Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна підшипника компресора

  1. Як працює компресор
  2. шум підшипника
  3. зняття компресора
  4. заміна підшипника
  5. Збірка в зворотному порядку

Наша сеть партнеров Banwar

Вітаю Вас, шановний читач блогу ЛоганМашіна! У цій статті ми поговоримо про заміну підшипника компресора кондиціонера Рено Логан. Дізнаємося як краще поміняти підшипник шківа компресора кондиціонера не знімаючи його з кріплення.

Перш ніж, що-небудь робити з компресором кондиціонера, треба зняти ремінь приводу агрегатів. Тому розглянемо малюнок, де показано розташування компресора кондиціонера і схема установки ременя приводу агрегатів.

Рис.1. 1.Шків компресора кондиціонера. 2.Опорний ролик. 3.Ремень приводу агрегатів. 4.Шків колінчастого вала. 5.Натяжной ролик. 6.Шків насоса гідропідсилювача керма. 7. Шків генератора.

Щоб зняти ремінь, треба послабити його натяг. Для цього накидним ключем або торцевою голівкою на 13 мм послаблюємо болт натяжної ролика і, долаючи опір натяжна пружини, повертаємо кронштейн за годинниковою стрілкою до тих пір, поки отвір на кронштейні приводу не співпаде з поглибленням в блоці, призначеному спеціально для цього. Коли ці отвори поєдналися, можна вставити туди ключ шестигранник відповідного розміру, для фіксації кронштейна в такому положенні.

Після зняття ременя можна приступати до демонтажу компресора ...

Як працює компресор

Як видно з малюнка, компресор працює від приводного ременя, який обертає шків. Сам шків крутиться постійно, поки працює двигун, але компресор працює тільки тоді, коли ви вмикаєте кондиціонер. Відбувається це через те, що в шківі вбудована електромагнітна муфта. Коли ви вмикаєте кондиціонер, ця муфта фіксує вал компресора і його шків. Вал починає обертатися, і компресор починає перекачувати холодоагент по системі кондиціонера.

Звідси випливає, що підшипник шківа працює постійно, знос його відбувається завжди, навіть взимку, коли про кондиціонер ніхто і не згадує. Внаслідок цього підшипник є одним з найслабших місць в системі кондиціонування повітря. Рекомендую один раз в тиждень включати кондиціонер на 10-15 хвилин.

Особливо взимку, коли мастило в підшипнику загусне, внаслідок цього кульки обертаються утруднено, підшипник починає перегріватися, сепаратор його руйнується і тому кульки вже розташовуються в підшипнику нерівномірно, починає з'являтися сторонній шум в підкапотному просторі.

шум підшипника

Якщо цей шум з'являється (або характер його змінюється) при включенні кондиціонера, або, навпаки, при виключенні, то можна не сумніватися в чому причина його появи.

Якщо ви виявили такий шум, і визначили, що він виходить від підшипника компресора то краще його якомога швидше замінити. Інакше адже він може заклинити, а це призведе до розриву приводного ременя. Або що ще гірше, від перегріву підшипника починає плавитися ізоляція, в обмотці електромагнітної муфти приводячи до її замикання. Це означає, вам доведеться тоді міняти не тільки підшипник, а ще й муфту. А це все, стало бути, доводиться нести додаткові фінансові витрати. Та й роботи стає на порядок більше!

зняття компресора

Отже, Логановод! Ви виявили, що шумить підшипник компресора. Зазвичай для заміни цього підшипника кажуть, що треба знімати компресор. Звідси випливає, що треба випускати холодоагент. У домашніх умовах це можна зробити, але це вимагає певних навичок і знання всієї системи кондиціонування. Але навіть якщо ви випустили холодоагент самостійно, для того щоб зарядити систему треба звертатися в спеціалізований сервіс, а це зайві витрати. За моїми розрахунками щоб, на сервісі замінити підшипник і холодоагент, доведеться викласти приблизно 3-4 тисячі своїх кровно зароблених рубликів.

Покопавшись в інтернеті, попитати у знаючих людей, я з'ясував, що шків можна зняти на місці установки компресора. Заглянувши під капот, я зрозумів, зробити це важкувато, але можна! Хоч і важко буде, але я заощаджу фінанси! Як говорив все відомий герой мультфільму Скрудж Макдак «Зекономлені гроші, є зароблені гроші!»

Вивчивши ситуацію, зробив наступне:

  • Загнав машину на яму.
  • Зняв захист картера.

Відкрутив болт натяжної ролика на пару оборотів, повернув його кронштейн до збігу отворів на кронштейні і блоці, вставив туди шестигранник на 8 мм, тим самим послабив приводний ремінь і зняв його. Втім, як це зробити, я описував вище.

Вставив два болта М6 в отвори шківа і помістивши поперек між ними потужну викрутку, зафіксував шків, щоб він не обертався. Для наочності, на малюнку, наведеному нижче, показано стрілками ці отвори.

Для наочності, на малюнку, наведеному нижче, показано стрілками ці отвори

Рис.2. Шків компресора. Стрілками вказані отвори, куди вставляти болти для його фіксації.

  • Головкою на 14 мм, відкрутив центральну гайку шківа.
  • Підчепив плоскою викруткою трикутну пластину і зняв її разом з притискної муфтою. Під притискної муфтою знаходиться електромагнітна муфта, тому діяти викруткою треба обережно, щоб не пошкодити обмотку муфти.
  • Після цього від'єднав роз'єм електромагнітної муфти, щоб дроти згодом не заважали зніманню шківа.
  • Під притискної муфтою варто стопорне кільце, яке тримає шків, щоб він не зіскочив з вала компресора. Акуратно, викруткою зняв це кільце.
  • Вставивши між шківом і корпусом компресора не більшу монтажку і поступово, діючи нею як важелем по колу, зняв сам шків з вала компресора.
  • Після зняття шківа, вийняв електромуфти з шківа.

У розібраному вигляді все виглядає, так як на малюнку нижче:

Рис.3. Ось що вийшло після зняття і розбору шківа.

  • Використовуючи торцеву головку на 30 мм, постукуючи молотком, витягнув підшипник з шківа.

заміна підшипника

Підшипник дворядний, закритого типу має розміри: внутрішній діаметр 35 мм, зовнішній 52 мм і висота 20 мм. Взявши деталь в якості зразка, поїхав в магазин і придбав аналогічний йому підшипник. Чесно кажучи, шукав деталь за зразком, тому порівнював розміри, і не звертав уваги на позначення. На позначення не дивився, бо в різних фірмах вони позначаються по-різному, тому порівнював тільки за розмірами.

Перш ніж поставити його на своє місце, розкрив захисні кришечки з обох сторін. Як виявилося, там мастила, що називається «кіт наплакав». Змастив литолом з двох сторін і поставив на місце кришечки.

Протерши і змастивши посадочне місце в шківі, поставив підшипник, використовуючи головку на 30 мм в якості оправлення, акуратно і не поспішаючи забив його на своє місце, за допомогою гумового молотка. Киянку використовував для того щоб не пошкодити підшипник і краю його посадкового місця. Ще хочу сказати, під час запресовування підшипника треба уважно стежити за тим, щоб підшипник входив на своє місце, рівно і без перекосів.

Після того як забив підшипник в своє посадочне місце, зубилом трохи завальцевать для надійності краю з чотирьох сторін.

Збірка в зворотному порядку

Потім встановив на вал компресора шків, розмістив там електромагнітну муфту і поставивши притискну муфту, закрутив центральну гайку.

Далі встановивши ремінь приводу агрегатів згідно його схемою, витягнув шестигранник, що фіксує кронштейн натяжної ролика. Так як натяг ременя в цьому випадку відбувається автоматично, то просто ключем затягнув натяжна ролик.

Завів двигун, спочатку послухав його, чи немає сторонніх шумів. Потім включив кондиціонер і перевірив його роботу. Все було нормально, кондиціонер працював, шуму не було. Значить, робота виконана блискуче!

Скажу, звичайно, повозитися мені довелося багато, тому що компресор не знімався зі свого місця, а місця для роботи там мало! Але все-таки я зробив це. Одне радує, що при цьому заощадити три-чотири тисячі рублів. Та й при цьому не довелося їхати на сервіс, так як, через більшого напливу автомобілів треба довго чекати своєї черги на ремонт. Загалом, уникнув всієї цієї веремії.

Хоч і провозиться з машиною втративши час, але результати праці радують.

Бажаю дорогий читачу виконавши таку роботу отримати задоволення.

На цьому закінчую писати статтю і бажаю читач успіхів в роботі і щоб машина не ламалася. Успіхів!

Читайте далі:

Як змінюється повітряний фільтр

Замінимо підшипник передньої маточини

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов