Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна гальмівної рідини під тиском

  1. Установка кришки на бочок головного гальмівного циліндра
  2. Пробна подача тиску в бік гальмівної рідини
  3. Порядок прокачування гальмівної системи під тиском
  4. Прокачування системи на задньому правому колесі
  5. Прокачування своїми руками на передньому лівому колесі
  6. Заміна гальмівної рідини на задньому лівому колесі
  7. Заміна рідини на передньому правому колесі

Наша сеть партнеров Banwar

Виготовлення пристосування для самостійної заміни гальмівної рідини в системі під тиском ...

Вітаю Вас, шановний читач автоблог AAuhadullin.ru!

Сьогоднішнє відео буде присвячено заміні гальмівної рідини своїми руками і виготовлення спеціального пристосування для прокачування системи без натискання на педаль гальма.

Сьогоднішнє відео буде присвячено заміні гальмівної рідини своїми руками і виготовлення спеціального пристосування для прокачування системи без натискання на педаль гальма

В першу чергу нам потрібно дві запчастини ...

Це кришка головного гальмівного циліндра автомобілів Газель і Волга, а також сосок від безкамерної колісного диска.

У самій кришці потрібно буде просвердлити отвір під діаметр соска, щоб він щільно прилягав до країв просвердлений отвори. Коли допрацьована кришка буде готова, ми її завернём на розширювальний бачок головного гальмівного циліндра Renault Logan.

Через наявний сосок будемо насосом обережно нагнітати тиск в бачок циліндра. Це робиться для того, щоб під тиском вигнати стару «відпрацювання» гальмівну рідину.

Перед тим як почати свердлити кришку відповідним по діаметру свердлом, потрібно за допомогою ножа або напилка прибрати відлиті межі на кришці. Вони, по-моєму, заважають щільно сидіти соску безкамерного колісного диска.

Отже, межі ми прибрали і потім доведемо верх кришки на заточном камені (круговими рухами), щоб повністю стерти сліди граней.

В цілому це пристосування робиться для того, щоб поодинці прокачати гальмівну рідину. А також у випадках, коли довго не вдається вигнати повітряну пробку із системи.

Далі береться свердло на Х10 мм і просверливается отвір в підготовленої кришці. Матеріал кришки досить податливий і вона легко свердлиться просто за допомогою руки. Надлишки пластика кришки від свердління також прибираються за допомогою ножа.

В отвір кришки вставляємо сосок безкамерного колісного диска. Однак свердло на Х10 трохи по діаметру менше, тому отвір доопрацюємо за допомогою електродрилі з використанням конусної кам'яної насадки.

Після доопрацювання сосок «сів» в кришку щільно, що нам і потрібно добитися ...

Установка кришки на бочок головного гальмівного циліндра

Після невеликого праці пристосування готове і будемо пробувати посадити його на бачок головного гальмівного циліндра Renault Logan.

Для того щоб не стравлювати повітря, спробуємо встановити під кришку гумовий ущільнювач від кришки маслозаливной горловини ваз 2101-2109.

Прокладки кришки маслозаливной горловини 2101-1009140-Р

Гумову прокладку масляного горловини необхідно підігнати під кришку пристосування, для цього потрібно зрізати зайву гуму на ущільнювачі. Щоб прокладка увійшла всередину кришки заливної горловини треба трохи прибрати краю. Зрізати краю прокладки по колу зручно за допомогою невеликих ножиць.

Далі знімаємо штатну кришку бачка і намагаємося встановити виготовлене нами пристосування для прокачування гальмівної системи.

Щоб переконатися у тому, щоб повітря не стравлювати при подачі тиску, я вирішив ще й обмотати підставу різьбової частини бачка стрічкою ФУМ. Багато стрічки намотувати не рекомендую, так як потім неможливо закриття кришку по різьбі. Скільки конкретно потрібно стрічки ФУМ намотати кожен визначить за місцем.

Тепер кришка села щільно і можна спробувати подати тиск в моєму випадку за допомогою електричного насоса. По-моєму, безпечніше використовувати ручний насос, ну щоб бочок не луснув під тиском.

Далі накручуємо наконечник шланга насоса на сосок ...

Пробна подача тиску в бік гальмівної рідини

Великий тиск подавати не треба, щоб не розірвало розширювальний бачок. Створюємо тиск близько 1 кг, контролюючи подачу повітря по манометру насоса.

З першої спроби відразу стало чутно, що частина повітря стравливается через щілини між кришкою і різьбленням. Отже, потрібно додавши ще одну прокладку посилити ущільнення.

Прийшов до висновку, що стрічка ФУМ не дає кришці щільно загорнутися до повного дотику з ущільнювачем, який ми вставили в кришку.

Найкращий варіант знайти «рідну» кришку, яка точно підійде по різьбі бачка без всяких підгінних операцій.

Пробуємо ще раз подати тиск в бачок, кришка закрутилася щільно, тепер потрібно перевірити чи буде вона тримати нагнітається повітря. Результат знову негативний.

Спробуємо додати зверху ще одну саморобну прокладку від заливної горловини під кришку. У підсумку, з двома прокладками кришка стала добре тримати тиск!

Якщо навіть частина повітря і підбурює, то дуже повільно і за цей час можна не поспішаючи прокачати гальмівну систему.

Порядок прокачування гальмівної системи під тиском

Поки тримається створене в бачку тиск, потрібно відкрутити штуцер прокачування для того, щоб вигнати частину старої гальмівної рідини. Повторюємо подібну процедуру до тих пір, поки за прозорим шлангу не побіжить світла свіжа гальмівна рідина.

Прокачування гальмівної системи потрібно починати з правого заднього колеса, як самого далеко розташованого від бачка з гальмівною рідиною. Далі по схемі поновлення рідини йде переднє ліве, заднє ліве і переднє праве.

Перед початком заміни гальмівної рідини необхідно з бачка головного гальмівного циліндра відкачати стару рідину. Використовуємо для цієї мети медичний шприц (зручніше 50мг). Як відкачати гальмівну рідину -всередині бачка потрібно витерти шматком чистої ганчірки.

Після відкачування брудної рідини і чищення бачка, в нього заливається чиста гальмівна рідина ДОТ-4 і можна починати прокачувати систему.

Крім шприца, буде потрібно ще медична система для крапельниць, вона стане в нагоді при скиданні старої рідини.

На наконечник шприца потрібно пристосувати відрізок трубки, щоб було зручно відкачувати замінюється рідина.

Починаємо відкачувати, зливаючи відпрацювання в спеціально приготовлену заздалегідь ємність.

Гальмівна рідина гігроскопічна, тобто має здатність вбирати вологу, яка в міру експлуатації накопичується в системі. Це може викликати появу парових пробок, утворення вогнищ корозії і зниження ефективності гальм.

Тому рекомендується виробником кожні 2-3 роки або 90 тис. Кілометрів пробігу, дивлячись, що настане раніше, проводити заміну гальмівної рідини ...

ЛоганМашіна пройшла 80 тис. Кілометрів за 5 років експлуатації і в тарі під відпрацювання добре помітно, що рідина каламутна. Заливати будемо рідина DOT4. При доливці намагайтеся, щоб рідина не потрапляла на руки. Гальмівна рідина досить отруйна і потрібно відразу, вимити руки водою з милом, якщо потрапила рідина.

Для зручності доливання рідини потрібно користуватися лійкою і, якщо її під рукою немає, то легко виготовити з непотрібної пластикової пляшки.

Прокачування системи на задньому правому колесі

Перед початком роботи встановлюємо під протилежні колеса автомобіля противідкатні башмаки, або ж блокуємо будь-якими доступними засобами (цегла, камінь та ін.). Так якщо потрібно знімати праве колесо, то блокуємо ліве.

Далі віддаємо кріпильні болти на задньому правому колесі, але не викручуємо їх повністю. Піднімаємо кузов домкратом (можна скористатися 2-ма домкратами), ставимо додатковий упор, повністю відкручуємо колісні болти і знімемо колесо.

Очистимо місце прокачування щіткою від пилу, потім опрацюємо будь-яким очищувачем. Зверху на штуцер прокачування встановимо накидний ключ на «8» і зверху надягаємо кінець шланга для прокачування. Другий кінець прозорого шланга встановлюємо в спеціально підготовлену ємність для зливу відпрацювання.

Ємність потрібно поставити надійно, щоб вона не перекинулася під час прокачування. Якщо використовується пластикова пляшка, то в її пробці можна зробити отвір, щоб слухавка не вискочила під час роботи.

Потім бачок головного гальмівного циліндра закриваємо виготовленої кришкою, приєднуємо наконечник насоса і можна подавати тиск в систему.

У нашому випадку підняли тиск в гальмівній системі до 2 кг і кришка добре тримає повітря.

Потім повертаємося до штуцера прокачування колеса, і віддам його, щоб тиск почав виганяти стару гальмівну рідину.

Відео інструкція:

На відео добре показано, що відразу після опускання штуцера пішла відпрацьована рідина, значить, пристосування працює, як і було нами задумано.

Закручуємо штуцер і йдемо до розширювального бачка. Як ми бачимо, тиск як і раніше добре тримається. Рідина в бачку ще є і можна продовжувати зливати рідину, стежачи за тим, щоб бачок не "хватанул» повітря в систему.

Знову послаблюємо штуцер і випускаємо частина гальмівної відпрацювання. Штуцер працює як краник, відкриваєш - рідина біжить, закривши - не біжить.

Закриваємо штуцер і йдемо контролювати рівень в розширювальному бачку. Дивимося, що рідини підлогу бачка і можна ще випустити частину старої рідини. Відкриваємо штуцер «краник» і продовжуємо зливати стару рідину далі.

Закриваємо «краник» і дивимося за тиском, ще тримається 0.5 кг, це досить, щоб продовжити випускати рідину, що ми і робимо.

Як бачимо, виготовивши подібний пристрій для прокачування гальмівної системи, можна одному виконати заміну рідини в системі гальм.

Через прозору трубку видно, що вже пішла чиста рідина і можна на цьому колесі «округляться». Потрібно закрити штуцер і поповнити розширювальний бачок і продовжити заміну на інших колісних вузлах.

Після того, як закрутили надійно штуцер потрібно не забути поставити на місце захисний гумовий ковпачок. Штуцер закривається ковпачком, щоб в нього не потрапила вода і бруд з дорожнього полотна.

Прокачування своїми руками на передньому лівому колесі

Далі за описаною вище схемою знімаємо переднє ліве колесо для виконання аналогічних дій по заміні рідини. Встановлюємо противідкатні башмаки і додатковий упор під кузов для підстраховки.

І також очищаємо штуцер за допомогою щітки від бруду, наносимо очищуючий склад. Накидаємо на межі штуцера ключ для прокачування, а на сам штуцер трубку для зливу рідини і встановлюємо її другий кінець в ємність для зливу.

Додаємо в розширювальний бачок нову рідину, приєднуємо шланг компресора і даємо тиск. Можна ризикнути до 2 кг, пластик бачка витримує такий тиск.

Починаємо слив і чекаємо, коли піде чиста рідина. Цей контур короткий і досить швидко вже пішла чиста рідина, тому закриваємо краник, знімаємо трубку і ставимо захисний ковпачок.

У разі якщо загубиться ковпачок або ж він став жорстким і не еластичним і може просто зіскочити зі штуцера прокачування, то його можна замінити від автомобіля ваз.

Заміна гальмівної рідини на задньому лівому колесі

Переходимо до заднього лівого колеса, де виконуємо дії по заміні гальмівної рідини своїми руками в тому ж порядку, як і на попередніх колесах. І також очищаємо від бруду, наносимо рідке засіб для промивання, накидаємо ключ, встановлюємо трубку зливу, встановивши другий кінець в посуд для зливу.

Додаємо свіжу рідину в бачок, закриваємо пристосуванням і накачуємо тиск. Йдемо випускати рідину і чекаємо, коли почне виходити чиста рідина.

Дочекавшись появи чистої рідини, закриваємо краник, знімаємо трубку, ставимо захисний ковпачок.

Заміна рідини на передньому правому колесі

Ставимо на місце колесо і переходимо до правого переднього колеса, де проробляємо ті ж дії, що на попередніх колесах. Встановимо черевики і додатковий упор під кузов, або ж скористаємося другим домкратом.

Прибираємо бруд щіткою, промиваємо рідким складом, накидаємо ключ, встановлюємо трубку і йдемо перевіряти тиск в бачку. Додаємо тиск, відкриваємо штуцер і до появи чистої рідини, зливаємо.

Головне завжди контролювати рівень в бачку, щоб в систему не зміг потрапити повітря.

Після того як завершили процес заміни рідини, запустіть двигун і кілька разів натисніть на педаль гальма. Переконалися, що педаль жорстка і гальмівна система працює нормально, їдемо у своїх справах.

На цьому все. Пишіть свої коментарі, задавайте питання і ставте лайки.

Будь ласка, ще дізнайтеся:

Як відновити ключі від машини

Як прибрати повітряну пробку із системи Логан

Заміна гумок двірників

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов