Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Зроби сам. Доробки Renault Logan

Наша сеть партнеров Banwar

Renault Logan - автомобіль бюджетний. Це означає, що багато хто з його конструктивних рішень спрямовані на те, щоб знизити собівартість автомобіля. У деяких ситуаціях прагнення до економії в умах інженерів заходить занадто далеко, і вони позбавляють автомобіль деяких опцій, які одночасно і недорогі, і дозволяють підвищити комфорт. «Якщо не зробили на заводі - зробимо самі», - зазвичай міркують логановоди, у багатьох з яких за плечима багатий досвід володіння Жигулями або Москвичами. У них взагалі потрібно було переробляти під себе півмашини. Список доробок Логана не такий великий, але все одно він є. У цьому матеріалі ми не ставимо мети розповісти про всі можливі бувальцях Logan, швидше за хочемо дати короткий перелік, щоб кожен водій сам вибрав необхідне для себе.

В цілому, всі роботи можна розділити на три категорії. По-перше, усунення особливостей конструкції автомобіля, а їх вистачає, наприклад, дивна робота склоочисників і омивача. По-друге, рішення проблем, пов'язаних з економією у виробництві, наприклад, відсутність салонного фільтра або «кочерга» як упор капота. Нарешті, «улучшайзінг» машини, доопрацювання власниками під свої смаки - тут теж є, де розгулятися. Технічні подробиці переробок ми наводити не будемо, вся інформація з описами і фотографіями є в різних темах Логан-Клубу, знайти її не складе труднощів.

Мабуть, перше, на що звертає увагу водій проїхавшись на Логане - це нестандартна робота склоочисника. Двірники автоматично не включається після використання омивача, як це працює на більшості сучасних авто. Кому-то такий варіант подобається навіть більше, але більшість логановодов все-таки хоче автоматики. Дивно, але все необхідне для реалізації цієї функції на Logan вже є, потрібно зовсім трішки допрацювати. Маючи інструкцію, модернізацію проведе навіть далекий від ремонту водій - там все дуже просто. Витрати теж копійчані: потрібен тільки 1 проводок. Після переробки система починає працювати так: при потягивании на себе важеля двірників бризкалка подає воду на скло і після паузи в 1-1,5 сек. за які бруд на склі змочується, починають рух щітки. Причому кількість помахів залежить від часу утримання важеля пирскавки: 1 сек. і менше - 1 помах, 2 сек. - 2 помаху, 3 і більше секунд - 3 помаху. Власне, що і було потрібно. Дивує, що це удосконалення системи завод довгий час не міг здійснити, хоча останнім часом питання начебто було вирішено.

До двірникам на Logan є й інша претензія. Конструктивно вони зроблені так, що зона дії пасажирського склоочисника не дістає до водійського. У підсумку в центрі скла утворюється велика кількість води, яка потім стікає вниз. У народі це прозвали «соплів» (і, правда, дуже схоже). В дорозі «сопля» дратує, доводиться часто включати двірники, щоб змахнути зайву воду. Способів боротьби з цією напастю кілька. Можна підібрати нестандартні розміри щіток, найчастіше комбінація така: водійський 60 см і пасажирський 45 см. Якщо трохи підняти паркувальне положення пасажирського двірника, то це майже допоможе позбутися від «соплі», в крайньому випадку, вона буде дуже маленькою. Але, щоб вирішити проблему повністю, потрібно допрацьовувати трапецію: гнути або вкорочувати. Другий спосіб набагато ефективніше, але він вимагає болгарки і зварювання, та й часу така переробка займає пристойно, зате проблема «соплі» зникне раз і назавжди, та й двірники можна буде поставити великі на обидві сторони,
що значно збільшить площу очищення скла.

Другий спосіб набагато ефективніше, але він вимагає болгарки і зварювання, та й часу така переробка займає пристойно, зате проблема «соплі» зникне раз і назавжди, та й двірники можна буде поставити великі на обидві сторони,   що значно збільшить площу очищення скла

Після модернізації трапеції вона працює так

Є у Logan особливості і в електриці. Список електроприладів, що працюють при вимкненому запаленні, відрізняється від того, що можна зустріти на інших автомобілях. У Logan працює сигнал, ближній / дальнє світло фар і протитуманні фари. Автоматичного перемикання на габарити не відбувається. Багатьох логановодов це не влаштовує. Забув вимкнути світло і думай потім, як завести машину з «мертвим» акумулятором. Є й інша сторона у проблеми. Вимкнення запалювання обезструмлює магнітолу, прикурювач, електросклопідйомники. Можна здогадатися, що у такого рішення була блага мета: знеструмити машину, коли вона стоїть, але в реальному житті це приносить масу незручностей. Що, якщо водієві потрібно на час відійти? Залишати ключ у замку запалювання небезпечно, а без нього пасажири не зможуть відкрити вікно, послухати музику або скористатися зарядкою для мобільних пристроїв, але це можна виправити. Всі необхідні «рецепти» є на сторінках Логан-Клубу. Відзначимо, що переробка електрики не відноситься до легких варіантів, і якщо у вас немає відповідних знань, краще звернутися до професіоналів, хоча роздруківки з Логан-Клубу вам знадобляться і в цьому випадку. Відзначимо, що затіваючи переробку, власник бере на себе певний ризик. Так, наприклад, працює без включеного запалювання магнітофон може розрядити акумулятор ...

Коли мова заходить про економію в Renault Logan - насамперед все згадують про відсутність фільтра салону. Деталь недорога, та й штатне місце для установки в системі вентиляції передбачено, але дуже довго завод надавав перевагу на цьому економити. Лише в 2011 році пішли автомобілі з заводськими фільтрами, власникам же машин, випущених раніше, доводиться встановлювати фільтр самостійно. На щастя, це дуже легко. По-перше, потрібно купити сам фільтр. Коштує він приблизно 500600 рублів. На Логан підходить багато фільтрів від інших моделей Рено. По-друге, вирізати штатну пластмасову заглушку і встановити фільтр. Незважаючи на кілька підводних каменів, з процедурою впораються навіть не дуже підковані в авторемонті власники, до того ж процедура докладно описана на форумі. Після установки фільтра в салоні стає набагато чистіше, тільки потрібно не забувати періодично міняти фільтруючий елемент.

Після установки фільтра в салоні стає набагато чистіше, тільки потрібно не забувати періодично міняти фільтруючий елемент

Місце для фільтра салону

Ще одне дешеве рішення в Логане - механічний упор капота, в народі прозваний «кочергою». Чому б туди не поставити наголос, який і підняти капот допоможе, і втримають його відкритим без жодної додаткової фіксації. Тема опрацьована досконально, є маса звітів по установці. Як упорів використовуються деталі від всіх вітчизняних автомобілів ( «Дев'ятка», «Таврія», популярні запчастини від «Ниви»), різних варіантів кріплень теж придумано багато, в цьому питанні завжди є місце творчої кмітливості. Однак зараз продаються вже готові кит-набори для установки амортизаторів на капот. У комплекті поставки і самі упори, і необхідний кріплення, і навіть докладна інструкція по монтажу, з якої з цією операцією впорається навіть новачок. На форумі Логан-Клубу вже є кілька користувачів, які скористалися таким кит-набором, результат їх цілком задовольнив. Хоча, звичайно, самостійна робота з вітчизняними упорами виходить дешевше.

Упор капота Логан

Для Логана в комплектації Аутентік (Authentique) обшивка багажника не передбачена і на ній економлять - що, природно, не влаштовує багатьох власників автомобілів в цій комплектації. Таке питання на форумі Логан-Клубу теж не раз обговорювалося. Основна дилема - який матеріал вибрати. Існує багато точок зору, але найбільшою популярністю користується акустичний карпет. Він і не дорогий, і виглядає ошатно, і колірна палітра у нього пристойна. Як кріплення можна використовувати штатні пістони і двосторонній скотч. В цілому - оббити багажник нескладно і недорого.

Обшивка багажника Логан

Перелік обладнання, яке можна додатково встановити на Логан, практично нескінченний, весь ніколи не охопити. Але спробуємо згадати найпопулярніші рішення. Багато логановоди замислюються про установку на машину омивача фар. Такий «фішки» на Logan немає навіть в найдорожчій комплектації, так що потрібно шукати сторонні варіанти. З розміщенням форсунок зазвичай проблем не виникає, хоча для цього і доведеться робити в бампері дірки. Куди складніше вирішити питання з бачком. В Логане, як відомо, він розташований у лобового скла, на відміну від багатьох сучасних авто, де він коштує близько бампера. Коли система штатна, то бачок зазвичай ділиться на 2 частини і в нього встановлюється окремий моторчик для фар, який бризкає тільки коли ввімкнене світло (ближній, дальній, габарити - в різних моделях по-різному) і працює омивач лобового скла. Для Logan такий варіант неприйнятний, потрібно встановлювати другий бачок і робити окрему кнопку для роботи омивача. Окрема кнопка - це навіть зручніше, дозволяє економити рідина. З бачком складніше: знайти відповідний ще півсправи, потрібно придумати, де його розмістити. Якщо під капотом у «голого» Authentique досить вільно, то в вищих комплектаціях це не так просто. Судячи з відгуків з форуму Логан-Клубу, для омивача фар можна пристосувати бачок від ВАЗ-2107 нового зразка, втім, і його потрібно допрацьовувати.

Модна «фішка» - установка сигналізатора низького рівня рідини в бачку. Насправді це зручно - незамерзайка несподівано не закінчиться. Принцип роботи датчика простий: він врізається в нижню частину бачка, коли рівень рідини впаде, електричний ланцюг замикається, загоряється індикатор. Знайти датчик, врізати його в бачок і прокинути дроти - не проблема, а ось над тим, що використовувати в якості індикатора, доведеться подумати. Найпростіший спосіб - додаткова лампочка. Це вже віддає «колгоспом», зате дуже просто. Оптимально було б вивести індикатор на приладову панель, скориставшись незайнятої піктограмою для дизельних машин (між лампочками бензину і індикатором «ручника»), але це вже вимагає гарне значення мат-частини по електриці і володіння паяльником, хоча подібні процедури на форумі Логан-Клубу теж описані.

Оптимально було б вивести індикатор на приладову панель, скориставшись незайнятої піктограмою для дизельних машин (між лампочками бензину і індикатором «ручника»), але це вже вимагає гарне значення мат-частини по електриці і володіння паяльником, хоча подібні процедури на форумі Логан-Клубу теж описані

заміна підсвічування

заміна підсвічування

Заміна «скіна»

З панеллю приладів, до речі, пов'язана маса можливих доопрацювань. Там і «скін» поміняти можна, і підсвічування іншу зробити. З підсвічуванням в теорії досить просто: потрібно розібрати панель приладів і замінити штатні світлодіоди на. Ось тут і виникають варіанти. Хтось змінює тільки колір, хтось ставить більш потужні випромінювачі, щоб приборка сильніше світилася, хтось експериментує з різнокольоровою підсвіткою. Масштаб переробки обмежує тільки фантазія.

різнокольорове підсвічування

різнокольорове підсвічування

Саморобна червона зона

Перелік доробок Логана досить великий (хоча, звичайно, до продукції АвтоВАЗу далеко). Щось реалізувати просто і дешево, щось складно і дорого, але з вищеописаного можливо все. Потрібно тільки бажання.

Матеріал написав для журналу.

Що, якщо водієві потрібно на час відійти?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов