- Дизельні ГАЗи, що відповідають нормі «Евро4», почнуть поставляти в Східну Європу
- «Пиріжок» з мотором від Chrysler отримав підвіску від «Волги»
Наша сеть партнеров Banwar
Горьковський автозавод представив журналістам з України оновлені комерційні моделі машин з двигунами виробництва Chrysler і дизельними моторами
Поряд з бумом на легкові автомобілі в Україні з кожним місяцем (а особливо це відчувається напередодні літа) зростає попит і на комерційний автотранспорт. Менеджери автосалонів говорять, що найбільший інтерес у покупців викликають автомобілі малої і середньої вантажопідйомності, здатні взяти на борт від однієї до трьох з половиною тонн вантажу. І цей цілком зрозуміло: дрібні і середні підприємці, фермери поспішають обзавестися власними «колесами». За статистикою, майже в половині випадків вибір падає на автомобілі марки ГАЗ, причому найбільшою популярністю користуються бортові "Газелі". З початку року цих невибагливих "робочих конячок» продано не менше ніж, наприклад, «Таврій» і «Славут» разом узятих. Основний козир «Газелі» - доступна ціна: в середньому 10-12 тисяч доларів з можливістю купити машину в кредит без початкового внеску. Втім, є й інші плюси. Міжсервісний інтервал «Газелей» не так давно продовжили до 10 тисяч кілометрів, гарантія збільшилася до двох років або 50 тисяч кілометрів пробігу, у машин з'явилися нові економічні мотори. А крім того, як запевняють представники заводу, на порядок покращилася якість самих автомобілів. Щоб переконатися, чи так це насправді, делегація українських автожурналистов вирушила в Нижній Новгород, де розташовується Горьковський автомобільний завод.
Дизельні ГАЗи, що відповідають нормі «Евро4», почнуть поставляти в Східну Європу
Прийнято вважати, мовляв, Горьковський завод виробляє виключно автомобілі ГАЗ. Насправді «Групі ГАЗ» вже кілька років належать 26 підприємств, включаючи чотири автобусних заводу. За виробництвом легких комерційних автомобілів «Група ГАЗ» посідає сьоме місце в світі! Наступне завдання - увійти до п'ятірки лідерів. Для цього заводу доведеться розширити поставки в країни Західної Європи (хоча і зараз продукцію ГАЗу відвантажують в 30 країн світу).
Однак Європа - це в основному економічні і суперекологічние дизельні мотори. Звичайно, норма «Євро2» для ГАЗу вже пройдений етап: «Газелі» з тяговітимі дизелями потужністю 95 кінських сил вже поставляються в Україну (середня витрата палива цих автомобілів - близько 10 літрів на 100 кілометрів шляху). В європейських же країнах більш жорсткі умови щодо токсичності, тому в цьому році в Болгарію почнуть поставляти нові «Газелі» (ГАЗ-5603) з дизельними двигунами австрійської фірми Steyr. Ці автомобілі вже відповідають нормі «Евро4».
Йде реальна робота і над поліпшенням якості. Три чверті комплектуючих ГАЗ закуповує майже у тисячі різних постачальників, але в цьому році було прийнято рішення скоротити їх число наполовину, залишивши тільки найнадійніших, здатних гарантувати якість. До слова, на підприємстві ще з 2003 року працює всесвітньо відома система «Кайзен» - зупинка всього конвеєра при виявленні шлюбу.
Відвідування заводу не обійшлося без презентації новинок - «Газелей» і «Соболь» з більш сучасним салоном і зовнішнім виглядом. За рахунок суттєвого доопрацювання міжсервісний інтервал цих машин збільшений з 10 тисяч до 15-20 тисяч кілометрів в залежності від типу двигуна. Ще одна новинка - мікроавтобус Maxus ( "Максус») з італійським дизельним мотором потужністю 95 або 120 кінських сил. Машина випускається на заводі в Англії, який ГАЗ придбав у минулому році. Уже з наступного року новинку почнуть поставляти в Україну.
У Нижньому Новгороді припускають в майбутньому схрестити «Газелі» і Maxus, створивши нове «глобальне» покоління автомобілів, які будуть продаватися по всьому світу.
«Пиріжок» з мотором від Chrysler отримав підвіску від «Волги»
Почнуть на ГАЗі випускати і так звані капотниє фургони, або по-простому «пиріжки», вантажопідйомністю від 600 до 700 кілограмів. Новинка отримала назву ГАЗ-2332, або Сity Van ( "Сіті Вен»). Машинка оснащується двигуном Сhrysler об'ємом 2,4 літра і потужністю 137 кінських сил. Передня підвіска автомобіля запозичена у «Волги». Втім, вже через кілька років, за словами представників ГАЗу, три чверті всіх автомобілів, які сходять з конвеєра, отримають дизельні мотори. За ними майбутнє. Хоча для українського ринку найбільш економічними і раніше залишаються «Газелі» на стиснутому природному газі - метані.
У зв'язку з цим пригадується цікаве дослідження експертів корпорації «АІС», ексклюзивного імпортера автомобілів ГАЗ в Україні. Як уже повідомляли «ФАКТИ», фахівці підрахували, скільки коштує утримання "Газелі" з газобалонним обладнанням (ГБО) в порівнянні з уживаної дизельної іномаркою того ж класу віком 5-7 років (передбачалося, що автомобілі експлуатуються протягом трьох років, накатавши за цей час 150 тисяч кілометрів). Крім витрат на паливо і сервісне обслуговування, враховувалася і різниця в ціні покупки і подальшого перепродажу машини. З'ясувалося, що собівартість кілометра для «Газелі» з ГБО склала всього 38 копійок. А для старої іномарки того ж класу - 47 копійок. В цілому різниця склала близько 15-20 тисяч гривень на користь «Газелі». Зі слів фахівців, економія досягається як завдяки різниці у вартості палива (метан обходиться в 1,7 гривні за літр, дизель - 3,7 гривні), так і за рахунок того, що «Газель» можна вигідніше перепродати. За статистикою, за три роки вона втрачає всього 20 відсотків своєї початкової ціни. Причина тут в тому, що завод щороку збільшує відпускну вартість автомобілів на 5-10 відсотків. В результаті зростають ціни і на вторинному ринку.
Читайте нас в Telegram-каналі , Facebook і Twitter