Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні ми дамо кілька рекомендацій для успішного просування блогу в Живому журналі - найвідомішому російському блогохостинг. Не секрет, що популярний ЖЖ - це популярність, вихід на широку аудиторію і ЗМІ, можливість реального заробітку в мережі і ін. Мати популярний блог - значить відповідати новому часу, бути лідером думок в інтернет-середовищі, тобто в найбільш просунутої частини соціуму. Отже, що може бути корисно для розвитку мережевого щоденника?
1. Не поспішайте відразу френд масу людей і розповідати про своє ЖЖ іншим користувачам. Часто доводиться спостерігати невтішну картину, коли з недавно створеного аккаунта розсилаються направо і наліво пропозиції «дружити» - при цьому такий блог має нульовий соціальний капітал, майже ніяк не оформлений, в ньому розміщена лише одна нав'язлива реклама або перепис з чужих щоденників. Такі дії мало того, що викликають роздратування, - вони також залишають в пам'яті багатьох користувачів негативний слід, пов'язаний з вашим ніком. Спершу наповніть свій блог цікавим контентом, розкажіть про себе в верхньому пості, пропишіть свої інтереси в профілі (найчастіше саме по ним користувачі шукають цікаві блоги). Коли у Вашому ЖЖ вже буде на що подивитися - його можна починати просувати.
2. Неможливо вести блог для всіх, розміщуючи в ньому все, що потрапило від фотографій оголених красунь до експертних думок про впровадження нового стандарту освіти. У кожного блога повинна бути своя цільова аудиторія, під яку і розробляється стратегія його просування. Навіть якщо мова йде про обробку чужого контенту, то важливо - яким чином відбирається інформація і під яким кутом вона подається. Якщо мова не йде про блозі як сховище різних посилань для особистого користування, то необхідне вироблення власного неповторного стилю. Хтось веде блог про розваги, кіно, еротиці, мистецтві, технічні новинки або політиці. Виходячи їх цього, читачі, які мають певні смакові переваги, налаштовують свою френдстрічку. Про що буде ваш блог? Адже, вибравши загальний напрямок, важливо також виділитися на тлі інших блогів, які пишуть на ті ж теми. Тут може допомогти нестандартність мислення або, навпаки, оцінка всіх подій під якимось одним кутом зору. Потрібно зрозуміти - до якого, умовно кажучи, табору ви ставитеся - все це виражається як на рівні мови (наскільки він сухий або надмірно вільний, якого роду сленг і професіоналізми в ньому переважають), так і в плані підбору зображень (занадто нейтральні ілюстрації або картинки , що провокують на яскраву емоційну реакцію).
3. Будьте грамотні! Дотримання основних правил російської мови не відверне від вас вагому частину можливих читачів, між тим як безграмотність викличе у освіченої частини користувачів стійке неприйняття і відраза. Зрозуміло, специфіка роботи в інтернеті допускає наявність помилок і помилок, однак, якщо в коментарях хтось вказав на них - варто подякувати і виправити власні ляпи.
4. Максимально надайте телефону свій блог. ЖЖ - це, перш за все, живі (!) Люди, а не організації і компанії. Навіть якщо ви ведете блог компанії, то у неї теж є керівник і співробітники. Без людського фактора ваш блог навряд чи стане популярним в LiveJournal. У закріпленої нагорі замітці варто розповісти трохи про себе або власника аккаунта - навіщо створений цей блог? що з себе представляє його господар? якими він хоче бачити своїх читачів? чи важливі вони для нього? як слід поводитися на цьому майданчику? і т. д. Відповіді на ці та інші питання не варто прописувати занадто жорстко, але якесь короткий опис свого реального та віртуального світу все ж варто запропонувати читачам.
5. Гумор ніколи і нікому не шкодив. По суті запорука успіху в ЖЖ - це використання в постах іронії, гумору, стьобу, жартів і пародій. Навіть говорячи про серйозні речі, важливо пам'ятати про людську психологію: стикаючись з чимось серйозним або незрозумілим, людина часто протестує проти надмірного пафосу. З іншого боку, без цього пафосу (при максимально стриманому і рівному викладі) ви не отримаєте у відповідь реакції - читачам буде нічого критикувати і не над чим жартувати - банальності не викликають інтересу ні у кого. Тому використовуйте гумор самі і спокійно ставитеся до гумору інших.
6. Не шкодуйте грошей на платний аккаунт! Коштує він недорого, зате дозволяє відстежувати зміни статистики. Коли ви вийдете на рівень 500-1000 унікальних відвідувачів з ЖЖ на добу, то це буде означати, що ваш блог став помітним і затребуваним, що у нього склалася своя читацька аудиторія. Переступивши рубіж в кілька тисяч щоденних відвідувачів, ви увійшли в число лідерів думок. Загальна кількість друзів при цьому не завжди може відображати реальний стан блогу, навіть якщо мова йде не про ботах, а про реальні передплатників. Однак і тут є важливі психологічні кордону 1000 друзів - блог встав на ноги, 3000 друзів - блог починає викликати інтерес у рекламодавців, 5000 друзів - блог є лідером думок (все це, зрозуміло, умовно і з необхідними застереженнями).
7. Опція «відкладені записи» дозволяє утримувати увагу ваших читачів на протязі всього дня, скорочуючи при цьому витрати вашого часу. Зручність використання цієї опції складно переоцінити - адже ви можете в будь-який зручний для вас час вбити в систему потрібні записи, які з'являться в заданий час. Однак варто пам'ятати, що така система, по-перше, не досконала - часом в ній відбуваються збої, і одна відкладений запис з'являється в блозі двічі або взагалі не з'являється; по-друге, інтернет - це гіпердинамічних середовище, в якому найбільшим інтересом користуються актуальні замітки (тому час від часу потрібно розміщувати матеріал в режимі реального часу з урахуванням останньої інформації. В якомусь сенсі запис в блозі - як риба - вона не повинна бути другої свіжості).
8. Кількість розміщених постів неможливо визначити для всіх однаково - це буде залежати від завдань конкретного блогу. Разом з тим, можна визначити необхідний мінімум (1-2 поста в день) і можливий максимум (не більше 10-15 постів добу). Якщо ви будете робити менше 1 посади в день, то про вас забудуть (рідкісні записи можуть дозволити собі лише медійні персони). Якщо ви будете робити більше 10 записів, то вони почнуть дратувати ваших читачів: в кінцевому рахунку, буде здорово, якщо хоча б 1 запис в день викличе великий інтерес у ваших передплатників і потрапляє в топ. Робити більше 10-15 записів у блозі за добу можуть лише блоги, які претендують на роль неофіційних ЗМІ, тобто це або трансляції з зовнішніх сайтів, або перепис з чужих блогів (тобто неоригінальний контент).
9. Коли найкраще робити записи? Якщо мова не йде про гостру необхідність поділитися зі своїми передплатниками якимось важливим повідомленням, то краще за все робити записи з 10 ранку до 8 вечора в будні дні. В цей же час їх краще рекомендувати в ЖЖ-таймс і анонсувати на інших майданчиках.
10. Зв'яжіть живий журнал з вашими акаунтами в інших соціальних мережах, куди можна налаштувати автоматичну ретрансляцію записів (twitter, facebook, в контакті). Це дасть додатковий трафік. Пам'ятайте, що періодично відбуваються збої з трансляцією, тому час від часу трансляції в інші соц. мережі потрібно знову і знову перепідключатися.
Якщо ви можете щось додати до цих порад - пишіть в коментарях!
Якщо вам сподобалася стаття - поділіться!
Отже, що може бути корисно для розвитку мережевого щоденника?Про що буде ваш блог?
У закріпленої нагорі замітці варто розповісти трохи про себе або власника аккаунта - навіщо створений цей блог?
О з себе представляє його господар?
Кими він хоче бачити своїх читачів?
И важливі вони для нього?
К слід поводитися на цьому майданчику?
9. Коли найкраще робити записи?