Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вискомуфта проти електровентилятору на УАЗ Патріот

  1. мінуси віськомуфти
  2. Електровентилятор замість віськомуфти: гідності
  3. зняття віськомуфти
  4. установка
  5. призначення кожуха

Наша сеть партнеров Banwar

Власники позашляховика УАЗ Патріот знають про таку проблему транспортного засобу, коли в жарку погоду двигун нагрівається і досягає позначки 100 градусів Цельсія. Це, звичайно, неприємне видовище, яке спостерігається переважно в спекотні літні дні, коли температура за бортом становить +30 градусів і вище. Причини нагріву двигуна позашляховика УАЗ Патріот відомі - вентилятор не справляється зі своїми властивостями. У даній статті ми розглянемо, чому ж вентилятор, який призначений для охолодження радіатора двигуна позашляховика УАЗ Патріот не справляється зі своїми функціями, і проведемо незначний ремонт по усуненню цієї проблеми.

У даній статті ми розглянемо, чому ж вентилятор, який призначений для охолодження радіатора двигуна позашляховика УАЗ Патріот не справляється зі своїми функціями, і проведемо незначний ремонт по усуненню цієї проблеми

Почнемо з того, що інженера Ульяновського автозаводу оснащують позашляховики УАЗ Патріот вентиляторами для охолодження радіатора, які приводяться в дію за рахунок віськомуфти.

Вискомуфта є механізм, представлений у вигляді двох плоских дисків. Вискомуфта дозволяє передавати крутний момент за допомогою спеціальної рідини на основі силікону.

Принцип дії полягає в декількох пластинах, насаджених на ведений і ведучий вали. Обертаються вони в ємності з рідиною, яка змінює свої властивості при нагріванні. Коли рідина перемішується при обертанні ведучого вала, вона змінює свої властивості (розширюється) і тим самим створює тиск в камері. В результаті відбувається зачеплення дисків веденого вала, приводячи його в рух.

Така вискомуфта і є приводом вентилятора на позашляховику УАЗ Патріот. Все нічого, якби не такий мінус, який дає поштовх до пошуку його усунення. Цим мінусом є те, що в'язкість рідини залежить від швидкості перемішування. Під час гальмування автомобіля УАЗ Патріот і роботи двигуна на холостому ходу рідина втрачає свої властивості в результаті уповільнення обертання ведучого вала. Це призводить до того, що вентилятор охолоджування уповільнює свою швидкість обертання, і температура в двигуні поступово зростає. Таке явище зустрічається, коли доводиться в літню спеку стояти в пробці або пересуватися по пересіченій місцевості на невисокій швидкості. Вискомуфта хоч і є нововведенням, але її застосування на позашляховику УАЗ Патріот є невдалим. Як усунути проблему перегріву двигуна ми розглянемо нижче, а поки перерахуємо мінуси використання віськомуфти.

Як усунути проблему перегріву двигуна ми розглянемо нижче, а поки перерахуємо мінуси використання віськомуфти

Розлетілися лопаті крильчатки

мінуси віськомуфти

До мінусів використання віськомуфти на позашляховику УАЗ Патріот можна віднести наступні фактори:

  • Нестабільність температури двигуна, яка змінюється в залежності від оборотів колінчастого вала.
  • Навантаження на двигун.
  • Утруднений доступ до роликів і ременів.
  • Немає можливості примусового включення вентилятора охолодження двигуна.
  • Непостійна частота обертання вентилятора. Можливий відрив лопатей вентилятора, який загрожує прибиванням радіатора. В результаті виникає необхідність заміни радіатора і установки нового вентилятора.

Немає можливості зробити її ремонт. Якщо виріб не функціонує, то ремонт вже недоречний, а потрібно її заміна на нову.

Теоретично ремонт вироби провести неможливо, але практично можна. Для цього в отворі віськомуфти свердлити два отвори, через яку протягується болти і фіксуються до провідному диску. Такий ремонт дозволяє вентилятору обертатися незалежно від зміни в'язкості рідини.

Щоб позбутися від цієї проблеми, необхідно замість віськомуфти встановити електровентилятор. Така система набагато надійніше, ефективніше, а, головне, раціональна. Переваги такої системи, розглянемо далі.

Електровентилятор замість віськомуфти: гідності

Перевагами установки електровентилятору замість віськомуфти є:

  • Підтримка постійної температури двигуна.
  • При зупинці автомобіля і роботі на холостому ходу не нагрівається мотор.
  • Звільняється доступ до ременя і роликів, що спрощує їх заміну.
  • Можливість ручного включення електровентилятора охолодження двигуна.
  • Крім того, якщо не справляється один вентилятор або він виходить з ладу, то в такому випадку встановлюється два агрегати, які компенсують роботу один одного при необхідності.

Крім того, якщо не справляється один вентилятор або він виходить з ладу, то в такому випадку встановлюється два агрегати, які компенсують роботу один одного при необхідності

Отже, ми з'ясували, що замість віськомуфти охолодження двигуна позашляховика раціонально встановити електровентилятор. Щоб це зробити, необхідно витягти вискомуфту з позашляховика УАЗ Патріот.

зняття віськомуфти

Зняття віськомуфти не представляє собою особливих складнощів і виконується своїми руками при наявності необхідного інструменту. Але все ж необхідно знати процес зняття вироби і деякі важливі моменти. Отже, зняття виробу здійснюється в наступному порядку:

  1. Для початку необхідно зняти кожух вентилятора. Як це робити, розглянемо докладніше:
    1. Використовуючи невелику викрутку, необхідно видалити штифти розпірних затискачів. Розташовані вони на верхній частині кожуха.
    2. Затискачі після цього знімаються.
    3. Кожух видаляється шляхом виведення його вгору.
  2. Після зняття кожуха, здійснюється процес відгвинчування гайки кріплення вентилятора до маточини помпи. Для цього буде потрібно ключ на 32. Перш ніж приступити до вивінчіваніі гайки, необхідно знати, що вона має ліву різьбу. Для його вигвинчування необхідно ключ переміщати в праву сторону.
  3. Під час відгвинчування гайки буде обертатися приводний ремінь. Його необхідно зафіксувати в нерухомому стані. Для цього необхідно ремінь притиснути до шківа помпи.
  4. Після цього здійснюється вигвинчування гайки. Якщо процес не йде, то по ключу можна вдарити молотком для її розблокування.
  5. Коли гайка буде зірвана, то утримуючи її ключем, можна обертати крильчатку вентилятора і зняти її. Вентилятор має пристойний вагу, тому його зняття здійснюйте обережно.
  6. На цьому зняття вентилятора завершено і залишається витягти вискомуфту.

Зняття віськомуфти куди простіше, так як для цього необхідно викрутити чотири кріпильні болти по периметру вироби і видалити їх. Після цього можна зняти вискомуфту і приступати до наступного етапу робіт.

установка

Установка або заміна віськомуфти електровентиляторами здійснюється в домашніх умовах. Для початку потрібно знайти раму з електровентиляторами, які підійдуть для установки під радіатор охолодження позашляховика УАЗ Патріот. Є кілька варіантів, і кожен водій вибирає той, який більше сподобається, або той, який зможе дістати.

Тому за основу можна взяти електровентилятор автомобіля Тойота. На відео нижче представлена ​​повна інформація про встановлення конструкції.

Отже, для цього необхідно виконати наступні дії:

  1. Зняти клему «мінус» з АКБ.
  2. Необхідно зняти кожух радіатора.
  3. Розмістити електровентилятор перед радіатором охолодження.
  4. Закріплення конструкції здійснюється в штатні отвори.
  5. Здійснюється укладання живлять проводів виробів. На відео показано їх розміщення.
  6. Кабель підключається до системи управління автомобілем через термореле.
  7. Буде потрібно заміна термостата на новий і при цьому не забудьте про новий ущільнювачі.
  8. На завершення надаватися кожух на радіатор, і приступаємо до перевірки системи.

Заводимо двигун і перевіряємо, як нагрівається система. Коли датчик надасть оцінку в 90 градусів, то повинен спрацювати перший електровентилятор. Попередньо необхідно виставити температуру спрацьовування першого і другого виробів. Другий повинен спрацьовувати при температурі 93-95 градусів.

На цьому заміна віськомуфти на електровентилятор охолодження радіатора закінчена.

Саморобний кожух вентиляторів

призначення кожуха

Кожух віськомуфти на позашляховиках УАЗ Патріот різних років випуску має різні конструкції. На деяких встановлений сталевий і масивний кожух, який стає справжньою перешкодою для доступу до ременя і роликів. Пізніші моделі в конструкції мають пластиковий кожух. Основним призначенням цього елемента є захист деталей двигуна від можливого відриву лопатей. Тому кожух обов'язково повинен бути присутнім як на вентиляторах з вискомуфтой, так і на електричних пристроях.

На цьому слід підвести підсумок і помітити, що після того, як було встановлено електровентилятор, спостерігаються кардинальні зміни. Зокрема, тепер двигун працює при постійній температурі, що продовжує термін експлуатації його складових деталей.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов