- діагностика поломки
- Підготовка та інструменти
- Розбирання пральної машини «Бош Макс Класик»
- демонтаж підшипників
- установка
Наша сеть партнеров Banwar
Заміна підшипників у СМА Bosch. Незважаючи на те що цей вузол в пральних машинах «Бош» розраховані на тривалий період експлуатації, рано чи пізно він зношуються. Відбувається це з кількох підстав:
- перевантаження бака;
- виробився ресурс.
Через надмірну кількість білизни пошкоджується сальник, і вода починає потрапляти на підшипники, внаслідок чого вони руйнуються. А також з часом виробляється захисне мастило, і пропускає вологу. Заміну можна провести вдома. Абсолютно реально виконати роботи своїми руками , Без залучення майстра. Розглянемо на прикладі СМА Bosch Maxx Classixx 5.
діагностика поломки
Руйнування підшипника призводить до підвищеного шуму при пранні, а особливо при віджиманні. Виникає характерний гуркіт перекочується кульок. При сильному зносі з-під машини витікає невелика кількість іржавої рідини. Ще її можна виявити, якщо зняти задню кришку. В районі шківа будуть видні бурі сліди води.
Визначити поломку підшипників можна наступним чином. Візьміться за край барабана і посмикати його вглиб і на себе, а також в різні боки. Якщо є відчутний люфт, то необхідно виконати роботи по ремонту. Чим раніше буде проведена заміна, тим краще.
Справа в тому, що з кожним циклом прання - розхитування збільшується. Це призводить до того, що барабан починає зачіпати бак, і руйнувати його. Те ж саме може статися і з шківом - він виконає борозни зовні. Затримка призведе до того, що доведеться міняти бак повністю в зборі.
повернутися до меню ↑Підготовка та інструменти
Необхідно досить простору. Для ремонту знімається навісне обладнання і витягується бак, який потім располовінівается. Без інструментів виконати лагодження пральної машини не вийде.
Список:
- молоток;
- хрестова і шлицевая викрутки;
- металева виколотка;
- тріскачка;
- плоскогубці;
- набір Torx викруток;
- проникаюча мастило WD-40, або аналог;
- синій фіксатор різьби;
- високотемпературний сантехнічний герметик.
Ремкомплект:
- підшипник 6204 і 6205;
- сальник 30 * 52 * 10/12;
- мастило.
Необхідно розуміти, що в інших моделях, наприклад: WOL, WAA, WFT, WFR, WFD - можуть застосовуватися інші підшипники і сальник. Розумне рішення - після демонтажу, їхати до постачальника і купити аналогічні. Або підібрати в таблиці відповідності запасних частин .
Важливо! Відключаємо пральну машину від електрики, водопостачання і каналізації.
повернутися до меню ↑
Розбирання пральної машини «Бош Макс Класик»
Розглянемо всі дії по кроках:
- Знімаємо верхню панель. Відкручуємо два гвинти ззаду і злегка Стукало долонею спереду.
- Витягуємо лоток для прального порошку, натиснувши пальцем на язичок.
- В районі лотка відкручуємо три гвинта, і один збоку праворуч. Після цього знімаємо панель. Вона тримається пластиковими засувками. Застосовуємо викрутку, для того, щоб віджати їх. Відчіплювати дроти необов'язково. Можна завести панель убік і прикріпити до корпусу скотчем. Одну фішку провідну до клапанів затоки необхідно витягти. Інакше вона буде заважати. Позначте місце посадки, а краще сфотографуйте.
- Зніміть противагу зверху бака, попередньо відкрутивши гвинти. Приберіть в сторону.
- Відкрийте люк і зніміть муфту, яка тримає манжету на передній панелі. Використовуйте шлицевую викрутку. Відстебніть гуму.
- Отвинтите саморізи, що кріплять пристрій блокування люка (УБЛ).
- Видаліть кришку, яка закриває фільтр насоса.
- Відкрутіть кріпильний гвинт і зніміть нижню планку.
- Демонтувати саморізи, які тримають передню панель - знизу і зверху, і витягніть її.
- Плоскогубцями отстегніте хомут на патрубку між дозатором і баком. Відчепіть шланг, що йде від манжети.
- Відкрутіть саморізи, які кріплять клапана затоки. Приберіть весь блок з дозатором, проводами і Кеном.
- Відключіть прессостат і трубку, що веде до нього.
- Демонтуємо дві металеві планки зверху.
- Прибираємо передній противагу, звільнившись від гвинтів.
- Знизу витягуємо всі контакти з трубчастого електронагрівача (далі ТЕН). Відкушуємо, а краще відстібати пластикові хомути, які тримають проводку.
- Відключаємо насос від електрики.
- Торцевої викруткою послаблюємо бандаж, притискає гумовий патрубок зливу. Розташований внизу між баком і помпою. Відчіплюватися його.
- Потім знімаємо гвинти, що кріплять амортизатори до корпусу.
Після всіх дій можна витягувати бак, але він буде досить важким, т. К. Присутня електродвигун. Щоб демонтувати мотор, слід виконати такі роботи:
- Відкручуємо саморізи, які кріплять задню планку.
- Знімаємо ремінь приводу. Для цього потягнемо його на себе, одночасно прокручуючи шків.
- Кладемо пральну машину на лівий бік. Після це знизу відкриється зручний доступ до мотора.
- Відчіплюватися фішку електропроводки і заземлення.
- Відкручуємо гвинти. Найзручніше застосовувати для цього ключ з вбудованою тріскачкою.
- Прибираємо двигун.
Витягуємо бак, злегка піднявши на пружинках. Розбирання пральної машини закінчена, але щоб поміняти підшипники , Потрібно ще розділити бак. Вони відрізняються від таких інших виробників, присутністю одноразових пластикових засувок. Ця процедура передбачена фірмою «Бош» . Є два варіанти дій:
- Збити клямки, застосовуючи велику шлицевую викрутку і молоток.
- Виламати кріплення на інший половинці бака. Вони утримують засувки в пазах.
- Віджати клямки.
Знімаємо шків, попередньо відкрутивши болт. Для цієї дії застосовуємо силу або важіль. Викручуємо все гвинти по обіду бака, і поділяємо його. Витягуємо барабан.
повернутися до меню ↑
демонтаж підшипників
Вони розташовані в частині бака, яка з'єднується з валом.
Якщо при експлуатації машини, не застосовувалися добавки від накипу, то всередині буде досить багато забруднень.
Необхідно очистити, використовуючи спеціальні засоби.
Потім обробляємо сальник мастилом WD-40 і витягуємо його з допомогою викрутки. Потім наносимо на підшипники і чекаємо не менш 10 хвилин.
Хотілося відзначити, що існую спеціальні знімачі, але вони досить дорогі - 5000 рублів. Тому використовуємо металеву вибивач з широким і вузьким кінцем.
Починаємо з зовнішнього підшипника. Піднімаємо бак. Можна використовувати противаги для підкладки. Потім приставляє широкий кінець максимально широко до підшипника, і наносимо удари молотком. Вибивач переміщаємо по колу.
Таким же чином вибиваємо внутрішній. Для цього можна зібрати бак.
Найважча частина робіт виконана, і далі буде все набагато легше.
повернутися до меню ↑установка
Очистіть втулку, в якій знаходилися підшипники і висушіть. Після покупки нового ремкомплекта, приступаємо до монтажу. Роботу проводимо в зворотному порядку. Спочатку встановлюємо зовнішній.
На першому етапі можна використовувати старий екземпляр, і наносити удари по ньому. Потім застосовуємо вибивач.
Важливо! Докладаємо тільки до зовнішнього обода підшипника!
Переміщаємо по колу, рівномірно б'ючи. Визначити, що він встав на місце, можна характерному металевому звуку. Він упреться у втулку.
Таким же чином монтуємо другий. Сальник встановлюється найпростіше. Потім рясно нанесіть на внутрішній обід спеціальну змазку з ремкомплекта. А також потрібно змастити місце посадки сальника на валу.
Після цього приступаємо до складання бака, а потім і пральної машини. Всі етапи виконуємо послідовно, строго в зворотному порядку.
Важливий момент! Обов'язково використовуємо фіксатор різьби при установці шківа!
Як бачите, ремонт по заміні підшипників виходить дуже трудомістким, але не дорогим. На закінчення рекомендуємо подивитися відеоурок.
Наостанок зазначимо, що фірма Bosch стала випускати машини з нерозбірним клеєним баком, зокрема модель Advantiqx, яка збирається в Іспанії. Турецька збірка теж не підлягає розбиранню. У таких СМА або змінюється бак в зборі, або пиляється.