Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Витрата палива взимку

  1. Дисклеймер
  2. Учасники
  3. Всім стабільність! Тест-драйв оновленого KIA Cerato 2,0 AT
  4. ***
  5. Що в підсумку?

Наша сеть партнеров Banwar

У боротьбі за озоновий шар і гаманці споживачів конструктори рік від року б'ються за скорочення витрати палива. Ось уже і 5 літрів на 100 кілометрів шляху - цілком реальна цифра, якщо, звичайно, вірити бортовим комп'ютерам. Але то в ідеальних, майже тепличних умовах «еко-ралі». Ми вирішили провести не цілком серйозний, але цікавий експеримент: взяли три звичайних автомобіля С-класу і задалися питанням, а яким буде зимовий витрата, якщо нічого не економити і їздити «від душі»? А розійшовшись не на жарт, і зовсім спробували позмагатися, хто змусить тестовий автомобіль з'їсти більше? 20 літрів, 30 літрів, хто більше?

Дисклеймер

З тоит відразу ж обмовитися, що високих показників витрати палива ми домагалися спеціально з природного журналістської цікавості. Робити далекосяжні висновки про економічність або неекономічності машин-учасниць тесту не варто - для цього є спеціально розроблені методики випробувань.

Учасники

Ідея провести тест на максимальний витрата народилася, коли ми зібрали для порівняльного тест-драйву недавно оновлений Kia Cerato в компанії з «заслуженими артистами» сегмента С від Японії в особі Nissan Sentra і від Німеччини в особі Volkswagen Jetta.

Щоб на результати не вплинуло різниця в якості палива, ми заправили повні баки на перевіреної АЗС однаковим АІ-95.

Щоб на результати не вплинуло різниця в якості палива, ми заправили повні баки на перевіреної АЗС однаковим АІ-95

Інтересу експерименту додає різниця в силових агрегатах. У Ніссана атмосферне 1,6 з варіатором, у Фольксвагена турбований 1,4 c DSG, а у Кіа - 2-літровий атмосферник з гідромеханічної АКПП. Що, думаєте, найекономічнішою виявилася Джетта? А ось і не вгадали!

Варіатор-саботажник

Павло Курлапов, Nissan Sentra 1,6 CVT

Дивна річ: спробувати скоротити витрату палива до мінімуму - справа відоме і будь-якому журналісту знайоме. Знай собі, вимикай споживачі, які не натискай на газ і взагалі, не відкриєш вікна. Але коли з редакції приходить квест «спали якомога більше пального», задумаєшся: а як? Ні, якщо бути зовсім чесним, завдання звучало інакше: «зробити максимальним витрата по бортовому комп'ютеру».

Загалом, я дуже серйозно перейнявся. Адже, крім іншого, змусити «їсти» належало машину вельми скромних апетитів: самий що ні на є бюджетний і скромний Nissan Sentra з атмосферним бензиновим «один і шість» з вариаторной трансмісією. Тобто машину, яка була створена для того, щоб бути економічною.

Тобто машину, яка була створена для того, щоб бути економічною

В голову відразу полізли різні думки: чесно чи нечесно накручувати витрата? Звичайно, можна обнулити комп, проїхати п'ятсот метрів і потім залишити тачку молотити на холостих на пару годин - гарантовано можна добитися космічних показань в районі півсотні літрів на «сотку», але це не наш метод. І я вирішив подивитися, скільки здатний «з'їсти» 1,6 на вариаторе «по-чесному».

Ех, шкода Sentra не обладнана автозапуском! Найнадійніший спосіб розігнати витрата - заводити машину «з кнопочки» хоча б за півгодини до виходу, «щоб в теплу сідати». І так хоча б пару разів на день. З ранку і після виходу з роботи. Уже б нажег пару зайвих літрів. Але на жаль, такою опцією Nissan не обладнаний.

Зате можна чесно гріти машину перед виїздом хоча б хвилин десять. Як колись з «дев'яткою»: поки стрілка датчика температури не зрушиться з місця, їхати марно - буде чхати, пихать і не їхати.

Варіатор - взагалі трансмісія досить шкідлива в плані збільшення витрати палива. Весь час прагне впустити обороти ближче до холостим. Але вельми «чесний» спортивний режим коробки дозволив трішки розігнати апетит! Мотор весь час тримає обороти в районі 2 500-3 000 об / хв, так що навіть якщо майже не натискати на газ, щось та згорить!

Звичайно ж, згадуючи «уроки бувалих» і їх рада не використовувати «рвану» манеру їзди, я робив якраз навпаки! Чи не шкодував ні газу, ні гальма. Як деякі персонажі їздять в такому режимі постійно - розуму не прикладу. Вимотав собі всі нерви і вестибулярний апарат розхитав неабияк. Але, сподіваюся, пів-Літріко понад норму спалив!

Зрозуміло, головний помічник у справі спалювання вуглеводнів - кондиціонер. І нехай на вулиці було близько нуля, він (судячи по звуку включення муфти) включався хоч і ненадовго, але регулярно. Стандартних літра-півтора на «сотку» напевно не нажег, але щось вийшло.

Звичайно, для повного щастя не вистачало багажника на даху, який додає ще літр до витрати, але вже нічого не вдієш.

Звичайно, для повного щастя не вистачало багажника на даху, який додає ще літр до витрати, але вже нічого не вдієш

Підсумок? Очевидно, змусити «жерти, як не в себе» машину, створену з прямо протилежною метою, досить складно. У «кращі» моменти після довгих стоянок з працюючим мотором бортовий комп'ютер показав «11,9». Хоча вже після півгодини їзди по міських вулицях і передмістях Москви свідчення зрадницьки падали до 9,8 л / 100 км. Або може це я такий «невмілий» водій? Мушу зауважити, що мій особистий дев'ятирічний Megane з мотором ідентичного робочого об'єму в найжорсткіших пробках «їсть» ніяк не більше 9 л / 100 км. А зазвичай і поготів показує 8,2-8,4. У дивну сторону рухається прогрес, що вже говорити ...

Кухлик за Вальтера де Сільву

Андрій доля, Volkswagen Jetta 1,4 TSI DSG

Ну і як це називається? Хоч монографію пиши під багатообіцяючою назвою «Що таке« не щастить »і як з ним боротися» ... І смикнув же мене чорт влізти в цей безглуздий суперечка! І начебто давно не «юнак блідий з поглядом що горить», та й інші сперечальники - дядьки цілком солідні, з досвідом і репутацією, а ось піди ж ти, завелися, як хлопчаки. І предмет спору-то який безглуздий вийшов: мовляв, будь-який автомобіль можна змусити сьорбати пальне в кількостях, в рази перевищують табличні дані.

Загалом, вирішили покататися в самих «антіекологічность» режимах - по пробкам, по снігу ... І хто умудриться спалити більше всіх бензину, той і виграв. І що ви думаєте? І тут не пощастило! Оскільки дістався мені VW Jetta з двигуном 1,4 TSI .... А головною перевагою двигуна CZCA сімейства ЕА211, крім швидкого прогрівання і меншого в порівнянні з попередником ваги, як раз вважається економічність. А головним серед достоїнств роботизованих коробок DSG теж обов'язково називають вміння економити пальне. І як з таким арсеналом суперечки вигравати?

У всіх, значить, машини будуть бензин сьорбати відрами, а мені, як потерпілому, витріщатися на екранчик з середньою витратою в 6, край 7 літрів? А може, і нічого? Адже ми в столиці живемо, а не в Європі якийсь. У нас тут пробочки ого-го! Знову ж, зима на дворі. Ось знайдемо якусь нечищену доріжку і зі смаком сніг-то і помісі. Дивишся, і нічого, здолаємо супостатскую економічність ... Ну що, поїхали? Давай, Jetta, їж, дитинко, їж! Кухлик за папу, Вальтера де Сільву, ще кухлик за маму ... Тьху, за другого тата, Жозе-Карлоса Павоні ...

А щоб краще їсти, я тебе в режим «Спорт» перемкну. Навіть в самих-Рассама глухих пробіщах. І на газ буду від душі натискати, і плювати на те, що буквально через секунду доведеться в підлогу гальмувати. І зі світлофорів буду стартувати в стилі, який хлопці за океаном називають «pedal to the metal».

Ах, так, маршрут! Про маршрут не забути! Ось, включаємо «Яндекс-навігатор» і діємо за принципом «ах, пробка червона, любив би я тебе ...». Ну що? Ага, вже 10 літрів на сотню! Повземо, повземо ... Ось, за одинадцять перевалило! Чорт, пробка скінчилася. Газ в підлогу - і гальмуємо, штрафи нам ні до чого. Наздоганяють? Газ в підлогу - і гальмуємо. І плювати, що там про мене думають. Але найприкріше - що не дуже-то все це допомагає. Все одно дисплей витрати відображає зворотний відлік запуску космічної ракети: 11,2 ... 11,1 ... 11,0 ... 10,9 ...

Ур-ра, знову пробка! Повземо - і витрата вгору повзе. І знову скінчилася ... Загалом, на місце збору я прибув з ганебним показником 10,5, зазначивши максимальна витрата 12,7.

Загалом, одна надія - на зимушку-зиму. Будемо, значить, в снігу купатися, як ті синички. Головне - не засісти капітально, все ж Jetta - зовсім кросовер, на позашляхові вправи не розрахована, і 138 мм дорожнього просвіту особливого оптимізму не вселяють. Але в цілину ми і не готові до десантування, так, по слідах покатаємося. Ще б пак ESP відключити, щоб під руку не ліз і не надумав движок «душити», але щось не бачу я такої літери в цьому слові.

Ще б пак ESP відключити, щоб під руку не ліз і не надумав движок «душити», але щось не бачу я такої літери в цьому слові

Гаразд, нашу пісню не задушиш, не вб'єш! Коробку - в ручний режим і на першу, нехай турбомоторчика від душі проричітся-провізжітся тисячах на п'яти обертів, і вперед, в снігу. Працює! Працює! 13 літрів на 100 км! 14! 15,2! І це, мабуть, межа. Ну не росте витрата, хоч ти трісни. Ну все, Джетточка, все, не буду тебе більше мучити. Зараз додому поїдемо, спокійненько так, акуратненько, в режимі D. І їж ти скільки хочеш, чудо європейсько-американське, анорексіческое. Хоч взагалі не їж. Все одно програв ...

пароксизм достатку

Кирило Савченко, Kia Cerato 2,0 AT

Конкурси на «Найміцніший лом для канадської пилорами», «Максимально можлива напруга для японського телевізора», а також «Мінімальний вміст бензину в урине для німецького двигуна» були в кращих радянських традиціях. Втім, чому б не згадати молодість і не спробувати напоїти автомобіль самим високоякісним паливом по верхню кромку каталізатора? Щоб аж з лямбда-зондів потекло! Зрештою, змагання в дисципліні «Хто кого перепьет» проходять і в самих цивілізованих країнах ...

Як «піддослідного кролика» беремо новісінький корейський Kia Cerato російського складання c 2,0-літровим 150-сильним мотором з 6-ступінчастою АКПП і пробігом в 600 км. Такий автомобіль ще не обкатаний і не знає, що таке прийнятний для гольф-класу апетит. Електроди його свічок поки ще поблискують металом, форсунки багатоточкового уприскування MPI чисті і працюють, як євстахієві труби немовляти. У наше завдання входить прогнати через них максимально можливу кількість палива.

вибір авто

Всім стабільність! Тест-драйв оновленого KIA Cerato 2,0 AT

Таємниця успіху У 2013 році прем'єрний міжнародний тест-драйв Cerato проходив в ОАЕ, в Дубаї. Тоді практично всі журналісти зійшлися на думці, що у корейського седана гольф-класу гарне майбутнє, і не помилилися ....

21.12.2016

Отже, після дня звичайної міської їзди свідчення середньої витрати палива склали 12,8 л. «Слабак!», Сказав би цього мотору який-небудь американський HEMI 5,7, але у нас є свої способи довести «обжороспособность» малюка.

Найперший спосіб підняти витрата взимку - не почистити сніг з даху. Більш того, рушати потрібно негайно після запуску двигуна, а краще, якщо при цьому за вікном буде 20-градусний мороз. Такий вже пройшов, на жаль, і вся надія на замет зверху. Трохи заледенілий, злітає він хвилин за 15, а то і більше. Півлітра надбавки на сотню вже забезпечено. Але 13,3 все одно замало. Додамо ще грам 300 за допомогою відкритих вікон.

Холодно? Так у нас і грубка є, до того ж з доповненням у вигляді електрообігріву. Ще «залізні» 0,5 л - і ось уже на дисплеї цілком легкотравна цифра 14,1. І все одно для рекорду мало. Ще один знайдений варіант - старт в підлогу і зупинки при кожному можливому випадку. Пропускати бабусь поза переходів і на них, заїжджати в придорожні заклади з приводу і без нього, в загальному, вести безладну автомобільну життя виявилося дуже накладно - 1,5 літра зросла як з куща.

А 15,6 - це вже так-сяк - апетит среднеразмерного міського кросовера, в ряді випадків і позашляховика. А «двадцаточку» слабо з'їсти? За ДПС, за московський ДепТранс, за того хлопця, що «нудить» в лівому ряду ... Ну ж, врубаєм режим «Спорт» і тиснемо, тиснемо цей ненависний, іноземний акселератор. Корейська мотор задоволено всхрюківает, немов знаменитий НІІЧАВОшний кадавр від оселедцевих голів, але моя радість триває недовго. Розігнатися в ранковому мегаполісі ніде, і весь ефект від такої танці - грамів 800 на коло.

Розігнатися в ранковому мегаполісі ніде, і весь ефект від такої танці - грамів 800 на коло

Але російський мужик кмітливі. Даремно чи підрульові пелюстки-переключалкой передач в цьому Kia Cerato є? Селектор АКПП в ручний режим, фіксую першу і знову газ в підлогу. При 5 000 об / хвилину мотор репетує як підірваний, коробка, знову ж таки, судячи по звуках, ось-ось віддасть Богові душу, але цифри середньої витрати палива зростають на очах ... 19, 20, 21 л на сотню. П'ять хвилин такого ритму - і Ви можете побачити і зовсім фантастична цифра 40,2!

П'ять хвилин такого ритму - і Ви можете побачити і зовсім фантастична цифра 40,2

А потім датчик середньої витрати палива починає сходити з розуму. Вже на холостому ходу показники ненажерливості ростуть з неймовірною швидкістю. На цифрі 80 л / 100 км щось підказує мені, що двигун краще заглушити, з машини вийти і виконати переможний «We are champions!» Метрах в 10 від розпеченого каталізатора ...

***

У далекому отроцтві мене частенько вигулювали в Пітер, щоб долучався, набирався і вбирав. Десь між Адміралтейством і товстоноговських БДТ я якось став свідком цікавої сценки. Пара амбалістих люмпенів розважалася з молоденькою вівчаркою. Один з них тримав собачу пащу розкритою, а другий, регочучи, вливав псині портвейн з горлечка. Собака мляво пручалася, але ковтати, не переставала. Як же здорово, що я все-таки здобув вищу освіту ...

Що в підсумку?

Як бачите, якщо дуже довго мучити машину, то можна добитися дивовижних результатів в «анти-еко-ралі». І найпростіше досягти успіху в цьому, маючи мотор пооб'емістее і трансмісію класичного зразка. Але в цілому, незважаючи на відверті знущання, все три учасника іспит витримали. А найбільше здивував Ніссан, який без жодних турбін і безпосередніх вприськов показав найменший витрата в несприятливих умовах. Напевно, результати нашого експерименту могли б виявитися набагато більш вражаючими, заправити ми де-небудь паливом з сумнівними характеристиками, яке згорає в рази швидше. Але ми, як свідомі автовласники, вберегли від цього свої автомобілі і використовували хороший бензин. Побажаємо того ж і нашим читачам.

А розійшовшись не на жарт, і зовсім спробували позмагатися, хто змусить тестовий автомобіль з'їсти більше?
Літрів, 30 літрів, хто більше?
Що, думаєте, найекономічнішою виявилася Джетта?
Але коли з редакції приходить квест «спали якомога більше пального», задумаєшся: а як?
В голову відразу полізли різні думки: чесно чи нечесно накручувати витрата?
Підсумок?
Або може це я такий «невмілий» водій?
І що ви думаєте?
І як з таким арсеналом суперечки вигравати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов