Наша сеть партнеров Banwar
Якщо ви думаєте, ламаєте голову, яку гуму поставити на свій шевіков, то перш за все подумайте, як далеко ви збираєтеся залазити в нетрі і чи є там колії від бронетехніки 🙂
І якщо глибоких колій не буде, то тоді сміливо ставте наші вітчизняні Кордика, вони вже давно довели, що в грязі «рубаються» шикарно, непогано самоочищаються і складають конкуренцію імпортним грязьовим шинам. Так що там далеко йти - гляньте протектор першого Гудріча МТ і корд - «одна особа».
Шевіков, взутих в Корди, бачу все більше і більше. А це означає, що можна не париться, брати і ставити. Самий косяк, звичайно і це не раз вже помічали «шнівоводи» - немає нормальних розмірів. Який розмір потрібен стоковому шевіков? Правильно - 215/75 / R15. Найшикарніший розмір. У корд його немає, зате є 235/75 / R15, під який машину доведеться вже серйозно «прокачувати». Так що поки що (поки виробники до нас не прислухалися) нам залишається ставити тільки так звані «докатки» - розмір 215/65 / R16, різниця між 215-ими виходить аж 2 см в діаметрі колеса або 1 см в кліренсі. На погляд відразу видно, що колеса будуть менше. Що вдіяти ))
Загалом, зацените фото Шеви Ниви, краса і додаткові «прибамбаси» є (фото клікабельно для збільшення):
Що з допів є?
Зверху поперечки - можна кріпити експедиційний або аеродинамічний багажник. Які бувають багажники на Шеви - читайте і дивіться фото ось тут .
Захист порогів рятує від камінчиків, які вилітають з під коліс і б'ють пороги і низ дверей. Якщо часто їздите по гравийки, то ставити потрібно обов'язково. Крім усього іншого за такі пороги можна домкрати шевіков хайджека і це для бездоріжжя дуже вагомий плюс.
Задня захист бампера - хромована, недешева, до речі. Захищає задній бампер, дуже актуальний захист для покатушек в лісі, коли можеш не помітити і наїхати заднім ходом на пень, який зімне штатний задній бампер (хоча він сам по собі міцний, але залізна захист все одно міцніше, а хромована ще і не іржавіє) .
Також ззаду є короткий (і це просто зашибісь) фаркоп, який виконує купу корисних дії від буксирування і до витягування машини із засідки. А коли ставлять фаркоп подлинее, то на пересіченій місцевості від часом впирається в землю. А тут він навіть не висовується з під захисту, так що все чудово.
Ну і про гуму я вже говорив - класика для Нив і шевіков. Наш недорогий вітчизняний Гудріч))
У загальному і цілому машина залік, можна зробити ще дуже чого, якщо вирішили залазити в більш серйозні «заміси». Про нюанси позашляхової підготовки і цінах можна почитати тут .
Друг у мене на шевіков також поставив Корди і абсолютно не париться над розмірами, ганяє по такому бездоріжжю, що аж страшно за нього. Як каже - поставивши цю гуму, я так увірував у прохідність своєї машини, що тепер не боюся взагалі ні куди сунутися. І ще пару раз така впевненість його і згубила - застрявав в колії, сідаючи на черево. Лебідки у нього немає, так що порятунком був старий добрий Фіскарс і хайджек.
Який розмір потрібен стоковому шевіков?