобіля. Формально такий ремонт вважається тимчасовим, оскільки без демонтажу неможливо оцінити характер ушкодження всередині покришки. За цією технологією можна відновлювати шини, призначені для руху на швидкостях вище 210 км / ч (індекс швидкості H, V та ZR).

Більш надійний результат дає ремонт за допомогою гумових грибків, які встановлюють з внутрішньої сторони покришки. Але застосування цих «герметиків» обмежується кутом нахилу осі проколу - допустимий кут відхилення від «перпендикуляра» до протектору становить 15 °. Якщо кут великий, використовується грибок без капелюшка, а місце його закладення зсередини заклеюється армованим пластиром. Важливо попередньо правильно підготувати отвір. В ідеалі передбачається його обробка спецфрезой, за допомогою якої прибираються найближчі зволікання брекера, які з часом можуть перетерти грибок.

Допустима кількість латок на одній шині залежить від її типу і призначення. Деякі зарубіжні виробники, наприклад, обговорюють, що на окружності шини в секторі 120 ° не може бути більше однієї пробоїни.

Індекс швидкості(1) Плечова зона(2) Боковина(3) Бігова доріжкаДиам.відп., мм (С)А, ммВ, ммДіаметр.відп., мм (С)АхВ, мм

Q 8 6 - 20 12 - 35 10 - 20 10 (20) х10 (20) T 6 6 - 15 12 - 30 8 - 12 8 (12) х8 (12) H 3 6 6 6 6х6 V 3 3 3 6 6х6 ZR - - - 3 3х3 * За технологією Rema Tip Top

У відставку без права носіння

У відставку без права носіння

Безумовному списанню підлягає «взуття» з ушкодженнями каркаса на значних ділянках. Критичний розмір «рани», при якому шина підлягає вибракуванню, залежить від типу покришки і визначається за спеціальними таблицями. При цьому важливе значення має напрямок розрізу - уздовж або поперек ниток корду. Деякі виробники матеріалів для відновлення покришок передбачають ремонт поздовжнього розриву легкових шин довжиною до 50 мм. Косі наскрізні порізи для «тихохідних» коліс допускаються протяжністю 13 - 40 мм, а для деяких швидкісних - лише 4 мм, і то виключно по протектору.

Теоретично вважаються неремонтоздатність шини з ушкодженнями каркаса, що викликають порушення її форми. Але якщо даний дефект носить локальний характер, на пунктах шиноремонту зможуть його ліквідувати. Наприклад, невелику «грижу» боковини «лікують» міцним пластиром, який наклеюють зсередини. Це допомагає за умови, що площа пластиру набагато більше ослабленого ділянки.

Беззастережно непридатні камери і покришки, «пожувати» внаслідок їзди на спущеному або приспущені колесі. До речі, щоб «добити» шину, буває достатньо тих кількох десятків метрів, які необхідні для зупинки машини після проколу. Гума, як через вальці пропущена між кромкою диска і асфальтом, отримує круговий пошкодження з порушенням геометрії і розшаруванням конструкції. І відновленню вона вже не підлягає.

«Пожувати» покришки з уцілілим каркасом іноді безповоротно втрачають герметичність - повітря просочується під порушений внутрішній герметизирующий шар гуми, проривається між шарами корду і брекера і через мікротріщини в протекторі виходить назовні. За великим рахунком така шина - «не жилець», оскільки витік повітря через каркас свідчить про початок її руйнування. Але деякі фахівці на якийсь час її «реанімують» (при несуттєвих пошкодженнях), закладаючи всередину камеру - і іноді протектор стирається раніше, ніж проблеми каркаса стають очевидними.

Щоб не ходити босим (правила експлуатації)

Щоб не ходити босим (правила експлуатації)

Від «травм» не застрахований ніхто - ні вітчизняна «Росава», ні імпортні «катки» ціною в кілька сотень доларів кожен. Тим часом, загальні для всіх правила елементарні: щоб уникнути ударів не їздити швидко по незнайомих дорогах, підтримувати належний тиск, стежити за кутами установки коліс і балансуванням.

Перший крок до забезпечення довгої «життя» шин можна зробити ще при їх покупці. Розраховуючись за «обнову», потрібно узгодити з продавцями можливість повернення покришки в разі виявлення в ній прихованих дефектів (магазин просто зобов'язаний зробити це відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»). Відразу з магазину варто поїхати на шиномонтажний пункт, де накачану покришку оглянуть і відбалансують. Якщо буде виявлено її «кривизна», шину потрібно обміняти. Слід пам'ятати, що виробники наводять різні граничні цифри допустимого дисбалансу - від 60 до 130 грамів вантажників на кожне колесо.

Не всі знають, що при проколі шин отвір бажано загерметизувати. Інакше всередину брекера буде проникати волога. Викликана нею корозія вже через рік «з'їсть» металокорд і згноїти текстильний каркас, після чого не змусить себе чекати наступна стадія руйнування - деформація і втрата несучої здатності. Тому наклеїти латку недостатньо, необхідно загерметизувати отвір джгутом або грибком.

Експлуатація зі зниженим всього на 20% тиском зменшує пробіг гуми на третину. У недокачанних шині каркас «втомлюється» передчасно, вона перегрівається, в результаті чого порушується зв'язок текстилю та дроту з гумою, конструкція розшаровується і шина незабаром знаходить «грижу».

Різниця в показаннях навіть нових манометрів іноді досягає 0,5 атм, але ж значення мають і 0,1-0,2 атм. Знижений на 0,3 - 0,5 атм тиск вже через 3 - 5 тис. Км може привести до нерівномірного зносу покришки.

Щоб завжди їздити на правильно накачаних колесах, фахівці радять встановити в них «своє» тиск: порівняти результати вимірювань, отримані на СТО, де є високоякісне обладнання, з показаннями власного манометра і запам'ятати різницю. В подальшому, хто б не підкачувати колеса, тиск в них потрібно доводити за своїм приладу до відкоригованої цифри.

Нарешті, для забезпечення рівномірного зносу протектора і шин в цілому важливі правильні балансування коліс і кути їх установки. Слід пам'ятати, що на деяких моделях автомобілів регулюються кути установки не тільки передніх, але і задніх коліс.

Рентген

Для виявлення прихованих пошкоджень покришок на одній зі столичних СТО використовують дефектоскоп фірми Beissbarth. Кілька датчиків сканують шину і порівнюють її параметри при різних тисках. На моніторі місця дефектів відзначаються червоними крапками або у вигляді сплесків кривих на графіках. Вартість перевірки на такому стенді одного колеса - 10 грн.

Ігор Шірокун
Фото Юрія Нестерова і Rema Tip Top

Редакція дякує СТО «Автотехник» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов