Наша сеть партнеров Banwar
Родзинка магістрального тягача Volvo FH - незалежна підвіска передніх коліс. Досі такого не було ні на одному магістральному тягачі. Ще одна особливість машини - система I-Torque, яка включає в себе двигун і автоматизовану коробку передач I-Shift 2. Серце вантажівки - 13-літровий турбодизель відповідає стандарту Євро-6. Цього домоглися використавши нове програмне забезпечення, технологію Common Rail і систему рециркуляції відпрацьованих газів EGR, а також дизельного фільтра DRF. Особливість трансмісії - застосування системи двох зчеплень. Таке рішення спочатку з'явилося на гоночних автомобілях Формула-1, а на важких вантажівках воно тут використано вперше. Ще одна особливість машини - система I-See, яка здійснює перемикання передач, прискорення і гальмування автомобіля на підйомах і спусках. Система I-See працює в зв'язці з інтелектуальної трансмісією I-Shift і запам'ятовує рельєф маршруту магістрального вантажівки. Коли автомобіль піде по цьому ж шляху в наступний раз, система використовує отриману раніше інформацію і забезпечить мінімальні витрати палива.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Юрій ГоголівГоловний редактор журналу «Комерційні автомобілі»
Інші матеріали автора: