Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Задовільний» «пожежний гідрант»

  1. Іноді в нашому місті відбуваються наради, які вибиваються із загального потоку обговорень, мета яких...

Наша сеть партнеров Banwar

Блоги Забайкалля і міста Чити Блоги Забайкалля і міста Чити

Іноді в нашому місті відбуваються наради, які вибиваються із загального потоку обговорень, мета яких - не прийняття конкретних рішень, а декларація якихось недоробок або, навпаки, успіхів.

У п'ятницю на засіданні крайової комісії із забезпечення безпеки дорожнього руху віце-прем'єр регіонального уряду Олександр Холмогоров разом з начальником крайового управління ДІБДР Сергієм Уханова каменя на камені не залишили від адміністрації міста.

Масштаб заяв, зроблених на відкритому для журналістів засіданні, дивує. Але ще більше дивує пасивне угодовство мерії з масштабом прийдешньої катастрофи - заступник міського голови Андрій Галіморданов прямо заявив про те, що при існуючій ширині доріг і кількості автомобілів Чита задихнеться в пробках через два-три роки. Якщо, звичайно, не прийняти проект організації дорожнього руху. На який, звичайно, немає грошей.

Сергій Уханов в своїй доповіді спочатку позначив слідства недоліків щодо питань організації дорожнього руху в Читі. У першому кварталі число ДТП зросла в 1,5 рази, число загиблих - в 2,5 рази, число поранених - теж в 1,5. Особливо неприємна статистика щодо ДТП за участю дітей - 22 людини проти восьми у аналогічному періоді минулого року. При цьому постраждали 23 дитини у віці до 16 років, що майже в чотири рази більше за минулорічні показники. 15 з 23 постраждалих дітей - пішоходи віком від 5 до 10 років.

Особливе занепокоєння ГИБДД викликає значне збільшення з початку 2012 року кількості наїздів на пішоходів. За три місяці в Читі зареєстровано 71 така подія - 51% (!) Від загальної кількості ДТП в Читі.

Слідом Уханов перейшов до причин, почавши з незадовільного стану пішохідних переходів. Серед основних недоліків начальник інспекції виділив знос дорожньої розмітки, відсутність штучного освітлення, не облаштовані підходи до пішохідних переходів, порушення ГОСТів при установці знаків «пішохідний перехід». Крім цього видимість дорожніх знаків місцями обмежена гілками дерев. Доповнюючи Уханова, можна відзначити, що подекуди видимість дорожніх знаків обмежена іншими знаками - наприклад, на перехресті вулиць Бутіна і Лермонтова.

Уханов перерахував пропозиції, внесені Державтоінспекцією на адресу мерії - освітлення вулиць, облаштування тротуарів, встановлення пішохідних огороджень, переклад нерегульованих пішохідних переходів в розряд регульованих, будівництво надземних пішохідних переходів. Начальник УГІБДД привів в приклад досвід інших міст на цьому напрямку - організація освітлення, знаків підвищеної інформативності, наявність штучних дорожніх нерівностей, розміщення «зебри» на самій нерівності і так далі.

«Реалізація даних заходів дозволила б значно знизити рівень аварійності за участю пішоходів в Читі», - сказав Уханов, після чого перейшов до головної частини доповіді.

На всі перераховані вище недоліки адміністрація, як це прийнято говорити, «міського округу« місто Чита », може відповісти тим, що у них немає грошей. Причина зрозуміла і важлива. Але Уханов в своєму виступі це пояснення зруйнував.

Він прямо заявив про те, що з боку мерії будь-яких заходів, спрямованих на підвищення безпеки руху пішоходів, не прийнято. Так, на засіданні міської комісії із забезпечення безпеки дорожнього руху в лютому 2012 року було розглянуто питання про створення безпечних умов для пішоходів. Однак в протоколі цього засідання, за інформацією ДАІ, є лише один пункт з цього приводу: «Визнати роботу комітету ЖКГ адміністрації міського округу« Місто Чита »по організації безпечних умов для пішоходів у 2011 році« задовільною ».

«Таким чином, пропозиції ГИБДД, в частині облаштування вулично-дорожньої мережі не виносяться на обговорення, не розглядаються, і не вживаються заходи щодо їх реалізації. Крім того, фінансових коштів на реалізацію заходів міської цільової програми безпеки дорожнього руху на вдосконалення організації руху транспортних засобів і пішоходів не виділялося », - сказав Уханов.

Все це означає, що в мерії не тільки не можуть вирішувати проблему - нехай, наприклад, на це немає фінансових ресурсів, - але і не намагаються її навіть осмислити. А для вирішення будь-якої проблеми, як відомо, потрібно спочатку визнати її існування.

Проблеми організації дорожнього руху в Читі, це, безумовно, і питання організації пішохідних переходів, і питання видимості знаків дорожнього руху, і питання розмітки, і питання будівництва нових доріг. Але крім всіх цих важливих моментів потрібно враховувати фактор здорового глузду і бажання існуючі проблеми вирішувати. На жаль, в Читі не вистачає ні того, ні іншого.

Наприклад, точкова забудова. Цей дивовижний звір давно став притчею во язицех, але рік від року проблема не тільки не вирішується, а й посилюється. Під грамотно написані доповіді про необхідність комплексної забудови та розширення міста в сторону КСК і ГРЕС, центр Чити продовжують наполегливо забудовувати безликими бетонними багатоповерховими будинками, які втискують в і без того гранично забиті будівлями квартали.

Транспортний колапс, який вже кілька років існує на ділянці вулиці Костюшка-Григоровича між вулицями Бутіна і Ленінградської, здається, нічого нікому не навчив. Проблема не вирішується. Точніше вирішується так само, як і забудова - точково: так званим «пожежним гідрантом», який в робочий час в будні дні обмежений кволими стовпчиками з брудними різнокольоровими ганчірками або пакетами. Стовпчики в потрібний момент відсуваються, і на місце пожежного гідранта встають джипи з отриманими в порядку живої черги «дзеркальними номерами».

Я поясню, чому вже далеко не перший раз ми акцентуємо увагу на цьому «пожежному гідранті». Тому що і «пожежний гідрант», на який - дійди до цього справа - напевно і документи знайдуться, і «дзеркальні номера» - це демонстрація того, як в Читі вирішуються дуже багато проблем. Чиновники, підприємці, відомі люди створюють під себе більш-менш комфортний життєвий простір - отримують в порядку живої черги «дзеркальні номера», тонують по колу дорогі машини, огороджуються від плебеїв кволими стрічками або серйозними парканами, ставлять самі собі оцінки «задовільно», відповідають на зручні запитання. А що діється за межами цього штучно створеного міхура - нікого, схоже, особливо не хвилює.

«Пожежний гідрант» - це такий читинский метод вирішення проблем. У тому числі проблем дорожнього руху, парковок, пішохідних переходів та іже з ними.

Слідом за величезним офісним будинком з «пожежним гідрантом» біля центрального входу на перехресті Костюшко-Григоровича та Ленінградської, влада санкціонувала будівництво такого ж прямокутника на перехресті Бабушкіна і Бутіна. Новий житловий будинок будується на Бутіна - Чкалова. Дві «свічки» біля Центрального ринку вже добре видно з усього міста. Гаразд би під ці нові і безумовно корисні для городян будови хтось придумував нові транспортні розв'язки і організовував парковки. Але про які нові дорогах може йти мова, коли ми говоримо про і без того паралізованому центрі міста? Про підземні? Про надземних?

І все це росте саме з «задовільно», з дуже не схожих на пожежні гідранти «пожежних гідрантів», з блатних номерів на дорогих машинах, із затишних парковок для владних джипів, яким завжди є де припаркуватися біля адміністративної будівлі. Так, не вистачає грошей. Але ж не вистачає і здорового глузду. Та й бажання щось змінювати не відчувається.

І якби ж то це викликало лише роздратування обивателів або забиті машинами тротуари. Але це викликає і «значне збільшення кількості наїздів на пішоходів», і десятки постраждалих в ДТП дітей.

І дуже хочеться, щоб хтось уже почав брати на себе відповідальність за те, що відбувається з організацією дорожнього руху в місті. Тому що поки відповідальність несе тільки статистика - занадто багато машин, занадто вузькі вулиці, занадто мало грошей.

А, по-моєму, занадто багато задовільних оцінок.

Але про які нові дорогах може йти мова, коли ми говоримо про і без того паралізованому центрі міста?
Про підземні?
Про надземних?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов