Особливості
Наша сеть партнеров Banwar
Прокладка головки блоку разова, тому при кожному знятті головки блоку прокладку необхідно замінювати.
При виявленні течі моторного масла або охолоджуючої рідини в місцях з'єднання головки блоку з блоком циліндрів зніміть головку і замініть її прокладку. Текти може виникнути також через викривлення головки блоку внаслідок перегріву.
Порядок роботи
- Від'єднайте дріт від клеми «-» акумуляторної батареї.
- Встановіть поршень 1-го циліндра в положення ВМТ такту стиснення
- Злийте охолоджуючу рідину.
- На моделях з уприскуванням палива знизьте тиск в системі живлення, якщо робота виконується відразу після поїздки
- Відключіть приймальню трубу глушника від випускного колектора
- Зніміть термостат
- Відверніть гайку 1 кріплення кронштейна до підводить трубі водяного насоса і звільніть затяжку гайки 2 кріплення кронштейна до випускного колектора.
- Відведіть кронштейн в сторону.
- Від'єднайте колодку з проводами від датчика рівня масла в картері двигуна.
- Крім того, на двигуні мод. 2111 відверніть або звільніть затяжку гайки кріплення підтримує кронштейна 1, відверніть болт кріплення опорного кронштейна 2 і ...
- ... від'єднайте колодку (білого кольору) з проводами від датчика положення колінчастого валу, віджавши пластмасову засувку.
- Зніміть ремінь приводу розподільного валу з його зубчастого шківа, натяжної ролика, зубчастого шківа водяного насоса, відведіть його в сторону і зніміть натяжна ролик.
- Зафіксуйте зубчастий шків розподільного вала від провертання, вставивши викрутку (показана стрілкою) в її отвір і впершись в шпильку, відверніть болт кріплення шківа і зніміть його разом з шайбою.
- За допомогою двох викруток зніміть шків з розподільного вала. При цьому не пошкодити сальник розподільного вала.
- Відкручуємо гайки, що кріплять задню кришку ременя газорозподільного механізму. Демонтуємо її.
- Далі послаблюємо все хомути на патрубках за допомогою хрестової викрутки, підключених до випускного патрубка ГБЦ. Від'єднуємо їх.
- За допомогою шестигранника «на 10» відкручуємо болти (шпильки), що кріплять ГБЦ до самого блоку.
- Будьте уважно, так як болти виймаються разом з шайбами.
- Тепер можна демонтувати головку разом зі старою прокладкою.
- Викручені болти слід перевірити на розтягнення. Їх довжина не повинна бути більше, ніж 135,5 мм. В іншому випадку - замініть їх на нові. Перед установкою рекомендується змащувати їх відповідною змазкою або моторним маслом (підійде відпрацювання).
- Поверхні потрібно ретельно очистити від старої прокладки, що прилипли її частин. Зіткнення головки і блоку циліндрів має бути рівним, без дефектів, інакше слід відшліфувати ГБЦ на верстаті. Перевірте всі отвори, в них не повинно бути масла або охолоджуючої рідини.
- Встановлюється нова прокладка повинна бути сухою і чистою. При установці зверніть увагу на масляне отвір, який має розташовуватися між 3 і 4 циліндрами.
- В встановлюється ГБЦ клапани першого циліндра повинні знаходиться в закритому положенні.
- Болти слід затягувати динамометричним ключем строго в зазначеній на фото послідовності за такою схемою: Перший прохід - 20 Нм момент, другий - 70-85 Нм, третій - повертають на 90 °, четвертий - ще на 90º.
- Потім збирання відбувається в зворотній послідовності. Распредвали і колінчастий вал при цьому слід зафіксувати в нерухомому стані, до тих пір, поки не буде встановлено ремінь ГРМ. Шків распредвала встановлюється виступаючою частиною маточини до двигуна.
- На завершення необхідно відрегулювати натяг ременя ГРМ і зазори в клапанах.
Пропонуємо Вам ознайомитись з відео про знімання ГБЦ.
Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Сподобалася стаття?