Наша сеть партнеров Banwar
Всім привіт!
Є така штуковина у Z18XER (Z16XER) - теплообмінник, в якому відбувається охолодження (підігрів) моторного масла антифризом. Встановлено на корпусі масляного фільтра під випускним колектором. Зібрано на прокладках, які з роками дубеют / розшаровуються / розм'якшуються і починають текти. Мене спіткало на 86000км і 8 роках. У запущених випадках - масло потрапляє в антифриз, система охолодження сильно загажівать, далі дохне термостат, патрубки. Наслідки сумні ...
Знаючи це, регулярно перевіряв стан антифризу в розширювальному бачку і наявність патьоків / намокання на двигуні в місці теплообмінника. Бачок завжди був чистий, а ось минулої зими стало мокнути на двигуні під колектором. Вирішив не зволікати, закупив повним набором всіх прокладок (тільки оригінал! - хто не хоче лізти туди знову через півроку) і супутніх матеріалів (промивка системи охолодження, дистильована вода, промивальне масло, нове масло, новий антифриз, герметик, мідна змащення, бензин, солярка, ганчірки, щітки / пензлика, губка з абразивним шаром, wd40). Вийшло за все 5 тис. Руб. з копійками. З прокладками пощастило - встиг взяти на початку січня, а буквально через тиждень ціни на них зросли в 1,5-2 рази і терміни поставки збільшилися до 1-2 місяців!
Забігаючи вперед, скажу - та сама, основна «фігуриста» прокладка 55354071 тільки-тільки почала розкладатись, змішування жіж всередині системи ще не відбулося, а назовні сочився антифриз - ті намокання були масляні! Тобто мій випадок - легкий, а буває набагато гірше, коли прокладки пропускають всередині теплообмінника і тоді на двигуні все чистенько, а ось в розширювальному бачку масляні крапельки, потім слиз, каша ...
Разлмягчілась і потріскалася та частина прокладки, яка контачить з антифризом, а масляна частина - в хорошому стані (як і всі інші 8 прокладок, але поміняв на нові все!). Чому так?
Є припущення, що справа в оригінальному антифризі GM! Він для чогось випускається окремою маркою тільки для GM, (а концентрат антифризів робить один виробник BASF і для GM у них «ексклюзив» Glysantin G34) і містить агресивні для матеріалу прокладок компоненти. Детальніше тут: http://www.oilchoice.ru/viewtopic.php?p=294&sid=a0988d42d7e4dc1784f18ffbd8dad609#p294
Інструмент потрібен обов'язково, нормальний набір ключів, головок, біт torx і звичайних, подовжувачі, тріскачки - без цього навіть не починайте!
Скажу відразу - «очі бояться, а руки роблять!» - вся «залізна» робота нескладна, як дитячий конструктор - ключі від мізерного Е8 до головки на 13. Більше метушні з промиванням системи охолодження (мив 4 рази) ... І складності особисто у мене викликало: 1.витащіть / засунути назад теплоекран колектора і 2. витягнути / засунути назад трубку масляного щупа. Решта ДУЖЕ просто, не бійтеся! Але ретельно і скрупульозно! Розібрати - промити / прочистити - зібрати.
Робив так.
З вечора п'ятниці:
- Злив масло - залив промивальне масло. Злив антифриз (чистий як сльоза, але все ж вирішив мити систему!) - залив дистильовану воду з промиванням wynns.
- На неодружених до відкриття термостата і спрацьовування вентилятора.
- Злив воду - знову залив дистильовану воду з промиванням wynns.
-На неодружених до відкриття термостата і спрацьовування вентилятора.
- Злив промивальне масло, злив воду з wynns.
- забризкав гайки (3шт) приймальні труби wd40
У проміжках, поки зливалися рідини / торохтів на ХХ - почав розбирати.
Пішов баиньки. А всю ніч зливалися залишки по краплині ...
З ранку суботи приступив до розбирання: відкручуємо приймальню трубу (пройшло легко!), Знімаємо грати радіатора, накладку над радіаторами (це де замок капота), повітрозабірник, вентилятор радіатора, трубку щупа (у мене важко!), Теплоекран колектора (гемор!) , колектор, корпус масляного фільтра. Все розбираємо, чистимо, миємо, трьом, полоскати, продуваємо стисненим повітрям, сушимо, ставимо нові прокладки. Збираємо в зворотній послідовності. Також ставимо нові металеві прокладки колектора і приймальної труби.
Заливаємо масло, і я вирішив ще пополоскати систему охолодження, тепер уже від самої промивки wynns - багато піни, мив двічі дистильованою водою. Спостерігаємо - чи немає течі, раптом криво зібрали ... Потім залив концентрат 1,5л Glysantin G30 з дистильованою водою 1 до 3 - поїжджу влітку, восени поміняю ще раз в нормальній концентрації 1: 1.
Ось така ода! Обурює: 1.конструкція теплообмінника на «фигуристой» прокладці 2. Місце розташування теплообмінника !!! ??? Розібрати пів-морди для заміни 1 гумки ... Незадовільно!
На питання відповім. За фото вибачайте - як зміг, не до того ...
Успіхів!
wynns миє ...
Вода з доданою промиванням wynns
фільтр після промивного масла - став світлішим, "відіпрати"
зливається вода з wynns - чорна, навіть страшно. мабуть від температури чорніє (рекламний трюк?) Не думаю, що у мене така брудна система ...
промивальне масло після 20 хвилин роботи - дуже брудне
вологі місця - потіє антифризом ... не маслом
стільники каталізатора
блок не такий вже брудний, потім легко відмив соляркою
у важких випадках в поміченої жовтим області - слиз з масла і антифризу. у нас ідеально чисто - добре!
прокладку вийняв - видно сліди розшарування
все невелике, як дитячий конструктор
злитий антифриз як сльоза - але заливати назад не став
тріщини і відшарування гуми
залито
еволюція жіж - злитий антифриз -> дві промивки з wynns -> дві промивання водою, після wynns
Чому так?Php?
Екламний трюк?