Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Tiguan: Молодший брат кочівника

  1. екстер'єрні вишукування
  2. Титуловані «серця»
  3. змінює постійно
  4. Впевнено і надійно
  5. Історія
  6. Загальні дані
  7. двигуни
  8. Трансмісія
  9. Ходова частина
  10. резюме
  11. двигуни
  12. Трансмісія
  13. Ходова, рульове
  14. Резюме «АЦ»
  15. альтернатива

Наша сеть партнеров Banwar

Молодший «брат» великого позашляховика Touareg (африканське плем'я кочівників) - кросовер Tiguan - вважається одним з дорогих представників даного сегмента ринку. Чи є сенс переплачувати за нього?

Кросовер Tiguan створений на глобальній фольксвагеновской платформі PQ35, що стала загальною для цілого ряду моделей С-класу даного концерну - таких як VW GolfV, Golf Plus, Caddy, Corrado, Touran, Audi A3, Skoda Octavia (А5), Yeti, Seat Leon, Altea , Toledo та ін. зокрема, приладову панель автомобіль запозичив у Golf Plus. А взагалі у нього багато спільних вузлів і агрегатів з усіма перерахованими «родичами». При цьому наш кросовер орієнтований на їзду не тільки по асфальту, але і за його межами: по путівцем і легкому бездоріжжю.

екстер'єрні вишукування

Цікава особливість екстер'єру Tiguan - два варіанти виконання передньої частини. У «асфальтових» версій великий і аеродинамічний передній бампер з кутом в'їзду в 18 °, а у позашляхових Track & Field він коротший, підібганий знизу для впевненого підкорення крутих підйомів в 28 °.

За твердженням фахівців, претензій до корозійної стійкості автомобіля немає. Те ж саме можна сказати і про стан інших кузовних деталей.

На відміну від зовнішності інтер'єр не дивує дизайнерськими вишукуваннями - він по-фольксвагеновски строгий і добротний, з ретельно вивіреної ергономікою. Всі органи управління на своїх місцях і особливого звикання не вимагають. Оглядовість гарна, як і шумоізоляція. Оздоблення якісна, пластик торпедо м'який і приємний на дотик. Усередині зможуть розміститися п'ять членів екіпажу, хоча на гальорці зручно буде трьом пасажирам дрібного статури. Завдяки зсувний конструкції задніх сидінь (їздять назад / вперед на 16 см) в залежності від ситуації можна змінювати пріоритети запасу місця для ніг і розміру багажника. Втім, «похідний» обсяг вантажного відсіку Tiguan в 470 л - один з найбільших серед «однокласників».

В цілому обладнання кросовера надійно. Проблеми можуть створити центральний замок (див. «Слабкі місця») і клімат-контроль (можливий вихід з ладу компресора кондиціонера). Хоча якщо машина регулярно обслуговувалася на фірмовому сервісі, то VW в особі вітчизняних дилерів безкоштовно змінює вийшли з ладу деталі кондиціонера.

Титуловані «серця»

Лінійка двигунів Tiguan включає бензинові (1,4 і 2,0 л) і дизельні (2,0 л) агрегати. Найбільш поширені в Україні 2,0-літрові версії, менш об'ємні 1,4-літрові бензинові варіанти зустрічаються рідше.

Хочеться відзначити мотор меншого обсягу. Цей високотехнологічний бензиновий агрегат неодноразово (у 2006 та 2007 рр) завойовував почесний титул «Двигун року». Він оснащений системою безпосереднього вприскування палива, механічним нагнітачем і турбіною, тому відрізняється хорошою еластичністю і високим крутним моментом в 240 Нм вже при 1750 об / хв, а завдяки наявності компресора не має так званої турбоями - починає відмінно тягнути вже з самих «низів».

З позитивної сторони зарекомендували себе і 2,0-літрові TDI - сьогодні вони вважаються кращими турбодизельними моторами VW. Ці двигуни відрізняються «паровозної» тяговитостью, високим крутним моментом, куди більшим, ніж у аналогічного за обсягом бензинового агрегату (320 і 350 Нм проти 280 Нм відповідно) і хорошою паливною економічністю - 8,5 л в міському циклі.

Обидва 2,0-літрові мотори (бензин. І дизельні.) Надійні. А двигун 1,4 літра може потурбувати - мотористи пригадали випадки виходу з ладу натяжителей ланцюга (проявляється характерним стукотом при пуску холодного агрегату). Зате після заміни нова деталь служить дуже довго. Будь-яких інших характерних проблем в даному двигуні не виявлено. В ГРМ 2,0-літрового бензинового «побратима» застосовується довговічна ланцюг, а турбодизеля - ремінь, який потрібно міняти разом з роликами і натяжителем кожні 120 тис. Км.

змінює постійно

Більшість Tiguan купувалися в повноприводному виконанні, а моноприводні версії з провідними передніми колесами зустрічаються рідко. Фірмовий повний привід 4Motion оснащений міжосьовий електронно керованої муфтою Haldex, яка перерозподіляє момент між осями - від стандартних 90:10 до 10:90 в залежності від зчеплень коліс з дорогою. Міжосьовим муфта не блокується, а функції міжколісних блокувань виконує електроніка, пригальмовуючи пробуксовує колеса. Повний привід обладнаний ще й системою off-road. При її активації Haldex починає оперативніше змінювати співвідношення крутного моменту по осях, тим самим знижуючи шанси закопатися колесам в пухкому піску, бруду або снігу. А ще в режимі off-road вступає в роботу система Hill Descent Control (HDC) - контролю спуску з гори, дозволяючи впевнено з'їжджати вниз, не розганяючись більше 16 км / ч.
Слабке місце 4Motion - підвісний підшипник карданного валу, який може прийти в непридатність вже після 60 тис. Км (проявляється характерним гулом і вібраціями). В оригіналі він поставляється тільки в зборі з валом, хоча вітчизняні компанії, що спеціалізуються на ремонті карданних валів, легко відновлюють його статус-кво.

Tiguan агрегатувався механічними КП і автоматичними Tiptronic. Роботизовані DSG на «паркетник» не встановлювалися. Як показав досвід експлуатації, обидві коробки передач зарекомендували себе як безпроблемні.

Впевнено і надійно

Підвіска Tiguan збита, але при цьому досить енергоємна, вона дозволяє впевнено їхати не тільки по рівному асфальту, але і по грунтовій дорозі. Попереду застосовується McPherson, а ззаду - «багаторичажка». На обох осях - стабілізатори поперечної стійкості. Ходова виявилася довговічною. У передній підвісці швидше за все (через 80 тис. Км) зношуються задні сайлент-блоки передніх важелів, стійки стабілізатора можуть протриматися близько 100 тис. Км, а передні сайлент-блоки - до 140 тис. Км. Втулки стабілізатора ходять набагато довше, змінюють їх рідко - це недешеве задоволення, оскільки вони змінюються лише в зборі зі стабілізатором. Ресурс кульових - близько 200 тис. Км.

У задній «багаторичажка» до 90 тис У задній «багаторичажка» до 90 тис. Км зношуються «гумки» задніх розвальний важелів, а до 100 тис. Км можуть зажадати заміни втулки і стійки стабілізатора (змінюються окремо від нього), а також відбійники задніх амортизаторів. Сайлент-блоки інших задніх важелів здатні витримати 200 тис. Км. Довго служать і колісні підшипники, але при заміні доведеться розщедритися - вони змінюються лише в зборі з маточинами (як фірмові, так і неоригінальні).

Рейкове рульове управління оснащено електричним підсилювачем. До його надійності претензій немає. Наконечники рульових тяг здатні пробігти 100-150 тис. Км, самі тяги - ще більше. А електропривод стоянкового гальма може доставити неприємностей (див. «Слабкі місця»).

Микола VW Tiguan 2009 р експлуатую 4 роки. Пробіг 93 тис. Км. Мотор 2,0 л TDI. Потужність 140 л. с. КП 6-ст. «Автомат» Подобається

VW Tiguan подобається якістю виготовлення - незрівняним, наприклад, з корейськими «паркетниками», надійністю, гарною стійкістю - їде і управляється, майже як легковик, непоганий прохідністю. Бували випадки - переоцінював можливості і застрявав, але зараз вже точно знаю, чи варто туди їхати чи ні. Турбодизельний мотор тяговит і дозволяє їздити дуже динамічно. При цьому він відрізняється хорошою економічністю - навіть в місті з АКП вдається укладатися в витрата близько 8,5 л на "сотню".

Не подобається

Слабке місце Tiguan - підшипник карданного валу, у мене він «вилетів» на пробігу близько 80 тис. Км. На СТО сказали, що в оригіналі підшипник поставляється в зборі з валом. На спеціалізованій станції його замінили окремо (обійшлося близько 2 тис. Грн.). Десь на 90 тис. Км довелося замінити задні сайлент-блоки передніх важелів і задніх розвальний.

Моя оцінка 4,5

Історія

11.07 Представлена нова модель - кросовер VW Tiguan. В Україні продається з 2008 р
01.09 Запущено у виробництво більш дешеві версії з монопріводом (ведучі - передні колеса).
03.11 Рестайлінг моделі. Оновлення лінійки двигунів.

VW Tiguan від 188 тис. Грн. до 280 тис. грн. За даними каталогу «Автобазар»

Загальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4425/1810/1685 Колісна база, мм 2605 Дорожній просвіт, мм 195 Маса спорядж. / Повн., Кг 1560/2200 Об'єм багажника, л 470/1510 обсяг бака, л 64

двигуни

Бензинові 4-циліндр .: 1,4 л 16V TSI (150 л. С.), 2,0 л 16V TSI (170 л. С.), 2,0 л 16V TSI (200 л. С.) Дизельні 4 циліндр .: 2,0 л 16V Turbo (140 л. с.), 2,0 л 16V Turbo (170 л. с.)

Трансмісія

Тип приводу подеколи. повн. КП 6-ст. хутро., 6-ст. авт.

Ходова частина

Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня незалежна. / Независ. 215/65 R16 Вартість ремонту, грн. * Кришка багажника 4 595 Крило заднє 3 200 Бампер задній 2 690 Подушки безпеки 15 905 Фара 1 955 Бампер передній + решітка радіатора 4 780 Крило переднє 1 645 Двері в зборі (карта, скло, стеклопод'емник ) 7 125 Двері 4 595 Колесо 840

* Окремі деталі без вартості ремонтних робіт і сполучених вузлів

«Матеріали» і заміна, грн. * Найменування

деталь

заміна

Передн. / Задн. торм. колодки Bosch

422/375

120/120

Щітки склоочисника Bosch Aerotwin Spoiler, комплект

390

19

Свічки запалювання Bosch

105

158

Ремінь навісн. обладнання Bosch

127

158

Ремінь ГРМ Bosch

85

990

акумулятор Bosch

2152

40

Повітряний фільтр Bosch

106

40

Салонний з угольн. фільтр. Bosch

148

60

Масляний фільтр

164

120

* Запчастини - Bosch, заміна - «Бош Авто Сервіс»

Широкий вибір запчастин на сайті http://zapchasti.avtobazar.ua

резюме

Кузов і салон

Корозійна стійкість. Великий кут переднього в'їзду у версій Track & Field (28 °). Добротний і якісно виготовлений салон. Хороші оглядовість і шумоізоляція. Великий запас місця для ніг і над головою. Зсувні конструкція задніх сидінь дозволяє змінювати пріоритети запасу місця для ніг і розміру багажника. Вантажний відсік - один з найбільших серед «однокласників». Висока ринкова вартість. Можливі проблеми з центральним замком і клімат-контролем.

двигуни

Відмінні характеристики силових агрегатів. Мотори об'ємом 2,0 л безпроблемні. Недовговічний заводський натягувач ланцюга ГРМ (1,4 л TSI).

Трансмісія

Завдяки повному приводу упевнений рух по дорогах з нетвердим покриттям. Непогана для кросовера прохідність. Надійні КП. Недовговічний підвісний підшипник карданного валу.

Ходова, рульове

Збита і енергоємна підвіска. Хороші ходові якості. Довговічна підвіска. Надійне рульове. Можливі проблеми з електроприводом «ручника».

Резюме «АЦ»

Вибираючи VW Tiguan, в першу чергу здобуваєш статусне авто. Його реноме підкріплено високою якістю виконання, непоганим оснащенням, надійністю багатьох вузлів і агрегатів, відмінними ходовими характеристиками. Якщо ви прагматичні, радимо придивитися до менш іменитим і більш доступним конкурентам.

альтернатива

Юлій Максимчук
Фото Сергія Кузьмича

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чи є сенс переплачувати за нього?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов