Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

10 і 11 листопада проходили змагання з джип-тріалу 3 Кубка Республіки Білорусь

Наша сеть партнеров Banwar

Завершилися змагання з джип-тріалу 3 Кубка Республіки Білорусь. Спортсмени білоруської автомобільної позашляхової федерації БАВФ 10 і 11 листопада штурмували новітню трасу на території стадіону екстремальних видів спорту ДОСААФ

За містом Ліда на мотокроссовой трасі, розташованій в мікрорайоні Молодіжний, в ці погожі осінні дні з диміла гума, вили турбіни і розліталися грудки землі в різні боки, коли спортсмени Білоруської автомобільної позашляхової федерації БАВФ 10 і 11 листопада штурмували новітню трасу на території стадіону екстремальних видів спорту ДОСААФ на своїх повнопривідних "конях". Проходили змагання з джип-тріалу 3 Кубка Республіки Білорусь.

Змагання проходили в трьох категоріях:

«Спринт» - підготовлені спортивні автомобілі з каркасом безпеки.

«Тріал» - підготовлені джипи для позашляхових гонок.

«Лайт» - серійні позашляховики на стандартній гумі і без будь-яких змін.

У змаганні брали участь не тільки автомобілі, але і квадроцикли. Всього в Ліду приїхало 28 екіпажів на позашляховиках і 9 на квадроциклах.

Стадіон екстремальних видів спорту

Сама історія реконструкції стадіону екстремальних видів спорту, де проводився нинішній джип-тріал ,, заслуговує на особливу увагу. Що цікаво, останні змагання в Ліді по автомотогонкам проводилися один раз в 1989 р Після цього траса довго не оновлювалася і поступово прийшла в повну непридатність. Але завдяки ентузіазму байкерів і мотокросменов було прийнято рішення про відродження Людський траси для технічних видів спорту. Спочатку траса була розрахована тільки на мотокроси і автогонок. Нова ж траса замислювалася як широкопрофільна, тобто призначена не тільки для мотокросів і автогонок, а й для джип-тріалов.

Розпочато будівництво траси було в серпні, і завдяки серйозній підтримці з боку міської влади та ДОСААФ вже до початку листопада місяця була готова до заїздів. Проект отримав звучну назву «Стадіон екстремальних видів спорту».

«Стадіон екстремальних видів спорту», ​​являє собою своєрідний Колізей, де ареною служить дно котловану (там де безпосередньо розташована сама траса і проходять гонки), а стінами є земляні вали, що утворюють котлован, і на яких безпосередньо розташовуються глядачі. Таке сміливе інженерне рішення відкриває перед глядачами прекрасний огляд того, що відбувається на трасі.

Таке сміливе інженерне рішення відкриває перед глядачами прекрасний огляд того, що відбувається на трасі

організація

Здивувало і приємно порадувало, що не тільки ДОСААФ, але і влади міста в особі Виконкому пішли назустріч організаторам заходу і практично без всяких серйозних умов дозволили проведення гонок. Більш того під час проведення гонок за порядком стежили міліція, МНС і машини швидкої допомоги. Передбачені були не тільки біотуалети, а й пункти харчування для всіх учасників тріалу. Для цього Людський прикордонний загін спеціально пригнав солдатську кухню. Всіх спортсменів годували смачною юшкою, солдатською кашею та пригощали гарячим чаєм. Для учасників було вперше те, що самим ні треба готувати.

Дуже активно в організації змагань допомагали молоді хлопці з ДОСААФ: голова організаційної структури Станіслав Корабан і тренер з мотокросу Микола Федоров.

Місцеві підприємства та інші організації в якості своєї спонсорської допомоги надали призи і спеціально виготовлені для Лідського тріалу кубки. Нехай призи і були чисто символічні (енергетичні напої, квас, авто-хімія, кондитерські вироби), але все одно це було запропоновано так великодушно і з душею, що було дуже приємно. Схоже на те, що встановилася стабільна тенденція спонсорування заходів БАВФ. Так що можна очікувати, що на завершальному сезон етапі цього року призи будуть вельми і вельми гідні.

Єдине, що було не передбачено в зв'язку з великою кількістю глядачів, так це торгові намети з їжею і сувенірами (всього 2 шт.), Які не в змозі були забезпечити всіх глядачів харчуванням і супутніми товарами.

Приємним сюрпризом стало те, що категорія "стандарт" нарешті зацікавила доларів. Першою ластівкою стала відома автокомпанія-дилер Suzuki в Білорусі. В якості пілота вони взяли досить відомого журналіста Павла Козловського, коли той запропонував їм взяти участь. В якості штурмана виступав представник компанії. І на Suzuki Grand Vitara вони показали дуже непогані результати, незважаючи на те, що втратили дуже багато очок через погане знання правил гонки. У всякому разі машина показала себе просто чудово, що було дуже несподівано для автомобіля такого класу. Навіть в самих складних секціях автомобіль, підганяли Павлом, активно і впевнено дерся по непролазній бруду.

гонка

Сильні дощі, які лили п'ять днів, перетворили трасу просто в "пекельний котел". Пісок впереміш з глиною зробив свою "чорну справу" - земельні шари стали дуже в'язкими і нестійкими, прямо як мед. І в цьому місиві серйозно модифіковані позашляховики, незважаючи на свої технічні характеристики і досвід пілота, грузли як мухи.

Як показала гонка, команда ні на одній машині не була готова до такого крутого трасі. Всі налаштовувалися, що буде звичайна швидкісна «карусель» і досить прості секції. Але секцій простих не вийшло, а сама траса була просто "жесть".

Таких екстремальних змагань і спортсмени, і глядачі не бачили вже давно, жодна команда до кінця 4-го заїзду не фінішувало.

Щось подібне було в 2003 році в Борисові, коли в «каруселі» вийшли з ладу практично всі автомобілі, за винятком «Лазіка» (це чудо української автопромисловості повільно і сумно повзало по трасі, зарившись в бруд по самі колеса).

Але на цей раз все було набагато гірше.

У Кузьміних Івана і Світлани на їх Bobby Willis вибухнула система охолодження. Всю машину оповите димом. Дим валив не тільки з під капота, а й з кабіни викликаючи масу жартів у глядачів на рахунок наркоманского Bobby Willisа.

УАЗ (прототип) Валощікових Олександра і Андрія наглухо застряг, закопавшись в цьому "говнеліне" (як гонщики охрестили грунт) по самі колеса.

Серйозна боротьба Павла Стасюка і Нікуліна Андрія на «Range Rover» з Ігорем Белюга і Грищенко Євгеном на «УАЗ 31512» привела до того, що на «Range Rover», вдруге за ці змагання вийшов з ладу передній міст (не витримав диференціал переднього моста, який він порвав на перших секціях). Незважаючи на це, Павло вперто рвався вперед, поки не в'їхав в саме грязьове місце, але і там він не здався і буксував до тих пір, поки в мотлох не розірвали задній міст. Картина була просто приголомшлива: кардани шалено обертаються, а машина стоїть на місці, колеса не крутяться.

Але і від його суперника, Ігоря Белюга, удача на останньому колі все-таки відвернулася: відірвався важіль кріплення заднього моста і задній міст просто забрав у бік. І незважаючи на те, що вони приварили його перед четвертим заїздом, на заїзді міст знову впав.

До кінця гонки жодної «живої» машини на трасі не залишилося. В результаті всього цього неподобства гонка була зупинена технічним фінішем і розпочато евакуацію постраждалих автомобілів. Зате натовп просто шаленів, і виття стояв такий, хоч вуха закладай. «Так що це таке? Коли ж вони вже поїдуть усі? ».

Бачили б ви, що на своїх чудо агрегатах виробляли квадроціклісти! Настільки безбашенних мужики. Незважаючи на те, що секції їм були запропоновані аж ніяк не «лайт» (каталися разом з категорією тріал), вони показали себе справжніми професіоналами. При вході в крутий поворот, їм доводилося як яхтсменам вивішуватися за корпус свого квадроцикла, повиснувши на кермі, щоб не перевернутися. Але, не дивлячись на їх високий професіоналізм, пара-трійка досить видовищних переворотів у них все так відбулося.

Виглядає вражаюче, коли квадроціклісти котиться шкереберть, після чого спокійно встає і йде до автомобіля швидкої допомоги, де його оглядає лікар і дозволяє далі брати участь в гонках. Від серйозних травм рятує тільки амуніція, щитки, мотто боти і шолом.

Особливий інтерес з боку глядачів до виступу квадраціклістов додало те, що команда прямо серед глядачів обговорювала стратегію і тактику проходження перешкод на трасі. Глядачі отримали подвійне задоволення: крім того, що вони спостерігали за перегонами, вони ще й брали участь в обговоренні моментів їзди, що їм давало можливість розуміти, що відбувається на трасі.

В азарті пілоти обговорювали між собою куди їхати, де і на якій швидкості проходити по «схилу» щоб не перекинутися, проходячи через імпровізовані ворота. Згадуючи минулі "покатушки" квадароціклістов, можна сказати, що їх їзда стала більш агресивною і екстремальною.

Учасники гонок

Кількість учасників гонок на цей раз перевершило всі очікування. Зібралося 28 машин. Знову ж, величезна кількість квадраціклістов. Десь близько 15 спортсменів. Правда, по техніці безпеки до перегонів було допущено тільки 9 пілотів, решта були виключені через брак захисних засобів.

Сильно порадувало те, що було дуже багато учасників в категорії «стандарт», так як це невичерпне резерв для БАВФ. Адже в серйозний спорт не приходять просто так: спершу треба десь спробувати свої сили. Для таких ось новачків на змаганнях в Лепель і Ліді БАВФ ввела категорію «стандарт», де можна було, використовуючи будь-який модифікований позашляховик, так званий «паркетник», спробувати свої сили.

Серед новачків, вперше беруть участь в кубку, особливо хочеться виділити команду з «Джип-Клубу», які брали участь в категорії "тріал" на "Jeep Wrangle» і «Jeep Rubicon», а це дуже серйозна комплектація і вельми дорогі машини. Було дуже несподівано, що новачки відразу "взяли" призові місця.

У команді квадраціклістов також нове поповнення. Молоді хлопці з Ліди, які жодного разу не брали участь в триалі, надивившись, що виробляли їх більш досвідчені колеги, стали самі виконувати дещо які елементи. Багато що виходило, причому, з першого разу.

Багато що виходило, причому, з першого разу

Єдиним мінусом в плані учасників була повна відсутність команд з СНД: всі учасники були з Білорусі. Швидше за все, це пов'язано з тим, що російська команда Сергія Совенко зараз посилено готується до Дакару.

глядачі

Незважаючи на те, що серйозної рекламної акції не проводилося, глядачів зібралася велика кількість. За всі дні змагання через стадіон пройшло приблизно від 5 до 6 тис. Чоловік. Організаторів навіть змусили постійно зачитувати правила поведінки глядачів на змаганнях, оскільки багато хто не знав, що не можна переходити через трасу або лежати біля неї.

Рекордне за своєю кількістю глядачів зібрала "карусельна" гонка, яка проходила на другий день змагань. Люди стояли просто щільним натовпом вздовж всієї траси.

Жителі Ліди дуже позитивні люди, вони всім серцем вболівали і підтримували учасників змагань. Напевно позначилося те, що в Ліді вже протягом багатьох років не проводилося жодного змагання з технічних видів спорту. Люди прийшли з плакатами, махали руками, свистіли.

Люди прийшли з плакатами, махали руками, свистіли

Підрахунок очок і вручення призів

Переможця в результаті всієї гонки довелося вибирати за кількістю набраних очок. Тобто підсумовувалися всі очки і вже по ним виставлялися місця. Сума очок безпосередньо залежала від кількості кіл. Якщо машина виїжджала з гонки вже в першому заїзді, то вона автоматично випадала з цього підрахунку. Після з цієї суми очок вичитувати максимальну кількість штрафів.

Як резюмували судді: «Підрахувати очки не складно, головне, щоб було потім з ким їх підраховувати».

За всієї гонкою стежить комп'ютер і фіксує кола і заїзди. За допомогою мультісекундомера вважається найкращий час кола. Далі розумна машина відсортовує по рейтингу, хто в даний момент лідирує при проходженні двох, трьох, чотирьох кіл. Таким чином, лідер заїзду видно відразу ж. Але навіть прийшла першою команда є всього лише переможцем заїзду, але не факт, що вона стане переможцем гонки. Адже гонка складається з 4 заїздів.

Після вручення пам'ятних призів і кубків переможці, дотримуючись старої традиції, влаштували салют із шампанського. Голова БАВФ привітав усіх учасників із завершенням змагання з джип-тріалу 3 Кубка Республіки Білорусь і нагадав, що найближчим часом, в середині грудня, будуть проходити змагання в Борисові. Буде офіційне закриття сезону, яке відбудеться 16 грудня - заключний етап Білорусі не тільки по джип-тріалу, а й по джип-спринту. Після цього будуть остаточно підведені всі результати за рік. І буде виявлено переможця кубка і переможець всього чемпіонату. Так що чекаємо всіх 16 грудня в Борисові на закритті сезону гонок на позашляховиках.

Так що чекаємо всіх 16 грудня в Борисові на закритті сезону гонок на позашляховиках

протокол змагань

«Так що це таке?
Коли ж вони вже поїдуть усі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов