- 1. Нова модель не схожа на попередніх
- 2. Це дітище Вольфганга Джозефа Еггера
- 3. Ну а насправді це дітище Фердинанда Піха
- 4. В очікуванні TT RS
- 5. Універсал залишається на порядку денному
- 6. MQB все ще в лідерах
- 7. Полегшений варіант
- 8. У TT та TTS однакові максимальні швидкості
- 9. Нова інформаційно-розважальна система виключно для спортивних автомобілів
- 10. Фари доповнені R18 e-tron Quattro
Наша сеть партнеров Banwar
Минулого тижня у журналістів видання Car And Driver була можливість зустрітися з інженерами Audi в штаб-квартирі автовиробника в Інгольштадті, Німеччина, щоб дізнатися все про спортивному автомобілі ТТ третього покоління. І нижче ми привели і прокоментували 10 існуючих чуток про цю новинку.
1. Нова модель не схожа на попередніх
На сьогоднішній день Audi випустила близько півмільйона TT двох поколінь. Нова ТТ третього покоління кардинально відрізняється автомобілів минулого покоління.
2. Це дітище Вольфганга Джозефа Еггера
Над дизайном нового авто Audi бурхливо працювали протягом кількох місяців. Головний дизайнер Вольфганг Еггер був переведений на Italdesign Giugiaro в грудні і його замінив Марк Ліхтей. Однак Ліхт взявся за роботу на пізньому етапі і не вніс істотних змін в дизайн нового ТТ. Так що, перед вами один з останніх дизайнерських вкладів Еггера в Ауді.
3. Ну а насправді це дітище Фердинанда Піха
За даними наших джерел оригінальна TT повинна була з'явитися у вигляді родстера. Однак Фердинанд Піх особисто наполіг на представленні спортивного автомобіля в кузові купе на Франкфуртському автосалоні в 1995 році.
Думка Піха мало неабияке значення при розробці нової ТТ, оскільки він відкидав будь-яку можливість зміни унікальною задньої частини авто, вимагаючи залишатися вірним формі оригіналу.
4. В очікуванні TT RS
Ніхто не дає офіційної інформації, проте за чутками в моторному відсіку ТТ буде 5 циліндрів. Так навіщо ж тоді Audi виставляє на виставці в Женеві 420-сильний турбований двигун? Щоб було, чим зайняти своїх інженерів.
П'ятициліндровий мотор TT RS повинен видавати близько 400 кінських сил.
5. Універсал залишається на порядку денному
Глава Audi R & D Ульріх Хакенберг заявив, що можливий випуск універсала TT. Існує маса та іншої інформації, проте є реальна можливість, що ми побачимо універсал ТТ.
Якщо випуск подібної моделі увінчається успіхом, вона багато в чому втілить стиль презентованого на автошоу в Детройті концепту Allroad Shooting Brake.
Звичайно, TT другого покоління теж спочатку був представлений як універсальний концепт-кар, але тепер є шанс, що концепт-універсал дійсно випустять.
6. MQB все ще в лідерах
TT заснований на архітектурі Volkswagen Group's MQB, але даний автомобіль більш динамічний і краще управляємо, ніж будь-якої іншої в лінійці MQB.
Пол знизили на 0,4 дюйма, система магнітного демпфірування оптимізована для зниження крену, оновлені повний привід і блок керування на задній муфті.
7. Полегшений варіант
Торсіонна жорсткість поліпшена на 25 відсотків за рахунок чого автомобіль став на 50 кг легший за свого попередника. Основні деталі, за рахунок яких вдалося знизити вагу: алюмінієві двері заощадили 17.2 кг, нові основи сидінь - 5 кг, нові гальма - ще 5 кг, використання алюмінію замість міді в електричній системі заощадило 2 кг, двигун на 3.6 кг легше, ніж в попередній моделі , випускний колектор заощадив 2.26 кг.
8. У TT та TTS однакові максимальні швидкості
TTS розвиває швидкість в 250 км на годину, тобто рівно стільки ж, скільки і стандартна версія. Хоча кажуть, що без обмеження швидкості можливо досягти і 270 км на годину.
9. Нова інформаційно-розважальна система виключно для спортивних автомобілів
У приладовій панелі ТТ немає звичного центрального дисплея інформаційно-розважальної системи. Замість нього встановлений 12,3-дюймовий дисплей. Кажуть, що така конфігурація не підходить для седанів Audi, тому її будуть використовувати тільки в спортивних автомобілях. На наш погляд, мова йде про спортивні автомобілі нового покоління R8.
10. Фари доповнені R18 e-tron Quattro
Це не лазери, як в R18, але зовнішні елементи запозичені зі спортивних болідів, що беруть участь в Ле-Ман. Вони, швидше за все, з'являться і на наступному поколінні R8 теж. Послідовні сигнали повороту, які в Audi називають «зчитуванням», для ТТ є новинкою, яку презентували на оновленій R8 рік тому.
За матеріалами: Car And Driver. Фото: Audi. Переклад: ПрессОрг24 http://pressorg24.com/ .
Так навіщо ж тоді Audi виставляє на виставці в Женеві 420-сильний турбований двигун?