Наша сеть партнеров Banwar
У 2003 році китайський автогігант Chery Automobile запустив у виробництво новий автомобіль під кодовою назвою А15.
І, як це часто бувало, він дуже сильно нагадував модель, яку вже десь раніше доводилося бачити.
Новою моделлю виявився малий сімейний автомобіль Чері Амулет , Виготовлений в кузові ліфтбек.
І він дійсно був підозріло схожий на Seat Toledo.
Як виявилося, цьому сприяла платформа іспанського авто, на основі якої китайські фахівці і розробили свою нову модель.
Комплектувалася нова машина 8-клапанним силовим агрегатом TRITEC, обсяг якого склав 1,6 літра.
Через сім років автомобіль отримав новий двигун - ACTECO об'ємом вже 1,5 літра.
І цей і попередній йому агрегат конструктивно мав блок циліндрів , Який вінчала Головка блоку циліндрів або ГБЦ.
В одному і іншому двигуні обидві ці складові частини з'єднувалися за допомогою болтів.
А між ГБЦ і блоком циліндрів встановлювалася спеціальна прокладка .
Вона забезпечувала більш щільний і м'який контакт двох поверхонь, а також перешкоджало витіканню масла і проникненню вихлопних газів.
Через певну кількість кілометрів ця прокладка змінювалася.
Міняли її і коли остання отримувала ушкодження від надмірної температури, тиску або деформація поверхні ГБЦ.
У цій статті ми розповімо про те, яким чином можна визначити проблему потрапляння вихлопних газів в розширювальний бачок , А також як замінити прокладку ГБЦ на Чері Амулет.
- Отже, як вже було сказано, в розширювальний бачок системи охолодження двигуна нашого авто стали потрапляти вихлопні гази.
- Визначили ми це по бурління охолоджуючої рідини в бачку і виходу її наверх.
- У зв'язку з цим нами була знята з двигуна головка блоку циліндрів.
- У процесі її демонтажу ми виявили, що на деяких болтах ГБЦ її кріплення різьблення була повністю забита іржею.
- У той час, коли деякі болти залишалися абсолютно чистими.
- траплялися болти і з різьбленням забитої сажею або з великим нагаром.
- І це, й інше явище є характерною ознакою проблем, що виникають з прокладкою головки блоку циліндрів.
- Якщо подивитися на поверхню блоку циліндрів цього двигуна, то можна побачити, що на четвертому циліндрі з одного боку видно сліди контакту.
- Аналогічна ситуація вимальовується і на першому циліндрі.
- При цьому другий і третій циліндр двигуна Чері Амулет знаходяться практично в нормальному стані.
- Те ж саме стосується і різьблення отворів в блоці для болтів кріплення ГБЦ.
- У деяких з них різьблення цілком нормальна, а от в тих місцях, де був прорив газів через прокладку різьблення брудна і вся в нагаре.
- На самій прокладці ГБЦ також чітко видно місця прогара металізованої окантовки вирізів під циліндри двигуна.
- Там, де був хороший контакт з блоком - ця окантовка ціла, а де стався прорив газів, то вся окантовка прогоріла.
- У підсумку, майже половина прокладки не мала хорошого контакту з поверхнею ГБЦ.
- Тому, тут стає очевидним, що прокладка опинилася пробита в декількох місцях.
- Як результат, вихлопні гази з камер горіння на ГБЦ потрапили в систему охолодження двигуна і виходили через розширювальний бачок.
- Саме тому в ньому утворився «шторм» і частина рідини була виплеснути через верх назовні.
- А якщо так, то прокладку таку необхідно в обов'язковому порядку замінити.
- Крім того, ми вирішили віддати зняту ГБЦ токарям, щоб ті зняли верхній шар її контактної поверхні.
- Це називається ще «торцювання».
- Виконується для того, щоб вирівняти контактну поверхню головки в тих випадках, коли ймовірно сталося її викривлення внаслідок високої температури від вихлопних газів.
- А після такої шліфування або обробки ми будемо впевнені, що поверхня головки при установці ідеально рівна.
- І по завершенню виконання цієї роботи, а також придбання нової прокладки ми знову зберемо двигун і перевіримо його роботу.
- На цьому наша розповідь про виявлення причини виходу вихлопних газів в розширювальний бачок, а також заміні прокладки ГБЦ Чері Амулет закінчено.