Наша сеть партнеров Banwar
Я вітаю всіх хто зайшов на наш сайт по ремонту автомобілів ВАЗ , Сьогодні ми дізнаємося, що таке задня підвіска ВАЗ, її будову та принцип роботи задньої підвіски Жигулів. Будемо розглядати її на прикладі Жигулів першої моделі 2101.
Призначення передньої підвіски
Служить вона для м'якого з'єднання кузова автомобіля з ходовою частиною при русі його по дорожньому полотну. Також вона згладжує всі нерівності і вибоїни, чим продовжує термін служби кузовних деталей і робить їзду по не зовсім рівних дорогах нашої батьківщини, комфортніше.
Пружини тримають весь вага задньої частини авто, а амортизатори гасять коливання їх, що забезпечує стійкість на дорозі, під час руху.
Я думаю вам буде цікаво почитати про передню підвіску , Про яку писалося раніше.
Далі, розглянемо з чого складається задня підвіска і всі її складові частини на прикладі «Копійки».
Пристрій задньої підвіски ВАЗ 2101
1 - розпірна втулка; 2 - гумова втулка; 3 - нижня поздовжня штанга; 4 - нижня ізолююча прокладка пружини; 5 - нижня опорна чашка пружини; 6 - буфер ходу стиснення підвіски; 7 - болт кріплення верхньої поздовжньої штанги; 8 - кронштейн кріплення верхньої поздовжньої штанги; 9 - пружина підвіски; 10 - верхня чашка пружини; 11 - верхня ізолююча прокладка пружини; 12 - опорна чашка пружини; 13 - тяга важеля приводу регулятора тиску задніх гальм ; 14 - гумова втулка вушка амортизатора; 15 - кронштейн кріплення амортизатора; 16 - додатковий буфер ходу стиснення підвіски; 17 - верхня поздовжня штанга; 18 - кронштейн кріплення нижньої поздовжньої штанги; 19 - кронштейн кріплення поперечної штанги до кузова; 20 - регулятор тиску задніх гальм; 21 - амортизатор; 22 - поперечна штанга; 23 - важіль приводу регулятора тиску; 24 - обойма опорної втулки важеля; 25 - опорна втулка важеля; 26 - шайба; 27 - дистанційна втулка.
За порівнянні з передньої - незалежної, задня підвіска ВАЗ задньопривідних автомобілів залежна. Через те що в її конструкцію включений задній міст трансмісії , На якому тримаються колеса, за допомогою нього, на них передається обертальний рух, від коробки через дві карданні передачі.
Основні складові частини задньої підвіски ВАЗ, їх призначення і принцип роботи:
напрямні пристрої
Для кріплення балки заднього моста, конструктори використовували п'ять реактивних штанг, зліва і справа верхня-17, нижня-3, плюс поперечна, на фото №22.
Штанги нагадують металеві трубки, на кінцях яких є головки, в них запресовані шарніри з гуми, всередину вставлена металева втулка, через неї проходять болти кріплення. Резинометалличні шарніри, однакові по конструкції, різниця тільки в розмірі.
На малюнку ми бачимо, що шарніри в себе включають:
- гумові втулки - 2, в проушинах штанг;
- розпірні втулки - 1;
- болти і наполегливі шайби.
Завдання поперечної штанги задньої підвіски ВАЗ, утримувати корпус від бокового переміщення, а поздовжні, обмежують переміщення заднього моста щодо кузова, наприклад при гальмуванні автомобіля.
Пружні елементи задньої підвіски
Ми вже на початку статті торкнулися ці елементи, зараз розберемо їх ретельно.
Пружні елементи включають:
- пружини циліндричні (ліва і права), бувають двох груп (А і Б), як на передній підвісці;
- основні буфери стиснення, всередині пружин - 2 шт. №6;
- додатковий буфер стиснення 16, прикручений до днища.
Пружини задньої підвіски ВАЗ, верхнім кінцем вставлені через прокладку 11 в опорну чашку 10, а вона вставлена в чашку кузова, на малюнку під номером 12. Нижня частина її, через прокладку 4, вставлена в чашку 5 і тисне на балку заднього моста.
Гасить пристрій задньої підвіски автомобіля
Для того щоб задок машини не стрибав на ямах і не вагався при стисненні і разжимании пружин, були передбачені гідравлічні амортизатори
Popularity: 10%