Наша сеть партнеров Banwar
Законні і нелегальні таксисти борються за кожного клієнта і готові поступатися в ціні. Фото Д. Полєтаєва
Візництво в Дніпропетровську подешевшав Полєтаєв Дмитро, Негодова Ольга https://cdn.segodnya.ua/img/article/1460/3_main.jpg https://cdn.segodnya.ua/img/article/1460/3_tn.jpg 2008-12 -20T09: 22: 08 + 02: 00 Дніпро Таксисти-нелегали возять городян за півціни, а шофери шукають попутників, щоб дешевше добиратися на роботу.
Так само, як росте кожен день долар, в Дніпропетровську падають ціни у таксистів. Мало того, що клієнтів у них поменшало наполовину, так ще й з'явилися конкуренти - звільнені, скорочені і просто тимчасові безробітні, у яких є авто колесять цілий день по місту і підпирають пасажирів прямо "з бордюру". Причому ціну не ломлять, як таксисти. Якщо раніше доїхати від залізничного вокзалу коштувало тридцять п'ять гривень, то зараз це всього лише двадцять.
"Так," Таксі "в місті стало більше, але ось чи довго це триватиме - складне питання. Це дуже важка робота, яку витримати може далеко не кожен", - говорить таксист Сергій Черкашин. За словами самих водіїв, доходи їх дуже нестабільні. "Іноді буває так, що за день виручка не більше ста гривень", - скаржиться Сергій Черкашин.
Підробити на приватному візництва готові багато. Наприклад, за кермо легковиків сідають колишні далекобійники, які через кризу залишилися без роботи. "Зараз возити нічого. Виробництво варто. Ми тепер за бортом", - говорить далекобійник Ігор Горошко. Багато в такій ситуації намагаються отримати ліцензію на перевезення пасажирів в управлінні автомобільного транспорту. Коштує вона 1200 гривень. Вони підключаються до диспетчерів і віддають їм певну відсоток від перевезень.
В одній з найбільших фірм таксі в місті - службі 053 - нам зізналися, що за листопад - початок грудня кількість замовлень зменшилася більш ніж на 40%. "Раніше я в вдалий день виконував до десяти замовлень, а зараз максимум чотири. Клієнтів через кризу стало в два рази менше", - журиться таксист Віктор. Практично від кожного клієнта таксисти чують про кризу. Однак скорочувати витрати на свій проїзд готові не всі. "Якщо я і скорочу витрати на таксі, то несуттєво. Люблю комфорт, і потім, час - гроші. Поїздка в маршрутках, що зупиняються біля кожного стовпа, іноді затягується. Таксисти ж добре знають місто і часто возять найзручнішим шляхом. Жив би в столиці - пересів би на метро ", - говорить Валентин, який працює менеджером в одній великій компанії.
А ось ті, хто сам за кермом, починає економити на поїздках. Наприклад, Наталя, мешканка Павлограду, шукає на Інтернет-форумах попутників для того, щоб їздити в Дніпропетровськ. "Зараз доїхати до Дніпра з Павлограда варто шістнадцяти гривень, на своєму авто - близько п'ятдесяти. Їздити щодня до обласного центру для нас дорогувато. Ось і шукаємо тих, хто готовий ділити цю суму з нами і їздити в місто". За місяць Наталі зателефонували всього три людини. Поки ніхто не погодився, то не походить час виїзду, то живуть в іншому районі. "Ми сподіваємося, що після новорічних свят ще хто-небудь подзвонить. А поки виходу з ситуації не бачимо", - говорить дівчина.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Підписуйтесь на нашу розсилку