- Особливості заміни прокладки головки циліндра
- Що робити з болтами при заміні прокладки ГБЦ?
- Налагодження клапанів після заміни прокладки циліндра
- Необхідність шліфування ГБЦ під час зміни прокладки
- Шліфування головки при заміні прокладки ГБЦ
- Вартість послуги заміни прокладки ГБЦ в Мінську
Наша сеть партнеров Banwar
Ущільнювач головки циліндра являє собою металевий компактор автомобільного двигуна, який відповідає за систему охолодження і газорозподілу транспорту. Заміна прокладки ГБЦ проводиться у разі її пошкодження під час складання двигуна або його глобальному ремонті.
Особливості заміни прокладки головки циліндра
Прокладка ГБЦ є разовою деталлю машинного механізму, що передбачає при кожному ремонті мотора установку нового ущільнювача. Порядок зміни пристрою простий і складається з подетальной розбирання конструкції, установки нової прокладки відповідно до технічних характеристик мотора за вказаними напрямних, обережного поводження з болтами під час їх зняття і закручування, а також правильного складання пристрою.
Що робити з болтами при заміні прокладки ГБЦ?
Як частина ГЦ, болти кріплення досить специфічні і вимагають в поводженні з собою особливої уваги. Багаторазова експлуатація одних і тих же деталей призводить до їх витягування і поломки механізму мотора. Тому з метою попередження подібної ситуації рекомендована їх заміна на нові. Перед прикручуванням елементи ретельно очищають від наявного нальоту і добре змащують моторним маслом.
Налагодження клапанів після заміни прокладки циліндра
Регулювання клапанів після зміни ущільнювача ГБЦ часто проводиться через розбіжність міток положення шківів під час демонтажу або установки головки циліндра. Така неприємність загрожує поломкою двигуна або викривленням самих же клапанів. Тому з поршнями слід проявляти особливу пильність. У разі виявлення дефектів механізму, доцільніше провести їх заміну. Не варто забувати і про попередню притирання клапанів, після якої деталі обов'язково ретельно промиваються і висушуються.
Необхідність шліфування ГБЦ під час зміни прокладки
В силу сполучення осі обертання ГБЦ з поверхнею блоку циліндра її гарненько відшліфовують, доводячи конструкцію до встановлених параметрів привалочной площині. Робиться це лише після ретельної діагностики корпусу на наявність дефектів і пошкоджень. До обробці допускається тільки ідеально гладка без вад поверхню. Максимально допустима ремонтна глибина фрезерування на кожну модель машини різна і визначається автомобільної інструкцією.
Шліфування головки при заміні прокладки ГБЦ
Присутність на поверхні головки будь-яких вад впливає на герметичність і щільність прилягання блоку до блоку циліндра двигуна. Площина ГБ обробляється в декількох випадках:
- при тюнінгованих мотора з метою збільшення рівня стиснення і зміни його показників;
- під час різного виду ремонту ГБЦ з детальною розбиранням механізму. Незважаючи на простоту процесу, фрезерування головки повинен виконати фахівець в обладнаній для цього СТО.
Вартість послуги заміни прокладки ГБЦ в Мінську
Ціна на ремонтно-фрезерувальні роботи по заміні прокладки ГБЦ варіюється в залежності від марки автомобіля, складності поломки. Кінцева ж вартість сервісу в кожному конкретному випадку визначається індивідуально і починається від 200 рублів.
записатися на СТО , Де буде виконано заміну прокладки ГБЦ, можна за допомогою каталогу TAM.BY.
Що робити з болтами при заміні прокладки ГБЦ?