Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Заміна маслос'емних ковпачків 2114

  1. Автор відео Сергій Тарасов
  2. Заміна сальників клапанів «Маслаков»

Наша сеть партнеров Banwar

Вітаю, автолюбитель ВАЗ! Сьогодні Сергій Тарасов показує поетапний процес заміни маслос'емних ковпачків ВАЗ 2114 на моторах передньопривідного сімейства.

Діагнозом відмови ковпачків послужила ситуація при ранковому запуску автомобіля, в нашому випадку, це ваз 2114. Після нічної стоянки при запуску двигуна з вихлопної труби йде синій дим, задимлення спостерігається до прогріву двигуна.

Додатково про несправності сальників клапанів «говорить» наявність масла на різьбі свічок запалювання, а також збільшена витрата моторного масла.

В цьому випадку при візуальному огляді було виявлено масло на кришці ременя ГРМ. Випадок цей вже не перший і відразу була проведена ревізія датчика тиску масла. Датчик розташований зліва вгорі над кришкою ременя, якщо дивитися на привід ременя з боку правого крила автомобіля.

Справа в тому, що з часом у датчика «видавлює» серцевину в результаті масло починає виходити назовні, потрапляючи як на кришку, так і сам зубчастий ремінь ГРМ . Ця неприємність загрожує тим, що замаслений ремінь може «перескочити» на зубчастих шестернях і відбудеться зустріч клапанів з днищами поршнів. Як наслідок потрібно дорогий ремонт головки блоку з заміною клапанів, сальників клапанів і іноді напрямних клапанів, в залежності від ситуації.

Все залежить від того зустрінуться клапана з поршнями чи ні!

У нашому прикладі Сергій Тарасов власник ВАЗ 2114 витратив на виробництво цієї роботи близько 500 рублів, щоб виконати ремонт авто своїми руками.

Для порівняння - заміна сальників клапанів в автосервісі обходиться приблизно в 1000 рублів.

Для цього було придбано:

• Рассухариватель клапанів - 200 рублів;

• Знімач сальників клапанів - 200 рублів;

• Маслос'емниє ковпачки - 100 рублів.

Перед початком роботи по заміні маслос'емних ковпачків, якщо двигун гарячий, необхідно дати час для того, щоб він охолов. Наприклад, в даному відеосюжеті був застосований вентилятор, для більш швидкого процесу охолодження двигуна.

Автор відео Сергій Тарасов

Як вже було сказано вище, потрібна заміна датчика тиску масла, що і буде зроблено в першу чергу. Стан температури двигуна в цьому випадку не критично.

Ще кілька слів про стан датчика тиску. При знятті захисного чохла на дроті датчика, всередині чохла знаходиться масло, що ще раз підтверджує версію про вихід його з ладу і необхідності заміни.

Для заміни необхідно мати датчик з ключем Х22. Відкручуємо старий і встановлюємо новий датчик. Попередньо очистивши захисний чохол від слідів масла, ставимо на місце клему.

Заміна сальників клапанів «Маслаков»

Далі приступаємо до процесу безпосередньої заміни сальників клапанів.

Отже. поетапно:

• Перед зняттям кришки клапанів віддаються шланги і кронштейн приводу дросельної заслінки (знявши кронштейн болти його кріплення краще завернути назад, щоб вони не загубилися в процесі роботи);

• Віддаються дві гайки кріплення кришки, і кришка знімається (діємо акуратно, щоб не пошкодити гумову прокладку «локшину», якщо її не змінювати);

• Викручуються все свічки запалювання;

• Знімається кришка ременя і сам ремінь ГРМ (в цьому прикладі ремінь частково зношений по краю і потрібно його заміна), попередньо виставивши двигун за заводськими мітках. Для зняття ременя послаблюється кріплення натяжної ролика, фіксується шестерня распредвала (добре видно см. Відео) і відкручується;

• віддає кріплення кришок распредвала (починаючи від середини), а також задня торцева кришка і вал знімається;

• За допомогою медичного шприца або груші відкачуємо масло з поглиблень в голівці блоку в районі склянок штовхачів;

• Знімаються склянки штовхачів і складаються по порядку їх зняття. Це важливо! Так як в кожній склянці встановлена ​​регулювальна шайба, по якій виставлено зазор для відповідного клапана їх -не плутати місцями!

Потім встановлюється планка під Розсухарювач і можна приступати до зняття пружин. На допомогу знадобиться медичний пінцет, краще з тонкими ніжками, як більш зручний в роботі.

Попередньо під клапан, на якому проводиться рассухаривания, встановлюється упор через свічковий отвір під тарілку клапана. Упор можна виготовити з сталевого прута діаметром приблизно 5-7 мм, який загинається на кінці у вигляді плавної дуги.

Натиснувши на тарілку пружини, утапливаем її і відкриваються сухарі, які утримують пружини на клапані. Сухарі підчіплюють пінцетом і виймаються. Після зняття сухарів виймаються обидві пружини (зовнішня і внутрішня). Потім можна приступати до зняття сальників клапанів.

Для цього користуємося цанговим знімачі, намагаючись тримати його вертикально без перекосів, так як велика ймовірність підломилися верхній частині направляючої втулки клапана, виготовленої з тендітною металокераміки. При зламі направляючої доведеться знімати головку блоку з усіма наслідками, що випливають ...

Перед установкою нових маслос'емних ковпачків на ВАЗ 2114 необхідно на стрижень клапана надіти пластикову гільзу, який йде в наборі з ковпачками. Гільза оберігає робочу кромку сальника від пошкодження, при його посадці на клапан про проточки під сухарі.

Всередину сальника додається крапля масла перед установкою.

Сальник надаватися від зусилля руки на головку направляючої втулки і досаджувати легкими ударами через спеціальну оправку до металевого стуку (метал в метал), «підказує» що сальник, сів на своє місце. Можна простежити посадку візуально, головне треба діяти без фанатизму і все вийде.

замінивши сальники на першому циліндрі , Ставляться на місце по порядку зняті склянки штовхачів, пружини, тарілки і сухарі і клапана засухаріваются знову ж із застосуванням Розсухарівателі.

Після установки сухарів потрібно легким ударом молотка по торця клапана посадити сухарі на місце, плюс - це гарантія того, що сухарі сидять точно в проточках і не розкриються в процесі роботи двигуна.

Далі операція повторюється з клапанами 4-те циліндра. Потім обертанням клонували підводяться вгору поршня 2 і 3-то циліндрів, де в такому ж порядку проводиться заміна маслос'емних ковпачків.

Після заміни ковпачків мітка (у вигляді ризики) на маховику підводиться під трикутний виріз (дивимося через люк на кожусі зчеплення). Потім все збирається в зворотному порядку. Шток також встановлюється по мітці, ставиться на місце ремінь ГРМ.

Перед тим, як запустити мотор колінчастий вал прокручується на два оберти для перевірки.

Якщо все «ОК», то встановлюється кришка клапанів разом з гумовою прокладкою «локшиною» і все зняті деталі. Потім робиться, пробний запуск двигуна.

На цьому закінчую редагувати статтю. До побачення! Залишайте коментарі, ставте лайки. Удачі на дорогах!

А також корисно подивитися:

Регулюємо клапана ВАЗ 2108

Заміна сальників КПП ваз 2109, 2114, 2110

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов