Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

VW Golf V: підкапотної гри

  1. Витрати того варті

Наша сеть партнеров Banwar

Відповідно до вимог автовиробника, техобслуговування Golf V має проводитися кожні 30 тис Відповідно до вимог автовиробника, техобслуговування Golf V має проводитися кожні 30 тис. Км пробігу або раз на два роки (в залежності від того, що настане раніше). В Україні, як і в ряді країн Східної Європи, концерн зменшив цю цифру до 15 тис. Км або одного року, врахувавши важчі умови експлуатації - менш якісне паливо, підвищену запиленість повітря, розбиті дороги.

Обсяг першого ТО мінімальний - діагностика ходової частини та заміна масла і масляного фільтра, скидання сервіс-індикатора, перевірка товщини гальмівних колодок і терміну придатності медичної аптечки. Все інше - паливний і повітряні (моторний і салонний) фільтри, свічки запалювання, ремені і т. Д. - змінюють при наступних ТО. При діагностиці не використовуються інструменти (її правильніше назвати інспекцією), майстер здійснює її при вивішеному на підйомнику автомобілі. В її ході перевіряють цілісність пильовиків Шрусов і рульових тяг, проводять огляд на наявність люфтів в елементах підвісок, деформацію різних важелів і тяг, а також підтікання технічних рідин з агрегатів і трубопроводів. Тільки якщо майстер виявляє явні люфти в підвісці або, наприклад, підтікання масла з амортизаторів, автомобіль відправляють на інструментальну діагностику для перевірки на спеціальних стендах. Нашому Golf цього не треба було - після 15 тисяч пробігу все виявилося справним. Спецобладнання застосовується і у випадках, коли автовласник скаржиться на сторонні шуми або звуки, джерелами яких є підвіски коліс, КПП або двигун.

Сама трудомістка операція першого ТО - заміна масла. Щоб приступити до неї, потрібно отримати доступ до масляного фільтру. Демонтувати його найзручніше знизу, але для цього необхідно зняти пластиковий пильовик моторного відсіку. Кріпиться він на восьми саморезах (див. Фото). Технологія заміни звичайнісінька: масло зливають (відбирають) з розігрітого двигуна, знімають старий і встановлюють новий фільтр, заливають свіже масло (4,5 л). У промиванні мотор не потребує, оскільки в ньому використовується високоякісне масло, яке при такому пробігу практично не залишає на деталях відкладень. Крім свіжого масла, при кожному ТО потрібно міняти і «копійчану» мідну шайбу (кільце) зливної пробки. Якщо відпрацьоване масло відбирається спеціальної вакуумною установкою, яка є на всіх дилерських підприємствах, відкручувати зливну пробку і міняти кільце ущільнювача немає необхідності.

Витрати того варті

Всього близько години довелося витратити, щоб виконати весь обсяг першого ТО, включаючи додаткові операції - мийку, комп'ютерну діагностику. Згідно наряд-замовлення на цю процедуру пішло 98,81 грн. за роботу і 268,62 грн. за витратні матеріали. Можна, звичайно, заощадити гривень 50, самостійно купивши моторне масло, неоригінальний фільтр і обслужив автомобіль не на фірмовому сервісі. Однак це призведе до втрати гарантії, можливого скорочення ресурсу двигуна через використання невідповідного або «лівого» масла і фільтра. Крім того, при діагностиці ходової автомобіля майстра, не знайомі з його конструкцією, можуть не виявити багато несправності. З електронікою все ще серйозніше - програмне забезпечення обладнання і заводські параметри роботи вузлів і агрегатів будь-якої нової моделі є тільки на СТО офіційних дилерів.

Ресурс і ціна незалежності

В ході техобслуговування було цікаво познайомитися з конструкцією задньої підвіски, яка в п'ятому поколінні Golf стала незалежною многоричажной (до цього все Golf оснащувалися напівзалежної) В ході техобслуговування було цікаво познайомитися з конструкцією задньої підвіски, яка в п'ятому поколінні Golf стала незалежною многоричажной (до цього все Golf оснащувалися напівзалежної). Вона складається з двох поперечних важелів і одного поздовжнього. Крім того, впроваджені стабілізатор поперечної стійкості і коротка рульова тяга. Остання покращує стійкість автомобіля при проходженні поворотів на великих швидкостях.

Реалізується це таким чином. Один кінець рульової тяги, вісь якої зміщена і розташована під невеликим кутом до осі задніх коліс, прикріплений до маточини, а другий - до підрамника. При швидкісному маневруванні з'являються крени кузова, при яких підвіски лівих і правих коліс «працюють» в різні боки. Цю особливість конструктори використовували для нахилу площині кочення колеса в сторону центру радіусу повороту. Таким чином при дії бічних сил домоглися кращої геометрії плями контакту шини з дорогою, ніж оптимізували зчіпні властивості. Крім того, колесо не тільки нахиляється, але і повертається на певний кут в сторону повороту. Завдяки цьому на високих швидкостях машина має недостатню обертальність, що знизило схильність до заметів.

Важелі з сайлент-блоками і тяга по нинішній моді є нерозбірну конструкцію. Окремо можна замінити тільки сайлент-блок маточини і втулки стабілізатора. Інші гумові пружні елементи: стійок стабілізатора, рульової тяги - окремо не змінюються.

Про ресурс елементів задньої підвіски VW Golf V при експлуатації на українських дорогах говорити поки рано. Цих автомобілів у нас не так вже й багато, і «набігали» вони ще дуже мало. Втім, представники фірмового сервісу, виходячи з досвіду експлуатації моделей з аналогічними підвісками, вважають, що ресурс більшості деталей даної ходової становитиме не менше 100 тис. Км. Хіба що стійки стабілізатора, можливо, доведеться замінити раніше. Нижній поперечний і поздовжній важелі виготовлені методом штампування з досить товстого листового металу, тому «вбити» їх навряд чи вийде на найгірших дорогах.

Найменування деталіВартість, грн.

Подовжній важіль * 3000 Нижній важіль * 935 Верхній важіль * 935 Сайлент-блок маточини 51 Великий сайлент-блок 197 Амортизатор 895 Стойка стабілізатора * 220 Втулки стабілізатора 32 Рульова тяга * 331 * Тільки в зборі Подовжній важіль * 3000 Нижній важіль * 935 Верхній важіль * 935 Сайлент-блок маточини 51 Великий сайлент-блок 197 Амортизатор 895 Стойка стабілізатора * 220 Втулки стабілізатора 32 Рульова тяга * 331 * Тільки в зборі   Що цікавого знизу Що цікавого знизу

При огляді Golf V на підйомнику звернули увагу ще на кілька цікавих особливостей, які раніше не могли помітити При огляді Golf V на підйомнику звернули увагу ще на кілька цікавих особливостей, які раніше не могли помітити. В першу чергу - багатоступенева захист днища. Крім того, що застосовані оцинкований метал і мастика, воно повністю захищене пластиковими картами (1), а по центру, в поздовжньому тунелі, захисну функцію виконує екран (2) системи випуску відпрацьованих газів. У комплексі все це не тільки оберігає днище від пошкоджень, а й є додатковим засобом шумоізоляції.

А ось захист датчика (3) рівня масла, який врізаний в нижню частину алюмінієвого піддону картера, конструктори чомусь не передбачили. Пильник (4) моторного відсіку закриває підкапотний обсяг тільки від попадання надмірної кількості пилу і бруду. Піддон картера залишився практично повністю відкритим, і якщо він зачепить якийсь виступ дорожнього покриття, цілком ймовірно, що його і масляний датчик доведеться міняти. Це рішення, очевидно, продиктоване технологічною особливістю - наприклад, для охолодження потоком повітря того ж піддону картера, в якому знаходиться масло.

Запчастини та витратні матеріалиВартість, грнЗапчастини та витратні матеріалиВартість, грн.

Фільтр масляний 47,80 ущільнено. кільце, 1 шт. 3,02 Моторне масло, 5 л 217,8 Види робіт Заміна масла (ТО) 40,38 Діагностика ходової 24,23 Опитування накопичувача помилок, обнулення 24,23 Технічна. мийка авто 9,97 Всього 367,43

Юрій Дацик
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує СТО «Автосоюз» та German Motors за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов