Наша сеть партнеров Banwar
Як в домашніх умовах відремонтувати будь-яку пластикову деталь в автомобілі
Будь-який автомобіль, складається практично на 90%, з різних металів і сплавів, але є ще як мінімум 10% машини, в які входить не менш важливий матеріал - пластик.
І точно також, як металеві частини автомобіля пластикові елементи, такі як бампера, ковпаки, обшивка салону і т.д. схильні до пошкоджень, тріщин і різних видів зносу при експлуатації.
Звичайно, в цьому випадку можна віддати елемент в руки майстра на СТО, там його відновлять і додадуть цілком пристойний вигляд. Але це буде коштувати грошей. Які в наш важкий для водіїв час, цілком можуть піти на інші корисні потреби для вашого автомобіля.
До того ж, навіть найскладніший ремонт забере у вас від сили 2 - 3 дні. Тож почнемо.
оцінка пошкодження
Для початку слід оцінити рівень пошкодження. Відразу обмовлюся. Відновленню підлягають деталі, у яких рівень пошкодженні не перевищує 30% від їх поверхні. В іншому випадку деталь краще замінити.
Пошкодження поверхні можна розділити на мікро і на макро пошкодження. Зовнішні елементи такі як бампер, елементи тюнінгу або пластикові ковпаки найкраще перед оглядом відмити і витерти насухо. Пластик салону цього не потребують. Потім, коли всі пошкодження стануть як на долоні, маркером помічаємо мікротріщини. Відколи й відламані кути заклеює вінілової ізолентою, створюючи як би фундамент під епоксидну смолу. Таку ж базу під смолу, але трохи серйозніше створюємо для пошкоджень типу "пазл". Кожен шматочок акуратно складаємо один з одним і фіксуємо ізоляційною стрічкою. Великі осколки вставляємо в деталь і приклеюємо скотчем зовні.
На цьому підготовчі роботи закінчені.
Підготовка та склейка
Далі готуємо розчин епоксидної смоли і серпянку.
Зазначені мікро - тріщини рясно змащуємо смолою, втираючи в поверхню, поверх укладаємо серпянку і знову покриваємо смолою. Одного шару цілком достатньо. На великі тріщини знадобитися нанести два, а то і три шари, серпянки просочені смолою.
Відколи прибираються, нанесення епоксидної смоли на ті, шматочки ізоляційної стрічки які ми підготували, все робиться за принципом заплатки. Якщо пошкодження мозаїчне, ті шматочки, які ви зібрали на скотч, акуратно просочуємо смолою з нанесенням 4 - 6 шарів склотканини. Робиться це в два етапи, на початку наноситься смола. Проходить 16 - 20 годин клеїмо склотканина.
Після цього робимо добовий перерва, що б все як слід, зчепилося. Температура в приміщенні повинна бути 18-25 градусів тепла.
Після склеювання оглядаємо поверхні, смола на поверхні повинна представляти суцільний моноліт.
Зачистка клеєних поверхонь
Тепер беремо напилок і прибираємо всі патьоки смоли. Після напилка, вхід йде наждачний папір. Якої зводимо нанівець, всі сліди роботи, отримуючи гладку поверхню. Починаємо з великої наждачки і закінчуємо дрібної.
Фарбування і остаточна обробка
Далі готуємо розчин поліефірної шпаклівки. І наносимо її на оброблювані поверхні з допомогу звичайного шпателя. Все вм'ятини і нерівності, що залишилися від чистки, поверхні заповнюємо шпаклівкою. У результаті повинна вийти гладка поверхня приємна на дотик.
Після цього, покриваємо її в кілька шарів спеціально підібраної фарбою.
А ось тепер, можна пройтися поліролью і в ув'язненні захисним лаком.
Відновлення пластика забере у вас не більш 2-3 діб (в залежності від серйозності пошкодження). Зате, то, відчуття задоволення яке принесе вам Встановлено пластик і зекономлені гроші, залишиться з вами надовго.
Причина поломки і основи ремонту ксенонових фар