Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Все про тиск в паливній системі автомобіля

  1. Як виміряти тиск в паливній системі своїми руками
  2. Діагностика автомобіля по тиску палива
  3. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Тиск палива в системі автомобіля є одним з важливих параметрів, який застосовується при діагностики двигуна. Від тиску залежить поведінка автомобіля в різних режимах роботи. Відповідаємо на питання: як виміряти тиск в паливній рампі і як по ньому визначити несправність автомобіля.

Для більш зручного надання інформації, розділимо статтю на дві великі частини:

Як виміряти тиск в паливній системі своїми руками

Як дізнатися тиску в паливній рампі

способів багато. Наприклад, купити прилад для перевірки тиску палива. Комплект з паливним манометром, адаптером та зливом обійдеться вам в 1200-1300р. Заплатити на СТО 300р і зробити заміри там. А можна заміряти тиск у паливній системі повітряним манометром, який використовується для вимірювання тиску в шинах. Ось на цьому моменті я зупинюся більш докладно. Раз сайт присвячений автомобілям десятого сімейства, то подальші цифри і деякі нюанси матимуть відношення саме до ВАЗ 2110. В іншому процедура аналогічна будь-якому іншому автомобілю.
Відразу зроблю невеличкий відступ. Особливість манометрів така, що його початкові значення шкали мають відносну неточність. Що це означає ? Якщо повітряний манометр матиме шкалу до 16-20атм (коли для палива межа вимірювання - 5-7атм), то виміри тиску будуть не точними через цю похибки, яка як раз буде випадати в початкові значення шкали приладу. Тому правильно перевіряти тиску палива саме паливним манометром з межею 6-7атм.
Беремо манометр (на фото прилад для вимірювання тиску в шинах). Наметовому фумку (сантехнічний льон) під патрубок і одягаємо кисневий шланг з внутрішнім діаметром 9мм. Закріплюємо хомутами. На генератор укладаємо ганчірку (щоб не влаштувати пожежу під капотом). Викручуємо пластиковий ковпачок на паливній рампі.
способів багато
Під ковпачком отвір з ніпелем. Відкручуємо його ковпачком від колеса. Через залишкового тиску в рампі після зняття ниппеля бризне бензин.
За бажанням можна скинути тиск в паливній системі автомобіля. Для цього потрібно зняти запобіжник бензонасоса (під правою облицюванням центральній консолі близько ЕБУ, де 3 реле і 3 запобіжника. Зазвичай запобіжник бензонасоса крайній зліва) і почекати, коли заведений автомобіль не затихне.
Одягаємо другий кінець шланга на отвір рампи і закріплюємо хомутом. Прибираємо ганчірку з генератора і заводимо двигун. Не забуваємо, перед тим, як зняти шланг з рампи, знову накрити генератор ганчіркою. Все, тепер Ви знаєте, як перевірити тиск у паливній системі в польових умовах.

До речі, замість хомутів можна використовувати втулку регулювального болта класики (поз. 27 на малюнку). Вона прекрасно накручується на штуцер рампи "десятки". Для ущільнення надягаємо на штуцер підходяще за розміром гумове кільце. З іншого боку втулки припаюємо штуцер, на який і одягаємо шланг з манометром.
Який тиск в паливній системі ВАЗ 2110 має бути?
2,8-3,2 бар (2,8-3,2 атм)
Як виміряти тиск палива в системі, де немає обратки?
На ВАЗ 2110 з двигунами 1.6 л тиск в рампі постійне і становить 3.6-4.0атм. В іншому ж методика вимірів аналогічна. Альтернативні способи:

  1. Змиритися на вихідному штуцері модуля бензонасоса - це той, який з одного трубкою. Знадобиться гнучкий бензостійкий шланг з внутрішнім діаметром близько 8 мм і манометр (потрібно зняти трубку, і замість неї надіти шланг з манометром). Тиск повинен бути 5-7атм.
  2. Закрити обратку, як це роблять на ДВС із зливною рампою, тільки глушити треба знову таки на самому бензонасосі. Другий шланг зриває (подвійний) і вставляємо в знятий шланг затичку, зроблену наприклад зі старого паливного фільтра (відпилюють від нього сосок і глушиш). Одиночний шланг повинен бути одягнений на штуцер насоса, а вимірювати тепер треба на паливній рампі. За схемою системи живлення все буде зрозуміло.

1 - штуцер для перевірки тиску в системі живлення; 2 - паливна рампа; 3 - форсунки; 4 - паливо провід;
5 - паливний бак; 6 - модуль паливного насоса (в паливному баку); 7 - паливний фільтр; 8 - трійник.
Відео, що показує процес перевірки тиску в паливній системі автомобіля:

Діагностика автомобіля по тиску палива

Проблеми в роботі паливної системи автомобіля

виражаються провалами на високих оборотах, дерганием автомобіля, або автомобіль не їде, коли потрібно різко прискоритися, а іноді взагалі просто глухне. Тепер знаючи, як перевірити тиск у паливній системі автомобіля ми можемо зробити діагностику автомобіля самостійно. Чи зможемо визначити, який компонент паливної системи вийшов з ладу (бензонасос, регулятор тиску палива (РДТ), форсунки, фільтри і т.д.), але для початку потрібно зрозуміти, як працює паливна система:
Бензонасос безперервно качає паливо, поки працює двигун. Зайвий бензин тупо скидається через РДТ в обратку. Тиск в рампі змінюється (підвищується) не стільки від оборотів, скільки в момент подгазовки (це добре проглядається на відео), тому що в цей момент вакуум (розрідження) в ресівері падає і РДТ додає тиск в рампі. Якщо заглушити двигун, то тиск в рампі повільно почне знижуватися по експоненті. Швидкість зниження (від декількох хвилин до декількох годин) залежить від якості зворотного клапана, який знаходиться в тильній стороні моторчика бензонасоса.
При діагностиці виміри тиск в системі роблять по різному:

  1. Замір при включеному запалюванні на скільки підскакує стрілка
  2. Замір на ХХ
  3. Замір зі скинутої трубкою з РДТ
  4. Замір з перетиснутій обраткой
Який допустимий тиск в паливній рампі?

Чим більше тим краще. Кашу маслом не зіпсуєш.
Приклад, коли проблем в паливній системі немає: при роботі на неодружених тиск - 2.5атм, при знятті трубки з регулятора 3.3атм, а при перетискання зливної труби 7атм. При підгазування підстрибує до 3атм і назад відновлюється на 2.5атм.
Як визначити стан регулятора тиску палива (РДТ)?
Чим більше тим краще Визначити несправність РДТ можна двома способами:

  1. Якщо тиск на непрацюючому двигуні з включеним бензонасосом нижче 2.8атм. Щоб включити бензонасос прямо не заводячи двигун, тоді на діагностичній колодці замикаємо самі ближні контакти до важеля перемикання передач.
  2. Вимикаємо бензонасос. Тиск в рампі має впасти приблизно на 0.7атм і залишитися на цьому рівні. Якщо не тримає тиск в паливній системі і відразу падає на нуль, тоді несправний РДТ або зворотний клапан насоса (знаходиться в тильній стороні моторчика бензонасоса, міняти насос через нього не доцільно). Не виключайте тріщин в паливній магістралі або поганий стан форсунок (Бензин тече всередину)

Як визначити стан бензонасоса?

Для того, щоб визначити несправність бензонасоса потрібно перевірити бензонасос "в стінку" (тиск нульовий подачі або "на пробку"). Говорячи зрозумілою мовою - це тиск, який розвиває бензонасос. Саме за цим параметром цей параметру можна визначити ресурс бензонасоса. При зносі насоса цей параметр поступово зменшується. Коли тиск "в стінку":

  1. близько 3атм - автомобіль тупить
  2. 4атм - насос ще послужить
  3. 5-7атм - стан нового насоса (чеський бензонасос видає 7атм)

Перевірити бензонасос "на пробку" досить просто, потрібно перетиснути обратку плоскогубцями (на 2-3 секунди) на заведеній машині і дивитися за показниками манометра.
Інший спосіб перевірити бензонасос: плавно піднімаємо обороти ДВС до 3000об / хв. Якщо при цьому тиск буде поступово падати, то це ознака "мертвого" насоса.
Як визначити стан паливного фільтра або фільтра бензонасоса?
Перевірити стан фільтрів паливної системи можна двома способами:

  1. Якщо при перевірці насоса "в стінку" тиск піднімається повільно, то це ознака забитого паливного або фільтра бензонасоса .
  2. Заводимо двигун. Стрілка манометра повинна злегка тремтіти, якщо вона "гуляє" в межах 0.3атм, тоді це може бути наслідком забитої сіточки бензонасоса .

Як перевірити стан паливної системи без манометра?

Відкрутити подає паливопровід і подати харчування на бензонасос. Якщо все справно, тоді за хвилину має набігти близько 1.5літра.
До речі, якщо тиск в паливній рампі всього 1атм і нерівний звук роботи насоса. Причина - немає бензину в баку!

висновок

Тепер, якщо Ви затихли в дали від міста, то виконати діагностику автомобіля своїми руками в польових умовах для Вас не проблема! Інтенсивний розгін машини без провалів і смикань - перша ознака справної паливної системи автомобіля! Якщо після такої діагностики проблеми залишилися, тоді зверніть увагу на інші моменти (компресія в циліндрах, модуль запалювання , ДПДЗ та інше).

Чи вийшло у Вас визначити тиск в паливній системі?

Джерело фото:

Ключові слова:

Що це означає ?
Який тиск в паливній системі ВАЗ 2110 має бути?
Як визначити стан регулятора тиску палива (РДТ)?
Як визначити стан паливного фільтра або фільтра бензонасоса?
Як перевірити стан паливної системи без манометра?
Чи вийшло у Вас визначити тиск в паливній системі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов