- Volkswagen T1 (Type2) Історія створення
- Модифікації за час випуску моделі:
- 1951
- тисячу дев'ятсот п'ятьдесят два
- +1953
- 1955
- тисяча дев'ятсот п'ятьдесят-шість
- 1957
- 1958
- 1959
- 1960
- тисячу дев'ятсот шістьдесят-один
- тисяча дев'ятсот шістьдесят-два
- 1 963
- 1964
- 1965
- +1966
- 1 967
- 1975
- T1 Samba
Volkswagen T1 (Type2) Історія створення
Наша сеть партнеров Banwar
Volkswagen T1 (Type2) - перший масовий мікроавтобус / мінівен концерну Volkswagen, що вироблявся з 1950 по 1967 роки (в Бразилії по 1975р.). VW-Bully став обличчям цілої епохи і, поряд зі своїм наступником VW-T2, був дуже популярний в самих різних колах автолюбителів - і у серфінгістів і в середовищі хіпі - Hippie Bus. Хто тоді міг уявити, що виробництво цих суто комерційних мікроавтобусів стане поштовхом до виникнення цілої bus-культури. Зараз VW-Bully зустрічається досить рідко і є справжньою ретро-цінністю. Адже 23 квітня 2007 року вже виповнилося 60 років з дня виникнення ідеї створення Volkswagen Transporter ..
Ідея створення Transporter належить голландському імпортеру автомобілів Volkswagen Бену Пону / Ben Pon. Одного разу в квітні 1947, проходячи по заводу Volkswagen він побачив автомобіль, який був створений самими робітниками заводу для перевезення важких панелей між цехами.
Через деякий час, точніше 23 квітня 1947 року, Бен Пон в своєму блокноті зарисуйся модель автомобіля, раніше не існувала в світі: вантажівка з кабіною над двигуном, з двигуном ззаду і корпусом у вигляді фургона.
Ця неординарна ідея знайшла живий відгук у тодішнього керівника компанії Фольксваген / Volkswagen Генріха Нордхоффа / Heinrich Nordhoff. А вже 12 листопада 1949 року Transporter був вперше представлений офіційно. Згодом цей проект стане одним з найуспішніших в історії автомобілебудування, в рамках якого будуть створені мільйони автомобілів Volkswagen Transporter, але це буде в майбутньому, а поки ...
Перший Transporter міг перевозити вантаж вагою приблизно 750 кілограм. Об'єм двигуна становитиме 1131 куб. см, який розвивав потужність 18 кВт при частоті обертання 3300 об. / хв. Мініавтобус Volkswagen так само міг перевозити до восьми чоловік.
Якщо прототип Transporter відсвяткував свій дебют на заводі Volkswagen в листопаді 1949 року, то серійне виробництво моделі почалося вже 8 березня 1950 року зі випуску 10 автомобілів в день. Volkswagen Transporter, також відомий як VW BUS і VW Bulli - термін Transporter був придуманий давно - він заповнював ринкову нішу, яку залишила Друга світова війна в Центральній Європі. Ринок вимагав гнучких транспортних засобів, простих, міцних, дешевих у виробництві та обслуговуванні. Підприємцям, роздрібним торговцям і невеликим компаніям потрібен був автомобіль саме такого типу.
Модифікації за час випуску моделі:
- Платформний вантажівка з простою кабіною;
- Платформний вантажівка з подвійною кабіною;
- Мікроавтобуси з трьома додатковими вікнами з кожного боку або без них;
- Мікроавтобус 8 + 1 місць (всього 13 вікон, так само включаючи вікна в дверях);
- Мікроавтобуси з високим дахом;
- Транспортні засоби спеціального призначення: швидка допомога, поліція і т. Д .;
- Мікроавтобус Кемпер / Camper з кемпінгового обладнанням;
- Модифікація з внутрішньої наметом і складним дахом;
- SambaBUS.
1950
Volkswagen Transporter запущений в серійне виробництво. Спереду мікроавтобус виділявся величезним логотипом VW і лобовим склом, розділеним на дві частини. На дверях водія і пасажира скла були розсувними. Завдяки округлим контурах, його негайно охрестили «бичком / bully». З тих пір в просторіччі мікроавтобус і називається - VW-Bully.
У перші місяці з конвеєра, розташованого в Вольфсбурзі щодня сходило близько шістдесяти мікроавтобусів.
Transporter використав двигун і мости «Жука / Beetle», правда замість рами центрального тунелю у нього було шасі несучого кузова, опорою якого служила многозвенная рама. І хоча робочі параметри двигуна не сильно вражають, новий Transporter з першого дня проявив себе як надзвичайно надійний автомобіль і справлявся зі своїми завданнями без найменших скарг.
Конструкція «новоспеченої» моделі була своєрідна. Масивний (розміром з комор ворота) капот дозволяв вільно зазирнути в глибини моторного відсіку, де розміщувалися паливний бак і запасне колесо.
Мініавтобус Volkswagen вміщував до 8 осіб. Одним рухом руки можна було прибрати два перші ряди сидінь для перевезення вантажу.
Серійне виробництво почалося 8 березня з випуском 10 автомобілів в день. Виробництво першого покоління Transporter тривало до 1967 року.
1951
Презентація моделі Samba Minibus.
Автомобіль був розроблений виключно для перевезення пасажирів. Samba встановив нові стандарти своїм двоколірним рішенням, дахом, безліччю хромованих деталей і наявністю 21 вікна.
тисячу дев'ятсот п'ятьдесят два
Запущено в серійне виробництво пікап Volkswagen.
Розмір платформи пікапа становив чотири квадратних метра, і його можна було накрити брезентом і ободом кріплення. Під платформою знаходився замикається відсік для зберігання вантажів.
+1953
Заснована найбільша дочірня компанія Volkswagen do Brasil С.А ..
Спочатку завод Volkswagen в Сан-Пауло збирав деталі, виготовлені в Німеччині. Однак фінансова ситуація в Південній Америці змусила Volkswagen виробляти деталі в Бразилії. Volkswagen переконала своїх постачальників в Німеччині заснувати власні компанії в Бразилії. Ця економічна ініціатива отримала гігантський розмах в області соціальних і економічних зобов'язань і тим самим внесла істотний внесок в економічний розвиток Бразилії.
1955
Прийнято рішення про будівництво «Заводу Transporter» в Ганновері.
Незначно змінюється компоновка. Запасне колесо сховалося за передніми сидіннями, капот став удвічі менше, а додаткові двері зі склом забезпечила доступ до вантажного простору ззаду.
До цього моменту Transporter став оснащуватися ще і «кондиціонером». Тепер передню частину кузова автомобіля прикрашав невеликий звис даху, через який свіже повітря потрапляв всередину салону. Крім того, в базову комплектацію увійшла суцільна приладова панель. Правда, поки нічого не змінилося в системах інформаційної підтримки. Як і раніше, водії отримували відомості про «самопочуття» бортовий техніки - швидкості, сигналі повороту, дальньому світлі, тиску масла і рівень заряду акумуляторної батареї - виключно через тахометр з чотирма контрольними лампами.
З'являються передбачені ніші під пропоноване як опція радіо, установку попільнички, одного поручня і годин, які входили поряд з іншим обладнанням в базову комплектацію випускався з 1951 року мікроавтобуса Samba.
тисяча дев'ятсот п'ятьдесят-шість
8 березня 1956 було налагоджено виробництво на новому заводі VW в Ганновері, де VW-T1 виробляли аж до приходу моделі VW-T2.
Volkswagen придбає акції південноафриканського імпортера і закладає складальний завод, який стає її дочірньою компанією, Volkswagen of South Africa (PTY) Ltd. в Уйтенаге, Капська провінція, Південна Африка.
1957
Volkswagen купує земельну ділянку в Касселі для розширення виробничих потужностей.
1958
Дебют автомобіля з подвійною кабіною відбувся в листопаді 1958 року.
1959
Старт виробництва двигунів на заводі Volkswagen в Ганновері: спочатку горизонтальних чотирициліндрових з повітряним, а згодом з водяним охолодженням.
1960
Всі моделі Volkswagen отримують двигун потужністю 34 к.с. і повністю синхронізовану коробку передач.
тисячу дев'ятсот шістьдесят-один
З'являється покажчик рівня палива, що дозволяв водієві не приблизно, а точно визначити кількість палива в паливному баку. Раніше, якщо двигун, що розвивав в той час потужність вже в 34 л. с., раптово починав працювати з перебоями, водієві доводилося активувати подачу резервного палива за допомогою спеціального важеля під сидінням. Крім того тепер водієві належало окреме сидіння, яке до того ж можна було регулювати. Ця функція навіть автолюбителям невеликого зростання дозволяла зручно розташуватися за кермом.
тисяча дев'ятсот шістьдесят-два
У Ганновері випущений мільйонний Volkswagen Transporter.
1 963
Пропонувався спочатку тільки для ринку Америки, опозитний двигун потужністю 42 л. с. з 1963-го календарного року став встановлюватися і на версії для Європи. Великий 1,5-літровий двигун вперше дозволив моделі Transporter в ненавантаженому стані подолати бар'єр в 100 км / ч.
1964
Відкриття заводу Volkswagen в Емдені, Німеччина. В цьому ж році заснована компанія Volkswagen де Мехіко С.А. де С.В. в Пуебло, Мексика. Завод створено для виробництва моделей Volkswagen, використовуючи якомога більше деталей місцевого виробництва, зберігаючи при цьому німецькі стандарти якості і низьку вартість.
1965
Двигуни отримали ще дві «конячки», а також всі версії Transporter стали оснащуватися в базовій комплектації 12-вольтними бортовими електроприладами.
+1966
Відкриття дочірньої компанії в Південній Африці, Volkswagen of South Africa Ltd.
1 967
Після 17 років випуску в Німеччині, де загальна кількість вироблених Volkswagen Transporter склало більше 1,83 мільйона, перше покоління моделі Transporter було знято з виробництва в Європі і реалізації в США.
1975
Припинено виробництво Т1 в Бразилії на заводі в Сан-Бернарду-ду-Кампу / São Bernardo do Campo.
Автомобіль був помічений в мультфільмах, фільмах і телепередачах: Тачки, Alice's Restaurant, Футурама: В дикі зелені дали, телепередача Руйнівники легенд, реклама шампуню Sunsilk, мультфільм Скубі Ду.
T1 Samba
Цей експонат представлений в музеї Фольксваген (м Вольфсбург) в честь випуску мільйонної "тешки", 2 жовтня 1962.
Sambabus
Der 1.000.000 Transporter. Er wurde am 2. Oktober 1962 produziert. Der dargestellte Fahrzeugtyp, vom Volksmund liebevoll "Sambabus" getauft, erfreute sich ganz besonders beim Fremdenverkehrsgewerbe in Erholungsgebieten großer Beliebtheit.
Ще кілька експонатів з музею Фольксвагена в Вольфсбурзі: