Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Жінка за кермом: закордонні особливості водіння

  1. Австрія
  2. Італія
  3. США
  4. Фінляндія
  5. Японія

Наша сеть партнеров Banwar

«Добре там, де нас немає» - напевно кожен хоч раз чув цю фразу. Все частіше вона вживається по відношенню до життя в інших країнах. Там і трава зеленіша, і повітря чистіше, і продукти екологічніше, і ціни нижчі.

Цей список можна продовжувати до нескінченності. У нього також входять ідеально рівні дороги, ввічливі співробітники дорожньої поліції, гуманні закони. А як же йдуть справи насправді? Про це нам розповіли ю-мами, які живуть в різних країнах світу.

Австрія

В Австрії, як і в інших європейських країнах, правила зобов'язують використовувати ремені безпеки дорослим та автокрісла дітям. Природно, заборонено керувати автомобілем в нетверезому вигляді - однак допустимий рівень алкоголю в крові дещо вища, ніж в Росії.

На перехрестях з круговим рухом перевагу мають транспортні засоби, які в'їжджають на круг. У багатьох країнах ситуація прямо протилежна.

Згідно із законодавством, розмовляти за кермом по мобільному телефону можна тільки використовуючи гарнітуру. В іншому випадку вам загрожує штраф.

В Австрії категорично заборонено користуватися антирадарами. Це пояснюється активною боротьбою дорожньої поліції з порушенням швидкісного режиму. На вас накладуть великий штраф, а прилад конфіскують.

До речі, про швидкісний режим. У населених пунктах можна рухатися зі швидкістю, що не перевищує 50 км / год. Поза населеними пунктами дозволено рухатися зі швидкістю 100 км / год, на швидкісних магістралях - 130 км / год. На деяких автострадах існує обмеження по швидкості в нічні години.

Ще один цікавий факт: згідно з місцевим законодавством не можна мати з собою в каністрі більше, ніж 10 літрів бензину. Це не дуже зручно - адже більшість автозаправних станцій працює не в цілодобовому режимі.

А ще ... В Австрії автомобіль не є необхідністю!

Libelle : Після переїзду не сідаю за кермо, не тільки тому, що немає місцевих прав, а більше тому, що система громадського транспорту налагоджена так, що авто в місті ні до чого.

Італія

Права в цій країні можна отримати не в 18 років, як в Росії, а в 21 рік.

Швидкісний режим в Італії практично ідентичний австрійському. У місті максимально допустима швидкість - 50 км / год. Поза населеними пунктами - в залежності від типу автостради - від 90 до 130 км / год. Скрізь встановлені спеціальні апарати, які фотографують порушників. Штрафи за перевищення швидкості досить високі.

Взагалі італійці вкрай строго ставляться до порушників. Наприклад, за водіння в нетверезому вигляді можливе покарання у вигляді тюремного ув'язнення.

Дорожня поліція в Італії відрізняється своєю принциповістю і законослухняністю. Якщо Ви спробуєте запропонувати хабар - Вас можуть заарештувати.

Дуже зручно те, що штраф Ви можете сплатити на місці.

Варто відзначити, що італійці відрізняються культурою водіння і взаємоввічливими.

Сіфрау : У перший раз я здавала на права в Єкатеринбурзі - це було необхідно для кар'єрного зростання. Але поводити не встигла - поїхала. Другий раз здавала вже в Італії - тут російські права не конвертують. І в Росії, і тут вдалося здати з першого разу.

... Здача на права в Італії дещо відрізняється. Наприклад - тут немає полігону! Водити тебе відразу на дорогу вивозять і швидкісний режим загальний для всіх, тільки на автостраді трохи нижче швидкість для учнів. Всі парковки, заїзди-виїзди і «естакади» - все з реального життя, тобто ти не палиці збивають, а повинен вписатися між машинами. За вуличках вузеньких ганяють, страшно до жаху, там всі стіни в вибоїнах від машин, а тебе туди відразу везуть і ти повинен або в гірку або з гірки, але в'їхати в цю щілину.

Іспити тут здаються теж в 2 етапи - теорія і практика, можеш готуватися самостійно і здавати екстерном, не сплачуючи школі, оплачуючи тільки держмита. Теорію можна здавати 3 рази, кожен раз сплачуючи за іспит 100 євро. Якщо і з 3-й спроби не здав, я не пам'ятаю які там покарання, здається (!) Рік ти не можеш намагатися здавати.

... Пред'являються різні вимоги до іноземців і місцевих. Іноземцями, з огляду на слабких мовних знань, теоретичний іспит здається в вигляді співбесіди, тобто можуть запитати, що завгодно, але ти можеш ткнути пальцем або помахати рукою, пояснюючи свою думку. Картки-схеми теж є.

Після того, як здав теорію - отримуєш допуск до водіння. Обов'язкові 10 півгодини (тобто 5 годин) водіння з інструктором. Хочеш більше - плати, води. Або шукай людину зі стажем водіння більше 10 років, він теж може бути твоїм інструктором, наприклад твої батьки або чоловік ... Тобі дають «рожевий листок», з яким ти можеш водити машину 6 місяців, потім або здавай, або оновлюй листок і ще тренуйся.

... За моїми відчуттями, в Італії простіше здати, ніж в РФ.

... А ще тут дуже терпимі до починаючим водіям (на машину на рік після отримання прав кріпиться знак «Р»). Тобі швидше допоможуть, пропустять, ніж підріжуть ... Одного разу я не могла рушити на світлофорі (на підйомі), за мною скупчилася пристойна черга, але ніхто не сигналив.

Але, незважаючи на все це, мені страшно водити. Навіть з гаража виїжджати боюся - там така рампа нелюдська. Боюся вузьких гірських доріг. Але я зможу! Перебити і зможу Але, незважаючи на все це, мені страшно водити .

... Незважаючи на гірські серпантини - безумовно, водити в Італії краще, ніж в Росії. Дороги відрізняються якістю покриття, якістю розмітки, немає знаків-пасток (ну як ГИБДД вліпить новий знак і стоїть під ним штрафи збирає, такого близько не буває, скоріше навпаки, все знаки по 10 разів дублюються і добре видно). В Італії величезна кількість кільцевих розв'язок (зараз ними намагаються замінювати світлофори), це щоб було природне регулювання руху і не було пробок. Скрізь автоматичний контроль швидкості і, якщо перевищуєш, тебе чекає червоний світлофор попереду (в кращому випадку), автоматичний штраф - в гіршому ...

... Вивчаючи італійська фольклор, натрапила на приказки Вивчаючи італійська фольклор, натрапила на приказки   : :

Donna al volante pericolo costante (жінка за кермом - постійна небезпека);

Donna al volante lumaca ambulante (жінка за кермом - равлик пішки).

Так що в Італії теж є стереотипи, схожі з російськими, щодо жіночого водіння. Взагалі я з цією думкою згодна.

... До жінок ставляться терпимо (в наших краях, не знаю як з цим на Сицилії), ніхто не сигналить спеціально, не кричить і не показує жестів, якщо жінка чогось зробила не так ...

Але жіночий стиль водіння видно здалеку ... Жінки майже ніколи не зупиняються на пішохідних переходах, відвертають погляд у протилежну від пішоходів сторону ...

Жінка обов'язково вичавить газ і обжене, якщо попереду машина «Р», - це навіть не смішно.

... Жінка може спокійно зупинитися посеред дороги, опустити скло і потріщати зі знайомою, їй це важливіше, ніж машини позаду неї.

... Вона може припаркуватися під знаком, їй же тільки в магазин заскочити.

... Для жінок є спеціальні місця на парковках (з рожевими квіточками), ну щоб прямо влетіти на нього.

... Блондинка в червоному авто актуальна і тут, є інший стереотип - маленька чорна машина стрункішою Блондинка в червоному авто актуальна і тут, є інший стереотип - маленька чорна машина стрункішою .

... Жінок за кермом багато, дуже багато і водять до дуууже похилого віку ...

США

Дорожня поліція в США не менше строга, ніж в Італії. Та й законодавство настільки ж суворе. За будь-яке навіть найменше порушення ви заплатите штраф - і немаленький.

Розмітка на дорозі в Сполучених Штатах вкрай зручна. Смуги розділені - для автомобілів, які будуть загортати направо або наліво. Є спеціальна смуга для автобусів - і по ній дійсно їздять тільки вони!

Швидкість вимірюється в милях. Якщо переводити її в км вона варіюється від 90 км / год до приблизно 110. Виняток становлять житлові квартали - максимально допустима швидкість руху там становить близько 25 км / год.

У США - особливо в великих містах - вкрай важко знайти місце для парковки. При порушеннях правил машину можуть евакуювати на штрафмайданчик за лічені хвилини. Заплатити, щоб визволити залізного коня, вам доведеться чимало.

Каліфорнія : У США без машини як без рук. Там, де я живу, транспорт не так розвинений, як в Єкатеринбурзі, так що машина зовсім не привілей ... До найближчої зупинки від мого будинку йти хвилин 20, а потім ще невідомо, скільки доведеться чекати громадський транспорт ...

... Коли я здавала на права - замаялся вчити квитки. На той момент я жила тут лише півроку, і було дуже складно розібратися в правилах. Швидкість в милях, інші знаки - чорт ногу зломить. До того ж я на сьомому тижні вагітності була. Але здала!

... Перший час я боялася потрапити в аварію або бути зупиненої поліцією і не зрозуміти, що мені говорять. Хоча англійська я знаю, але я думала, що злякаюсь і нічого не зрозумію, що мені говорять ... А взагалі водити тут машину легко - разлиновка всюди, окремий сигнал на лівий поворот всюди. Так, до речі, тут правий поворот на червоне дозволений (якщо нікому не заважаєш).

... А ось в Лос-Анджелесі водити не люблю, там все не такі ввічливі як вдома.

... При складних ситуаціях на дорозі (пробила колесо, закінчився бензин) дзвоню в службу ААА (членство а автомобільному клубі), вони приїжджають і виручають. Тут машинами самостійно взагалі ніхто не займається ...

... Правила іноді порушую. Уже потрапила під сучасний вигляд «відловили». Тут стоять камери з сенсорами на перехрестях, якщо проїжджаєш на високій швидкості або під червоний колір, то тебе фотографують. Ось мене і зняли під червоний - прислали фотки з усіх боків і аккуратненький рахунок на 350 доларів. Взагалі перевірок тут не існує, поліція має право зупинити ТІЛЬКИ якщо ти щось порушив. А просто так, перевірити документи - не мають права. Тому коли я п'яна за кермом, веду машину як пристойний громадянин Правила іноді порушую .

... Щодо того, чи купувати автокрісло, тут питання навіть не стоїть. Тобі малюка в пологовому будинку не віддадуть, якщо крісло в машині не варто (сестра перевіряє перед випискою). Якщо я потраплю в аварію, а дитина була не в кріслі або не пристебнутий, мене можуть у в'язницю посадити. Тут з цим дуже суворо. Так що адаптації ніякої не було потрібно - діти в кріслах з народження. Спасибі телевізорів на задніх сидіннях, будь-яка довга поїздка без клопоту ...

Спасибі телевізорів на задніх сидіннях, будь-яка довга поїздка без клопоту

Фінляндія

Швидкісні обмеження в цій країні, мабуть, найбільш суворі. Поза населеними пунктами дозволено пересуватися не швидше, ніж 80 км / год. На території населених пунктів дозволена швидкість - 50 км / год і нижче. Взагалі, покарання за порушення швидкісного режиму в Фінляндії досить суворо. Наприклад, іноземцям можуть навіть відмовити у візі на один рік.

Автомобілісти дотримуються «правила правої руки» - а саме, пропускають ті автомобілі, які рухаються справа.

Фіни дуже трепетно ​​ставляться до безпеки дорожнього руху. Більшість з них просто не уявляють собі ситуацію, коли хтось порушує на дорозі правила.

Yaponamama : На права я вивчилася ще 12 років тому - тоді так склалися обставини, що збіглося сильне бажання і можливість. Але з моменту отримання і до весни цього року за кермо не сідала більше. Спочатку не було можливості, потім необхідності, а потім з'явився страх.

Водити стала в цьому році, коли підросли діти. Це сталося якось раптово. Думала-думала, що б таке для себе корисне зробити, і різко вирішила, що буду сама їздити. Зрозуміла, що звільню собі масу часу, сил, і подивлюся набагато більше, якщо буду водити сама, тому що чоловік навіть у справах не сильно-то й може возити. Загалом, водити самій - це свобода певна.

Для відновлення навичок взяла 15 годин водіння у інструктора і самостійно повторила теорію. На початку березня почала брати уроки, через 1,5 місяця вже поїхала сама. Перший раз було важко - страшно, і другий раз теж. Може до п'ятого разу страх став відпускати, і сідати стала спокійно. Але ось перерву на тиждень - знову страх повертається, саме сісти в машину. Потім страху місця немає - потрібно зосередитися і їхати.

... Власне, почала я водити саме в Фінляндії. Одним з мотивів, чому я почала водити тут, було те, що тут спокійна манера водіння, всі дотримуються правила, немає такої величезної кількості машин, як в тій же Москві, Єкатеринбурзі.

... Поміняти права на фінські коштує 40 євро. Якщо права отримані давно (як в моєму випадку), не потрібно нічого здавати. Необхідна медична довідка (терапевт запитує про загальне самопочуття, вживання алкоголю і наркотиків, реакцію перевіряє).

Через місяць після здачі документів та заяви мені видали права європейського зразка до 2046 року Через місяць після здачі документів та заяви мені видали права європейського зразка до 2046 року .

... Вчитися з нуля в Фінляндії дорого, але недовго, в 2 етапи. Перший - 3 місяці - теорія, водіння (15 годин), іспит. Потім протягом півроку потрібно прослухати ще 10 годин лекцій, і видають вже постійні права (без іспиту). Є можливість вивчитися в т.ч. російською мовою або англійською.

... Правила, природно, я теж не порушую, принаймні свідомо. Іноді сумніваюся, чи правильно я зробила той чи інший маневр, чи туди виїхала, іноді ще некоректно перебудовуюся. «Авточайнік», в загальному Правила, природно, я теж не порушую, принаймні свідомо . Веду свій щоденник, куди записую, як я проїздила день, потім «роботу над помилками» роблю, ну там правила ще почитаю .... Мій щоденник ось тут .

... Ось зі стоянками у мене проблема - вже 2 рази штраф за неправильну парковку поимела.

... Зустріч з фінським ДАІ була один раз - зупинили для перевірки на алкоголь (це було якраз після свята державного). Трохи злякалася, тому що говорю тільки по-англійськи, не знала, за що гальмують, думала, що все! Раптом швидкість перевищила, або ще що. З машини не виходила, вони і не просили, документів теж не просили, коли я сказала, що не кажу по-фінськи, запитали «Do you speak English?». Я сказала «Yes!» Ну і дунула в трубочку - такий ось каламбур Зустріч з фінським ДАІ була один раз - зупинили для перевірки на алкоголь (це було якраз після свята державного) . Побажали гарного вихідного, і я далі поїхала. Від'їхавши від них на 5 метрів, зрозуміла, що коли гальмувала - навіть не притулилася до правого боку і не показала поворотником, що гальмую - від страху. Але нічого не сталося - пощастило.

... Штрафи тут в основному під стеклопод'емник підсовують (за парковку, наприклад), або по пошті надсилають (всюди камери стоять, в т.ч. і на вимір швидкості). Але бувають і перевірки такі ось, планові, кілька разів бачила.

... Як і в інших європейських країнах, наявність дитячого автомобільного крісла обговоренню не підлягає. Мати його обов'язково - так належить.

... У Фінляндії - дороги хороші, краще, ніж в Росії, але гірше, ніж в Японії. При ремонті - навколо наставлено багато-багато знаків, і ніхто не чергує. Велосипедистів - трохи, але все ж вони є - так що треба бути уважними з ними. Розв'язки - зручні і прості.

... Жінки за кермом такі ж водії, як чоловіки. Правила одні для всіх, дороги теж, все в рівній мірі дотримуються і писані і неписані закони (я ось неписані ще не все знаю). Ну, в общем-то, це відноситься (дотримання правил і законів) не тільки до поведінки на дорогах Жінки за кермом такі ж водії, як чоловіки .

Ну, в общем-то, це відноситься (дотримання правил і законів) не тільки до поведінки на дорогах

Японія

Мабуть, найголовніша відмінність японського водіння - лівосторонній рух (і відповідний йому праве кермо на більшості автомобілів).

Деякі дорожні знаки кардинально відрізняються - не тільки від російських, але і від загальносвітових.

Швидкісний режим варіюється від 60 км / год до 100 (на автострадах).

Японці ретельно стежать за якістю дорожнього покриття. Ідеально рівні дороги, яскрава розмітка ... Це не дивно, враховуючи кількість водіїв і вузькість доріг.

Більшість жителів Японії бездоганно дотримується правил дорожнього руху.

Yaponamama : У Японії я не водила. Рух там лівосторонній, покажчики - ієрогліфами Yaponamama   : У Японії я не водила . Це найбільша трудність - правильно орієнтуватися, щоб на «зустрічку» не потрапити, багато провулків з двостороннім рухом, але з дуже вузькою дорогою, плюс дуже багато велосипедистів. Це зі складностей.

З іншого боку, дороги - як скло - рівні, знаки, дзеркала всюди вуличні, якщо йде ремонт на дорозі - завжди чергує бригада регулювальників, які допомагають роз'їхатися на вузьких дорогах. Розв'язки - фантастичні.

Розв'язки - фантастичні

... Поміняти російські права на японські коштує 50 доларів, потрібно здати теорію (на комп'ютері, в. Т.ч. російською мовою) і водіння - на автодромі, там же перевіряють зір (це все по частині медицини). Права видають на 3 роки, потім прослухати курс лекцій і знову видають на 3 роки. Вчитися з нуля - дорого. Навчання триває півроку. Здавати на права (практику) можна тільки на японському.

... В Японії було неможливо їздити без навігатора, тому що всякі покажчики тільки ієрогліфами. Так що якщо їхати далеко в подорож, ми завжди брали напрокат машину тільки з навігатором.

Так що якщо їхати далеко в подорож, ми завжди брали напрокат машину тільки з навігатором

А як же йдуть справи насправді?
З машини не виходила, вони і не просили, документів теж не просили, коли я сказала, що не кажу по-фінськи, запитали «Do you speak English?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов