- Зимові шини в Німеччині Коли в Німеччині потрібно міняти літню гуму на зимову, і що загрожує автолюбителю,...
- Штрафи за відсутність зимової гуми в Німеччині
- Як купити і поставити зимову гуму в Німеччині
- Як зберігати інший комплект гуми
- Зимові шини в Німеччині
- Закон про використання зимової гуми в Німеччині
- Штрафи за відсутність зимової гуми в Німеччині
- Як купити і поставити зимову гуму в Німеччині
- Як зберігати інший комплект гуми
- Зимові шини в Німеччині
- Закон про використання зимової гуми в Німеччині
- Штрафи за відсутність зимової гуми в Німеччині
- Як купити і поставити зимову гуму в Німеччині
- Як зберігати інший комплект гуми
- Зимові шини в Німеччині
- Закон про використання зимової гуми в Німеччині
- Штрафи за відсутність зимової гуми в Німеччині
- Як купити і поставити зимову гуму в Німеччині
- Як зберігати інший комплект гуми
Зимові шини в Німеччині
Наша сеть партнеров Banwar
Коли в Німеччині потрібно міняти літню гуму на зимову, і що загрожує автолюбителю, якщо цього не зробити.
У жовтні в Німеччині вдаряють перші заморозки. Саме час турбуватиметься зміною автомобільних покришок на зимові. Німецькі закони з приводу зимової гуми суворі. Міняти шини треба і з міркувань безпеки, і щоб не нарватися на штраф.
Закон про використання зимової гуми в Німеччині
У Німеччині діють закони (§ 2 (3a) StVO і § 36 (4) StVZO), які веліли автовласникам стежити за правильним підбором гуми в снігову погоду (Winterreifenpflicht).
Водієві в ожеледь, снігопад, сльота і заморозки дозволено користуватися транспортним засобом, тільки якщо колеса оснащені зимовою гумою.
Зимова гума в Німеччині маркована як "M + S" або "M & S" або "MS", або піктограмою гори зі сніжинкою всередині.
Німецька маркування зимової гуми
З приводу маркування "M + S" в Німеччині ведуться дискусії. Маркування означає "Matsch und Schnee" - сльота і сніг. Виробники наносять такі знаки на власний розсуд - суворих стандартів щодо букв німецькі законодавці не визначили.
Інша справа - піктограма з Alpine-Symbol. "Гірську сніжинку" наносять після проходження тестування на використання шин в зимову погоду. З 2018 дорожня поліція Німеччини буде брати до уваги тільки "Алпайн-Символ".
Необхідна законом глибина профілю покришок - мінімум 1,6 мм. Автоклуби рекомендують для зимової гуми мінімум 4 мм.
Обмеження діє і на автомобілі, зареєстровані в інших країнах.
Конкретної дати, коли німецькі водії поголовно зобов'язані поміняти гуму на зимову, закон не наказує. Німці керуються народним правилом "від Про до Про" - die O-bis-O-Regel: з жовтня до Великодня (Ostern).
Наприклад, кабріолет, в снігову погоду варто в гаражі, а експлуатується тільки в суху теплу погоду. Яка на ньому гума дорожню поліцію не хвилює навіть в січні. Але якщо на дорозі ожеледь або сніг, автомобілі, які виїхали в таку погоду на вулицю, зобов'язані "взутися" у зимову гуму.
Штрафи за відсутність зимової гуми в Німеччині
Поїздка на транспортному засобі на літніх покришках в зимову пору обійдеться водієві в 60 € і 1 пункт у Фленсбург - базу даних порушень ПДР . Права відбирають після 8 пунктів.
Якщо перевірка поліції буде пов'язана зі створенням перешкоди учасникам руху, наприклад, через занесення, штраф збільшується до 80 €. Перешкода зі створенням небезпеки для пішоходів або інших машин - 100 €. ДТП взимку на літніх шинах в Німеччині обійдеться в 120 € - без урахування інших наслідків аварії. Страхові фірми мають право не відшкодовувати збитки в разі використання неналежної гуми.
Штрафи призначаються не тільки за відсутність маркування на шинах. Також слід дотримуватися і інші вимоги до покришок - глибина профілю, зношеність, цілісність.
Як купити і поставити зимову гуму в Німеччині
Купувати і ставити зимову гуму можна самостійно. Німці вважають за краще міняти шини в автосервісі, поєднуючи сервіс з інспекцією, перевіркою, чищенням і іншими "попутними" справами.
Вартість зміни шин залежить від розмірів колеса і матеріалу обода - в середньому 8-10 € за колесо, а то й потрібно демонтувати гуму з дисків. Покришки на сталевих ободах поміняти дешевше, ніж на алюмінієвих. Якщо для літніх і зимових шин використовується один комплект ободів і потрібно монтувати колеса, то ціну множте на 2-2,5.
Комплект гуми на дисках коштує дорожче, але окупається за 3-4 сезону.
Замовити гуму можна в Автохауз. Але мій особистий досвід: в інтернеті вибір ширший і ті ж самі марки коштують дешевше, ніж через автосервіс. Останні 10 років я замовляв шини тільки в інтернеті, в kfzteile24 .
Для замовлення треба ввести інформацію по гумі, яка вказується в документах на машину. Виглядають дані у вигляді коду, наприклад, "175/70 R 13 82 T".
Розшифровка маркування шин в Німеччині
Ширина покришки в міліметрах - сама зрозуміла величина.
Через дріб - відношення ширини до висоти. У прикладі висота покришки становить 0.7 від висоти - 122.5 мм.
Буква R - Radial - ставиться на звичайні шини. Для олдтаймеров є буква D - Diagonalreifen. Запаски позначаються як "RF".
Діаметр диска колеса вказується в дюймах для звичайних покришок. Для "наворочених" покришок придумали PAX маркування, там міліметри, але в навряд чи власник машини з такими колесами стане самостійно замовляти зимову гуму в інтернеті.
Навантажувальний індекс визначає, який вантаж витримає шина. Чим вище число, тим міцніше покришка. Таблиця велика, тут наводити не хочеться. Цікаві знайдуть за запитом Reifentragfähigkeit.
А ось таблицю кодів з максимально допустимою швидкістю для гуми приведу:
Індекс Максимальна швидкість в км / год F 80 G 90 J 100 K 110 L 120 M 130 N 140 P 150 Q 160 R 170 S 180 T 190 U 200 H 210 V 240 VR> 210 W 270 Y 300 ZR> 240 (Y) > 300
Допускається ставити зимову гуму з розрахунком на швидкості нижче, ніж по документації. Наприклад, в документах на машину код швидкості U - до 200 км / ч. Значить, треба шукати шини U або вище. Але відмінності за ціною значні. Щоб заощадити, дозволяється монтувати на колеса покришки з індексом нижче офіційно встановленого, але з умовою, що водій бачить нову максимальну швидкість під час їзди.
Сучасні автомобілі оснащуються системою оповіщення про перевищення максимально допустимої швидкості. В налаштуваннях треба встановити межу, вище якого розганятися не можна. Коли машина їде швидше, лунає сигнал, що нагадують про технічний обмеження можливостей гуми.
Зазвичай результати пошуку зимової гуми в інтернеті містять десятки пропозицій
При оформленні замовлення одержувачем можна вказати автосервіс, щоб не вантажити колеса в багажник і не везти на зміну самостійно. Чи залишиться зателефонувати і призначити день заміни гуми, попередивши, що нові шини вже в дорозі. Оптимально знайти сервіс по сусідству з роботою, здати машину вранці і після роботи забрати "перевзути".
Як зберігати інший комплект гуми
У німецькому житло для зберігання всякої всячини передбачений Keller - комора в підвалі будинку. Це правило поширюється і на багатоквартирні будинки теж. У Келлер місця не так багато. Щасливчики зберігають "сменку" в гаражі.
Скидати гуму в купу або ставити стопкою - погана ідея. Пролежавши півроку в одному положенні покришки зменшать в міцності. Правильно зберігати інший комплект коліс на "ялинці" - Felgenbaum. Так шини висять у цілому один одного, компактно і зручно для транспортування в багажник.
"Дерево" для зберігання коліс дозволить компактно розмістити другий комплект гуми в гаражі або в коморі
Другий варіант - залишити гуму на зберіганні в автосервісі. Коштує послуга 20 - 30 € на півроку. Виходить зручно: приїжджаєш вранці в автосервіс, тебе відвозять на роботу, дістають гуму зі сховища, "перевзувати" машину, кладуть на зберігання літню гуму і підганяють авто додому або до роботи. Рахунок приходить поштою. Обходиться задоволення 60-80 €. У коморі звільняється купа місця.
Бонус від варіанту зберігання гуми в автосервісі - колеса почистять, накачають і покладуть зберігатися "по науці".
Оцініть статтю, всього оцінок 29
Поділіться статтею:
Зимові шини в Німеччині
Коли в Німеччині потрібно міняти літню гуму на зимову, і що загрожує автолюбителю, якщо цього не зробити.
У жовтні в Німеччині вдаряють перші заморозки. Саме час турбуватиметься зміною автомобільних покришок на зимові. Німецькі закони з приводу зимової гуми суворі. Міняти шини треба і з міркувань безпеки, і щоб не нарватися на штраф.
Закон про використання зимової гуми в Німеччині
У Німеччині діють закони (§ 2 (3a) StVO і § 36 (4) StVZO), які веліли автовласникам стежити за правильним підбором гуми в снігову погоду (Winterreifenpflicht).
Водієві в ожеледь, снігопад, сльота і заморозки дозволено користуватися транспортним засобом, тільки якщо колеса оснащені зимовою гумою.
Зимова гума в Німеччині маркована як "M + S" або "M & S" або "MS", або піктограмою гори зі сніжинкою всередині.
Німецька маркування зимової гуми
З приводу маркування "M + S" в Німеччині ведуться дискусії. Маркування означає "Matsch und Schnee" - сльота і сніг. Виробники наносять такі знаки на власний розсуд - суворих стандартів щодо букв німецькі законодавці не визначили.
Інша справа - піктограма з Alpine-Symbol. "Гірську сніжинку" наносять після проходження тестування на використання шин в зимову погоду. З 2018 дорожня поліція Німеччини буде брати до уваги тільки "Алпайн-Символ".
Необхідна законом глибина профілю покришок - мінімум 1,6 мм. Автоклуби рекомендують для зимової гуми мінімум 4 мм.
Обмеження діє і на автомобілі, зареєстровані в інших країнах.
Конкретної дати, коли німецькі водії поголовно зобов'язані поміняти гуму на зимову, закон не наказує. Німці керуються народним правилом "від Про до Про" - die O-bis-O-Regel: з жовтня до Великодня (Ostern).
Наприклад, кабріолет, в снігову погоду варто в гаражі, а експлуатується тільки в суху теплу погоду. Яка на ньому гума дорожню поліцію не хвилює навіть в січні. Але якщо на дорозі ожеледь або сніг, автомобілі, які виїхали в таку погоду на вулицю, зобов'язані "взутися" у зимову гуму.
Штрафи за відсутність зимової гуми в Німеччині
Поїздка на транспортному засобі на літніх покришках в зимову пору обійдеться водієві в 60 € і 1 пункт у Фленсбург - базу даних порушень ПДР . Права відбирають після 8 пунктів.
Якщо перевірка поліції буде пов'язана зі створенням перешкоди учасникам руху, наприклад, через занесення, штраф збільшується до 80 €. Перешкода зі створенням небезпеки для пішоходів або інших машин - 100 €. ДТП взимку на літніх шинах в Німеччині обійдеться в 120 € - без урахування інших наслідків аварії. Страхові фірми мають право не відшкодовувати збитки в разі використання неналежної гуми.
Штрафи призначаються не тільки за відсутність маркування на шинах. Також слід дотримуватися і інші вимоги до покришок - глибина профілю, зношеність, цілісність.
Як купити і поставити зимову гуму в Німеччині
Купувати і ставити зимову гуму можна самостійно. Німці вважають за краще міняти шини в автосервісі, поєднуючи сервіс з інспекцією, перевіркою, чищенням і іншими "попутними" справами.
Вартість зміни шин залежить від розмірів колеса і матеріалу обода - в середньому 8-10 € за колесо, а то й потрібно демонтувати гуму з дисків. Покришки на сталевих ободах поміняти дешевше, ніж на алюмінієвих. Якщо для літніх і зимових шин використовується один комплект ободів і потрібно монтувати колеса, то ціну множте на 2-2,5.
Комплект гуми на дисках коштує дорожче, але окупається за 3-4 сезону.
Замовити гуму можна в Автохауз. Але мій особистий досвід: в інтернеті вибір ширший і ті ж самі марки коштують дешевше, ніж через автосервіс. Останні 10 років я замовляв шини тільки в інтернеті, в kfzteile24 .
Для замовлення треба ввести інформацію по гумі, яка вказується в документах на машину. Виглядають дані у вигляді коду, наприклад, "175/70 R 13 82 T".
Розшифровка маркування шин в Німеччині
Ширина покришки в міліметрах - сама зрозуміла величина.
Через дріб - відношення ширини до висоти. У прикладі висота покришки становить 0.7 від висоти - 122.5 мм.
Буква R - Radial - ставиться на звичайні шини. Для олдтаймеров є буква D - Diagonalreifen. Запаски позначаються як "RF".
Діаметр диска колеса вказується в дюймах для звичайних покришок. Для "наворочених" покришок придумали PAX маркування, там міліметри, але в навряд чи власник машини з такими колесами стане самостійно замовляти зимову гуму в інтернеті.
Навантажувальний індекс визначає, який вантаж витримає шина. Чим вище число, тим міцніше покришка. Таблиця велика, тут наводити не хочеться. Цікаві знайдуть за запитом Reifentragfähigkeit.
А ось таблицю кодів з максимально допустимою швидкістю для гуми приведу:
Індекс Максимальна швидкість в км / год F 80 G 90 J 100 K 110 L 120 M 130 N 140 P 150 Q 160 R 170 S 180 T 190 U 200 H 210 V 240 VR> 210 W 270 Y 300 ZR> 240 (Y) > 300
Допускається ставити зимову гуму з розрахунком на швидкості нижче, ніж по документації. Наприклад, в документах на машину код швидкості U - до 200 км / ч. Значить, треба шукати шини U або вище. Але відмінності за ціною значні. Щоб заощадити, дозволяється монтувати на колеса покришки з індексом нижче офіційно встановленого, але з умовою, що водій бачить нову максимальну швидкість під час їзди.
Сучасні автомобілі оснащуються системою оповіщення про перевищення максимально допустимої швидкості. В налаштуваннях треба встановити межу, вище якого розганятися не можна. Коли машина їде швидше, лунає сигнал, що нагадують про технічний обмеження можливостей гуми.
Зазвичай результати пошуку зимової гуми в інтернеті містять десятки пропозицій
При оформленні замовлення одержувачем можна вказати автосервіс, щоб не вантажити колеса в багажник і не везти на зміну самостійно. Чи залишиться зателефонувати і призначити день заміни гуми, попередивши, що нові шини вже в дорозі. Оптимально знайти сервіс по сусідству з роботою, здати машину вранці і після роботи забрати "перевзути".
Як зберігати інший комплект гуми
У німецькому житло для зберігання всякої всячини передбачений Keller - комора в підвалі будинку. Це правило поширюється і на багатоквартирні будинки теж. У Келлер місця не так багато. Щасливчики зберігають "сменку" в гаражі.
Скидати гуму в купу або ставити стопкою - погана ідея. Пролежавши півроку в одному положенні покришки зменшать в міцності. Правильно зберігати інший комплект коліс на "ялинці" - Felgenbaum. Так шини висять у цілому один одного, компактно і зручно для транспортування в багажник.
"Дерево" для зберігання коліс дозволить компактно розмістити другий комплект гуми в гаражі або в коморі
Другий варіант - залишити гуму на зберіганні в автосервісі. Коштує послуга 20 - 30 € на півроку. Виходить зручно: приїжджаєш вранці в автосервіс, тебе відвозять на роботу, дістають гуму зі сховища, "перевзувати" машину, кладуть на зберігання літню гуму і підганяють авто додому або до роботи. Рахунок приходить поштою. Обходиться задоволення 60-80 €. У коморі звільняється купа місця.
Бонус від варіанту зберігання гуми в автосервісі - колеса почистять, накачають і покладуть зберігатися "по науці".
Оцініть статтю, всього оцінок 29
Поділіться статтею:
Зимові шини в Німеччині
Коли в Німеччині потрібно міняти літню гуму на зимову, і що загрожує автолюбителю, якщо цього не зробити.
У жовтні в Німеччині вдаряють перші заморозки. Саме час турбуватиметься зміною автомобільних покришок на зимові. Німецькі закони з приводу зимової гуми суворі. Міняти шини треба і з міркувань безпеки, і щоб не нарватися на штраф.
Закон про використання зимової гуми в Німеччині
У Німеччині діють закони (§ 2 (3a) StVO і § 36 (4) StVZO), які веліли автовласникам стежити за правильним підбором гуми в снігову погоду (Winterreifenpflicht).
Водієві в ожеледь, снігопад, сльота і заморозки дозволено користуватися транспортним засобом, тільки якщо колеса оснащені зимовою гумою.
Зимова гума в Німеччині маркована як "M + S" або "M & S" або "MS", або піктограмою гори зі сніжинкою всередині.
Німецька маркування зимової гуми
З приводу маркування "M + S" в Німеччині ведуться дискусії. Маркування означає "Matsch und Schnee" - сльота і сніг. Виробники наносять такі знаки на власний розсуд - суворих стандартів щодо букв німецькі законодавці не визначили.
Інша справа - піктограма з Alpine-Symbol. "Гірську сніжинку" наносять після проходження тестування на використання шин в зимову погоду. З 2018 дорожня поліція Німеччини буде брати до уваги тільки "Алпайн-Символ".
Необхідна законом глибина профілю покришок - мінімум 1,6 мм. Автоклуби рекомендують для зимової гуми мінімум 4 мм.
Обмеження діє і на автомобілі, зареєстровані в інших країнах.
Конкретної дати, коли німецькі водії поголовно зобов'язані поміняти гуму на зимову, закон не наказує. Німці керуються народним правилом "від Про до Про" - die O-bis-O-Regel: з жовтня до Великодня (Ostern).
Наприклад, кабріолет, в снігову погоду варто в гаражі, а експлуатується тільки в суху теплу погоду. Яка на ньому гума дорожню поліцію не хвилює навіть в січні. Але якщо на дорозі ожеледь або сніг, автомобілі, які виїхали в таку погоду на вулицю, зобов'язані "взутися" у зимову гуму.
Штрафи за відсутність зимової гуми в Німеччині
Поїздка на транспортному засобі на літніх покришках в зимову пору обійдеться водієві в 60 € і 1 пункт у Фленсбург - базу даних порушень ПДР . Права відбирають після 8 пунктів.
Якщо перевірка поліції буде пов'язана зі створенням перешкоди учасникам руху, наприклад, через занесення, штраф збільшується до 80 €. Перешкода зі створенням небезпеки для пішоходів або інших машин - 100 €. ДТП взимку на літніх шинах в Німеччині обійдеться в 120 € - без урахування інших наслідків аварії. Страхові фірми мають право не відшкодовувати збитки в разі використання неналежної гуми.
Штрафи призначаються не тільки за відсутність маркування на шинах. Також слід дотримуватися і інші вимоги до покришок - глибина профілю, зношеність, цілісність.
Як купити і поставити зимову гуму в Німеччині
Купувати і ставити зимову гуму можна самостійно. Німці вважають за краще міняти шини в автосервісі, поєднуючи сервіс з інспекцією, перевіркою, чищенням і іншими "попутними" справами.
Вартість зміни шин залежить від розмірів колеса і матеріалу обода - в середньому 8-10 € за колесо, а то й потрібно демонтувати гуму з дисків. Покришки на сталевих ободах поміняти дешевше, ніж на алюмінієвих. Якщо для літніх і зимових шин використовується один комплект ободів і потрібно монтувати колеса, то ціну множте на 2-2,5.
Комплект гуми на дисках коштує дорожче, але окупається за 3-4 сезону.
Замовити гуму можна в Автохауз. Але мій особистий досвід: в інтернеті вибір ширший і ті ж самі марки коштують дешевше, ніж через автосервіс. Останні 10 років я замовляв шини тільки в інтернеті, в kfzteile24 .
Для замовлення треба ввести інформацію по гумі, яка вказується в документах на машину. Виглядають дані у вигляді коду, наприклад, "175/70 R 13 82 T".
Розшифровка маркування шин в Німеччині
Ширина покришки в міліметрах - сама зрозуміла величина.
Через дріб - відношення ширини до висоти. У прикладі висота покришки становить 0.7 від висоти - 122.5 мм.
Буква R - Radial - ставиться на звичайні шини. Для олдтаймеров є буква D - Diagonalreifen. Запаски позначаються як "RF".
Діаметр диска колеса вказується в дюймах для звичайних покришок. Для "наворочених" покришок придумали PAX маркування, там міліметри, але в навряд чи власник машини з такими колесами стане самостійно замовляти зимову гуму в інтернеті.
Навантажувальний індекс визначає, який вантаж витримає шина. Чим вище число, тим міцніше покришка. Таблиця велика, тут наводити не хочеться. Цікаві знайдуть за запитом Reifentragfähigkeit.
А ось таблицю кодів з максимально допустимою швидкістю для гуми приведу:
Індекс Максимальна швидкість в км / год F 80 G 90 J 100 K 110 L 120 M 130 N 140 P 150 Q 160 R 170 S 180 T 190 U 200 H 210 V 240 VR> 210 W 270 Y 300 ZR> 240 (Y) > 300
Допускається ставити зимову гуму з розрахунком на швидкості нижче, ніж по документації. Наприклад, в документах на машину код швидкості U - до 200 км / ч. Значить, треба шукати шини U або вище. Але відмінності за ціною значні. Щоб заощадити, дозволяється монтувати на колеса покришки з індексом нижче офіційно встановленого, але з умовою, що водій бачить нову максимальну швидкість під час їзди.
Сучасні автомобілі оснащуються системою оповіщення про перевищення максимально допустимої швидкості. В налаштуваннях треба встановити межу, вище якого розганятися не можна. Коли машина їде швидше, лунає сигнал, що нагадують про технічний обмеження можливостей гуми.
Зазвичай результати пошуку зимової гуми в інтернеті містять десятки пропозицій
При оформленні замовлення одержувачем можна вказати автосервіс, щоб не вантажити колеса в багажник і не везти на зміну самостійно. Чи залишиться зателефонувати і призначити день заміни гуми, попередивши, що нові шини вже в дорозі. Оптимально знайти сервіс по сусідству з роботою, здати машину вранці і після роботи забрати "перевзути".
Як зберігати інший комплект гуми
У німецькому житло для зберігання всякої всячини передбачений Keller - комора в підвалі будинку. Це правило поширюється і на багатоквартирні будинки теж. У Келлер місця не так багато. Щасливчики зберігають "сменку" в гаражі.
Скидати гуму в купу або ставити стопкою - погана ідея. Пролежавши півроку в одному положенні покришки зменшать в міцності. Правильно зберігати інший комплект коліс на "ялинці" - Felgenbaum. Так шини висять у цілому один одного, компактно і зручно для транспортування в багажник.
"Дерево" для зберігання коліс дозволить компактно розмістити другий комплект гуми в гаражі або в коморі
Другий варіант - залишити гуму на зберіганні в автосервісі. Коштує послуга 20 - 30 € на півроку. Виходить зручно: приїжджаєш вранці в автосервіс, тебе відвозять на роботу, дістають гуму зі сховища, "перевзувати" машину, кладуть на зберігання літню гуму і підганяють авто додому або до роботи. Рахунок приходить поштою. Обходиться задоволення 60-80 €. У коморі звільняється купа місця.
Бонус від варіанту зберігання гуми в автосервісі - колеса почистять, накачають і покладуть зберігатися "по науці".
Оцініть статтю, всього оцінок 29
Поділіться статтею:
Зимові шини в Німеччині
Коли в Німеччині потрібно міняти літню гуму на зимову, і що загрожує автолюбителю, якщо цього не зробити.
У жовтні в Німеччині вдаряють перші заморозки. Саме час турбуватиметься зміною автомобільних покришок на зимові. Німецькі закони з приводу зимової гуми суворі. Міняти шини треба і з міркувань безпеки, і щоб не нарватися на штраф.
Закон про використання зимової гуми в Німеччині
У Німеччині діють закони (§ 2 (3a) StVO і § 36 (4) StVZO), які веліли автовласникам стежити за правильним підбором гуми в снігову погоду (Winterreifenpflicht).
Водієві в ожеледь, снігопад, сльота і заморозки дозволено користуватися транспортним засобом, тільки якщо колеса оснащені зимовою гумою.
Зимова гума в Німеччині маркована як "M + S" або "M & S" або "MS", або піктограмою гори зі сніжинкою всередині.
Німецька маркування зимової гуми
З приводу маркування "M + S" в Німеччині ведуться дискусії. Маркування означає "Matsch und Schnee" - сльота і сніг. Виробники наносять такі знаки на власний розсуд - суворих стандартів щодо букв німецькі законодавці не визначили.
Інша справа - піктограма з Alpine-Symbol. "Гірську сніжинку" наносять після проходження тестування на використання шин в зимову погоду. З 2018 дорожня поліція Німеччини буде брати до уваги тільки "Алпайн-Символ".
Необхідна законом глибина профілю покришок - мінімум 1,6 мм. Автоклуби рекомендують для зимової гуми мінімум 4 мм.
Обмеження діє і на автомобілі, зареєстровані в інших країнах.
Конкретної дати, коли німецькі водії поголовно зобов'язані поміняти гуму на зимову, закон не наказує. Німці керуються народним правилом "від Про до Про" - die O-bis-O-Regel: з жовтня до Великодня (Ostern).
Наприклад, кабріолет, в снігову погоду варто в гаражі, а експлуатується тільки в суху теплу погоду. Яка на ньому гума дорожню поліцію не хвилює навіть в січні. Але якщо на дорозі ожеледь або сніг, автомобілі, які виїхали в таку погоду на вулицю, зобов'язані "взутися" у зимову гуму.
Штрафи за відсутність зимової гуми в Німеччині
Поїздка на транспортному засобі на літніх покришках в зимову пору обійдеться водієві в 60 € і 1 пункт у Фленсбург - базу даних порушень ПДР . Права відбирають після 8 пунктів.
Якщо перевірка поліції буде пов'язана зі створенням перешкоди учасникам руху, наприклад, через занесення, штраф збільшується до 80 €. Перешкода зі створенням небезпеки для пішоходів або інших машин - 100 €. ДТП взимку на літніх шинах в Німеччині обійдеться в 120 € - без урахування інших наслідків аварії. Страхові фірми мають право не відшкодовувати збитки в разі використання неналежної гуми.
Штрафи призначаються не тільки за відсутність маркування на шинах. Також слід дотримуватися і інші вимоги до покришок - глибина профілю, зношеність, цілісність.
Як купити і поставити зимову гуму в Німеччині
Купувати і ставити зимову гуму можна самостійно. Німці вважають за краще міняти шини в автосервісі, поєднуючи сервіс з інспекцією, перевіркою, чищенням і іншими "попутними" справами.
Вартість зміни шин залежить від розмірів колеса і матеріалу обода - в середньому 8-10 € за колесо, а то й потрібно демонтувати гуму з дисків. Покришки на сталевих ободах поміняти дешевше, ніж на алюмінієвих. Якщо для літніх і зимових шин використовується один комплект ободів і потрібно монтувати колеса, то ціну множте на 2-2,5.
Комплект гуми на дисках коштує дорожче, але окупається за 3-4 сезону.
Замовити гуму можна в Автохауз. Але мій особистий досвід: в інтернеті вибір ширший і ті ж самі марки коштують дешевше, ніж через автосервіс. Останні 10 років я замовляв шини тільки в інтернеті, в kfzteile24 .
Для замовлення треба ввести інформацію по гумі, яка вказується в документах на машину. Виглядають дані у вигляді коду, наприклад, "175/70 R 13 82 T".
Розшифровка маркування шин в Німеччині
Ширина покришки в міліметрах - сама зрозуміла величина.
Через дріб - відношення ширини до висоти. У прикладі висота покришки становить 0.7 від висоти - 122.5 мм.
Буква R - Radial - ставиться на звичайні шини. Для олдтаймеров є буква D - Diagonalreifen. Запаски позначаються як "RF".
Діаметр диска колеса вказується в дюймах для звичайних покришок. Для "наворочених" покришок придумали PAX маркування, там міліметри, але в навряд чи власник машини з такими колесами стане самостійно замовляти зимову гуму в інтернеті.
Навантажувальний індекс визначає, який вантаж витримає шина. Чим вище число, тим міцніше покришка. Таблиця велика, тут наводити не хочеться. Цікаві знайдуть за запитом Reifentragfähigkeit.
А ось таблицю кодів з максимально допустимою швидкістю для гуми приведу:
Індекс Максимальна швидкість в км / год F 80 G 90 J 100 K 110 L 120 M 130 N 140 P 150 Q 160 R 170 S 180 T 190 U 200 H 210 V 240 VR> 210 W 270 Y 300 ZR> 240 (Y) > 300
Допускається ставити зимову гуму з розрахунком на швидкості нижче, ніж по документації. Наприклад, в документах на машину код швидкості U - до 200 км / ч. Значить, треба шукати шини U або вище. Але відмінності за ціною значні. Щоб заощадити, дозволяється монтувати на колеса покришки з індексом нижче офіційно встановленого, але з умовою, що водій бачить нову максимальну швидкість під час їзди.
Сучасні автомобілі оснащуються системою оповіщення про перевищення максимально допустимої швидкості. В налаштуваннях треба встановити межу, вище якого розганятися не можна. Коли машина їде швидше, лунає сигнал, що нагадують про технічний обмеження можливостей гуми.
Зазвичай результати пошуку зимової гуми в інтернеті містять десятки пропозицій
При оформленні замовлення одержувачем можна вказати автосервіс, щоб не вантажити колеса в багажник і не везти на зміну самостійно. Чи залишиться зателефонувати і призначити день заміни гуми, попередивши, що нові шини вже в дорозі. Оптимально знайти сервіс по сусідству з роботою, здати машину вранці і після роботи забрати "перевзути".
Як зберігати інший комплект гуми
У німецькому житло для зберігання всякої всячини передбачений Keller - комора в підвалі будинку. Це правило поширюється і на багатоквартирні будинки теж. У Келлер місця не так багато. Щасливчики зберігають "сменку" в гаражі.
Скидати гуму в купу або ставити стопкою - погана ідея. Пролежавши півроку в одному положенні покришки зменшать в міцності. Правильно зберігати інший комплект коліс на "ялинці" - Felgenbaum. Так шини висять у цілому один одного, компактно і зручно для транспортування в багажник.
"Дерево" для зберігання коліс дозволить компактно розмістити другий комплект гуми в гаражі або в коморі
Другий варіант - залишити гуму на зберіганні в автосервісі. Коштує послуга 20 - 30 € на півроку. Виходить зручно: приїжджаєш вранці в автосервіс, тебе відвозять на роботу, дістають гуму зі сховища, "перевзувати" машину, кладуть на зберігання літню гуму і підганяють авто додому або до роботи. Рахунок приходить поштою. Обходиться задоволення 60-80 €. У коморі звільняється купа місця.
Бонус від варіанту зберігання гуми в автосервісі - колеса почистять, накачають і покладуть зберігатися "по науці".
Оцініть статтю, всього оцінок 29
Поділіться статтею: