Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Все про велосипедні колеса - огляди, відгуки і тести на veloturist.org.ua

  1. Все про велосипедні колеса 8 Грудень Хоча геніальний винахід людської цивілізації - колесо використовувалося...
  2. Розмір 24 ​​дюймів
  3. Розмір 26 дюймів
  4. Розмір 27.5 дюймів
  5. Розмір 28 дюймів
  6. Розмір 29 дюймів
  7. Розмір 36 дюймів (новий)
  8. Класифікація велосипедних коліс по типу
  9. Мотор-колеса для велосипеда
  10. Вартість велосипедних коліс
  11. Камери, ніпелі і безкамерні велосипедні покришки
  12. Протектор велосипедних покришок
  13. велосипедні втулки
  14. Ремонт коліс велосипеда
  15. Нестандартні велосипедні колеса
  16. Майбутнє велосипедних коліс
  17. Все про велосипедні колеса
  18. Класифікація велосипедних коліс за розміром
  19. Розмір 24 ​​дюймів
  20. Розмір 26 дюймів
  21. Розмір 27.5 дюймів
  22. Розмір 28 дюймів
  23. Розмір 29 дюймів
  24. Розмір 36 дюймів (новий)
  25. Класифікація велосипедних коліс по типу
  26. Мотор-колеса для велосипеда
  27. Вартість велосипедних коліс
  28. Камери, ніпелі і безкамерні велосипедні покришки
  29. Протектор велосипедних покришок
  30. велосипедні втулки
  31. Ремонт коліс велосипеда
  32. Нестандартні велосипедні колеса
  33. Майбутнє велосипедних коліс
  34. Все про велосипедні колеса
  35. Класифікація велосипедних коліс за розміром
  36. Розмір 24 ​​дюймів
  37. Розмір 26 дюймів
  38. Розмір 27.5 дюймів
  39. Розмір 28 дюймів
  40. Розмір 29 дюймів
  41. Розмір 36 дюймів (новий)
  42. Класифікація велосипедних коліс по типу
  43. Мотор-колеса для велосипеда
  44. Вартість велосипедних коліс
  45. Камери, ніпелі і безкамерні велосипедні покришки
  46. Протектор велосипедних покришок
  47. велосипедні втулки
  48. Ремонт коліс велосипеда
  49. Нестандартні велосипедні колеса
  50. Майбутнє велосипедних коліс

Все про велосипедні колеса

Наша сеть партнеров Banwar

8 Грудень

Хоча геніальний винахід людської цивілізації - колесо використовувалося ще в п'ятому тисячолітті до нашої ери, людству знадобилося ще майже сім тисяч років, щоб в 1884 році англійський винахідник Джон Кемп Старли придумав не менш геніальний механізм - велосипед.

Класифікація велосипедних коліс за розміром

Сучасні велосипедні колеса бувають наступних розмірів: 20, 24, 26, 27, 27.5, 28, 29 і 36 (нові) дюймів.

Розмір 20 дюймів

Спочатку двадцатідюймовие колеса використовувалися виключно на дитячих велосипедах, проте, зростання популярності складних велосипедів зумовив появу даного розміру на «дорослому ринку». Легкість коліс даного розміру стала причиною того, що сьогодні 99% BMX оснащені саме «двадцяткою».

Розмір 24 ​​дюймів

У радянські часи такими колесами комплектувалися підліткові велосипеди «Альтаїр», «Лелека» і «Салют». Сьогодні ж 24-й розмір знайшов прихильників серед фрирайдеров.

Розмір 26 дюймів

Найпоширеніший тип велосипедних коліс. Спочатку їм обладналися прогулянкові міські велосипеди, збереглася ця тенденція і сьогодні. Іноді 26-м оснащують підліткові «псевдогорние» велосипеди з Китаю.

Розмір 27 дюймів

Класичне колесо шосейного велосипеда. Саме 27-й розмір раніше був стандартом велогонок Тур де Франс.

Розмір 27.5 дюймів

Проміжний розмір спеціалізованих гірських велосипедів. Даний розмір з'явився лише в 2013 році.

Розмір 28 дюймів

Гібридний розмір, відповідний для міської та позашляхової їзди по путівцях. Раніше такими колесами оснащували легендарну «Україна».

Розмір 29 дюймів

Так звані «найнери» - ще один різновид коліс гірських велосипедів. Краще накат і прохідність.

Розмір 36 дюймів (новий)

Інноваційна розробка. Настільки значний розмір шин забезпечує краще зчеплення і дозволяє відносно легко долати навіть вологу кам'янисту місцевість або бруд.

Варто відзначити, що 27, 28 і 29 розміри мають однаковий діаметр обода - змінюється лише товщина шин, які можна використовувати.

Класифікація велосипедних коліс по типу

Традиційним велосипедним колесом прийнято вважати спіцованние обода Традиційним велосипедним колесом прийнято вважати спіцованние обода. Як правило, такі колеса оснащені сталевими, алюмінієвими або титановими спицями, кількість яких кратно 4 (зазвичай не менше 12), прикріпленими за допомогою ніпелів. Втім, кількість спиць може бути дуже різним.

Крім спіцованние також використовуються литі, вони ж - цільні колеса. Спочатку така конструкція коліс призначалася для гірських велосипедів, однак сьогодні литі колеса продаються повсюдно, а їх надійність значно гірше, ніж у спіцованние. Якісні цільні велосипедні колеса стоять десятки тисяч рублів.

Мотор-колеса для велосипеда

Надзвичайно популярними стають мотор-колеса Надзвичайно популярними стають мотор-колеса. Що дозволяють проїхати від 5 від 100 км без обертання педалей. Концепцію мотор-колеса запропонував ще Фердинанд Порше, проте масове використання таких коліс стало можливим відносно недавно.

Розміри таких коліс бувають найрізноманітнішими, однак чим більше колесо, тим більший джерело живлення в нього вміщається, і тим довше зможе їхати велосипед, оснащений такими колесами. Потужність таких коліс також буває найрізноманітнішою, проте зазвичай вона становить 200-5000 Ватт.

Більшість країн не ставить під велосипеди з такими колесами сертифікації, проте через декілька нещасних випадків в США вже ввели обов'язкову реєстрацію всіх електро велосипедів оснащені мотор-колесами потужністю від 1000 Ватт.

Вартість велосипедних коліс

Купити велосипедні колеса від вітчизняних виробників можна відносно недорого - приблизно за 15-20 доларів, якщо мова йде про міські, і за 25-30 доларів, якщо про гірських і шосейних велосипедах. З тріал-велосипедами складніше - тріальні колеса в країнах СНД не випускаються.

Цінова політика зарубіжних брендів зростає зі сходу на захід. Так, колеса від китайських і турецьких виробників можна купити навіть дешевше, ніж велосипеди від «наших» - всього за 5-10 доларів, незалежно від призначення, однак і якість буде відповідним. Колеса від європейських і американських брендів відчутно дорожче - починаючи від 30-50 доларів.

Камери, ніпелі і безкамерні велосипедні покришки

Перші велосипедні камери з'явилися одночасно з велосипедом Джона Кемпа Старли - в 1884 році, проте на сучасні камери вони походили хіба що назвою - лопалися вони на кожній купині. Сьогодні велосипедні камери здатні витримувати колоссальнейшие навантаження, а часом навіть «самостійно латати» дрібні пробоїни.
Ще однією важливою частиною будь-якого спіцованние колеса є ніпелі. Саме з їх допомогою спиці кріпляться до обода і втулки.

Варто відзначити, що велосипедні ніпелі конструктивно практично не змінилися з моменту свого винаходу в 1817 для сидячих самокатів барона Карла фон Дрез. Деякі гірські велосипеди з 1983 оснащують безкамерними покришками - це дозволяє зменшити їх вагу, і збільшити питому обсяг повітря всередині колеса, що підвищує амортизацію.

Протектор велосипедних покришок

Зчеплення покришки велосипедів з поверхнею нестабільної обумовлюється наявністю протектора Зчеплення покришки велосипедів з поверхнею нестабільної обумовлюється наявністю протектора. Спочатку протектори відрізнялися лише виконанням двомірного малюнка, але одночасно з появою гірських велосипедом з'явилася градація протекторів по «висоті». Точно такі ж протектори, тільки на більш вузьких покришках пізніше стали використовуватися як «зимова гума» міських велосипедів.

Сьогодні ж проектори велосипедних покришок оснащують найрізноманітнішими елементами, починаючи від світлодіодів і закінчуючи протиожеледними металевими шипами для зимових доріг.

велосипедні втулки

Ще однією конструктивною складовою будь-якого велосипедного колеса є   втулка   , Вона ж - маточина Ще однією конструктивною складовою будь-якого велосипедного колеса є втулка , Вона ж - маточина. Конструктивно втулки можуть бути самі різні - з інтегрованими гальмівним барабаном, з зовнішнім кріпленням гальмівного диска, з планетарним циліндром перемикання передач, і з кріпленням велосипедної зірочки. Однак всередині будь-втулки обов'язково є підшипник, а до її корпусу завжди кріпляться спиці, лопаті або колісний диск.
Вартість втулок залежить від їх призначення, так, звичайнісінька втулка коштує 1-2 долари, маточина з гальмівним барабаном або кріпленням диска - 3-5 доларів, з планетарним циліндром - 5-10. Вартість спортивних маточин починається від 30 доларів, проте такі втулки практично «Не убіваеми».

Ремонт коліс велосипеда

Більшість поломок, з якими стикаються обивателі, досить типові. Усунути їх можна без спеціального обладнання, наприклад:

Нестандартні велосипедні колеса

Кількість незвичайних велосипедних коліс настільки велике, що їх навряд чи вдасться вмістити в одній статті, проте згадати Пенні-Фартінг колеса, що використовувалися в велосипедах Джеймста Старли, неодмінно варто Кількість незвичайних велосипедних коліс настільки велике, що їх навряд чи вдасться вмістити в одній статті, проте згадати Пенні-Фартінг колеса, що використовувалися в велосипедах Джеймста Старли, неодмінно варто.

Різниця розмірів цих коліс виявилася настільки великою, що з часом Пенні-Фартінг став невід'ємним атрибутом будь-якого великого цирку.

Майбутнє велосипедних коліс

З кінця минулого століття, виробники велосипедів трудяться над зменшенням ваги і збільшенням міцності коліс. Цілком можливо, що вже через п'ять-десять років більшість коліс велосипедів буде оснащено нановуглецевих ободами, які будуть розкручуватися вже не мускульною силою, а мініатюрними потужними електромоторами . У відео нижче можна побачити унікальний велосипед:

Рекомендуємо ще почитати по темі статті:

Все про велосипедні колеса

8 Грудень

Хоча геніальний винахід людської цивілізації - колесо використовувалося ще в п'ятому тисячолітті до нашої ери, людству знадобилося ще майже сім тисяч років, щоб в 1884 році англійський винахідник Джон Кемп Старли придумав не менш геніальний механізм - велосипед.

Класифікація велосипедних коліс за розміром

Сучасні велосипедні колеса бувають наступних розмірів: 20, 24, 26, 27, 27.5, 28, 29 і 36 (нові) дюймів.

Розмір 20 дюймів

Спочатку двадцатідюймовие колеса використовувалися виключно на дитячих велосипедах, проте, зростання популярності складних велосипедів зумовив появу даного розміру на «дорослому ринку». Легкість коліс даного розміру стала причиною того, що сьогодні 99% BMX оснащені саме «двадцяткою».

Розмір 24 ​​дюймів

У радянські часи такими колесами комплектувалися підліткові велосипеди «Альтаїр», «Лелека» і «Салют». Сьогодні ж 24-й розмір знайшов прихильників серед фрирайдеров.

Розмір 26 дюймів

Найпоширеніший тип велосипедних коліс. Спочатку їм обладналися прогулянкові міські велосипеди, збереглася ця тенденція і сьогодні. Іноді 26-м оснащують підліткові «псевдогорние» велосипеди з Китаю.

Розмір 27 дюймів

Класичне колесо шосейного велосипеда. Саме 27-й розмір раніше був стандартом велогонок Тур де Франс.

Розмір 27.5 дюймів

Проміжний розмір спеціалізованих гірських велосипедів. Даний розмір з'явився лише в 2013 році.

Розмір 28 дюймів

Гібридний розмір, відповідний для міської та позашляхової їзди по путівцях. Раніше такими колесами оснащували легендарну «Україна».

Розмір 29 дюймів

Так звані «найнери» - ще один різновид коліс гірських велосипедів. Краще накат і прохідність.

Розмір 36 дюймів (новий)

Інноваційна розробка. Настільки значний розмір шин забезпечує краще зчеплення і дозволяє відносно легко долати навіть вологу кам'янисту місцевість або бруд.

Варто відзначити, що 27, 28 і 29 розміри мають однаковий діаметр обода - змінюється лише товщина шин, які можна використовувати.

Класифікація велосипедних коліс по типу

Традиційним велосипедним колесом прийнято вважати спіцованние обода Традиційним велосипедним колесом прийнято вважати спіцованние обода. Як правило, такі колеса оснащені сталевими, алюмінієвими або титановими спицями, кількість яких кратно 4 (зазвичай не менше 12), прикріпленими за допомогою ніпелів. Втім, кількість спиць може бути дуже різним.

Крім спіцованние також використовуються литі, вони ж - цільні колеса. Спочатку така конструкція коліс призначалася для гірських велосипедів, однак сьогодні литі колеса продаються повсюдно, а їх надійність значно гірше, ніж у спіцованние. Якісні цільні велосипедні колеса стоять десятки тисяч рублів.

Мотор-колеса для велосипеда

Надзвичайно популярними стають мотор-колеса Надзвичайно популярними стають мотор-колеса. Що дозволяють проїхати від 5 від 100 км без обертання педалей. Концепцію мотор-колеса запропонував ще Фердинанд Порше, проте масове використання таких коліс стало можливим відносно недавно.

Розміри таких коліс бувають найрізноманітнішими, однак чим більше колесо, тим більший джерело живлення в нього вміщається, і тим довше зможе їхати велосипед, оснащений такими колесами. Потужність таких коліс також буває найрізноманітнішою, проте зазвичай вона становить 200-5000 Ватт.

Більшість країн не ставить під велосипеди з такими колесами сертифікації, проте через декілька нещасних випадків в США вже ввели обов'язкову реєстрацію всіх електро велосипедів оснащені мотор-колесами потужністю від 1000 Ватт.

Вартість велосипедних коліс

Купити велосипедні колеса від вітчизняних виробників можна відносно недорого - приблизно за 15-20 доларів, якщо мова йде про міські, і за 25-30 доларів, якщо про гірських і шосейних велосипедах. З тріал-велосипедами складніше - тріальні колеса в країнах СНД не випускаються.

Цінова політика зарубіжних брендів зростає зі сходу на захід. Так, колеса від китайських і турецьких виробників можна купити навіть дешевше, ніж велосипеди від «наших» - всього за 5-10 доларів, незалежно від призначення, однак і якість буде відповідним. Колеса від європейських і американських брендів відчутно дорожче - починаючи від 30-50 доларів.

Камери, ніпелі і безкамерні велосипедні покришки

Перші велосипедні камери з'явилися одночасно з велосипедом Джона Кемпа Старли - в 1884 році, проте на сучасні камери вони походили хіба що назвою - лопалися вони на кожній купині. Сьогодні велосипедні камери здатні витримувати колоссальнейшие навантаження, а часом навіть «самостійно латати» дрібні пробоїни.
Ще однією важливою частиною будь-якого спіцованние колеса є ніпелі. Саме з їх допомогою спиці кріпляться до обода і втулки.

Варто відзначити, що велосипедні ніпелі конструктивно практично не змінилися з моменту свого винаходу в 1817 для сидячих самокатів барона Карла фон Дрез. Деякі гірські велосипеди з 1983 оснащують безкамерними покришками - це дозволяє зменшити їх вагу, і збільшити питому обсяг повітря всередині колеса, що підвищує амортизацію.

Протектор велосипедних покришок

Зчеплення покришки велосипедів з поверхнею нестабільної обумовлюється наявністю протектора Зчеплення покришки велосипедів з поверхнею нестабільної обумовлюється наявністю протектора. Спочатку протектори відрізнялися лише виконанням двомірного малюнка, але одночасно з появою гірських велосипедом з'явилася градація протекторів по «висоті». Точно такі ж протектори, тільки на більш вузьких покришках пізніше стали використовуватися як «зимова гума» міських велосипедів.

Сьогодні ж проектори велосипедних покришок оснащують найрізноманітнішими елементами, починаючи від світлодіодів і закінчуючи протиожеледними металевими шипами для зимових доріг.

велосипедні втулки

Ще однією конструктивною складовою будь-якого велосипедного колеса є   втулка   , Вона ж - маточина Ще однією конструктивною складовою будь-якого велосипедного колеса є втулка , Вона ж - маточина. Конструктивно втулки можуть бути самі різні - з інтегрованими гальмівним барабаном, з зовнішнім кріпленням гальмівного диска, з планетарним циліндром перемикання передач, і з кріпленням велосипедної зірочки. Однак всередині будь-втулки обов'язково є підшипник, а до її корпусу завжди кріпляться спиці, лопаті або колісний диск.
Вартість втулок залежить від їх призначення, так, звичайнісінька втулка коштує 1-2 долари, маточина з гальмівним барабаном або кріпленням диска - 3-5 доларів, з планетарним циліндром - 5-10. Вартість спортивних маточин починається від 30 доларів, проте такі втулки практично «Не убіваеми».

Ремонт коліс велосипеда

Більшість поломок, з якими стикаються обивателі, досить типові. Усунути їх можна без спеціального обладнання, наприклад:

Нестандартні велосипедні колеса

Кількість незвичайних велосипедних коліс настільки велике, що їх навряд чи вдасться вмістити в одній статті, проте згадати Пенні-Фартінг колеса, що використовувалися в велосипедах Джеймста Старли, неодмінно варто Кількість незвичайних велосипедних коліс настільки велике, що їх навряд чи вдасться вмістити в одній статті, проте згадати Пенні-Фартінг колеса, що використовувалися в велосипедах Джеймста Старли, неодмінно варто.

Різниця розмірів цих коліс виявилася настільки великою, що з часом Пенні-Фартінг став невід'ємним атрибутом будь-якого великого цирку.

Майбутнє велосипедних коліс

З кінця минулого століття, виробники велосипедів трудяться над зменшенням ваги і збільшенням міцності коліс. Цілком можливо, що вже через п'ять-десять років більшість коліс велосипедів буде оснащено нановуглецевих ободами, які будуть розкручуватися вже не мускульною силою, а мініатюрними потужними електромоторами . У відео нижче можна побачити унікальний велосипед:

Рекомендуємо ще почитати по темі статті:

Все про велосипедні колеса

8 Грудень

Хоча геніальний винахід людської цивілізації - колесо використовувалося ще в п'ятому тисячолітті до нашої ери, людству знадобилося ще майже сім тисяч років, щоб в 1884 році англійський винахідник Джон Кемп Старли придумав не менш геніальний механізм - велосипед.

Класифікація велосипедних коліс за розміром

Сучасні велосипедні колеса бувають наступних розмірів: 20, 24, 26, 27, 27.5, 28, 29 і 36 (нові) дюймів.

Розмір 20 дюймів

Спочатку двадцатідюймовие колеса використовувалися виключно на дитячих велосипедах, проте, зростання популярності складних велосипедів зумовив появу даного розміру на «дорослому ринку». Легкість коліс даного розміру стала причиною того, що сьогодні 99% BMX оснащені саме «двадцяткою».

Розмір 24 ​​дюймів

У радянські часи такими колесами комплектувалися підліткові велосипеди «Альтаїр», «Лелека» і «Салют». Сьогодні ж 24-й розмір знайшов прихильників серед фрирайдеров.

Розмір 26 дюймів

Найпоширеніший тип велосипедних коліс. Спочатку їм обладналися прогулянкові міські велосипеди, збереглася ця тенденція і сьогодні. Іноді 26-м оснащують підліткові «псевдогорние» велосипеди з Китаю.

Розмір 27 дюймів

Класичне колесо шосейного велосипеда. Саме 27-й розмір раніше був стандартом велогонок Тур де Франс.

Розмір 27.5 дюймів

Проміжний розмір спеціалізованих гірських велосипедів. Даний розмір з'явився лише в 2013 році.

Розмір 28 дюймів

Гібридний розмір, відповідний для міської та позашляхової їзди по путівцях. Раніше такими колесами оснащували легендарну «Україна».

Розмір 29 дюймів

Так звані «найнери» - ще один різновид коліс гірських велосипедів. Краще накат і прохідність.

Розмір 36 дюймів (новий)

Інноваційна розробка. Настільки значний розмір шин забезпечує краще зчеплення і дозволяє відносно легко долати навіть вологу кам'янисту місцевість або бруд.

Варто відзначити, що 27, 28 і 29 розміри мають однаковий діаметр обода - змінюється лише товщина шин, які можна використовувати.

Класифікація велосипедних коліс по типу

Традиційним велосипедним колесом прийнято вважати спіцованние обода Традиційним велосипедним колесом прийнято вважати спіцованние обода. Як правило, такі колеса оснащені сталевими, алюмінієвими або титановими спицями, кількість яких кратно 4 (зазвичай не менше 12), прикріпленими за допомогою ніпелів. Втім, кількість спиць може бути дуже різним.

Крім спіцованние також використовуються литі, вони ж - цільні колеса. Спочатку така конструкція коліс призначалася для гірських велосипедів, однак сьогодні литі колеса продаються повсюдно, а їх надійність значно гірше, ніж у спіцованние. Якісні цільні велосипедні колеса стоять десятки тисяч рублів.

Мотор-колеса для велосипеда

Надзвичайно популярними стають мотор-колеса Надзвичайно популярними стають мотор-колеса. Що дозволяють проїхати від 5 від 100 км без обертання педалей. Концепцію мотор-колеса запропонував ще Фердинанд Порше, проте масове використання таких коліс стало можливим відносно недавно.

Розміри таких коліс бувають найрізноманітнішими, однак чим більше колесо, тим більший джерело живлення в нього вміщається, і тим довше зможе їхати велосипед, оснащений такими колесами. Потужність таких коліс також буває найрізноманітнішою, проте зазвичай вона становить 200-5000 Ватт.

Більшість країн не ставить під велосипеди з такими колесами сертифікації, проте через декілька нещасних випадків в США вже ввели обов'язкову реєстрацію всіх електро велосипедів оснащені мотор-колесами потужністю від 1000 Ватт.

Вартість велосипедних коліс

Купити велосипедні колеса від вітчизняних виробників можна відносно недорого - приблизно за 15-20 доларів, якщо мова йде про міські, і за 25-30 доларів, якщо про гірських і шосейних велосипедах. З тріал-велосипедами складніше - тріальні колеса в країнах СНД не випускаються.

Цінова політика зарубіжних брендів зростає зі сходу на захід. Так, колеса від китайських і турецьких виробників можна купити навіть дешевше, ніж велосипеди від «наших» - всього за 5-10 доларів, незалежно від призначення, однак і якість буде відповідним. Колеса від європейських і американських брендів відчутно дорожче - починаючи від 30-50 доларів.

Камери, ніпелі і безкамерні велосипедні покришки

Перші велосипедні камери з'явилися одночасно з велосипедом Джона Кемпа Старли - в 1884 році, проте на сучасні камери вони походили хіба що назвою - лопалися вони на кожній купині. Сьогодні велосипедні камери здатні витримувати колоссальнейшие навантаження, а часом навіть «самостійно латати» дрібні пробоїни.
Ще однією важливою частиною будь-якого спіцованние колеса є ніпелі. Саме з їх допомогою спиці кріпляться до обода і втулки.

Варто відзначити, що велосипедні ніпелі конструктивно практично не змінилися з моменту свого винаходу в 1817 для сидячих самокатів барона Карла фон Дрез. Деякі гірські велосипеди з 1983 оснащують безкамерними покришками - це дозволяє зменшити їх вагу, і збільшити питому обсяг повітря всередині колеса, що підвищує амортизацію.

Протектор велосипедних покришок

Зчеплення покришки велосипедів з поверхнею нестабільної обумовлюється наявністю протектора Зчеплення покришки велосипедів з поверхнею нестабільної обумовлюється наявністю протектора. Спочатку протектори відрізнялися лише виконанням двомірного малюнка, але одночасно з появою гірських велосипедом з'явилася градація протекторів по «висоті». Точно такі ж протектори, тільки на більш вузьких покришках пізніше стали використовуватися як «зимова гума» міських велосипедів.

Сьогодні ж проектори велосипедних покришок оснащують найрізноманітнішими елементами, починаючи від світлодіодів і закінчуючи протиожеледними металевими шипами для зимових доріг.

велосипедні втулки

Ще однією конструктивною складовою будь-якого велосипедного колеса є   втулка   , Вона ж - маточина Ще однією конструктивною складовою будь-якого велосипедного колеса є втулка , Вона ж - маточина. Конструктивно втулки можуть бути самі різні - з інтегрованими гальмівним барабаном, з зовнішнім кріпленням гальмівного диска, з планетарним циліндром перемикання передач, і з кріпленням велосипедної зірочки. Однак всередині будь-втулки обов'язково є підшипник, а до її корпусу завжди кріпляться спиці, лопаті або колісний диск.
Вартість втулок залежить від їх призначення, так, звичайнісінька втулка коштує 1-2 долари, маточина з гальмівним барабаном або кріпленням диска - 3-5 доларів, з планетарним циліндром - 5-10. Вартість спортивних маточин починається від 30 доларів, проте такі втулки практично «Не убіваеми».

Ремонт коліс велосипеда

Більшість поломок, з якими стикаються обивателі, досить типові. Усунути їх можна без спеціального обладнання, наприклад:

Нестандартні велосипедні колеса

Кількість незвичайних велосипедних коліс настільки велике, що їх навряд чи вдасться вмістити в одній статті, проте згадати Пенні-Фартінг колеса, що використовувалися в велосипедах Джеймста Старли, неодмінно варто Кількість незвичайних велосипедних коліс настільки велике, що їх навряд чи вдасться вмістити в одній статті, проте згадати Пенні-Фартінг колеса, що використовувалися в велосипедах Джеймста Старли, неодмінно варто.

Різниця розмірів цих коліс виявилася настільки великою, що з часом Пенні-Фартінг став невід'ємним атрибутом будь-якого великого цирку.

Майбутнє велосипедних коліс

З кінця минулого століття, виробники велосипедів трудяться над зменшенням ваги і збільшенням міцності коліс. Цілком можливо, що вже через п'ять-десять років більшість коліс велосипедів буде оснащено нановуглецевих ободами, які будуть розкручуватися вже не мускульною силою, а мініатюрними потужними електромоторами . У відео нижче можна побачити унікальний велосипед:

Рекомендуємо ще почитати по темі статті:
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов