Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

X-CREATORS.RU - Баггі своїми руками. Креслення.

Наша сеть партнеров Banwar

Технічні характеристики баггі.

Автомобіль призначений для змагань по пересіченій місцевості, а також може бути використаний в масових змаганнях з фігурного водіння, слалому, підйому на пагорб і т. Д. Двигун баггі ІЖ- «Юпітер», форсований. Робочий об'єм циліндрів 347,6 куб.см. Ступінь стиснення - 10,5. Максимальна потужність - 35 к.с. при 7000 хв - 1. Запалювання від магнето КАТЕК - М - 149. Карбюратор Ikov 2936 С. Максимальна швидкість - 80 км / ч. Маса - 250 кг. Габаритні розміри баггі: висота - 1280 мм, довжина - 2500 мм, ширина - 1380 мм. База - 1950 мм, колія - ​​1200 мм, дорожній просвіт - 250 мм. Радіус повороту - 2,5 м. Хід передньої підвіски - 210 мм, задній - 200 мм. Гальма баггі - гідравлічні з приводом на 4 колеса.

Рама баггі.

На гоночних автомобілях рама не тільки базовий елемент всієї конструкції, а й ще каркас безпеки. Рама баггі повинна надійно захищати водія і в зіткненнях, і при перекиданні.

Рама баггі повинна надійно захищати водія і в зіткненнях, і при перекиданні

Перш ніж братися за виготовлення рами для баггі, радимо спочатку уважно ознайомитися з кресленням її конструкци на малюнку нижче. На малюнку позначені основні елементи: 1 - задня дуга безпеки, 2 - задній укіс, 3 - кронштейн кріплення заднього важеля, 4 - кронштейн кріплення сидіння баггі, 5 - втулка кріплення важеля перемикання передач, 6а - кронштейн кріплення нижнього важеля передньої підвіски, 6б - кронштейн кріплення верхнього важеля передньої підвіски, 7 - кронштейн кріплення верхнього кінця амортизатора передньої підвіски, 8 - пластина кріплення рульового механізму, 9 - кронштейн кріплення рульового вала.

На малюнку позначені основні елементи: 1 - задня дуга безпеки, 2 - задній укіс, 3 - кронштейн кріплення заднього важеля, 4 - кронштейн кріплення сидіння баггі, 5 - втулка кріплення важеля перемикання передач, 6а - кронштейн кріплення нижнього важеля передньої підвіски, 6б - кронштейн кріплення верхнього важеля передньої підвіски, 7 - кронштейн кріплення верхнього кінця амортизатора передньої підвіски, 8 - пластина кріплення рульового механізму, 9 - кронштейн кріплення рульового вала

Згідно розмірами, наведеними на малюнках, підготуйте відрізки сталевих суцільнотягнутих безшовних труб зовнішнім діаметром 20, 25, 30 і 35 мм і товщиною стінки 2 мм. Їх довжину треба попередньо визначити за шаблонами, щоб місця згинів вийшли без гофр, труби слід щільно набити піском, нагріти газовим пальником або паяльною лампою і тільки потім гнути. Кожна деталь підганяється за місцем і злегка прихоплюється зварюванням. Ця проміжна операція дозволить оцінити всю конструкцію баггі в цілому, і якщо виникне необхідність, то виправити допущені помилки. Тільки після того, як переконаєтеся, що всі деталі рами баггі встановлені правильно і впритул, можна приступати до остаточної зварюванні всієї конструкції баггі. Простежте, щоб зварювання елементів була якісною, з повною проваркой кожного шва по периметру. Щоб уникнути деформації при зварювальних роботах користуйтеся стапелем (жорсткої рамою) і струбцинами.

Для забезпечення швидкої евакуації баггі з траси спереду і ззаду до рами необхідно приварити буксирувальні вушка діаметром 40 мм. Далі підготуйте втулки і кронштейни, але приварювати їх до рами баггі поки не потрібно. Цю операцію виконайте лише після того, як будуть виготовлені елементи переднього і заднього мостів і рульового управління баггі.

Передній міст баггі.

Він має незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях і пружних елементах, суміщених з амортизаторами. Така схема дозволяє отримати великий хід колеса по вертикалі, що дуже важливо на кросових трасах.

На наступному малюнку цифрами позначені: 1 - елемент кріплення маточини переднього колеса, 2 - колесо, 3 - амортизатор, 4 - гальмівний шланг, 5 - верхній важіль, 6а - кронштейн кріплення нижнього важеля передньої підвіски, 6б - кронштейн кріплення верхнього важеля передньої підвіски, 7 - корпус баггі, 8 - нижній важіль, 9 і 11 - елементи стійки переднього колеса, 10 - кронштейн кріплення амортизатора, 12 - поворотна цапфа переднього колеса.

На наступному малюнку цифрами позначені: 1 - елемент кріплення маточини переднього колеса, 2 - колесо, 3 - амортизатор, 4 - гальмівний шланг, 5 - верхній важіль, 6а - кронштейн кріплення нижнього важеля передньої підвіски, 6б - кронштейн кріплення верхнього важеля передньої підвіски, 7 - корпус баггі, 8 - нижній важіль, 9 і 11 - елементи стійки переднього колеса, 10 - кронштейн кріплення амортизатора, 12 - поворотна цапфа переднього колеса

Для переднього моста ви можете використовувати готові вузли і деталі від передньої підвіски мотоколяски СЗД. Маточини, поворотні цапфи, гальмівні барабани і колеса, а також передні амортизатори можна взяти від автомобіля «Запорожець» марки ЗАЗ-968. Всі інші деталі переднього моста доведеться виготовити своїми руками.

Верхній важіль 5 (див. Нижню деталь) можна виготовити з двох відрізків сталевої труби діаметром 20X2 мм. До лівих кінців приварити ще одні, короткі, відрізані від тієї ж труби. Така операція необхідна, оскільки в них запресовуються бронзові втулки, службовці підшипниками. До правих, що сходяться кінців важеля приваріть сталеву трубу діаметром 20 мм і товщиною стінки 3 мм і наріжте в ній різьбу М16. З її допомогою можна буде регулювати розвал коліс баггі.

Нижній важіль 8 також виготовляється з двох відрізків труб діаметром 25X2 мм. До лівих кінців цих труб приварите короткі відрізки того ж діаметру - в них також потрібно запресувати бронзові втулки. Праві кінці нижнього важеля з'єднайте косинкою, як показано на малюнку. До верхньої поверхні косинки приваріть кронштейни 10 - до них будуть кріпитися амортизатори. Кінці труб необхідно розплющити, а потім просвердлити в них отвори діаметром 10 мм для кріплення до стійки 11.

Стійка переднього колеса баггі 11 береться від мотоколяски СЗД. У неї вносяться наступні зміни. До верхньої частини стійки приварите кронштейн 9 із сталевого прута діаметром 15 мм. Верхній кінець прутка повинен закінчуватися вушком для кріплення його до важеля 5.

Амортизатор, як ми вже говорили вище, береться від автомобіля «Запорожець». До нього необхідно виготовити верхнє кріплення і додаткову опору під пружину. Саму пружину треба підібрати від важких мотоциклів.

Задній міст баггі.

Він має незалежну підвіску, виконану на косих важелях з пружними елементами, суміщеними з амортизаторами. Така конструкція служить тієї ж мети - дозволяє отримати великий хід коліс по вертикалі.

На наступному малюнку позначені: 1 - елемент кріплення колеса, 2 - колесо в зборі, 3 - амортизатор, 4 - нижня частина заднього важеля, 5 - карданний вал, 6 - редуктор, 7 - верхня частина заднього важеля, 8 - кронштейн кріплення амортизатора, 9 - вісь заднього колеса, 10 - фланець кріплення маточини заднього колеса і 11 - гальмівний щит.

Задній важіль можна виготовити зі сталевих труб діаметром 36X2 мм і 20X2 мм. Зверніть увагу: тонкі труби для міцності посилені косинками - сталевими пластинками товщиною 2 мм. До правій частині важеля приваріть фланець 10. Його доведеться виточити на токарному верстаті з сталевої заготовки. На лівому кінці важеля приваріть два коротких відрізка труби діаметром 30X2 мм, в які потім запресуйте гумові, а в них сталеві розпірні втулки. Щоб уникнути перекосів, зварювання елементів важеля проводите в кондуктора.

Ось заднього колеса баггі виготовляється з частини вала від мотоколяски СЗД. Вилки візьміть від карданного валу приводу рульового управління автомобіля ЗІЛ-130. Між собою ці деталі з'єднайте електрозварюванням. Амортизатор разом з пружиною береться від автомобіля «Запорожець» марки ЗАЗ-963.

Кронштейн для кріплення амортизатора виготовте із сталевої штаби завтовшки 3 мм. Приварите його до важелів. Фланці верхнього кріплення амортизатора за допомогою коротких сталевих труб діаметром 20X2 мм приварюються до рами тільки після установки важелів у зібраному вигляді.

Вузол кріплення двигуна баггі.

Спочатку уважно познайомимося з цим вузлом на наступному малюнку. Ось його деталі: 1 - підрамник, 2 і 9 - болти для кріплення двигуна, 3 - болт для кріплення підрамника до рами баггі, 4 - кронштейн кріплення підрамника, 5 - хомут, 6 - пристрій для натяженчя ланцюга, 7 - натяжна болт, 8 . - гумова втулка і 10 - елементи натягача.

Підрамник служить для кріплення двигуна до рами баггі. Можна використовувати його від мотоколяски СЗД, переробивши під двигун від серійного мотоцикла ІЖ- «Юпітер». Для цього знадобляться болти для кріплення двигуна до рами, два хомута, пристрій для натягування ланцюга.

Готовий підрамник кріпиться до рами баггі на гумових втулках - вони гасять вібрацію від двигуна.

Двигун баггі відділяється від місця водія вогнестійкою перегородкою. Всі отвори для виведення електричних проводів, трубопроводів, деталей і вузлів управління на баггі виконані мінімальних розмірів і в стороні від водія.

Рульове управління баггі.

На баггі використаний рульовий механізм рейкового типу від мотоколяски СЗД. Ви теж можете ним скористатися. Його слід розібрати і переробити, як показано на малюнку нижче. Цифрами позначені: 1 - рейка рульового механізму, 2 - кронштейн кріплення рульового механізму, 3 - поворотний важіль, 4 - рульової шарнір, 5 - рульова тяга, 6 - пластина кріплення Рулез механізму, 7 - рульовий механізм баггі, 8 - елемент кріплення вала рульового колеса, 9 - рульове колесо, 10 - вал рульового колеса, 11 - вал рульового механізму.

За допомогою кронштейна рульовий механізм баггі болтами кріпиться до рами. Вал рульового колеса виготовте зі сталевої труби діаметром 22 мм і з'єднайте з валом рульового механізму двома болтами діаметром 6 мм. Для надійного кріплення рульового колеса на кінці рульового вала необхідно приварити фланець діаметром 68 мм.

Рульове колесо баггі найпростіше виготовити з листа дюралюмінію товщиною 15 мм. Але можна використовувати і від карта.

Остаточна фіксація рульового механізму на рамі баггі проводиться тільки після того, як ви переконаєтеся, що вертикальне переміщення коліс не супроводжується їх кутовими переміщеннями. Радимо, якщо вони з'являться, змінити довжину рульових тяг, відрегулювати положення рульового механізму і кути установки поворотних важелів.

Система харчування і вихлопу баггі.

Основні її вузли представлені на малюнках: 1 - паливний бак, 2 - паливний насос, 3 - кріплення паливного насоса, 4 - паливо провід, 5 - трос управління заслінкою карбюратора, 6 - карбюратор, 7 - кріплення вихлопних труб, 8 - повітряний фільтр, 9 - кріплення фільтра і 10 - вихлопні труби.

Паливний бак встановлений за сидінням водія баггі Паливний бак встановлений за сидінням водія баггі. Паливо подається в карбюратор за допомогою двох вакуумних паливних насосів. На двигуні баггі можна встановити карбюратор від чехословацького кроссового мотоцикла «ЧЗ» з діаметром дифузора 36 мм. Щоб з'єднати насоси з пропускними каналами двигуна баггі, доведеться в стінці каналів просвердлити отвори, нарізати різьблення і вкрутити штуцера, як показано на малюнку. А самі насоси закріпити на рамі баггі за допомогою гумової смуги.

Впускний патрубок - стандартний. Правда, прохідний перетин його необхідно трохи збільшити, марнуючи стінки напилком. Після цієї операції патрубок обов'язково продуйте стисненим повітрям, щоб видалити з нього тирса.

Повітряний фільтр для баггі також можна взяти від мотоцикла «ЧЗ», виготовивши для нього спеціальне кріплення з дюралюмінієвої заготовки.

Кріплення фільтру і карбюратора до двигуна баггі здійснюється через гумові перехідники. Топливопроводом може послужити хлорвінілова або гумова трубка з внутрішнім діаметром 4 або 5 мм. Вихлопні труби для баггі бажано виготовити з листової сталі товщиною 0,8 мм. Але можна взяти глушник від мотоцикла - він менше впливає на потужність двигуна. Важливо, щоб рівень шуму був знижений до 100 дБ. Кінцеві частини вихлопних труб баггі розташовуються на висоті не більше 600 мм від поверхні землі і виступають за крайню точку автомобіля не більше ніж на 250 мм.

Система запалювання баггі.

Показана на малюнку нижче. Цифрами позначені: 1 - магнето, 2 і 3 - кронштейни креплекія редуктора, 4 - придатна ланцюг, 5 - редуктор заднього моста, 6 - трубка підведення палива до голівок циліндрів, 7 - свічка запалювання, 8 - трубка підведення води і 9 - бак з водою.

На двигуні ІЖ- «Юпітер» можна встановити двухіскровое магнето. Через гумову муфту з'єднати його з колінчастим валом. Застосування магнето забезпечує надійність системи запалювання на всіх режимах роботи двигуна баггі. Для зупинки двигуна баггі необхідно від низьковольтної обмотки магнето і від маси вивести по ізольованому проводу і підключити їх до вимикача.

На баггі можна використовувати свічки запалювання марки ПАЛ-13-14.

Необхідна випередження запалювання задається в інтервалі 2,3-2,5 мм.

Система сигналізації баггі.

На баггі встановлені габаритні вогні, стоп і звукові сигнали, що живляться від акумулятора. Включення стоп сигналів здійснюється (дивись малюнок вище) датчиком системи гідроприводу гальмівної системи. Габаритні вогні баггі включаються тумблером, а звуковий сигнал - кнопкою.

Система охолодження баггі.

В системі охолодження двигуна застосована (дивись малюнок вище) подача невеликої кількості води самопливом по трубці 6 з отворами діаметром 0,5 мм з бака 9. А сам бак прикріплений до рами баггі стяжними хомутами із сталевої штаби завтовшки 2 мм.

Редуктор заднього моста баггі.

Його можна взяти від мотоколяски СЗД. Встановіть редуктор на кронштейнах 2 і 3 підрамника. Привід від двигуна баггі на редуктор передається ланцюгом 4, натяг якої здійснюється натяжним пристроєм, як показано на малюнку (малюнок вище).

Кузов і крила баггі.

Обшивка баггі виготовлена з листового дюралюмінію товщиною 0,5-1 мм. Щоб заготовки краще прилягали до рами баггі, радимо спочатку вирізати шаблони з щільного паперу і підігнати по місцю. Тільки після цієї операції приступайте до виготовлення елементів обшивки. Заготовки вирізуйте по розмітці ножицями по металу. Готові елементи обшивки закріпіть на рамі баггі гвинтами і гайками, як показано на наступному малюнку, де цифрами позначені: 1 - обшивка передньої боковини, 2 - днище, 3 - передній щиток, 4 - передні крила, 5 - кронштейн передніх крил, 6 - кришка капота, 7 - кріплення дзеркала заднього виду, 8 - захисна сітка, 9 - верхній екран, 10 - номерний знак, 11 - заднє крило, 12 - кронштейн заднього крипа, 13 - бризговики, 14 - бічний захисний відбійник, 15 - бічна обшивка, 16 - кронштейн переднього крила і 17 - елемент обшивки.

За допомогою стрічкових хомутів на передній дузі встановіть захисну сітку. Розмір її осередки 25 X 25 мм, а діаметр сталевого дроту 1 мм.

Кронштейн для кріплення задніх крил до рами баггі виготовляється за місцем з труби діаметром 20 мм, а кронштейни для кріплення передніх крил з торсиона від переднього моста мотоколяски СЗД.

Крила баггі можна виготовити з сталевого листа товщиною 1,5 мм і окантувати по периметру гумовим ущільнювачем, який застосовується для ущільнення дверних прорізів на автомобілі ГАЗ-24. На кронштейни кріплення задніх крил баггі встановіть додатково бризковики з листової гуми завтовшки 5 мм. Нижні краї бризговиков знаходяться не вище 200 мм від дороги і закривають колеса по всій ширині. Бічні відбійники не виступають за межі ліній, що з'єднують зовнішні сторони коліс. Для кріплення двох дзеркал заднього виду необхідно виготовити кронштейни з сталевого прута діаметром 10 мм.

Після повного складання обшивку баггі слід пофарбувати в яскраві тони.

Система управління баггі.

З нею ви можете познайомитися на малюнку "Рульове уапрвленіе". Вона складається з важелів і педалей. Важіль перемикання передачі 11 можна виготовити зі сталевої труби діаметром20 мм. Довжину важеля і місце установки його виберіть зі зростання водія. Важіль з'єднайте з двигуном тягою, виконаної з труби діаметром 14 мм.

Важіль включення реверсу зробіть зі сталевої труби діаметром20 мм. Привід до важеля перемикання на редукторі в баггі здійснюється сталевим тросом діаметром 4 мм.

При русі баггі по трасі важіль перемикання фіксується пружиною, що запобігає мимовільне вимикання редуктора.

Педалі виготовте зі сталевої труби діаметром 12 мм і листової сталі товщиною 2 мм.

Остаточне кріплення педалей до рами баггі проводиться тільки після установки сидіння і рульового колеса, щоб вибрати найбільш зручний їхнє становище.

Гальмівна система баггі.

На баггі встановлена гальмівна система з гідроприводом на чотири колеса. Вона складається з наступних вузлів і деталей (малюнок нижче): 1 - педаль гальма, 2 - педаль газу, 3 - головний гальмівний циліндр, 4 - трійник, 5 - штуцер гальмівного шланга, 6 - гальмівний шланг, 7 - гальмо, 8 - бачок підживлення гальмівної системи, 9 - кронштейн, 10 - привід стяжного гальма, 11 - важіль перемикання передач, 12 - підголовник, 13 - ремені безпеки, 14 - гальмівні трубки, 15 - сидіння, 16 - привід зчеплення, 17 - привід управління заслінкою карбюратора, 18 - колісний гальмівний циліндр, 19 - пристрій обмеження ходу педалі з поворотною пружиною, 20 - трос ручного гальма, 21 - ролик і 22 - гальмівні колодки.

Вона складається з наступних вузлів і деталей (малюнок нижче): 1 - педаль гальма, 2 - педаль газу, 3 - головний гальмівний циліндр, 4 - трійник, 5 - штуцер гальмівного шланга, 6 - гальмівний шланг, 7 - гальмо, 8 - бачок підживлення гальмівної системи, 9 - кронштейн, 10 - привід стяжного гальма, 11 - важіль перемикання передач, 12 - підголовник, 13 - ремені безпеки, 14 - гальмівні трубки, 15 - сидіння, 16 - привід зчеплення, 17 - привід управління заслінкою карбюратора, 18 - колісний гальмівний циліндр, 19 - пристрій обмеження ходу педалі з поворотною пружиною, 20  - трос ручного гальма, 21 - ролик і 22 - гальмівні колодки

Всі вузли гальмівної системи баггі використовуються від мотоколяски СЗД, крім передніх гальмівних шлангів, які можна взяти від автомобіля ГA3-53. Для більшої надійності можна встановити двоконтурну гальмівну систему, використовуючи в якості головного гальмівного циліндра циліндр від автомобіля «Москвич» або «Жигулі». У цьому випадку в якості гальма стоянки можна буде використовувати самостійний привід, діючий на педаль ножного гальма баггі. Для цієї мети можна використовувати привід ручного гальма з фіксованими положеннями від автомобіля ГАЗ-24. Якщо ж система гальмування баггі буде виконаний не двухконтурной, то доведеться зробити самостійний механічний привід для стоянкового гальма.

Покришки коліс баггі.

Чи не повинні мати механічних пошкоджень, а висота протектора перевищувати 3 мм.

Забороняється застосування шин з малюнком, відновленим по зношеному протектору. Як виняток дозволяється застосування шин для баггі, відновлених методом наварки, тільки для покришок задньої осі. Також забороняється застосовувати всі засоби проти ковзання (ланцюга, браслети і шипи). На баггі не можна встановлювати покришки від сільськогосподарських машин і тракторів.

На баггі можна пристосувати сидіння анатомічної типу від карта. Хоча в принципі можна використовувати будь-яке інше. Головне, щоб на рамі баггі сидіння було закріплено надійно.

Також на баггі можна передбачити ремені безпеки автомобільного типу з чотирма точками кріплення до рами. Сидіння на баггі на рівні шолома водія обладнано підголівником. Він являє собою пластину з дюралюмінію толщіноі 2 мм, обшиту поролоном і дерматином.

Система пожежогасіння баггі.

На баггі вона складається з вогнегасника і напрямних патрубків. Один спрямований на двигун, інший - на водія баггі. Вогнегасник з масою вогнегасної складу 3 кг встановлений праворуч від водія і має два важелі включення: один - доступний водієві, що сидить за кермом з пристебнутими ременями безпеки, інший - зовні, на одній з голосних запобіжних дуг. Кріпиться вогнегасник на рамі баггі за допомогою хомутів зі сталевих стрічок. Місце розташування важеля включення системи пожежогасіння позначено літерою Е в середині червоного кола діаметром 150 мм.

Стаття підготовлена ​​за матеріалами додатки "Для вмілих рук" до журналу "Юний технік".

доповнено:

Креслення картингу. Як зробити картинг своїми руками?



Як зробити картинг своїми руками?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов