Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Знайдений на трасі: досвід володіння Ford Granada Coupe

  1. зовні До Упе від Ford, якщо воно без жеребця на решітці радіатора, - відсутнє нині явище, і не важливо,...
  2. В русі
  3. Історія покупки
  4. ремонт
  5. експлуатація
  6. витрати
  7. Історія моделі

зовні

Наша сеть партнеров Banwar

До Упе від Ford, якщо воно без жеребця на решітці радіатора, - відсутнє нині явище, і не важливо, розраховуєтесь ви на заправці доларами або євро. Останніми дослідами компанії в двухдверном напрямку були «котяча парочка» з Європи в особі Puma і Cougar, «трансформер» Focus і величні Thunderbird, бороздившие американські хайвеї. Далі - тільки Мустанг.

На початку 70-х амбіції «блакитного овалу» були не в приклад нинішнім. Одним з перших проектів в рамках нової стратегії Ford-of-Europe, покликаної оптимізувати розрізнений асортимент всіх європейських відділень, стала Granada. Широкий асортимент кузовів, двигунів і комплектацій, гучне ім'я на честь іспанського міста, знаменитого численними пам'ятниками архітектури, - Ford впевнено ломився в вагон бізнес-класу. Наявність ефектного купе - недвозначна заявка на лаври, гідні Mercedes і BMW.

Що може бути краще елегантної простоти класичного фастбека з довгим капотом і похилим кормою? Стилісти 60-70-х знали толк в красивих кузовах. Чистоту ліній не псує навіть наявність середньої стійки, яка позбавляє Гранаду статусу хардтопу. Із зовнішніх прикрас - тільки чорна вінілова дах. Скромняга? Зовсім ні. Granada схожа на поні-кар в базовій комплектації - і це комплімент. Додайте пару смуг на кузові і повітрозабірник на капоті - чому не Shelby GT500?

усередині

З ручками Гранади треба акуратніше. Силумінова «внутрянка» механізмів замків - то, що звучало як витончене британське знущання під час знайомства з Jaguar XJ40, виявилося вірним і для німецького Форда.

Силумінова «внутрянка» механізмів замків - то, що звучало як витончене британське знущання під час знайомства з Jaguar XJ40, виявилося вірним і для німецького Форда

Впоравшись, нарешті, з дверима, опиняюся в салоні початковій комплектації Consul. До рестайлінгу 1975 року прості версії Granada носили ім'я моделі попередника, додатково підкреслюючи дистанцію між ними.

До рестайлінгу 1975 року прості версії Granada носили ім'я моделі попередника, додатково підкреслюючи дистанцію між ними

Опцій тут немає, від слова «зовсім». Гріє грубка, є прикурювач, цокає годинник - все! Люк, кондиціонер, обробка шкірою і деревом ... «Обійдусь!» Сказав перший господар, замовивши при цьому потужний V6 і спортивну панель приладів з тахометром, амперметром і покажчиком тиску масла. Шість кругляшей в окремих колодязях - єдиний дизайнерське вишукування інтер'єру, але привіт італійським спорткарам переданий, а більшого й не треба.

Шість кругляшей в окремих колодязях - єдиний дизайнерське вишукування інтер'єру, але привіт італійським спорткарам переданий, а більшого й не треба

Мінімум опцій в янгтаймере - менше головного болю власнику. Передня панель шоколадної забарвлення, а двері і крісла - в тон стаканчику з капучино, що я тримаю в руках. Сидіння мають легкий натяк на бічну підтримку і радують наявністю підголівників. Навіть без урахування встановленої нинішнім власником центральної консолі і підлокітника від наступної Гранади, купе блискуче проходить тест на практичність. Полку уздовж передньої панелі, кишені в ногах водія і пасажира, об'ємний бардачок - ідеальний gran turismo. Так, похилий дах - не перешкода для задніх пасажирів будь-якого зростання, так що пошук пригод доступний чотирьом дорослим.

В русі

Шильдики на передніх крилах ясно дають зрозуміти, що під капотом Granada прихований V6. Між іншим, в останній раз шістка в надрах легкового європейського Ford зустрічалася на третьому Mondeo. У Granada встановлений мотор легендарного сімейства Cologne. Ці двигуни стали одними з перших масових V6 в світі і в різних варіаціях прожили довге і щасливе життя до 2011 року, радуючи, крім іншого, власників Mazda, Land Rover і навіть TVR.

Ці двигуни стали одними з перших масових V6 в світі і в різних варіаціях прожили довге і щасливе життя до 2011 року, радуючи, крім іншого, власників Mazda, Land Rover і навіть TVR

Карбюраторний ветеран об'ємом 2,6 літра, який дебютував в 1969 році на Taunus 26M, заводиться з інтелігентним покахикуванням. «Погоничем» 125 л. с. і 205 Нм виступає четирехступенчатая «механіка». Чіткість перемикань - у кращих фордовских традиціях, без оглядки на вік. Ось тільки - на жаль - нестача п'ятої передачі відчувається майже відразу. У розтягнутій трансмісії як такої немає нічого поганого, але у гранадовской шістки з КПП явно шлюб за розрахунком.

У розтягнутій трансмісії як такої немає нічого поганого, але у гранадовской шістки з КПП явно шлюб за розрахунком

Максимальну потужність напівсонний спочатку двигун розкриває тільки починаючи з 5 000 об / хв, а тягу - з 3 500 об / хв. Тут би й знадобилася рука допомоги короткою трансмісії, але її немає. Розгін - повільніше, ніж хотілося б при таких характеристиках. Суб'єктивно перша сотня підкоряється Granada секунд за 12, тобто на рівні далекого родича в особі базового Mondeo попереднього покоління (він теж, до речі, має в своєму розпорядженні 125 л. С.). Гостро не вистачає ще однієї передачі і на крейсерській швидкості, але ж спідометр, розмічений до 220 км / ч, не лестить - Granada дійсно на багато здатна.

Зате звук раскочегаренной карбюраторної шістки незрівнянний. Вслухатися в нього - задоволення і необхідність - у тахометра, розміченого до 7 000 об / хв, немає червоної зони. Органи управління, полегшуючи процедуру водіння, не вимагають особливого звикання. Позбавлений гідропідсилювача кермо легкий в зверненні, а механічний привід зчеплення з тросом не схожий на тренажер для литкових м'язів. Оглядовість теж прийнятна - навіть широкі задні стійки завдяки великій площі скління не створюють проблем.

У числі переваг і повністю незалежна підвіска - спереду на поперечних, а ззаду на косих важелях: хід з нею м'який і комфортний. Добиратися до місця зйомки довелося по таким убитим грунтовкам, що я мружився від жаху, дивлячись на ями, немов з'явилися після мінометного розстрілу. Але Granada впевнене трималася на хвості у Logan, в якому фотограф, возомнив себе Себастьєном Льобом, гнав, не шкодуючи амортизаторів.

Але Granada впевнене трималася на хвості у Logan, в якому фотограф, возомнив себе Себастьєном Льобом, гнав, не шкодуючи амортизаторів

Коли вибоїни скінчилися так само несподівано, як і почалися, купе, задоволено рикнув, кинулося вбирати під себе повороти пустельній заміської траси. Довга база і кермо, що радує виразної зворотним зв'язком, дозволяють досить легко контролювати занос. Звичайно, справжнім спорткаром Granada не стала і навіть не намагалася (хоча б через задніх барабанних гальм), але задоволення від водіння, незатуманеного електронними помічниками і правильно налаштованого заднього приводу, в наші дні багато чого варте.

Справжнє купе зникло з лінійки Granada вже в другому поколінні. Що залишився банальний дводверна седан, що відрізняється від четирехдверка лише кількістю дверей, естетичного оргазму не викликав. Проживши три покоління, перетворилася в «некрофорд» і сама Granada. Надія ж на відродження великої двухдверкі в гамі бренду, поки що ігнорує тенденцію на чотири-купе навіть в форматі кросоверів, вкрай сумнівна. У Lincoln купе значиться лише в проекті. Загалом, сьогодні любителям великих Фордів залишається тільки сумно перегортати фрагменти історії.

Історія покупки

В'ячеслав захоплений старими Фордами вже давно. Його першим автомобілем був Taunus 74 роки, потім була Granada другого покоління . На початку двохтисячних він затіяв пошуки першої Гранади. Спочатку був куплений з двома дверима седан, але метою було саме рідкісне купе.

Перший раз свій майбутній автомобіль Вячеслав побачив на випадковому фото, опублікованому на форумі любителів олдтаймеров. Хтось запам'ятав жовте купе, кинуте на узбіччі по дорозі з Кіровська в Апатити. В'ячеслав насилу придушив у собі безглуздий бажання негайно поїхати рятувати автомобіль.

Через кілька років, в 2011 році, цей же Ford з'явився в продажу. В'ячеслав одразу впізнав жовте купе з чорним дахом. Созвонившись з господарем, він приїхав в Апатити і, зануривши колишній нема на ходу автомобіль в спеціально подовжений для цього кузов ГАЗелі, повіз видобуток в Петербург. З урахуванням всіх витрат купівля Ford обійшлася в 100 000 рублів.

З урахуванням всіх витрат купівля Ford обійшлася в 100 000 рублів

ремонт

Як вже стало зрозуміло з історії покупки, В'ячеславу дістався автомобіль, давно живе в Росії. Купе в 1985 році ввіз в країну моряк далекого плавання. З тих пір Granada змінила кількох господарів, які далеко не завжди доглядали за янгтаймером належним чином.

У Granada не вистачало оптики, заднього скла, салону, бамперів і безлічі елементів декору, а кузов був роз'їдений іржею. Запчастини збиралися по знайомим, їздити доводилося і в інші міста. Так, бампери були привезені з Москви, заднє скло і кришка багажника - з Бреста, капот знайдений в Пітері. Коштувало це все приблизно по 2 000-3 000 рублів за елемент. Дрібні деталі замовлялися в Німеччині через Інтернет по 50-100 євро за штуку.

Восени 2014 го, через три роки після покупки, приведений до ладу кузов був пофарбований і готовий до збірки. Щодо технічної частини на машині з'явилися нові оригінальні амортизатори, гальма від більш пізньої версії і нова оригінальна система випуску. Інші вузли і агрегати, на щастя, були в прийнятному стані.

Восени 2016 року, вже після нашої зустрічі, В'ячеслав встановив пятиступенчатую коробку передач, замінив гримлячий помпу, поставив оригінальний гранадовскій салон Recaro (крісла і задній диван) і скасував непрацюючу магнітолу. Бюджет проекту наблизився до 200 000 рублів, не рахуючи вартості робіт, які В'ячеслав виробляв сам.

експлуатація

За п'ять років володіння і виключно річної експлуатації В'ячеслав так і не зважився вибратися на ній в місто. Найсуттєвішим пробігом була участь в "Ралі 10 озер" - в 2015-му і 2016 роках. Протяжність спецділянок становила по 200 км. Результатом стало 3-е місце в минулому і 2-е в цьому році в заліку «ретро».

витрати

  • ТО із заміною масла в двигуні (напівсинтетика 10W-40 - 4 літри) і заміною фільтрів (масляний фільтр - «класичний» жигулівський, від 100 рублів, повітряний - 300-400 рублів) - 1 500-2 000 рублів
  • Витрата палива в міському циклі - 15 л / 100 км
  • Витрата палива по трасі - 8-9 л / 100 км
  • Витрата палива в змішаному циклі - 12 л / 100 км
  • Бензин - Аі95

плани

Плани на відновлення автомобіля прямо пропорційні часу, яке автомобіль провів, старіючи. У списку справ - професійна перефарбування кузова, що включає ряд кузовних робіт (наприклад, заміна дверей, які вже знайдені), установка нового лобового скла, перетяжка салону і цілу купу супутніх дрібниць по салону і зовнішній обробці.

Історія моделі

Бізнес-клас від Ford в особі Granada вперше був представлений в 1972 році. Асортимент кузовів складався з двох-і чотирьохдверного седана, універсалу і купе. Модель проводилася на заводах компанії в Німеччині і Великобританії. Це була перша модель Ford, загальна для європейського і англійської відділень компанії. Раніше німецькі та британські Форди одного класу конкурували між собою.

Вибір двигунів був найширший, від четвірок 1,7 (73 л. С.) До трилітрового V6, а версія для Південної Африки була доступна з 4,9 Windsor V8 потужністю 252 л. с. Коробка передач - чотириступінчаста «механіка» або трехскоростной «автомат».

Granada випускалася в декількох варіантах виконання: від простої Consul до спортивної версії S з жорсткою підвіскою і спортивним антуражем і розкішної Ghia, обробленою деревом. Пройшовши в 1975 році проміжний рестайлінг, який вніс корективи в зовнішність, гаму двигунів і оснащення, перша Granada випускалася до 1977 року, здобувши популярність у приватних клієнтів і добре зарекомендував себе на службі в таксі і поліції. У 1975 році модель з аналогічним ім'ям дебютувала в США, але з європейською Гранадою цей автомобіль не мав нічого спільного.

Що може бути краще елегантної простоти класичного фастбека з довгим капотом і похилим кормою?
Скромняга?
Додайте пару смуг на кузові і повітрозабірник на капоті - чому не Shelby GT500?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов