Наша сеть партнеров Banwar
Автомобіль виробництва ГАЗ «Волга Сайбер» серійно випускався тільки з двигуном Chrysler об'ємом 2,4 л . Американський мотор виявився досить надійним і некапризним, його пробіг до капремонту при нормальній експлуатації становить не менше 200 тис. Км пробігу. Для того, щоб ресурс двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) не скорочується, необхідно вчасно проводити технічне обслуговування - міняти моторне масло, паливний, масляний і повітряний фільтри, перевіряти стан клапана примусової вентиляції, а також стан свічок запалювання.
Ремінь ГРМ для Волги Сайбер
Ремінь ГРМ
на «Волзі Сайбер» ремінь ГРМ заводом-виготовлювачем рекомендується міняти через кожні 75 тис. км пробігу. В даному випадку мова йде про заводський деталі оригінального виробництва (Mopar). Цікаво, що на американських автомобілях виробник рекомендує робити заміну ременя ГРМ з періодичністю 120 тис. Км. Мабуть, на Горьківському автозаводі творці «Сайбер» вирішили перестрахуватися.
Матеріалом ременя ГРМ «Сайбер» є пластик, на ньому 46 зубців. Виробник Mopar дає гарантію на деталь 2 роки або 48 тис. Км пробігу. Ремінь має ширину 28 мм і довжину тисяча триста дев'яносто одна мм.
Ремінь ГРМ з роликами для установки
Перевага конструкції ДВС Chrysler 2,4 L полягає в тому, що при обриві ременя клапана не загинає. Так що нічого страшного не трапиться, але, все-таки, якщо це станеться несподівано і де-небудь в дорозі далеко від дому, буде не дуже приємно. Заміна ременя ГРМ на «Сайбер» - робота не найпростіша, і в поле займатися ремонтом не дуже зручно.
Заміна ременя ГРМ самостійно
Багато власників автомобілів з «крайслеровскій» моторами 2,4 л рекомендують робити заміну ременя приблизно раз в 75-90 тис. Км пробігу, хоча вони в середньому відпрацьовують не менше 120 тис. Км. Разом з ременем рекомендується змінити:
- Ролик-натягувач;
- Ролик обвідний;
- Водяний насос.
Хорошої якості вважаються ролики фірми Dayco. При заміні також варто звернути увагу і на стан обвідного ременя генератора і гідропідсилювача керма.
Схема заміни ременя ГРМ на Волзі Сайбер
Перша ознака поганого стану ременів - поява скрипів при повороті керма, також з'являється свист при утриманні рульового колеса в крайніх положеннях. Зміну ременя ГРМ слід проводити на автомобільному підйомнику, перед початком операцій скидаємо клеми з акумулятора. Роботи виконуємо в наступному порядку:
- Автомобіль вивішується на підйомнику. Зніметься переднє праве колесо, щоб отримати доступ до деталей газорозподільного механізму;
- Потім демонтуємо захист під двигуном;
- Знімаємо правий передній подкрилок;
- Видаляємо захисний кожух приводних ременів, він знаходиться під переднім бампером з правого боку. В результаті отримуємо доступ до шківа колінчастого вала і ременів знизу;
- Знімаємо генератор;
Так виглядає генератор для Волги Сайбер
- Відкручуємо зверху кріплення трубки кондиціонера на правому передньому лонжероні, кріплення бачка Гура і розширювального бачка. Зливаємо масло з бачка ГУР і знімаємо бачок;
- Зливаємо антифриз і знімаємо шланг грубки, що знаходиться в районі ГРМ, знімаємо розширювальний бачок охолоджуючої системи двигуна;
- Знімаємо ремінь генератора;
- Відвертаємо болти кріплення правої подушки ДВС і демонтуємо опору. Тепер ДВС необхідно або піддомкратити, або вивісить на талі;
- Після того, як мотор буде піднятий, стає легше дістатися до кріплень верхнього кожуха ременя ГРМ (одне кріплення посередині зверху, одне - збоку з боку радіатора). Знімаємо верхню кришку;
- Потім відвертаємо болт натяжної ролика і виймаємо ролик;
- Поки мотор піднято, звільняємо верхній кріплення нижнього кожуха ГРМ. Опускаємо мотор на місце і відвертаємо болт кріплення шківа колінчастого вала. Потім необхідно демонтувати шків - для його зняття знадобиться трехзахватний знімач;
- Відкручуємо залишилися гвинти нижнього кожуха ГРМ і знімаємо його;
- Щоб легше було прокручувати двигун, відвертаємо свічки запалювання. Болт кріплення шківа закріплюємо на колінчастому валу і за допомогою його прокручуємо вали до поєднання міток. Щоб легше було встановити новий ремінь, не знизивши порядок установки, на всіх зірочках і старому ремені крейдою або фарбою ставимо мітки;
- Знімаємо старий ремінь ГРМ, переносимо мітки на новий ремінь і його встановлюємо по мітках. Всю збірку виробляємо в зворотному порядку. Важливо, щоб всі мітки збіглися, інакше ДВС нормально працювати не буде.
Звичайно, замінити ремінь ГРМ не так і просто своїми руками, але цілком можливо. В середньому робота по заміні займає часу від 4 до 6 годин. У будь-якому випадку, протягом дня такий ремонт зробити вдається всім.
Оригінальні і неоригінальні деталі для заміни ременя ГРМ
Ціни на оригінальні запчастини газорозподільного механізму «Волги Сайбер» досить високі, і багатьох автовласників вони відлякують. Ціна нового оригінального ременя ГРМ знаходиться в межах 4500-5000 рублів. Альтернативою може бути продукція інших виробників - Gates, Contitech і Dayco. За якістю вироби даних фірм практично не поступаються оригіналу, але коштують дешевше.
Наприклад, ремінь Gates в жовтні 2015 року стоїть близько 1800-200 руб., Contitech - 1400-1600 руб., Dayco - 1000-1200 руб. Також є продукція фірми BOSCH - ціна ременя в межах 1200-1400 руб.
Ремінь Gates хоча і недорогий, але його корд йде з металевим дротом. Швидше за все, такого ременя має вистачити на ті ж 120 тис. Км пробігу.
Всі перераховані ремені ГРМ за якістю нічим не поступаються Mopar, і переплачувати в два або в три рази за оригінал особливого сенсу немає.
Оригінальний «паразитний» (обвідний) ролик, який змінюється разом з ременем, в автомагазинах зараз стоїть в межах 4600-4800 рублів. Звичайно, така ціна сподобається не кожному власникові «крайслеровскій» Волги. Є аналог Dayco, але вартість його також висока - вона практично наближається до оригіналу. У продаж надходять ролики ESPRA, вони дешевші в кілька разів. Але про якість продукції цієї фірми що-небудь сказати важко.
Часто для заміни ременя ГРМ продаються комплектами. Повний набір складається з наступних деталей:
Повний комплект для заміни ременя ГРМ для Волги Сайбер
- Ремінь ГРМ;
- Ролик-натягувач;
- Ролик обвідний;
- Водяний насос;
- Сальник розподільного вала (2 шт.);
- Сальник коленвала.
Такий комплект від виробника Mopar коштує приблизно 12-13 тис. Руб. Неповний набір, що складається з ременя і роликів, обійдеться десь 8500-9500 рублів. Комплект роликів з ременем від фірми Gates буде трохи дешевше - близько 6500-7500 рублів.