Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна прокладки головки блоку циліндрів ВАЗ-2110

  1. Особливості Прокладка головки блоку разова, тому при кожному знятті головки блоку прокладку необхідно...

Особливості

Наша сеть партнеров Banwar

Прокладка головки блоку разова, тому при кожному знятті головки блоку прокладку необхідно замінювати.

При виявленні течі моторного масла або охолоджуючої рідини в місцях з'єднання головки блоку з блоком циліндрів зніміть головку і замініть її прокладку. Текти може виникнути також через викривлення головки блоку внаслідок перегріву.

Порядок роботи

  1. Від'єднайте дріт від клеми «-» акумуляторної батареї.
  2. Встановіть поршень 1-го циліндра в положення ВМТ такту стиснення
  3. Злийте охолоджуючу рідину.
  4. На моделях з уприскуванням палива знизьте тиск в системі живлення, якщо робота виконується відразу після поїздки
  5. Відключіть приймальню трубу глушника від випускного колектора
  6. Зніміть термостат
  7. Відверніть гайку 1 кріплення кронштейна до підводить трубі водяного насоса і звільніть затяжку гайки 2 кріплення кронштейна до випускного колектора.
  8. Відведіть кронштейн в сторону.
  9. Від'єднайте колодку з проводами від датчика рівня масла в картері двигуна.
  10. Крім того, на двигуні мод. 2111 відверніть або звільніть затяжку гайки кріплення підтримує кронштейна 1, відверніть болт кріплення опорного кронштейна 2 і ...
  11. ... від'єднайте колодку (білого кольору) з проводами від датчика положення колінчастого валу, віджавши пластмасову засувку.
  12. Зніміть ремінь приводу розподільного валу з його зубчастого шківа, натяжної ролика, зубчастого шківа водяного насоса, відведіть його в сторону і зніміть натяжна ролик.
  13. Зафіксуйте зубчастий шків розподільного вала від провертання, вставивши викрутку (показана стрілкою) в її отвір і впершись в шпильку, відверніть болт кріплення шківа і зніміть його разом з шайбою.
  14. За допомогою двох викруток зніміть шків з розподільного вала. При цьому не пошкодити сальник розподільного вала.
  15. Відкручуємо гайки, що кріплять задню кришку ременя газорозподільного механізму. Демонтуємо її.
  16. Далі послаблюємо все хомути на патрубках за допомогою хрестової викрутки, підключених до випускного патрубка ГБЦ. Від'єднуємо їх.
  17. За допомогою шестигранника «на 10» відкручуємо болти (шпильки), що кріплять ГБЦ до самого блоку.
  18. Будьте уважно, так як болти виймаються разом з шайбами.
  19. Тепер можна демонтувати головку разом зі старою прокладкою.
  20. Викручені болти слід перевірити на розтягнення. Їх довжина не повинна бути більше, ніж 135,5 мм. В іншому випадку - замініть їх на нові. Перед установкою рекомендується змащувати їх відповідною змазкою або моторним маслом (підійде відпрацювання).
  21. Поверхні потрібно ретельно очистити від старої прокладки, що прилипли її частин. Зіткнення головки і блоку циліндрів має бути рівним, без дефектів, інакше слід відшліфувати ГБЦ на верстаті. Перевірте всі отвори, в них не повинно бути масла або охолоджуючої рідини.
  22. Встановлюється нова прокладка повинна бути сухою і чистою. При установці зверніть увагу на масляне отвір, який має розташовуватися між 3 і 4 циліндрами.
  23. В встановлюється ГБЦ клапани першого циліндра повинні знаходиться в закритому положенні.
  24. Болти слід затягувати динамометричним ключем строго в зазначеній на фото послідовності за такою схемою: Перший прохід - 20 Нм момент, другий - 70-85 Нм, третій - повертають на 90 °, четвертий - ще на 90º.
  25. Потім збирання відбувається в зворотній послідовності. Распредвали і колінчастий вал при цьому слід зафіксувати в нерухомому стані, до тих пір, поки не буде встановлено ремінь ГРМ. Шків распредвала встановлюється виступаючою частиною маточини до двигуна.
  26. На завершення необхідно відрегулювати натяг ременя ГРМ і зазори в клапанах.

Пропонуємо Вам ознайомитись з відео про знімання ГБЦ.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:

Сподобалася стаття?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов