Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Golf Plus II - характеристики і ціни, фотографії та огляд

Наша сеть партнеров Banwar

Друга генерація цього компактвена (створена на базі шостого покоління хетчбека) була представлено світовій спільноті на італійському автошоу в Болоньї в грудні 2008 року, в продаж новий VW Golf + поступив навесні 2009 року. Новим автомобіль можна назвати з великою натяжкою, оскільки раніше використовувана платформа від Golf V з невеликими змінами перекочувала і на оновлений Golf VI Plus.

Основна ідея оновлення - візуально підігнати междунішевий мікс хетчбека і мінівена під "локомотив" німецького концерну Фольксваген Гольф 6. Передня частина субкомпактвена VW Golf 6 Plus прикрашена фарами удленение форми, що обмежують фальшрадиаторную грати з двох смуг. Злегка видозмінений передній бампер обзавівся більшим повітрозабірником, під стать якому нові протитуманні фари, здатні «заглядати» за поворот. У попередній версії Golf 5 Plus фари такого робити не вміли.

Боковини «другого плюса» залишилися колишніми, в профіль відміну від попередньої версії полягає лише в рейлінга нової форми на даху. Задня частина піддалася дизайнерському втручанню також незначно. Стали більш виразними і яскравими габаритні вогні, змінив форму і обзавівся чорної імітує дифузор вставкою задній бампер.

В цілому після поновлення Фольксваген Гольф Плюс став виглядати більш спортивним і зібраніше - трохи коротше і вище попередника. Його розміри становлять 2578 мм база, 4204 мм в довжину, 1759 мм в ширину, тисяча п'ятсот дев'яносто два мм у висоту (наявність рейлингов збільшить висоту до 1621 мм). Дорожній просвіт (кліренс) Golf 6 Plus, за даними офіційного сайту, при повному завантаженні і без адаптованої підвіски для поганих доріг - 88 мм (у "порожнього" дорожній просвіт 141 мм).

Всередині «другий» Golf Plus копіює оздоблення салону Golf VI і більш старшого за рангом Passat CC дизайном передньої торпедо. Новий кермо трьохспиці з яскраво вираженими приливами в місцях хвата добре лягає в руки. За ним розташована оновлена ​​комбінація приладів, що складається з двох радіусів шкал і розділена бортовим комп'ютером. Підсвічування молочно-білого кольору легкочітаема і комфортна для очей. На попередній версії прилади подсвечивались ядно - фіолетово.
Зручніше стало користуватися кліматом, зміни в настройках відображаються на дисплеї аудіосистеми.
Передні сидіння цієї машини «по-фольксвагеновски» зручні і функціональні, можна навіть сказати, що це еталон в класі. Посадка висока, дорогу видно краще ніж в «звичайному хетчбеку».
Окремою ложки меду заслуговує другий ряд. Задні сидіння здатні переміщатися уздовж салону на 160 мм, таким чином забезпечуючи баланс між пассажірокомфортом і багажевместімостью. Місця вистачає на всіх напрямках, третій пасажир не зайвий. Озвучувати виробником обсяг багажного відсіку варіюється від 395 до 1450 літрів, і це дивує. Якщо врахувати що у Golf VI ці показники дорівнюють 350/1305 літрам, то незрозуміло куди подівся приріст висоти кузова, адже Golf VI + вище свого донора на 113 мм.
Ергономіка салону тут, як втім і у всіх моделей концерну Volkswagen, на гідному рівні. Всі органи управління і перемикачі розташовані логічно і звично (сел и поехал, довго шукати і розбиратися з функціоналом не доведеться), радує велика кількість кишень і ємностей для всіляких речей. Якість і вживані матеріали обробки, як і рівень збірки, нарікань не викликають, хоча ... пластик торпедо в початкових комплектаціях міг би бути і помягче.

Як говорилося вище, платформа залишилася колишньою - від Golf V. Тому тест-драйв «нового Plus» не показав ні чого нового - їде він також, як і його брат по концерну - Golf 6, різниця лише в нюансах. Рульове управління з відмінним зворотним зв'язком і адекватним зусиллям. Підвіска оптимально жорстка і енергоємна. VW Golf Plus проповідує на дорозі впевненість, стійкість та зібраність. На високих швидкостях водій і пасажири відчувають себе в безпеці. Шумоізоляція на хорошому рівні, але на високих оборотах двигуна шум все ж проникає в салон. Велика парусність проявляється на заміських шосе при зустрічі з великими вантажівками, до цього треба бути готовим. У поворотах Гольф Плюс вимагає лише трохи більше уваги від водія. В іншому хетчбек-компактвен ввібрав всі кращі властиві Volkswagen Golf риси, відточують від покоління до покоління.

Якщо говорити про технічні характеристики Plus-версії, то «сердець», тобто моторів, для нього пропонується не мало: бензинові 1,4 л (80 к.с.) в парі з 5-ти ступінчастою механікою, 1,6 л (102 к.с.) - 5-ти ступінчаста механіка або 7-ми ступінчаста DSG, 1,2 TSI (105 к.с.) встановлюють і на новому Polo з 6-ти ступінчастою механікою або 7-ми ступінчастою DSG, 1 , 4 TSI (122 к.с.) з 6-ти ступінчастою механікою і 7-ми ступінчастою DSG. Це для російського ринку, а для Європи можливі ще 1,4 TSI на 140 і 160 коней, а також дизельні агрегати 1,6 л. на 105 к.с. і 2 л. потужністю 140 к.с. Всі двигуни по екологічним нормам відповідають Євро-5.

У Росії ціна на Volkswagen Golf Plus «2-го покоління» в 2014 році стартує з позначки 661 000 рублів за авто в «базової» (і єдиною) комплектації Trendline з 1,4 л. (80 к.с.) і 5-ти ступінчастою механікою. У цьому варіанті з радощів будуть присутні: регульований по висоті і вильоту кермо з електромеханічним підсилювачем, електросклопідйомники всіх дверей, електродзеркала з підігрівом, дискові гальма з АВС, фронтальні і бічні подушки безпеки, металеві диски на 15 дюймів. За кондиціонер доведеться доплачувати, в базову версію він не включений. Ціна компактвена з двигуном 1,4 TSI (122 к.с.) і 7-ступінчастою DSG - від 864000 рублів.
Ну а так як Volkswagen «славиться» прайс-листом на додаткове обладнання. «Допів» дуже, дуже багато і вони здатні підняти спочатку начебто конкурентну ціну до майже захмарних вершин.

Висновок: німці як і раніше роблять хороші, надійні авто. Але сам автомобіль, і це вже тенденція не тільки Volkswagen, схоже все частіше стає для виробника і дилерів лише способом заробити на продажу кінцевому покупцеві додаткового обладнання «в навантаження» до основного продукту.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов