Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вимірюємо тиск палива в рампі

  1. ВИМІР ТИСК ПАЛИВА В рампи
  2. ПРИЧИНИ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ
  3. ВПЛИВ НА РОБОТУ ДВИГУНА
  4. ВИГОТОВЛЕННЯ манометр для ПЕРЕВІРКИ СВОЇМИ РУКАМИ
  5. ЯК ВИМІРЯТИ?

Наша сеть партнеров Banwar

Вся складність діагностики паливної системи сучасного автомобіля полягає в тому що без перевірки тиску в паливній рампі ми не зможемо точно визначити які є проблеми з подачею палива. В цілому порушення подачі палива позначиться на самій роботі двигуна. Наприклад утруднений пуск автомобіля, відсутність динамічного розгону, нестабільна робота на холостих обертах і інших режимах. Перевірити тиск палива в рампі навіть недосвідчений в ремонтних роботах водій зможе самостійно.

Для цього Вам не буде потрібно наявність складних спеціальних діагностичних приладів. Для виміру досить простого манометра. Прочитавши авторську статтю (джерело Автоліріка.ру) Ви дізнаєтеся всі етапи діагностичної перевірки тиску в паливній рампі.

ВИМІР ТИСК ПАЛИВА В рампи

Тиск палива в рампі безпосередньо впливає на кількість що подається в циліндри палива. Тому відхилення від номінальних значень призведе до переобогащенная або переобедненія паливо-повітряної суміші. Зі статті ви дізнаєтеся, як самостійно виготовити прилад і виміряти тиск в паливній рейці інжекторного двигуна. Отримані значення дозволять оцінити продуктивність бензонасоса, справність РДТ.

ПРИЧИНИ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ

  • Після простою двигун для запуску потрібно довго обертати стартером. Явна ознака того, що при прокручуванні в рампі занадто низький тиск палива.
  • Двигун не запускається, але бензонасос в баку включається. Причина може бути в падінні продуктивності насоса, внаслідок чого в рампі не створюється достатній тиск для запуску двигуна.
  • Автомобіль троит на холостому ходу через занадто багатою або бідною суміші. В такому випадку, швидше за все, на приладовій панелі загориться Check Engine.

В процесі діагностики не варто робити поспішних висновків, так як занадто бідна або багата суміш може бути викликана несправністю форсунок, ДМРВ, ДТОЖ, РХХ, лямбда-зонда або підсмоктуванням повітря у впускний колектор вихлопної системи.

  • Двигун не розвиває обороти, глухне при різкому натисканні на газ, автомобіль смикається при розгоні.
  • Після прогріву автомобіль втрачає потужність, глухне. Швидше за все, відхилення в паливній системі від номінальних значень пов'язано з перегрівом бензонасоса.

ВПЛИВ НА РОБОТУ ДВИГУНА

Щоб зрозуміти мету вимірювання тиску палива в рампі, досить знати принцип дозування порції палива на двигунах з інжекторної системою впорскування. Кількість бензину, що подається в циліндри, регулюється тривалість відкриття форсунок. Час відкриття розраховується ЕБУ виходячи з значень в кожній режимної точці двигуна (навантаження, кількість надходження повітря і інші параметри).

Відповідно, якщо тиск в паливній рампі буде в два рази нижче необхідного, то за рівний час відкриття форсунок в циліндри потрапить в два рази менше палива.

Паливна рампа є лише накопичувач бензину. Тому вимірювання тиску в першу чергу використовується при діагностиці бензонасоса і перевірці регулятора тиску палива. РДТ призначений для підтримки постійного тиску в рампі. Він може бути встановлений в баку (система харчування без обратки) або вмонтований в паливну рампу (надлишки бензину надходять в бак через шланг зворотного зливу).

ВИГОТОВЛЕННЯ манометр для ПЕРЕВІРКИ СВОЇМИ РУКАМИ

Пристрій приладу для вимірювання тиску в паливній системі:

  • механічний манометр з вимірювальної шкали до 6 кгс / см2. Для експрес-вимірювань підійде навіть манометр для перевірки тиску в шинах;
  • шланг з відповідним внутрішнім діаметром і перехідники для з'єднання шлангів і підключення до штуцерів паливних магістралей. Необхідні деталі можна купити в магазинах з комплектуючими для холодильного обладнання. Врахуйте, що в конструкції паливних магістралей сучасних авто використовуються специфічні швидкоз'ємні фіксатори.

Тип приладу для вимірювання буде залежати від особливостей пристрою паливної магістралі конкретного автомобіля. Наприклад, в паливну рампу (система харчування з обраткой) на автомобілях ВАЗ штатно вмонтований штуцер, через який можна провести вимірювання. Тип приладу для вимірювання буде залежати від особливостей пристрою паливної магістралі конкретного автомобіля Щоб перевірити тиск у паливній рампі, досить викрутити золотник, а шланг, підключений до манометру, закріпити на штуцері за допомогою хомута і ФУМ-стрічки.

У продажу можна знайти готові набори для вимірювання тиску палива в рампі. У комплекті з манометром буде набір фітингів для підключення до найбільш поширених типів систем подачі палива. Перед покупкою приладу обов'язково уточніть наявність в комплекті перехідника, підходить для вимірювання тиск у рейці вашого автомобіля.

Перед покупкою приладу обов'язково уточніть наявність в комплекті перехідника, підходить для вимірювання тиск у рейці вашого автомобіля

ЯК ВИМІРЯТИ?

  1. Скиньте залишковий тиск у паливній магістралі. Витягніть запобіжник бензонасоса, запустіть двигун і дочекайтеся, коли він затихне. Якщо цього не зробити, в момент від'єднання штатних шлангів бензин розбризкається по моторному відсіку. Щоб не підвищувати рівень пожежонебезпеки, укрийте місце від'єднання шланга дрантям, яка вбере бензин.
  2. Підключіть прилад для вимірювання тиску в розрив штатної магістралі.
  3. Увімкніть запалювання. Стрілка манометра повинна стрімко піднятися і зупинитися в діапазоні 2,8-4 Атм.
  4. Вимкніть запалювання. Якщо після вимкнення тиску відразу ж падає, несправний РДТ або клапан зворотного зливу палива бензонасоса.
  5. Запустіть двигун. Тиск в рейці має підтримуватися на заданому рівні у всіх режимах роботи мотора. Якщо автомобіль смикається, втрачає потужність, троит і глухне на гарячу, перед виміром дайте двигуну прогрітися. Якщо в момент прояву симптомів спостерігається падіння тиску, значить, причина дійсно в системі харчування.

ЯКЕ МАЄ БУТИ ТИСК В паливній рейці?

На відміну від ДВС циклу Дизеля з системою уприскування Common Rail , В паливній рампі бензинового двигуна з розподільним уприскуванням на клапани тиск рідко перевищує 5 Атм. Справний паливний насос здатний видати до 7 Атм., Але РДТ буде скидати надлишок бензину назад в бак.

Не існує єдиного нормального значення тиску, відповідного для всіх видів систем харчування. Тому перед перевіркою варто обов'язково звернутися до керівництва по ремонту та експлуатації вашого авто.

Про що може свідчити занадто низький тиск палива в рейці?

  • Необхідна заміна бензонасоса. На автомобілях ВАЗ з системою харчування без обратки є можливість виміряти тиск до РДТ. Тому при перевірці можна виключити ймовірність несправності регулятора. Також насос можна перевірити після зняття. Досить підключити прилад до вихідного штуцера, помістити корпус в резервуар з бензином, після чого подати на насос харчування від АКБ.
  • Засмічений фільтр тонкого очищення палива або сіточка бензопріемніка в баку. У зимовий час існує ризик замерзання води в паливному баку. Через зниження пропускної здатності фільтруючого елемента після включення запалення тиск буде наростати повільно. У деяких варіантах конструкції неможливо окремо замінити паливний фільтр грубої очистки, тому доведеться міняти модуль бензонасоса в зборі.

У деяких варіантах конструкції неможливо окремо замінити паливний фільтр грубої очистки, тому доведеться міняти модуль бензонасоса в зборі

  • Негерметичність в місцях підключення паливних шлангів. Ви легко помітите калюжі бензину під автомобіль, але якщо негерметичність в модулі бензонасоса, то паливо буде зливатися в бак.

Ви легко помітите калюжі бензину під автомобіль, але якщо негерметичність в модулі бензонасоса, то паливо буде зливатися в бак

Якщо після виключення запалення стрілка манометра починає швидко опускатися, система негерметична. Найчастіше причина в несправному регуляторі тиску, який після зупинки двигуна повинен запобігати швидкий злив бензину в бак. Також до швидкого падіння призводять негерметичні форсунки, які починають перепускати паливо в циліндри, і несправний клапан зворотного зливу палива бензонасоса.

Джерело / Фото - Автоліріка.ру

ЯК ВИМІРЯТИ?
ЯКЕ МАЄ БУТИ ТИСК В паливній рейці?
Про що може свідчити занадто низький тиск палива в рейці?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов