Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ЗАЗ 1102 Таврия: Захід цілої епохи

  1. важкі пологи
  2. реанімація
  3. евтаназія
  4. інвалідні

Наша сеть партнеров Banwar

Цікаво, що шлях автомобіля до конвеєра розтягнувся на цілих 22 роки, в той час як серійне виробництво склало 18 років

Цікаво, що шлях автомобіля до конвеєра розтягнувся на цілих 22 роки, в той час як серійне виробництво склало 18 років Цікаво, що шлях автомобіля до конвеєра розтягнувся на цілих 22 роки, в той час як серійне виробництво склало 18 років. Так, перші ходові екземпляри вітчизняного передньопривідного автомобіля з'явилися ще в 1965 році! У Запоріжжі побудували прототип на базі ЗАЗ-966. Його унікальність полягала в тому, що передсерійний автомобіль оснастили відразу двома моторами: ззаду в ньому встановили в той час ще досвідчений 40-сильний «воздушник», а спереду мотор водяного охолодження, прототип нинішнього «МеМЗ» (зараз встановлюється на «Таврії» і « Славути »). До речі, дані агрегати можна було підключати окремо і відчути різницю в поведінці заднього і переднього приводу, а також використовувати одночасно. В результаті виходив повнопривідний «Запорожець» потужністю близько 90 л. с.! Природно, даний «тягни-штовхай» був побудований не для забави, а через відсутність кузова для нового мотора, який знаходився в стадії розробки.

важкі пологи

Але повернемося до самої «Таврії». Перший прототип, побудований фахівцями «Комунара» під керівництвом головного конструктора Володимира Стешенко, був готовий вже в 1970 році, і нехай в первісному вигляді автомобіль з ім'ям «Перспектива» мало нагадував сьогоднішню «Таврію», активно проводився пошук її образу. Тільки в 1973-м конструктори розробили відразу три прототипи: дві «трехдверки» з кузовом хетчбек і один 2-дверний седан. Рік по тому заводчани видали ще один седан з цілком сучасною на той час зовнішністю. Пошук вигляду тривав, а прототипи активно випробовувалися по всій території «великого і могутнього». На півночі машини відчували морозами, а в пустелі Каракуми тестували в умовах високих температур.

Запустити авто в серійне виробництво можна було вже в 1978 році, але бюрократи тих часів не поспішали. З появою в 1976 році Ford Fiesta керівники з Москви згадали частина улюбленої приказки Микити Сергійовича Хрущова - «наздоженемо і переженемо» - і дали вказівку доопрацювати новий ЗАЗ, щоб перевершити фордовскую новинку, з чим конструктори успішно впоралися. У 1980-му - чергова новинка - Austin Mini Metro і директива Міністерства транспорту перевершити англійців. Потім були Peugeot 205, Fiat Uno, Renault 5 другого покоління ... Запуск майбутньої «Таврії» в серію відклали до 1988 року, щоб дати дорогу «вазовской» «вісімці». А адже ще в кінці 70-х за рівнем конструкції автомобіль був одним з кращих в Європі! Природно, за 10 років очікування серії машина застаріла, не дивлячись на постійні доопрацювання.

реанімація

У 1991 р, через три роки з початку виробництва, автомобіль піддали невеликому рестайлінгу, в ході якого змінилася форма передніх крил і елементів салону. Для зниження собівартості машини були зроблені спроби перейти з дорогою передньої чеської оптики на вітчизняну. Але зрівнятися в якості з чехами так і не вдалося, і незабаром наша оптика «почила в Бозі».

До речі, припинення виробництва загрожувало «Таврії» ще в середині 90-х, оскільки у покупців не було грошей на новий автомобіль. Та й якість продукції «ЗАЗу» сильно кульгала: це стосувалася як самого виробництва, так і комплектуючих. Але незважаючи на важкі часи, в 1995 році завод підготував до випуску нову модель на базі «Таврії» - п'ятидверний універсал ЗАЗ-1105 «Дана». Подовження і ускладнення кузова без істотного збільшення його жорсткості призвело до того, що навіть на нових машинах при заїзді колесом на бровку було складно відкрити двері.

До речі, «Дана» і ще одна модель - «Таврія-пікап», як і її предок ЗАЗ-965, існували і в праворульном варіанті, але якщо модифікація первістка «ЗАЗу» була призначена для пошти СРСР, то більш сучасні моделі відправляли на експорт .

Переломним для «ЗАЗу» став 1998 год. Саме тоді розпочало роботу спільне українсько-корейське підприємство «АвтоЗАЗ-Daewoo». Корейцям вдалося не тільки реанімувати «Таврію», а й дати їй друге життя. Автомобіль отримав і приставку до імені - «Нова». Фахівці Daewoo провели повну модернізацію машини, в ході якої змінено і покращено більше 200 деталей, крім того, з виробництва зняли нещасливу «Дану». У 1999-му її місце зайняла «Славута», розроблена ще в 1995 році, але також істотно вдосконалена. Новий рівень якості, помірні ціни та реклама допомогли повернути інтерес покупців до машини і забезпечити стабільний попит на модель.

евтаназія

Сигналом до близького згортання виробництва «Таврії» стала відміна податкових пільг для вітчизняних виробників, що призвело до подорожчання «Таврій» і «Славут» відразу на кілька тисяч гривень. А введення екологічних стандартів Євро 2 і переклад на інжекторних систему підняв їх ціни ще на 2000 грн. Крім того, назріла необхідність звільнити виробничі потужності «ЗАЗу» для Lanos, на які зараз величезний попит як в Україні, так і в Росії, куди вони поставляються.

інвалідні

Ще з часів СРСР «ЗАЗ» випускав автомобілі для інвалідів - першим з них був «Горбатий». Зараз подібні машини будують на базі «Таврії», а за доплату самого інваліда ручним керуванням оснащують «Славуту». За інформацією прес-служби «ЗАЗу», після припинення виробництва «Таврій» інвалідний варіант буде виготовлятися на базі ЗАЗ-1103.

Одна з останніхОдна з останніх

Одна з останніх

Перед відходом моделі на пенсію ми протестували одну з останніх машин, що зійшли з конвеєра «ЗАЗу». Вибір припав на «Таврію» в модифікації люкс, оснащену мотором 1,2 літра, який відповідає екологічним нормам Євро 2. Російське походження електроніки і датчиків швидше за все, знизило надійність машини. Про поведінку електроніки наших північних сусідів вдалося зробити висновки вже на наступний день. «Першим дзвінком» стала зажевріли лампа несправності двигуна, відразу після чого почала зростати температура охолоджуючої рідини - «мозок» машини не давав сигналу включення вентилятора охолодження радіатора. Щоб не «закип'ятити» мотор, довелося добиратися до місця ремонту з включеною на повну потужність грубкою.

Перехід на інжекторних систему вніс в машину ще один істотний недолік - погіршив її прохідність поза дорогами. Так як конструкцією кузова з самого початку не була передбачена установка каталітичного нейтралізатора відпрацьованих газів, його поставили на місце резонатора, а сам резонатор змістили в центр машини. Цим конструктори понизили кліренс машини і зробили уразливими дані деталі випускної системи.

Салон обшитий тканиною досить «веселою» забарвлення. Спереду в ньому зручно, а ось ззаду місця набагато менше. Тонкі стійки кузова покращують оглядовість, з якої у «Таврії» все відмінно. Але доцільність переплати за модифікацію «люкс» викликає сумніви. Більш проста стандартна панель приладів виглядає не гірше і навіть з часом не страждає «гримучої» хворобою. А відсутність задніх підголівників і м'яка задня поличка істотно полегшують процес трансформації салону і перевезення вантажів. Серед плюсів «люкса» - наявність економетра і можливість замовити щиток приладів з тахометром.

Машина легка в управлінні, у неї «гострий» кермо і жвавий, спритний мотор. А ось коробка передач досі грішить тугими перемиканнями, хоча в процесі експлуатації вона накочується.

Підвіска машини не залишає непоміченими навіть невеликі дефекти дороги. У той же час крен в поворотах і розгойдування кузова при розгоні і гальмуванні говорять про недостатню твердість.

Незважаючи на багато недоліків, «більше» автомобіля за такі гроші (24365 грн.) Не купиш. Не можна забувати і про достоїнства машини, серед яких економічність, маневреність і доступна ціна запчастин і обслуговування.

Тепер найдешевшим ЗАЗом стане «Славута», яка на тисячу шістсот вісімдесят шість грн. дорожче «Таврії» і стоїть 26051 грн.

Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк, з архіву Леоніда Гоголєва і редакції

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов