Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зимові покришки для велосипеда - як вибрати, плюси і мінуси

  1. Недоліки шипованих велосипедних покришок:
  2. Може бути, поставити шиповку тільки спереду?
  3. Як вибрати шиповану велорезіну
  4. Купувати чи дворядну шиповану велорезіну
  5. Яка зимова гума для велосипеда краще
  6. Універсальні шини, для міста і бездоріжжя
  7. Міська зимова велорезіна
  8. Чи потрібно накочувати шиповані покришки для велосипеда

Наша сеть партнеров Banwar

Регулярно чую думку від велосипедистів, що з нашими теплими зимами можна і не витрачатися на зимові покришки на велосипед. Тротуари начебто справно чистять, а в лісі, на засніжених стежках потрібні не шипи, а виражений протектор.

Теплі зими, однак, ще далеко не настільки широко поширене явище, до того ж має місце часта зміна плюса і мінуса, з ожеледдю, тому на мій погляд, шипована гума на велосипед - обов'язковий аксесуар для постійно катає людини.

Незважаючи на те, що я знаю особисто кількох людей, які катають взимку в будь-яку погоду на вузенькій циклокросовий гумі, вважаю, що така еквілібристика далеко не для всіх.

Недоліки шипованих велосипедних покришок:

  • Висока ціна
  • поганий накат
  • Велика вага
  • підвищений знос

Що стосується ціни - тут треба міркувати таким чином: по-перше, це безпека, яка не може занадто багато коштувати. По-друге, це вкладення грошей на вельми довгий термін, тому що пробіги взимку, як правило, невеликі, і за умови правильної експлуатації шини прослужать багато років. Розділіть ціну хоча б на п'ять років, і побачите, що сума не така вже й велика.

Підвищений вага - це плата за «м'ясистий» протектор і металеві шипи, від цього нікуди не втечеш. Навіть полегшені версії шиповану велорезіни важать по 700-900 грам на сторону, в залежності від діаметра покришки.

В цілому, зимова їзда на велосипеді - це завжди мазохізм, тому зайвий кілограм на колесах цілком вписується в концепцію. 🙂 Жартую, насправді, з урахуванням того, що взимку темп і швидкість руху нижче, ніж влітку, то цей зайву вагу не надає особливого впливу.

Гірше справа йде з накатом, особливо на рівних поверхнях. Навіть найкращі зимові покришки котять відчутно гірше, ніж посередні літні, що й не дивно - кілька сотень шипів на протекторі не додають колесу кочення.

Але не все так страшно, тому що взимку катати доводиться в різних умовах: сніг, лід, ожеледь, сніжна каша, а часто - все разом. Взагалі, пам'ятаю, коли купив свою першу шиповку, то здивувався, що вона не так погано котить, як лякали. 🙂

У разі зими, коли тижні морозів зі снігом змінюються тижнями відлиги з дощем, і доводиться катати по голому асфальту на шипах - знос зимової гуми, дійсно, має місце. Перебортіровать покришки на кожну зміну погоди - не варіант.

Багато хто має окремий вілсет з встановленими річними покришками, поміняти колеса набагато швидше, ніж бортіровать гуму. Це теж морока, але хто сказав, що зимовий велосипедист не повинен страждати. 🙂

Може бути, поставити шиповку тільки спереду?

Цей варіант цілком логічний, але аж ніяк не з міркувань економії, а накату. Багато велосипедисти роблять так: поки зима ще не вступила в свої права, але заморозки вже регулярні і шанси нарватися на лід не дорівнюють нулю, вони спочатку надягають зимову покришку тільки спереду.

Накат при цьому майже не страждає, тому що переднє колесо вносить найменший внесок в опір коченню, зате у вас буде страховка, що потрапивши на слизьку дорогу, велосипед не зірве в одну мить.

Занесення заднього колеса розвивається не так стрімко, і їм можна в деякій мірі керувати. Але коли починаються регулярні снігопади, то шиповку обов'язково потрібно поставити на обидва колеса.

Як вибрати шиповану велорезіну

Вузька або широка

Тут така залежність: чим вужча покришка, тим вона краще їде по сніговій каші - вона просто прорізає її до щільного шару. Більше нічого хорошого від вузької зимової гуми чекати не доводиться.

У будь-яких інших умовах широка гума буде мати перевагу - більша площа контакту і більшу кількість шипів взаємодіє з дорогою. Особливо добре катати взимку на подспущенной шиповке, добре котить і чудово чіпляється. Якщо цікаво, почитайте про неоднозначний висновок щодо зв'язку накату і тиску в моїй статті.

Увага: деякі полегшені типи зимових велопокришек, наприклад Schwalbe Ice Spiker Pro мають м'яку боковину, і не варто катати на тиск нижче, ніж мінімальний рівень, вказаний виробником. Випадків, коли гума тріскалася або навіть рвалася з цієї причини - чимало.

Купувати чи дворядну шиповану велорезіну

Деякі любителі заощадити купують дворядну зимову гуму, але на мій погляд, це досить безглузда трата грошей. Я сам одну зиму прокатав на контіненталевской дворядка 28 "для гібрида, і чесно кажучи, пережив не один неприємний момент.

У дворядної покришці шипи встановлені по краях протектора, а бігова доріжка має тільки гумові зачепи. У теорії це виглядає так: велосипед котить по розчищеної велодоріжці, а якщо зустрінеться ділянку з льодом і поведе, то в справу вступлять шипи з боків і рух стабілізується.

В реальності все трохи інакше - як тільки ти потрапляєш на слизьку дорогу, велосипед починає смикати, то зад прослизне, то перед, бічні шипи чіпляються, після чого шина знову потрапляє голою гумою на лід, і так багато разів.

В результаті, їзда виходить дуже нервова, ти весь час чекаєш від велосипеда підступу, до того ж, з прямолінійним гальмуванням на дворядка все дуже погано.

Цей тип покришок придуманий для клімату, де лід на дорозі - це досить рідкісна ситуація, і бічні шипи мають функцію страховки. Не рекомендую для наших широт, незважаючи на те, що ціна на такі шини відносно невелика.

Яка зимова гума для велосипеда краще

Майже кожен виробник велопокришек має в своєму модельному ряду шиповані шини, але як то кажуть, при всьому багатстві вибору, варіантів не особливо багато.

Універсальні шини, для міста і бездоріжжя

Schwalbe Ice Spiker , Проста і надійна шина, найоптимальніший варіант для простого зимового катальца. Я кілька зим (хоч і не повністю) відкатав цієї чудової гумі, після чого продав її одноклубнику, вважаю, що той її експлуатує і в цьому сезоні.

Існують більш просунуті версії цієї моделі, з індексом Pro - вони лечге, м'якше, але дорожче.

Nokian Extreme 294, до експансії Швальбе дуже популярна покришка, практична і надійна, але на мій погляд, гірше, ніж Ice Spiker.

Nokian Extreme 294, до експансії Швальбе дуже популярна покришка, практична і надійна, але на мій погляд, гірше, ніж Ice Spiker

Те ж саме і з полегшеним варіантом Nokian WXC300, я б вибрав Ice Spiker Pro, вони як мінімум дешевше, а котять краще.

Те ж саме і з полегшеним варіантом Nokian WXC300, я б вибрав Ice Spiker Pro, вони як мінімум дешевше, а котять краще

Kenda Klondike XT, відносно недорога зимова покришка, але важка і з поганим накатом. Має право на життя для невибагливого катальца, який вирішив спробувати не закривати сезон.

Має право на життя для невибагливого катальца, який вирішив спробувати не закривати сезон

Міська зимова велорезіна

Цей тип шин сконструйований таким чином, щоб не зношуватися при їзді по голому асфальту - шипи і сам матеріал гуми дуже «дубові», надійні. При цьому, протектор більш гладкий, що не призначений для їзди по бездоріжжю.

В першу чергу, це Schwalbe Marathon Winter , Знову-таки, маю особистий досвід - пам'ятайте, я писав вище, що був сильно розчарований дворядної шиповки, так ось, я її поміняв на зимовий Марафон - результат чудовий.

В першу чергу, це   Schwalbe Marathon Winter   , Знову-таки, маю особистий досвід - пам'ятайте, я писав вище, що був сильно розчарований дворядної шиповки, так ось, я її поміняв на зимовий Марафон - результат чудовий

Одним словом, зимовий Марафон - гідна пара річному.

З чужого досвіду можу похвалити Nokian W240, ця модель теж призначена для міської їзди, в Фінляндії вона, можна сказати, культова серед всесезонних велосипедистів.

Є ще варіант зимової, що не шиповану покришки, але з «липучим» протектором - наприклад, Continental TopContact Winter I I. Така гума призначена для регіонів, де сніг - рідкість, але ожеледь трапляється. Через особливості протектора, шина як би прилипає до свіжого рівному льоду.

У наших краях вона навряд чи знайде застосування, але в Великобританії, Голландії, Бельгії та інших країнах з помірними зимами TopContact Winter дуже люблять і використовують, як універсальну покришку для міжсезоння.

Чи потрібно накочувати шиповані покришки для велосипеда

Так, обов'язково потрібно, це рекомендує робити і виробник. Причому, накочувати треба на голому асфальті, приблизно 40-50 км, без гальмувань і інших різких рухів.

За цей час шипи сядуть в своїх склянках і прослужать не один сезон. До речі, шипи все-таки вивалюються з часом, але це не проблема, продається набір з 50 запасних шипів, разом з інструментом, коштує приблизно 10 доларів.

До речі, шипи все-таки вивалюються з часом, але це не проблема, продається набір з 50 запасних шипів, разом з інструментом, коштує приблизно 10 доларів

________________________________________________

Шановні читачі, хто катає всю зиму, розкажіть - чи використовуєте ви зимову гуму на велосипеді, і що це за модель, чому ви віддали їй перевагу.

Друзі, давайте не будемо губитися на просторах інтернетів! Я пропоную вам отримувати на емейл повідомлення про публікації моїх нових статей, таким чином ви завжди будете знати, що я написав щось нове. Пройдіть по посиланню , будь ласка.

Читати також:

Щоб не втратити цей сайт з уваги: пройдіть по посиланню - ви отримаєте повідомлення про вихід нової статті на емейл. Ніякого спаму, відписатися можна в пару кліків.

Сказати спасибі за статтю можна репоста в Фейсбуці або Вконтакте:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов