Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відновлюємо картриджі для HP LaserJet 5L / 6L / 1100

  1. перед боєм
  2. У сутінках нутрощів пацієнта
  3. Крок 1.
  4. Крок 2.
  5. Крок 3.
  6. Крок 4.
  7. Крок 5.
  8. Крок 6.
  9. Крок 7.
  10. Крок 8.
  11. На дозвіллі
  12. Питання і доповнення

Наша сеть партнеров Banwar

Увага! Описані в даній статті дії при неакуратному їх виконанні можуть вивести принтер з ладу. Якщо ви підете рекомендаціям в даній статті, то зробите це на свій страх і ризик. Автор і сайт не несуть ніякої відповідальності за будь-який можливий збиток.

У рекламі та в інструкціях до принтерів неодноразово говорилося, що після використання відновленого кустарним способом картриджа власнику буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні. Добре подумайте про це, перш ніж братися за справу.

Виробники принтерів і сервісні центри настійно не рекоменуется експериментувати з перезаправку картриджів.

При сьогоднішніх цінах на лазерні принтери майже кожен може дозволити собі придбати апарат, який вважався раніше предметом розкоші, недосяжною навіть для багатьох організацій, не кажучи вже про нас, простих смертних. Однак чи кожен в змозі купувати оригінальні витратні матеріали? Ото ж бо й воно. Втім, замість п'ятдесяти у.о. цілком можна обійтися всього лише п'ятіркою тих же у.о.

Найпоширенішими і заслужено улюбленими моделями лазерних принтерів стали безсмертні (ну, майже безсмертні) пристрої HP LaserJet 5L, 6L, 1100 ... і їх брати-близнюки від інших виробників. Ось ними ми і займемося; точніше, не самими принтерами, а тільки картриджами для них. Все, що буде сказано нижче, справедливо для кожної моделі, так як за конструкцією вони майже не відрізняються один від одного.

Якщо ви ще не дуже добре уявляєте собі суть ксерографическое друку (а саме вона використовується в будь-якому лазерному принтері), то перед подальшим читанням настійно рекомендую ознайомитися зі статтею " Сучасні способи комп'ютерного друку ".

В апаратах середнього і малого класу значна частина принтера, безпосередньо бере участь у процесі друку, укладена в картриджі, який рано чи пізно доведеться замінити через вироблення тонера і викинути майже 1/5 ціни аж ніяк не дешевого для нас пристрої. Якщо співвіднести вартість картриджа і принтера, то так воно і виходить! Вигода від відновлення відпрацьованого картриджа в наявності. Залишилося тільки розібратися, як це зробити.

перед боєм

Нам буде потрібно близько десяти хвилин чистого часу і нехитрий набір:

  • Тонер в упаковці;
  • Респіратор. Звичайно, можете обійтися і без нього, але після закінчення заправки протріть вологою світлою тканиною свої дихальні шляхи (ніздрі), і я впевнений, наступного разу без респіратора ви працювати не будете;
  • Хрестова і плоска викрутки. Перша для відкручування шурупів, друга для вилучення валів і осей;
  • Плоскогубці або щось подібне для силової роботи;
  • Воронка з зовнішнім діаметром ріжка приблизно 20 мм або аркуш цупкого паперу, з якого можна буде згорнути конус для заміни відсутньої воронки;
  • Два великих аркуша паперу для забезпечення чистоти і порядку після роботи (на перший раз рекомендую площа якомога більше);
  • Кілька тканинних серветок без ворсу для акуратної сухий протирання валів і барабана;
  • Жорстка пензлик середніх розмірів для чищення ребристих деталей і важкодоступних місць.

От і все. Можна починати, але спершу хочу дати декілька порад.

Ні за яких умов не можна торкатися руками робочих поверхонь валів і фотобарабана. Звичайно, така вимога є занадто суворим і не завжди виправданим, але порушивши його, можна з великою ймовірністю отримати катастрофічний результат для майбутніх відбитків у вигляді світлих плям і смуг.

Отримавши доступ до Ракель, не намагайтеся його протирати або чистити, інакше ризикуєте видалити спеціальну (тальк у вигляді легкого білого нальоту) і природну (залишки тонера) мастило, без якої після заправки при першому прогоні відбудеться поздовжній заріз барабана з усіма витікаючими наслідками.

Не користуйтеся пилососом для збору тонера! Тонер сам по собі горючий дрібнодисперсний матеріал, а всередині агрегату утворює вибухонебезпечну суміш з повітрям, готову спалахнути від найменшої іскри на щітках двигуна. Звичайно все залежить від якості фільтрів, але ви в ньому впевнені?

Будьте готові до розсипання тонера - це частіше правило, ніж виняток. Тому подбайте, щоб на вас не було нічого світлого і безмірно дорогого з одягу.

Корпус будь-якого картриджа містить багато тендітних пластмасових фрагментів, які легко пошкодити при неакуратних діях, що, можливо, виведе картридж з ладу.

Намагайтеся не застосовувати грубу фізичну силу, а якщо без неї точно не обійтися, то ви, швидше за все, щось робите неправильно або неласкаво.

Бажання читати далі до сих пір не пропало? Тоді продовжимо.

У сутінках нутрощів пацієнта

Картридж HP складається з двох незалежних частин з рухомим підпружиненим з'єднанням. У першій частині, на якій знаходиться рукоятка, розміщуються ракель, вал заряду, фотобарабан і бункер. У другій частині розташований тонер-вал, набір шестерень і ємність, в яку буде необхідно засипати фарбувальний порошок. Розібралися? Починаємо. Постарайтеся розташуватися там, де вам ніхто не буде заважати, і де без наслідків можна організувати санітарну зону.

Крок 1.

Знімаємо светозащитную заслінку фотобарабана, за рахунок чого отримуємо до нього вільний доступ і позбавляємо себе від незручною подпружиненной деталі, яка завжди готова зачинитися в найвідповідальніший момент (при деякому досвіді і вправності цей крок можна пропустити):

  • плоскою викруткою піддягаємо осі заслінки, розташовані по краях картриджа;
  • акуратно виводимо назовні вузьку частину заслінки, що знаходиться всередині картриджа з боку рукоятки;
  • знімаємо заслінку тим же рухом, яким вона відкривається при його встановленням у принтер.

Заслінку можна відкласти подалі, звернувши увагу на те, щоб не загубилася пружина, надіта на одну з осей.

Крок 2.

Знімаємо барабан. Це запобіжить пошкодження світлочутливого шару при подальших діях і відкриє доступ всередину корпусу:

  • встановлюємо картридж вгору барабаном і більше нікуди не схиляємо;
  • висуваємо осі барабана, що знаходяться з боків картриджа, для чого провертає плоску викрутку, встановивши її в паз під капелюшком кожної осі (тут знадобиться значне зусилля);
  • виймаємо осі плоскогубцями (теж не без зусиль);
  • розсовуємо частини картриджа: наголошуємо рукоятку в долоню і пальцями тієї ж руки натискаємо на протилежну частину до тих пір, поки барабан НЕ буде вільно рухатися;
  • акуратно піддягаємо барабан за шестірню і відкладаємо в сторону;
  • поки шукаєте безпечне місце для барабана, можете його легко протерти від залишків тонера сухою тканинною серветкою;
  • якщо до цих пір нікуди не прибудували барабан, то розмістіть його на заслінки - саме там він буде відчувати себе як в картриджі.

Крок 3.

Знімаємо вал заряду:

  • піддягаємо його плоскою викруткою за торець металевої осі, знімаючи з подпружиненной опори;
  • виймаємо вал і кладемо поряд з фотобарабаном.

Якщо чогось ви вирішили витягти підпружинені опори, то не переплутайте їх, повертаючи на місце, - опора з темного матеріалу є токопроводящей і повинна перебувати з протилежного від шестерень боку на контактній площадці.

Крок 4.

Тепер перший брудний етап - необхідно очистити бункер від відпрацьованого тонера. Єдиним отвором, через яке це можна зробити, є щілина між ракельним ножем і корпусом:

  • перевертаємо картридж уздовж своєї осі до тих пір, поки не почне сипатися тонер. Поворот потрібно виконувати так, щоб бункер під час ваших дій знаходився внизу, інакше тонер може розсипатися всередину корпусу;
  • різноманітними рухами і акуратними постукуваннями витрушуємо відпрацьований тонер на приготовлений раніше аркуш паперу;
  • повільно, не викликаючи рух повітря, щільно згортаємо лист з тонером.

Теоретично цей порошок можна повторно засипати в картридж, але в процесі роботи разом з ним збирається пил і паперовий ворс, що може в майбутньому негативно позначитися на якості відбитків. Та й не так уже й його багато, щоб можна було про щось шкодувати.

Наступне завдання - засипати в картридж новий тонер.

Крок 5.

Знімаємо кришку з протилежного від шестерень боку, під нею знаходиться наша мета - отвір з пробкою:

  • виймаємо вісь шарніра, для цього підштовхуємо її плоскою викруткою зсередини (поруч з темною опорою валу заряду), а після зовні витягуємо, вхопившись плоскогубцями;
  • в центрі бічної кришки викручуємо хрестової викруткою шуруп, при цьому старанно притримуємо тонер-вал за пластмасову втулку в його первісному стані (тримаємо до тих пір, поки не буде команди відпустити);
  • знімаємо кришку, трохи розставивши поздовжні частини картриджа.

Крок 6.

Другий брудний етап. Засипаємо новий тонер:

  • встановлюємо картридж вгору пробкою (все ще притримуючи тонер-вал!);
  • за допомогою плоскої викрутки глибоким рухом виймаємо поліетиленову пробку, і не бійтеся її пошкодити - це майже неможливо;
  • через воронку дуже обережно тонкою цівкою (по своїй плинності він дуже схожий на рідину) засипаємо новий тонер. Якщо ухне відразу весь, то через витісняється повітря отримаєте величезну хмару пилу;
  • закриваємо пробку;
  • повертаємо на місце бічну кришку і закріплюємо її шурупом, при цьому поєднуємо все осі і відповідні частини на картриджі;
  • тільки тепер (!) можна відпустити тонер-вал.

Крок 7.

Збираємо решта частини в зворотному порядку, попутно обмітаючи і стираючи тонер усюди, де його побачите (крім тонер-вала - порошок на ньому є і буде завжди):

  • відновлюємо з'єднання в шарнірі;
  • повертаємо вал заряду на підпружинені опори;
  • встановлюємо фотобарабан, розвівши частини картриджа;
  • вставляємо на місце осі барабана;
  • закріплюємо заслінку.

Крок 8.

Перевіряємо шляхом зовнішнього огляду якість збірки на предмет наявності зайвих деталей, перекосів і інших подібних недоліків.

Перед установкою зробіть кілька рухів для рівномірного розподілу нового тонера, як зазначено в іконах на корпусі. Ось ніби і все - можна друкувати.

Після процедури заправки для остаточної утряски і усадки потривоженого картриджа бажано дати команду очищення відповідно до інструкції або просто прогнати кілька неодружених копій.

По завершенні рекомендую зробити вологе прибирання робочого місця. Відмиваючи навколишні предмети і себе від тонера, ні в якому разі не використовуйте гарячу воду, а тільки ледь теплу, інакше станеться те ж саме, що і в грубці принтера. Це ж стосується забрудненого одягу.

На дозвіллі

Не потрібно чекати первісної якості від відновленого картриджа: як-не-як призначений виробником термін він чесно відпрацював, а все інше залежить від того, які вимоги будуть пред'являтися до подальших відбитками. Найбільш примхливими оригіналами є фотографії, зображення з великими рівномірно забарвленими областями і градієнтні заливки. Тут доводиться вибирати між якістю і дешевизною. Однак після кількох заправок з кожним відновленням на папері будуть все сильніше і сильніше проявлятися поздовжньо-поперечні смуги, викликані пошкодженнями валів і заріз на фоточутливому шарі від гострих граней листів.

На знімках можна порівняти якість друку з різним ступенем зносу фотобарабана і оцінити для себе доцільність відновлення.

Один зроблений на третьому циклі картриджа, а інший приблизно на десятому-одинадцятому. Як бачите, текст (14 кегль) прекрасно читається на кожному відбитку, але другий документ годиться хіба що для чернетки. Є можливість спробувати позбутися від таких недоліків, замінивши барабан і ракель, які без праці можна знайти в продажу. Але зверніть увагу на те, що подібні витратні матеріали найчастіше виготовляються сторонніми виробниками і, як правило, мають набагато більш низький ресурс, ніж оригінальні. На мій погляд, простіше купити новий картридж, а не реанімувати відвертий труп.


Питання і доповнення

Aleksey ( [email protected] )

Хочу порадити ще один спосіб, який на практиці показав дуже хорошу живучість в подальшому, як для картриджа, так і для того, хто його заправляв.
У використаному картриджі, в бункері сверлится отвір діаметром приблизно 8 мм. Через нього витрушує залишився тонер і тирсу від свердління. Далі, через лійку з паперу засипається новий тонер. Потім цей отвір заклеюється щільною клейкою стрічкою. Усе! Картридж готовий до роботи. Цей спосіб, на мій погляд, більш зручний, тому що менше метушні і більше чистоти.

відповідь:

Так є такий варіант, але я його в картриджах даної конструкції не застосовував, тому що процес неповного розбирання досить простий, особливо при використанні способу, наведеного в наступному листі. Ну а свердлити краще не з метою заповнення картриджа, а з метою видалення відпрацьованого тонера. Засипка нового в свою чергу робиться звичайним способом через пробку, доступ до якої отримуємо спилювання частини бічної кришки після першої розбирання картриджа.


Petro Nikolaychuk ( [email protected] )

З приводу даного способу заправки, я б порадив один крок. Свого часу мені його дали інші люди, і я спочатку не ризикував звертатися подібним чином з картриджем.
Ось у чому суть. Картридж краще відразу роз'єднати на дві половинки. Для цього його потрібно поставити на торець і використовуючи гострий інструмент (я особисто застосовую зламане шило товщиною 2-3мм) вдарити по кожній осі, що з'єднують обидві половинки. Усередині виламуються перегородки, в результаті картридж легко ділиться на дві частини. Після заправки осі без проблем встановлюються на місце і не вилітають в процесі використання картриджа.
Цей спосіб набагато спрощує чистку і розбирання картриджа. З'являється можливість відкрутити гвинти саморізи, які утримують ракель. Та й фотобарабан легше зняти без пошкоджень.


Gulyaev Vladimir ( [email protected] )

Протирати барабан від залишків тонера не слід. Як відомо тонер виступає мастилом для ракеля, таким чином, очищення барабана може привести до закушування ракеля і псування як барабана так і ракеля. При установці барабана на місце, при складанні картриджа, бажано потрапити залишками тонера на те ж саме місце де він і був, але тільки трохи зі зміщенням, так щоб ракель потрапив не на чистий барабан а на смужку тонера. Користуватися спеціальним тальком не пропоную тому він навряд чи буде у простих користувачів.

Для заправки все таки потрібен ще й пилосос, та до того ж не простий, а спеціальний. Я користуюся 3М-ським який має спеціальний фільтр, в порівнянні зі звичайними побутовими небо і земля.


Кандак В.Г. ( [email protected] )

Підкажіть, як при покупці перевірити картридж на "оригінальність"?

відповідь:

Нинішні умільці сервісних центрів після заправки так все можуть обставити, що зовні не підкопаєшся, тому не соромтеся розкривати упаковку "не відходячи від каси", щоб переглянути наступні ознаки оригінального картриджа:

  1. якісна і симетрична пайка на світлонепроникному пакеті;
  2. пластиковий язичок, який витягує захисну стрічку з контейнера, не «припаяний" і не приклеєний, а намертво прикріплений до корпусу картриджа і становить з ним одне ціле;
  3. абсолютно не спостерігається наявність будь-яких слідів тонера на корпусі або частин картриджа, так як до видалення стрічки йому в новому картриджі взятися нізвідки.

Дякую за підтримку компанію тріод
Однак чи кожен в змозі купувати оригінальні витратні матеріали?
Звичайно все залежить від якості фільтрів, але ви в ньому впевнені?
Бажання читати далі до сих пір не пропало?
Розібралися?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов