Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Tiguan Allspace - дуже правильний або дуже нудний автомобіль? - ITC.ua

  1. позиціонування
  2. Як їде?
  3. Чи є інновації?
  4. Ціни і конкуренти
  5. ВАРТІСТЬ Утримання
  6. У підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобілі Volkswagen нерідко вважають зразковими

Автомобілі Volkswagen нерідко вважають зразковими. А тут ще й улюблений клас «кросовер», збільшений кузов, 7-місцевий салон, повний привід, потужний мотор ... Чим в результаті є Volkswagen Tiguan Allspace - це приклад правильного автомобіля? Або це приклад нудного автомобіля? Давайте розберемося разом.

позиціонування

Кросовер Volkswagen Tiguan Allspace являє собою збільшену версію моделі Volkswagen Tiguan другого покоління. Так, довжина Volkswagen Tiguan Allspace становить 4,7 м проти 4,49 м у звичайній моделі. Версія Allspace пропонує більше простору для пасажирів, помітно збільшений багажник (760 л в стандартному варіанті для 5-місцевого салону), плюс є можливість отримати 7-місцевий салон (третій ряд сидінь доступний як опція).

Вперше Volkswagen Tiguan з'явився восени 2006 року - як концепт-кар на автошоу в Лос-Анджелесі. Серійна версія стартувала в 2008 році і незабаром автомобіль став дуже популярний. Друге покоління моделі дебютувало в 2016, а збільшена версія Volkswagen Tiguan Allspace з'явилася в кінці 2017 роки (вже як 2018 модельний рік).

Кросовер Volkswagen Tiguan Allspace стартував з продажами в Україні навесні поточного року. У статті представлена ​​максимальна версія: мотор 220 к.с., повний привід, 7-місцевий салон. Також для порівняння представлений стандартний Volkswagen Tiguan - відзначу по тексту.

Як їде?

Одним словом - класно. Автомобіль може бути несподівано динамічним і швидким в розгоні: він жваво бере з місця, щільно утискує в сидіння вже з 2-2,5 тис. Об / хв, потім ураз «викручує» мотор за 6 тис. Оборотів, і під сухе гарчання впевнено обганяє пару-трійку хот-хетч. Сімейний 7-місний кросовер, ага ...

У поворот Volkswagen Tiguan Allspace заїжджає легко і швидко, практично без зносів. Кермо на подив вміє давати інформацію про крутизну віражу, при цьому залишаючись досить легким. Є комплексний «спорт» -режим в настройках, який робить розгін і перемикання АКПП ще різкіше і наповнює кермо вагою, плюс в цьому випадку мотор завжди надає в зоні 2 тис. Об / хв і вище - найактивнішою і живий. Але навіть без цього Volkswagen Tiguan Allspace претендує на титул одного з найдинамічніших і приємних у водінні автомобілів свого класу: в конкурентів - лише Mazda CX-5 і CX-9, а номінальний родич SKODA Kodiaq взагалі «їде» в іншу степ під назвою « комфорт і неквапливість ».

Єдиний пункт, який хочеться обговорити - це підвіска. Для настільки динамічного характеру «по мотору» часом хочеться трохи більш щільного шасі. Благо для тих, хто любить «гаряче» є пакет R-Line (19-дюймові диски, обвіс) і спортивна підвіска. З іншого боку - не хочеться втрачати комфорт, тому що автомобіль вміє згладжувати практично всі нерівності на дорозі. Зауваження є лише до рідкісних глухим стукам при роботі підвіски на відбій. Але в іншому - тиша й гладь в питаннях комфорту і їзди по розбитим дорогам.

Виглядає серйозно і доросло. Їздить також: класний розгін, хороший в повороті. Нехай і з зауваженнями, але в цілому комфортний на ходу. Мотор в 220 к.с. робить Volkswagen Tiguan Allspace одним з найшвидших і динамічних автомобілів свого класу, а 7-ст. коробка DSG вмить змінює передачі, не "тупить» на старті і не докучає вібраціями в «пробках». Передбачено кілька режимів їзди, які змінюються натисканням кнопки всередині шайби або поворотом цієї шайби (навіщо такі складнощі, якщо SEAT Ateca робить подібне простішим способом?): Можна вибрати режими «стандарт», «ЕКО», «спорт», або зібрати свій. Словом, в їзді - дуже універсальний автомобіль!

Так само як і в салоні. Спереду просторо і зручно: сидіння чудові за формою, добре розподіляють навантаження, радують висувним валиком під ноги і наявністю масажу спини в області попереку. Прилади на основі ЖК-дисплея максимально інформативні, хоча і вимагають деякого звикання. Та й взагалі - Volkswagen Tiguan Allspace розкривається з часом і в більш глибокому знайомстві. Наприклад, є блок клімату: начебто простий і зручний, кнопки- «крутилки» під рукою, циферки температури ... Але де підігрів керма і як управляти кліматом ззаду? А ось як: підігрів керма включається однією кнопкою разом з підігрівом сидіння водія. Якщо потрібні деталі, то натискаємо кнопку MENU, заходимо в розділ - і тут можна налаштувати не тільки включення підігріву керма разом з підігрівом сидіння, але навіть інтенсивність підігріву (!), А також можна змінювати температуру в усіх трьох зонах клімату салону. Ще приклад - великий сенсорний дисплей не тільки вражає якістю картинки, але навіть вміє приховувати віртуальні кнопки, якщо ними не користуються: підніс руку - ось кнопки управління навігацією, прибрав - і карта розтягнулася на весь екран.

Передня частина салону - це якісні матеріали та ретельне виконання всіх дрібниць. Крім багатофункціонального ЖК-монітора приладів тут запам'ятовуються сидіння: вдалий профіль і масаж (правда, тільки в області попереку). Є детальні настройки клімату через окреме меню центрального дисплея ...

... а взагалі сенсорний дисплей в цілому - це відмінна картинка, навігація, камера заднього виду, інтеграція смартфона. Вражає трюк з віртуальними кнопками, які з'являються при піднесенні руки - красиво і зручно.

Звідки така увага до дрібниць панує і ззаду. Очікувано, що сидіння рухаються вперед / назад, змінюється кут нахилу спинки, є окрема зона «клімату», також передбачені столики для пасажирів. Але ось сюрприз: ці столики можуть бути встановлені в одному з чотирьох положень, причому в проміжному «під кутом» виступають в ролі підставки для планшета, що стане в нагоді в далекій дорозі для перегляду мультиків або кіно. Подібне вже траплялося на VAG-моделях, і шкода, що Volkswagen Tiguan Allspace не пішов далі - наприклад, тут немає висувних захисних накладок на торцях дверей. Зате є електропривод кришки багажника, причому з сенсорним відкриванням за помахом ногою під заднім бампером. Плюс в багажнику передбачені пара гачків, ніша-відсіки для дрібних речей, навіть ліхтарик.

А ще - там приховані сидіння третього ряду. Які, правда, підходять тільки для дітей: тісно по ногах (що було очікувано), та й голова дорослого упреться в дах (а ось це вже малоприємна несподіванка). З іншого боку - назвіть конкурента, який при 4,7-метрової довжині пропонує більший простір на третьому ряду сидінь? ...

У другому ряду просторо, сидіння можуть зрушуватися, є підлокітник і своя зона «клімату». Розкладні столики також пропонують підстаканники і можуть служити підставкою для планшета. На третьому ряду для дорослого тісно, довго там не висидіти. А якщо говорити про маленьких дітей, то хто ж їх туди посадить без дитячого крісла (а значить знову тісно)? Але факт - в 4,7-метровий кросовер номінально може перевозити сім людей, нехай і на короткі дистанції.

Багажник хороший обсягом і організацією: всілякі «ніші-відсіки-гачки», електропривод кришки багажника з можливістю сенсорного відкривання за помахом ногою.

Чи є інновації?

Кросовер Volkswagen Tiguan Allspace побудований на платформі MQB, яка використовується для більшості моделей Групи VW і вже неодноразово зустрічалася на прикладах інших автомобілів: Audi A3 , SEAT Ateca , SKODA Kodiaq , Volkswagen Golf , Volkswagen e-Golf , Пр. Однак врахуйте, що Volkswagen Tiguan Allspace - це велика і досить дорога модель з повним приводом, що накладає свій відбиток на конструкцію. Наприклад, тут завжди задня незалежна 4-важільна підвіска, причому в версіях з повним приводом (тестовий автомобіль) вона відрізняється іншим підрамником, довшими (+20 мм) важелями, посиленими підшипниками маточин. В іншому все звично: спереду - Макферсон, гальма - дискові «по колу», рульове управління - з електричним підсилювачем. Повний привід побудований на основі фрикційної муфти п'ятого покоління з електронним управлінням, яка дозволяє гнучко регулювати розподіл крутного моменту між передньою і задньою віссю. Система повного приводу називається 4MOTION Active Control і пропонує кілька режимів їзди по бездоріжжю або слизькій дорозі. Найпростіший - «СНІГ»: електроніка дає можливість більше буксувати колесам при розгоні (для само-очищення протектора від снігу), але система стабілізації завжди «на варті» проти бічних ковзань, також передбачена логіка АКПП з ранніми перемиканням передач вгору. Режим «OFFROAD» складніший і комплексний. Наприклад, ABS при гальмуванні дозволяє колесам трохи блокуватися і нагортати перед собою купку піску або бруду, створювати такий собі клин для гальмування. Системи ESC (стабілізація) і ASR (контроль пробуксували) ослаблені і дозволяють автомобілю більше ковзати або буксувати в багнюці. Активується функція допомоги при спуску зі схилу HDC (працює до 30 км / ч), електроніка імітує блокування диференціалів, «автомат» не має права перемикатися на верхню передачу навіть при високих оборотах мотора. З урахуванням теплої пори року мені не все вдалося перевірити (снігу і рідкого бруду немає), але на сухій грунтовці, рельєфному бездоріжжя, при спусках зі схилу - режим OFFROAD і справді змінює характер автомобіля, роблячи його більш пристосованим для «позашляхових вилазок».

Підвіска незалежна спереду і ззаду. Привід для більшості версій Tiguan Allspace - повний (тільки «база» має передній привід). В цілому все схоже на стандартний Tiguan (на схемі), крім помітно збільшеного кузова Allspace: плюс 215 мм до довжини (разом 4,7 м), плюс 110 мм до колісній базі (разом 2,79 м), плюс близько 100 кг до спорядженої масі. Управління різними функціями для бездоріжжя реалізовано через обертову шайбу. Крім парочки встановлених пунктів, є можливість створити і свій режим для їзди по дорозі або бездоріжжю. Також є опціональний пакет Off - Road: збільшення кліренсу з 190 мм до 200 мм, міцна захист двигуна, інший передній бампер з збільшеним кутом в'їзду (25 градусів проти 17-і в звичайному варіанті).

Окремо згадки заслуговувати двигун і АКПП DSG. Тому що під капотом тестового Volkswagen Tiguan Allspace встановлений бензиновий мотор сімейства ЕА 888 - той самий, що використовується в актуальному Volkswagen Golf GTI: ось звідки ця спритність! Коротко: це 4-циліндровий 2-літровий турбо-мотор, блок виконаний з чавуну, ступінь стиснення 9,6: 1, ланцюговий привід ГРМ. А якщо довго - то мотор дивує величезною кількістю цікавих деталей.

По-перше, тут комбінована системи упорскування: безпосереднє уприскування в циліндри плюс система SRE для вприскування палива у впускний колектор (подібне розбирали на прикладі SEAT Leon FR ). Тип упорскування палива вибирається виходячи з навантаження на двигун і його робочої температури (прогрітий мотор чи ні). В цілому можливі чотири варіанти вприскування палива за один цикл впуску: 1-кратний SRE, 1-кратний безпосередній, 2-кратний безпосередній, 3-кратний безпосередній (тобто три невеликих вприскування палива за один цикл впуску). Дана технологія дозволяє вибирати оптимальний тип впорскування, що означає економію палива (при плавній їзді на низьких оборотах краще SRE) і високу потужність мотора (при високих оборотах краще безпосереднє уприскування). І «так»: при відмові однієї з систем уприскування палива друга виступає резервної і дозволяє їхати далі.

По-друге, двигун оснащений системою зміни фаз газорозподілу з можливість додаткового прокручування впускного вала на кут до 60 градусів і випускного вала на кут до 34 градусів. Також є система зміни висоти підйому випускного клапана. Все це дозволяє гнучко управляти фазами газорозподілу, швидше продувати циліндри, пр. Третє - цікава конструкція головки блоку циліндрів (ГБЦ) і турбіни. Так, в ГБЦ спочатку вбудовані вихлопної колектор і окремий контур для охолоджуючої рідини. В результаті ГБЦ і антифриз прогріваються швидше, а на виході з «голови» з самого початку є зручний фланець під турбіну. Сама турбіна має сталеве турбінне колесо (витримує температуру до 980 градусів), 2-потоковий канал виходу вихлопних газів (від різних пар циліндрів), клапан «вестгейт» з електронним управлінням. Нарешті, останній штрих для техно-гурманів: тут є масляне охолоджування поршнів!

Мотор ЕА 888 - це складна, але «крута» техніка: подвійна система уприскування, регулювання фаз газорозподілу, багатофункціональна ГБЦ, велика турбіна. Двигун розвиває 220 к.с. і 350 Нм. У парі з ним працює 7-ст. DSG: преселективна роботизована КПП з двома зчепленнями. Пересмикнуло від словосполучення «7-ст. DSG »? Даремно! У разі Volkswagen Tiguan Allspace використовується коробка DSG серії DQ 500: вона розрахована на високий крутний момент і повний привід, подібні АКПП добре себе зарекомендувала на фургонах Transporter, минулого Tiguan -е, інших моделях Volkswagen.

Нарешті, пару деталей по «електронній начинці». Так, тестовий автомобіль Volkswagen Tiguan Allspace був оснащений адаптивним «круїзом»: він працює на основі радара під логотипом в решітці радіатора, дозволяє розпізнавати не тільки автомобілі, але і пішоходів. Максимальна дальність дистанції роботи радара - 140 м, управління реалізовано за допомогою окремого джойстика під кермом. Також уваги заслуговують світлодіодні фари: ближній / дальній LED-світло, плюс є функція підсвічування повороту. А взагалі для Volkswagen Tiguan Allspace пропонує три типи фар: звичайні (галоген), світлодіодні LED BASIS (світлодіоди для ближнього / дальнього світла), світлодіодні LED MID (як тестовий автомобіль) - словом, вибирайте до вподоби собі ... тобто своєму гаманцю.

Адаптивний круїз-контроль працює на основі радара в передній частині автомобіля. Дистанцію (максимум 140 м) можна вибирати кнопками на кермі. Якщо Volkswagen Tiguan Allspace зауважує попереду машину - то видає індикацію на дисплеї і сам знижує швидкість. З урахуванням контролю рядності руху (працює на основі камери у верхній частині скла, «впирається» кермом при спробі перебудується в сусідній ряд без «поворотника») - виходить перший крок до автономного водіння. У максимальній версії - повністю світлодіодні фари, тут же згадаю і красиві ліхтарі.

Нарешті, обов'язково варто розповісти про кольоровому РК-дисплеї Active Info Display замість панелі приладів: вперше в наших статтях з ними можна було ознайомитися на прикладі Audi Q5 , Щось подібне є в Peugeot 3008 . Отже, замість звичайної панелі приладів тут встановлено великий ЖК-дисплей діагоналлю 12,3 дюйма і з здатністю 1 440 х 540 пікселів. На цьому дисплеї можуть бути «намальовані» різні віртуальні прилади, навігаційна карта, дані бортового комп'ютера. Зовнішній вигляд приладової дошки змінюється через відповідне меню, там же можна вибрати інформацію, яка необхідна для відображення. Крім того, Volkswagen Tiguan Allspace (і просто Volkswagen Tiguan) отримали невеликий «ексклюзив» щодо легкових автомобілів Volkswagen з аналогічною ЖК-панеллю приладів: тут передбачений покажчик кута повороту передніх коліс, символ активації системи HDC (допомога при спуску), цифровий компас.

Active Info Display - це великий ЖК-дисплей для «віртуальних приладів». Спочатку він здається перевантажений інформацією, але через пару-трійку днів звикаєш, вибираєш потрібні параметри - і він вже здається дуже зручним! До речі, Active Info Display і адаптивний круїз-контроль входять в стандартне оснащення максимальної версії Volkswagen Tiguan Allspace, а контроль рядності руху є навіть в самій «базі». Це до розмови про ціни і комплектації Volkswagen Tiguan Allspace ...

Ціни і конкуренти

Компанія Volkswagen в Україні пропонує модель Tiguan Allspace в декількох основних версіях (мотор / кпп / привід / комплектація), плюс можна замовити різне додаткове устаткування - поштучно або пакетом. Детально описати все версії не вийде, тому що неможливо врахувати всі пункти додаткового обладнання. Тому я опишу три версії автомобіля: базову, середню, максимальну (на прикладі тестового авто). Також відзначу початкове оснащення, яке є у всіх версіях моделі: підігрів передніх сидінь, датчик дощу, звичайні фари (галоген), системи ESP + ABS + ASR, безліч подушок безпеки (вкл. Колінну), система контролю тиску в шинах, рейлінги, пр .

Отже, Volkswagen Tiguan Allspace «почінається» з мотора 1,4 TSI 150 л.с., переднього привід, 6-ст. «Механіки», КОМПЛЕКТАЦІЇ Trendline: легкосплавні колеса, мульти-функціональний кермо «в шкірі», кондиціонер, мультимедіа Composition Color (кольоровий дисплей 6,5 дюймів), система Front Assist (екстренного гальмування в городе), система Lane Assist (контроль рядності руху ). Ціна - від 906 тис. Грн або около $ 35 тис. Середня комплектація Comfortline - це додатково: передні сидіння типу «комфорт», клімат-контроль Air Care Climatronic, кольоровий дисплей в зелених сандалів приладів, парк-пілот спереду и ззаді, адаптивний круїз-контроль. Такий автомобіль з мотором 2,0 TSI 180 л.с., повний приводом 4MOTION і 7-ст. АКПП DSG обійдеться мінімум в 1,23 млн. Грн. або около $ 47 тис. Нарешті, максимальна версія Highline - це всегда мотор 2,0 TSI (180 або 220 к.с.) в Парі з 7-ст. АКПП DSG и ПОВНЕ приводом 4MOTION. У комплектацію додано Наступний: 18-дюймові легкосплавні диски, Повністю світлодіодні (LED) фари «ближній / Дальній», сидіння типу «комфорт» з оббивкою ArtVelours (алькантара), навігація и мультимедіа Discover Media (дисплей 8 дюймів), електропривод кришки багажника и ее Відкривання за помахом ногою (сенсор в задньому бампері), система Keyless Access (відмікання / замикання сенсором на дверній ручці), РК-панель приладів Active Info Display, пр. в якості Додатковий обладнання, даже для максімальній КОМПЛЕКТАЦІЇ, Пропонується наступна: третій ряд сидінь - около 20 ти с. грн., передні сидіння ergoActive (14-позиційна настройка і функція масажу спини) - близько 17 тис. грн., камера заднього виду Rear View плюс паркувальний асистент - близько 23 тис. грн. В результаті тестовий автомобіль - мотор 2,0 TSI 220 л.с., повний привід і 7-ст. DSG, комплектація Highline плюс опції (7-місцевий салон, камера заднього виду, сидіння з масажем, пр.) - оцінений приблизно в 1,43 млн. Грн або близько $ 55 тис.

Розповідаючи про подовженому автомобілі Volkswagen Tiguan Allspace неможливо обійти увагою звичайний Volkswagen Tiguan другого покоління. Він очікувано коротше (4,49 м) але в салоні як і раніше просторо, задні сидіння все також рухаються, та й багажник хороший (615 л). Однак збільшений Volkswagen Tiguan Allspace пропонує ще більше простору в салоні і ще більше багажника: 700 л для 7-місцевої версії при 5-місцевої конфігурації (тобто сидіння третього ряду складені) і навіть 760 л для 5-місцевої версії (без третього ряду взагалі). Головна різниця - в моторах: звичайний Volkswagen Tiguan дає аналогічну гамму бензинових двигунів, але також додає 2-літровий турбодизель. Доплата за Allspace - від 100 до 140 тис. Грн в залежності від обраного мотора і комплектації.

Розглянемо конкурентів. З одного боку - кросовер Volkswagen Tiguan Allspace в початково-середніх версіях знаходиться на території великих «сімейних» 5-місних моделей. Відразу пригадуються два «японця» у вигляді Nissan X-Trail и Subaru Outback . Обидва орієнтовані на комфорт в їзді, простір салону, великий багажник, пропонують ціну близько 1-1,1 млн. Навіть в максимальних версіях. Однак вони поступаються Volkswagen Tiguan Allspace в високотехнологічному обладнанні (особливо Nissan X-Trail), потужності і динаміці (для порівняння з ними вистачить і 180-сильною версією), витонченості в опрацюванні різних дрібниць. З іншого боку: якщо взяти ТОП-версії Volkswagen Tiguan Allspace - мотор 220 к.с. і 7-місний салон - то автомобіль заходить на територію великих 5-метрових 7-місцевих кросоверів. Перш за все, мова йде про Mazda CX-9 : Вона радує динамікою і комплектацією в стилі «все включено», але зовсім не дає вибору різних версій - а значить, не дає і вибору ціни покупки. Про моделі Toyota Highlander я детально розповім в наступних статтях, але якщо коротко: ТОП-версія з мотором V6 в цілому збалансована, але помітно дорожче і при цьому неприємно дивує відсутністю багатьох сучасних систем (адаптивний «круїз», ксенон або світлодіоди у фарах). Подібна межклассовая позиція у європейців зустрічається на прикладі Renault Koleos и SKODA Kodiaq . У першому випадку - це «річ у собі»: комфортний і неквапливий, суто 5-місцевий дизельний кросовер для яскравих індивідуалістів. А ось у другому - це закляті друзі-суперники! Звичайно, SKODA спочатку дешевше - але рівно до тих пір, поки ви не зрівняти комплектації. У «чеха» (українського складання) є дизель, зате у «німця» (з мексиканського заводу) є потужний 220-сильний мотор. Великий багажник і просторий салон присутні скрізь. Так само, як і 7-місний салон всюди пропонується тільки у вигляді платної опції. Альо є Одне але ". В автомобілях SKODA бракує ретельного опрацювання і скрупульозності в деталях, характерних для Volkswagen: це помітно в загальному дизайні, елементах салону, пр. Нарешті, в ролі конкурента можна згадати новий Peugeot 5008: 7-місцевий салон, потужний дизель (150 к.с. або 180 к.с.), хороша комплектація, але тільки передній привід і досить висока ціна (1,1-1,2 млн. грн).

Автомобіль Volkswagen Tiguan Allspace примудряється сидіти на двох стільцях відразу. У базово-середніх версіях - це конкурент 5-місцевим моделям D - SUV, коли покупцеві «потрібно більше салону і багажника». У близько-максимальних - він заходить на територію великих 7-місцевих 5-метрових моделей, де вражає вже не простором салону, але оснащенням.

ВАРТІСТЬ Утримання

У місті Volkswagen Tiguan Allspace стабільно споживав близько 12-13 л палива на 100 км шляху. Але якщо їздити дуже плавно, в ЕКО-режимі, уникати пробок - то можна отримати витрату і 10-10,5 л на 100 км; а якщо робити все навпаки - то можна досягти позначки 15 л на 100 км шляху. На трасі при швидкості 80-90 км / год витрата палива становить 6-7 л на 100 км; при швидкості 110-120 км / год витрата зростає до 7,5-8 л на 100 км шляху. З одного боку: це рівень витрати палива чималих кросоверів D-SUV з атмосферними моторами 2,4-2,5 л - але вони не дають такої потужності і динаміки. З іншого боку: великі 5-метрові 7-місцевий моделі можуть забезпечити високу потужність і хороший розгін, але також забезпечують і більш високий витрата палива.

Гарантія на автомобіль - два роки стандартно або чотири роки по додатковій програмі гарантії, з обмеженням по пробігу 120 тис. Км. Періодичність ТО становить раз на рік або 15 тис. Км. Мінімальна ціна за базову ТО - 3,5-4 тис. Грн., Більш великий сервіс (розширено ТО на 60/90 тис. Км) зажадає 15,5-16 тис. Грн. Точна ціна ТО залежить від конкретного дилера і обсягу робіт, які потрібно виконати з певним автомобілем.

Ціни на автомобіль і ТО вказані станом на червень 2018 року, без урахування різних знижок і бонусів при покупці автомобіля або його обслуговуванні.

У підсумку

Отже, Volkswagen Tiguan Allspace - це все-таки правильний автомобіль: їде класно, дає вибір з кількох різних версій, радує простором, вражає багажником. Причому це той випадок, коли «правильність» робить його нудним: Volkswagen Tiguan Allspace вранці може бути економічним 7-місцевим сімейним «вагоном», а ввечері «літати» на рівні «підігрітого хетча». У цьому вся сила Volkswagen Tiguan Allspace: різноплановий і всебічно класний автомобіль. Тільки будьте готові за це платити.

плюси:

+ Добре їде: розганяється і гальмує, повертає і відпрацьовує нерівності

+ Багато сучасного оснащення: адаптивний круїз, ЖК-панель приладів, світлодіодні фари

+ Широкий і гнучкий характер: мотори 1,4 л або 2,0 л, 5 або 7-місцевий салон, можна їхати в режимі «еко» або «спорт»

мінусі:

- І на Сонці бувають плями: є зауваження до підвіски, хочеться мати вибір серед дизелів

- ТОП-версії вже знаходяться в класі 5-метрових 7-місцевих кросоверів: треба ціни нижчі

Технічні характеристики Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TSI 7 DSG 4 MOTION

Кузов - кросовер; 7 місць

Габарити - 4,701 х 1,839 х 1,674 м

Колісна база - 2,79 м

Кліренс - 190 мм

Багажник - 230 л (7 місць), 700 л (5 місць), 1 775 л (2 місця)

Вантажопідйомність - 605 кг

Мінімальна споряджена маса - 1 591 кг

Мотор - бензиновий, турбо, R4; 2,0 л

Потужність - 220 к.с. при 4 500-6 200 об / хв

Крутний момент - 350 Нм при 1 500-4 400 об / хв

Питома потужність і момент - 138 к.с. на 1 т; 220 Нм на 1 т

Привід - повний привід 4MOTION

Трансмісія - АКПП 7DSG (преселективна роботизована АКПП)

Динаміка 0-100 км / ч - 6,8 з

Максимальна швидкість - 223 км / ч

Витрата палива (паспортний), місто - 10 л на 100 км

Витрата палива (паспортний), траса - 7 л на 100 км

Шини тестового автомобіля - Continental ContiSportContact 5 235 / 55R18

Мінімальна ціна автомобіля - 906 тис. Грн. (Близько $ 35 тис.)

Ціна тестового автомобіля - 1,43 млн. Грн. (Близько $ 55 тис.)

Автомобіль Надання - Порше Україна, відділення Volkswagen

Чи є інновації?
Чим в результаті є Volkswagen Tiguan Allspace - це приклад правильного автомобіля?
Або це приклад нудного автомобіля?
Як їде?
Але де підігрів керма і як управляти кліматом ззаду?
З іншого боку - назвіть конкурента, який при 4,7-метрової довжині пропонує більший простір на третьому ряду сидінь?
А якщо говорити про маленьких дітей, то хто ж їх туди посадить без дитячого крісла (а значить знову тісно)?
Чи є інновації?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов