Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

10 міфів про зимовий водінні

Наша сеть партнеров Banwar

Наявність ABS означає, що гальмувати взимку також просто, як влітку?

Потрапила в ДТП знайома одного з наших колег щиро дивувалася тому, що її автомобіль на засніженій дорозі «гальмував якось гірше» і запитувала: «чому він повинен гальмувати по-іншому, адже у мене є ABS і ESP»?

Відкрийте ту саму книжку, яку ніхто не читає - інструкцію до свого авто, і ви знайдете там обов'язкову фразу про те, що наявність електронних систем не скасовує законів фізики. ABS - великий винахід фірми BOSCH , Але воно не робить вас невразливими. На сніговій або обледенілій дорозі починайте гальмування раніше, гальмуєте з «випрямленими» колесами, а головне - дотримуйтеся дистанції і швидкісного режиму.

Зчищати весь сніг з машини - марна трата часу?

Багато автомобілістів вважають, що достатньо очистити лобове скло і скла передніх дверей, а решта - саме відвалиться. Це небезпечна помилка, в чому ви переконаєтеся вже при першій різкій зупинці або при перестроюванні, коли замет сповзе з даху і закриє огляд. Наступне, що ви можете побачити, це встав горбом капот вашого і покірно ваний бампер чужого автомобіля.

Водії з північних регіонів взимку їздять краще?

Небезпечна помилка. І, перш за все, для самих водіїв-сіверян. Незалежно від географії, переважна більшість автомобілістів, включаючи водіїв-професіоналів, всього лише «ездун» по прямій ». Знаннями прийомів контраварійного водіння в теорії володіють одиниці, а на практиці - практично ніхто, крім самих інструкторів. Водії з більш снігових регіонів просто спокійніше ставляться до засніжених трасах. У кращому випадку, профі знають пару прийомів, які допомагають рушити в гірку або гальмувати на снігу , але не більше. Пам'ятайте - взимку на дорозі немає нікого, крім «чайників»!

Для кращого зчеплення взимку потрібно знизити тиск в шинах?

Цей міф народився з досвіду «Джиперів» і неправильного тлумачення порад про те, як витягнути «сіла» в пісок або сніг машину. Частково приспущені шини дозволяють збільшити пляма контакту і дійсно допоможуть вам вибратися зі снігової або піщаної пастки. Але це зовсім не означає, що всю зиму потрібно їздити на таких колесах. Відкрийте двері і подивіться на наклейку з рекомендаціями щодо тиску в шинах - там немає ні слова про те, що взимку воно повинно бути нижче. Недокачані шини приведуть до підвищеного витраті палива, прискореного зносу гуми, її більшої вразливості до пробою при попаданні в ями, підвищенню температури повітря в шині з можливим подальшим вибухом і, що найголовніше - різкого падіння керованості автомобіля при маневруванні, аж до перевороту.

Взимку небезпечно їздити на задньому приводі?

Це мій улюблений міф, на який я люблю відповідати нагадуванням про те, що колись все машини були задньопривідними . Насправді, задній привід взимку робить водія більш дисциплінованим, а природна людська реакція при занесенні - скидання газу, дозволяє значно легше вийти з небезпечної ситуації. Саме ж початок заносу на заднеприводном автомобілі відчути можна набагато раніше. Правильно обрана і в хорошому стані зимова гума здатна звести всі мінуси заднеприводного авто до нуля, практично вирівнявши його шанси з повнопривідника. Все залежить виключно від осудності водія.

Взимку кросовер краще, тому що вище?

Взимку кросовер краще, тому що вище

сучасні кросовери за своїм кліренсу часто не дотягують до звичайних седанів, якими їх робили лише пару десятиліть назад. І те, що дорожній просвіт кросовера на пару сантиметрів вище ніж у хетчбека - не аргумент. Найчастіше він буде з'їдений «губою» дефлектора спереду і накладками порогів з боків. Подивіться на європейців - якщо вам потрібна утилітарна машина - купіть універсал.

Сучасний автомобіль гріти не потрібно?

Не вірте нікому, хто скаже вам, що сучасний автомобіль не потребує прогріванні взимку. Так, сучасні комп'ютери управління ДВС дозволяють непрогрітій машині краще тримати обороти і, звичайно, не варто «молотити» по півгодини на холостому ходу. Але подумайте про те, які навантаження відчувають непрогріті ДВС і трансмісія, в яких за ніч при мінусовій температурі масло стало густішим і накопичилося в піддоні. Мотору і без того важко, навіщо мучити його їздою на холодну? Запустіть двигун на той час, який ви зайняті очищенням машини від снігу.

У місті не потрібні зимові шини, зійде і всесезонка?

Зимові шини потрібні в країні з різко-континентальним кліматом. І тим більше необхідні в місті, де щорічний і прогнозований снігопад перетворюється для комунальних служб в катастрофу вселенського масштабу . Чи не спокушайте долю безглуздою жадібністю.

Повний привід врятує від усіх проблем?

Інша помилка автовласників - віра в маркетингову хитрість під назвою «повний привід». На ділі, більшість позашляховиків і майже всі кросовери представляють собою моноприводні автомобілі. Навіть несучи на своїх бортах написи 4WD або AWD, вони наділені лише автоматично підключається повним приводом. Сьогодні ці системи стали розумнішими, дозволяючи раніше визначати момент пробуксовки і перерозподіляти тягу на різні колеса, але чим бюджетні кросовер, тим більше монопривідний його характер. Включився при пробуксовці ведучих коліс задній / повний привід може виявитися великим сюрпризом для автомобіліста, який звик до іншого поведінки своєї машини.

«Крута» дорога «тачка» думає за водія?

Поспішаємо засмутити гламурних панянок і «мажорів» - то, що ви відвалили 100 000 доларів за новенький Range Rover або BMW X6 не робить вас пасажиром автономного транспортного засобу. При все «нафаршірованності» автомобілів сучасними системами безпеки і електронними асистентами, з вас як з водія ніхто не знімав відповідальності за керування автомобілем. В інструкції в красивому чехольчике, що лежить в бардачку, про це теж написано.

До речі, це дуже корисна книжка, яку варто почитати всім, хто коли-небудь сідати за кермо. І не тільки взимку.

Наявність ABS означає, що гальмувати взимку також просто, як влітку?
Зчищати весь сніг з машини - марна трата часу?
Водії з північних регіонів взимку їздять краще?
Для кращого зчеплення взимку потрібно знизити тиск в шинах?
Взимку небезпечно їздити на задньому приводі?
Взимку кросовер краще, тому що вище?
Сучасний автомобіль гріти не потрібно?
Мотору і без того важко, навіщо мучити його їздою на холодну?
У місті не потрібні зимові шини, зійде і всесезонка?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов