Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна прокладки ГБЦ ВАЗ 2107, ВАЗ 2107 заміна прокладки головки блоку циліндрів

  1. Коли потрібна заміна прокладки ГБЦ?
  2. 1. Прорив прокладки між каналом системи охолодження і дренажними каналами системи змащення.
  3. 2. Прорив прокладки між каналом системи охолодження і циліндром.
  4. 3. Прогар прокладки між циліндрами.
  5. 4. Руйнування прокладки.
  6. Приступаємо до заміни прокладки головки циліндрів. Розбирання.
  7. Пошук дефектів в прокладці головки блоку циліндрів.
  8. Установка прокладки ГБЦ. Збірка.



Наша сеть партнеров Banwar

Добрий день всім відвідувачам сайту zerga.ru. У цій статті я розповім, як правильно проводиться заміна прокладки ГБЦ ВАЗ 2107. Даний процес практично однаковий для всіх класичних моделей ВАЗ (Жигулів) тому я обмежуся лише однією моделлю ВАЗ 2107.

Коли потрібна заміна прокладки ГБЦ?

Причин буває кілька, одні з них критичні, а інші не дуже, тобто, при одних пошкодженнях можна експлуатувати автомобіль, а при інших немає. Я постараюся перерахувати основні симптоми.

1. Прорив прокладки між каналом системи охолодження і дренажними каналами системи змащення.

З таким пошкодженням, охолоджуюча рідина потрапляє в піддон картера і перемішується з маслом. При перемішуванні охолоджуючої рідини з маслом виходить емульсія світло-коричневого кольору. Побачити це можна при перевірці рівня масла в двигуні, витягнувши щуп. Якщо ви побачили, що йде охолоджуюча рідина з радіатора і масло отримало мутний світло-коричневий колір то, швидше за все, стався прорив прокладки і подальша експлуатація двигуна суворо заборонено, тому як може привести до заклинювання і руйнування двигуна.

2. Прорив прокладки між каналом системи охолодження і циліндром.

При неякісної прокладці ГБЦ або слабо затягнутої голівці, може пробити прокладку і тоді частина газів піт тиском потрапляє в систему охолодження і як правело, викидає охолоджуючу рідину з розширювального бачка.

3. Прогар прокладки між циліндрами.

Виглядає приблизно ось так.

При такому прогарі падає компресія в циліндрах, і двигун починає працювати нестабільно. У цьому випадку потрібна заміна прокладки ГБЦ.

4. Руйнування прокладки.

Ну і ще одна причина - це руйнування прокладки. Як це проявляється? Проявляється це тим, що починає між блоком і головкою просочуватися рідина, що охолоджує, яка супроводжується бульбашками.

Спроба підтягнути головку, не принесла ніяких результатів. Просочування все одно залишилося.

При всіх цих пошкодженнях потрібна заміна прокладки головки циліндрів.

Приступаємо до заміни прокладки головки циліндрів. Розбирання.

Перше з чого почнемо, так це знімемо повітряний фільтр, як його зняти рекомендую прочитати статтю " Повітряний фільтр ". Тепер нам все видно і є до всього доступ.

Далі беремося за карбюратор. Деякі механіки не знімають його і витягують головку блоку циліндрів разом з карбюратором, але я все ж рекомендую його зняти, для зручності і що б не пошкодити його. Як правильно зняти карбюратор читайте в статті "Зняття і установка карбюратора ВАЗ".

Наступним кроком по звільненню навісних вузлів і механізмів буде зняття розподільника запалювання і його проводів, докладно про це можете ознайомитися в спеціальній статті " розподільник запалювання ".

І ось тепер ми підібралися до двигуна. На наступному етапі, нам потрібно злити охолоджуючу рідину з системи охолодження. Процес цей досить цікавий, тому що в блоці заводом виробником встановлюється звичайна пробка, а не кран і злити охолоджуючу рідину людині який цього часто робить дуже незручно.

Все відбувається приблизно так. Шукаємо ємність для рідини, приблизно літрів на десять і близько метра гумового шланга, розміром приблизно, що б отвір було не менше десяти міліметрів. Підставляємо ємність під двигун і укладаємо в неї один кінець гумового шланга. Інший кінець шланга підводимо до зливної пробці. Беремо ключик і відкручуємо пробку. Далі однією рукою знімаєте пробку, а другою рукою швидко притуляєте шланг до отвору, і рідина зіллється в спеціальну ємність. Єдиний недолік цього процесу, так це те, що проллється трохи рідини на руки.

Після того як злили охолоджуючу рідину, від'єднуємо гумові патрубки. Від'єднуємо два патрубка від трійника, який кріпиться до голівки і один патрубок від грубки.


Тепер нам потрібно зняти клапанну кришку. Відкручуємо вісім гайок і знімаємо фігурні шайби. Дивіться не втратьте притискні шайби, тому як вони забезпечують найкращий притиск.

Після того як зняли кришку головки, нам потрібно зняти ланцюг з шестерні газорозподільного вала. Що б зняти шестерню потрібно послабити натягувач ланцюга. Беремо ключ і відпускаємо спеціальну гайку на натягувачем або краще взагалі його зняти, відкрутивши дві гайки, кому як зручно.

Тепер, коли моторна ланцюг ослабла, можна знімати шестерню газорозподільного механізму. Болт, який зміцнює шестерню до розподільного валу, зафіксований спеціальної контрящім шайбою. Скориставшись великий викруткою і молотком, відгинаємо краю стопорною шайби.

Відігнувши стопорну шайбу, відкручуємо болт.

Більш докладно весь процес розбирання можна подивитися в статті " Розбирання двигуна ВАЗ частина 2 ".

Виймаємо болт і знімаємо шестерню з вала. Акуратно знімаємо ланцюг з шестерні. Ми не зможемо зняти ланцюг повністю і нам потрібно, що б вона не впала вниз, для цього потрібно підв'язати її дротом і закріпити.

Переходимо до зняття газорозподільного вала. Для цього потрібно відкрутити дев'ять гайок і зняти сам вал.

І нарешті нам залишилося зняти приймальню трубу з випускного колектора. Приймальна труба кріпиться чотирма гайками, які виготовлені з латуні. Роблять їх з латуні для того, що б вони не пригорали до шпильок, так що якщо у вас встановлені звичайні гайки, то є шанс зірвати шпильку.

Ми підійшли до зняття головки блоку циліндрів. Беремо головку з потужним воротком і відкручуємо десять болтів, які кріплять головку блоку циліндрів.

Незабутній і про одинадцятий маленький болт, який встановлений на час відпливу головки.

Головка знімається дуже легко, просто піддягаємо її і виймаєте, можна також попросити товариша допомогти, хоч би що подряпати автомобіль.

Далі потрібен огляд самої прокладки на предмет її пошкодження.

Пошук дефектів в прокладці головки блоку циліндрів.

Як правело, подивившись на прокладку видно, де вона пошкоджена, але наше завдання визначити причину, по якій прокладка вийшла з ладу. Визначивши справжню причину, ми зможемо запобігти подібній несправність в майбутньому. Зазвичай після заміни пари прокладок в досить короткий період, ми починаємо змінювати головки, шліфувати їх і проводити інші (зайві) процедури без яких можна було б обійтися.

Давайте розглянемо деякі причини виникнення проблем з прокладкою головки блоку циліндрів.

На фотографії вище видно як прогоріла прокладка між циліндрами. Через що це відбулося. Тут дуже маленьку відстань між циліндрами і охолодження здійснюється погано, а значить, можливий перегрів. Використання не якісного палива призводить до детонації, а це найстрашніший ворог двигуна, як то кажуть "Де тонко там і рветься". Ще один момент, деформація самої головки. При всіх наведених вище умовах, головка піддається деформації і надалі можливий такий прогар.

Ось ще один приклад пошкодження прокладки головки циліндрів. Як Ви думаєте, від чого сталося руйнування прокладки? Я бачив таке пару раз в своєму житті, і власник цього автомобіля використовував замість антифризу або тосола звичайну воду. На зиму він зливав воду, і автомобіль стояв до весни. Тут прокладку просто зруйнувала іржа. Так що економія може призвести до небажаних наслідків.

Є, звичайно ж, і такі причини як і якісні запасні частини і прокладки це стороною не оминуло, так що це як лотерея пощастило чи ні. Купивши нову прокладку, встановлюємо її на місце.

Установка прокладки ГБЦ. Збірка.

Перед установкою нової прокладки ГБЦ, ретельно очистіть поверхню прилягання прокладки на блоці циліндрів від слідів старої прокладки. Якщо цього ні зробити, то в процесі експлуатації двигуна можуть утворитися дрібні канали по яким, потім буде просочуватися рідина, що охолоджує або масло. Також потрібно оглянути головку блоку циліндрів і якщо потрібно певний ремонт, то його краще провести відразу, ніж потім ще раз розбирати. Рекомендую прочитати по цій темі відповідну статтю " Ремонт ГБЦ автомобіля ВАЗ ". Після очищення блоку укладаємо нову прокладку.

На фотографії видно як ми встановлюємо прокладку нового зразка. Чим нова прокладка відрізняється від старої прокладки? На прокладання присутній герметик, який нанесений тонкою смужкою по периметру. Якщо чесно, то я не бачу в цьому ніякої користі, тільки лише для збільшення вартості. Також отвори під охолоджуючу рідину зроблені круглі малого діаметра, а не фігурні як на старих прокладках. Але так як інших не виявилося, то будемо ставити цю. Укладаємо прокладку і центруем її за допомогою двох напрямних, вони вказані червоними стрілками на фотографії вище.

Очистивши головку від слідів старої прокладки, встановлюємо її на місце.

Наступним серйозним кроком буде затяжка головки циліндрів. Від цього процесу, буде залежати, як довго прослужить нова прокладка. Затягування головки проводиться не просто так, а з певним зусиллям і потрібної послідовністю. Болти потрібно затягувати спеціальним (динамометричним) ключем. Для правильної затягування болтів, є спеціальна схема, по якій видно з якої черговості їх затягувати.

Як показано на фотографії болти затягуються від середини, що забезпечує рівномірний притиск. Болти затягують не менш ніж у два заходи, перший із зусиллям 4 кгс м, а другий 11.5 кгс м. Одинадцятий болт затягується до максимального зусилля 3.8 кгс м. Що таке кгс м? Розшифровується кілограм сили на метр.

Після установки головки блоку циліндрів, встановлюємо газорозподільний вал. Найскладніше, що може бути, так це установки і регулювання шестерні газорозподільного вала. Я рекомендую встановити розрізну шестерню, простіше зробити налаштування, та й точніше. Як встановити розрізну шестерню на Класику рекомендую прочитати статтю " Установка розрізної шестерні ВАЗ ".

Далі збираємо все назад.

Ось і все, ми зробили заміну прокладки ГБЦ ВАЗ 2107.

До нових публікацій.



На головну. Коли потрібна заміна прокладки ГБЦ?
Як це проявляється?
Як Ви думаєте, від чого сталося руйнування прокладки?
Чим нова прокладка відрізняється від старої прокладки?
Що таке кгс м?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов