Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

15: 1 - Авторевю

Наша сеть партнеров Banwar

До всього-то негідник-людина звикає, як казав Достоєвський вустами Раскольникова. коли шість років тому мотористи фірми Mazda оголосили про ступінь стиснення у бензинового мотора 14: 1, я трохи дар мови не втратив. А тепер їду на експериментальній «трійці» з двигуном, у якого ... Невже 18: 1, як обіцяли мені японці три роки тому? Ні, але 15: 1 теж, погодьтеся, не кошеня чхнув. Однак тепер не боюся. А ще ... Чу, що за стуки - невже детонація?

З араз вже очевидно, що двигуни Mazda серії Skyactiv увійдуть, так би мовити, в аннали. Не тільки дизель виявився хорошим - його я вподобав з перших метрів тієї тест-поїздки шість років тому, - але і бензинові агрегати Skyactiv-G. У нашому вимірювальному циклі ARDC будь Mazda останні роки по економічності завжди серед лідерів. І навіть при роботі на російському бензині - ніяких проблем.

Наступний крок - це Skyactiv-X: перспективне сімейство моторів, яке піде у виробництво в 2019 році. Невже нарешті вдалося реалізувати принцип Дізотто, чи то пак поєднати переваги циклів Рудольфа Дизеля і Ніколаус Отто, - і домогтися стійкої роботи на бензині за методикою HCCI, Homogeneous Charge Compression Ignition ( «займання гомогенної суміші від стиснення»)?

Невже нарешті вдалося реалізувати принцип Дізотто, чи то пак поєднати переваги циклів Рудольфа Дизеля і Ніколаус Отто, - і домогтися стійкої роботи на бензині за методикою HCCI, Homogeneous Charge Compression Ignition ( «займання гомогенної суміші від стиснення»)

Очікуване в 2019 році сімейство «четвірок» Skyactiv-X - це нагнітач з ремінним приводом від коленвала, фіксована геометрична ступінь стиснення 15: 1 (на відміну від турбомотора Nissan MR20 DDT / Infiniti 2.0 VC-T, де вона механічно змінюється в діапазоні від 8 : 1 до 14: 1), два фазовращателя, безпосереднє уприскування бензину і датчики тиску в кожному циліндрі

На жаль, немає: японці намагаються, проте поки не виходить кам'яна квітка. Тому Skyactiv-X - це бензиновий двигун із звичайним іскровим запалюванням, але зі збільшеною до 15: 1 геометричній ступенем стиснення. Та ще й з наддувом. Ось він, нагнітач з ремінним приводом від колінчастого вала, примостився з лівого боку блоку циліндрів рядної дволітрової «четвірки». Роторний компресор типу Roots підключається фрикційною муфтою починаючи з середніх оборотів і розвиває всього полбара надлишкового тиску - щоб завжди забезпечувати двигун повітрям в кількості, достатній для отримання сверхобедненной горючої суміші. І для тієї ж мети бензин впорскується в камеру згоряння декількома маленькими порціями під колосальним тиском - 1000 бар, як у дизелів!

Ви коли-небудь бачили таке? На одній і тій же голівці блоку змонтовані і «дизельні» форсунки, і індивідуальні котушки запалювання!

Спершу, на такті впуску, керуюча електроніка двічі розпорошує в циліндрі зовсім невеликі порції палива - але його так мало, що підпалити суміш неможливо ніяк. А потім, вже в самому кінці такту стиснення, в камеру згоряння надходить ще один заряд бензину. Іскра! До цього моменту навколо електродів свічки через ретельно розрахованих завихрень якраз утворюється суміш трохи багатший. Вона займається - і цей вогненний кульку стає запальним зарядом. Свого роду додатковим «поршнем», який збільшує тиск в циліндрі до рівня, при якому сверхобедненной суміш, вже сильно стиснута і нагріта, самозаймається одночасно по всьому об'єму камери згоряння.

Свого роду додатковим «поршнем», який збільшує тиск в циліндрі до рівня, при якому сверхобедненной суміш, вже сильно стиснута і нагріта, самозаймається одночасно по всьому об'єму камери згоряння

• Цикл Отто: займання від іскри між електродами свічки запалювання
• Мрія мотористів, цикл HCCI, він же Дізотто, - самозаймання суміші від стиснення без участі свічки
• Цикл Mazda SPCCI: займання від стиснення за допомогою запального заряду навколо електродів свічки запалювання

Цей цикл інженери компанії Mazda охрестили абревіатурою SPCCI, Spark Plug Controlled Compression Ignition ( «займання від стиснення, кероване іскровим запалюванням»). Між іншим, фактично японці повернулися до циклу Міллера. Пам'ятає хтось седани Mazda Millenia / Eunos 800 / Xedos 9 середини 1990-х років з V-подібними «шістками» KJ-ZEM? Це був перший і в той час єдиний в світі мотор з лейблом Miller cycle - за допомогою гвинтового приводного компресора типу Lysholm і гри фазами газорозподілу інженери з робочого об'єму 2,3 л знімали 210 к.с. і 280 Нм, домагаючись при цьому непоганий економічності. Плюс повнокероване шасі. Так, були часи ...

Шведський інженер Йонас Хессельман (1877-1957), пропрацювавши 17 років у фірмі AB Diesel Engines, в 1917 році відкрив власний завод і в 1925-му запатентував гібридний робочий процес: його двигуни, вперше в світі поєднуючи високу на ті часи (більше 6, 7: 1) ступінь стиснення, безпосереднє уприскування і іскрове запалювання, могли працювати на нафті, гасі і дизпаливі

А нинішній Skyactiv-X по циклу SPCCI - це Miller cycle наступного рівня, вийти на який вдалося завдяки сучасним технологіям. Комп'ютерне моделювання робочих процесів, паливна апаратура за образом і подобою дизельної, датчики тиску в кожному циліндрі, фазовращатели на впуску і випуску, щоб гнучко грати тривалістю кожного такту ... Стоп. А де ж хитро вигнутий випускний колектор, налаштований за принципом «4-2-1», - адже нинішні «скайактівние» бензинові атмосферники його мають? А Skyaсtiv-X - вже немає. Тому що з ним дорожче, а головне завдання японців - створити максимально дешевий у виробництві двигун внутрішнього згоряння, що дозволяє знизити витрату палива і горезвісні викиди СО ₂. В ідеалі - відсотків на тридцять.

А на ділі?

Кілька хетчбеків і седанів Mazda 3, обклеєних чорною матовою плівкою, - це «мули»: і структура кузова, і шасі, і силові агрегати у них як у машин майбутнього покоління. Вирулюю з акуратного дворика франкфуртського НТЦ Mazda на Хірошімаштрассе, ввічливо пропускаю зустрічних, рушаю ... Але недодали газу - і мотор глухне. Жорстко! З гучним, страшним ударом, як бувало на машинах з ранніми фольксвагенівська дизелями TDI і «механікою».

З гучним, страшним ударом, як бувало на машинах з ранніми фольксвагенівська дизелями TDI і «механікою»

Судячи з цього «мулу», майбутня через пару років нова Mazda 3 буде однозначно тихіше попередниці - і, звичайно, економічніше

Дивне враження на ходу виробляє цей Skyactiv-X - немов під капотом дійсно помісь турбодизеля зі звичайним бензиновим мотором. Тяга бадьоренько, відгуки на натиснення педалі швидкі, проте на скидання - помітне запізнювання. Крутиться двигун за 6000 об / хв, але на верхах занадто рано проявляється характерна дизельна високооборотна млявість. За відчуттями потужність близько 160 сил, хоча інженери обіцяють 190 к.с. і 230 Нм. Голос приглушений, але навряд чи приємний на слух. І ніяких незвичайних ноток - ні постаниванія, знайомого по компресорним мерседесовским моторам, ні вже тим більше дизельного перестуку.

Хоча ... Може, здалося?

Повний газ на другій передачі з низів - ага, ось він, характерний тріск. Чи не дзвінкий, як у карбюраторних моторів при занадто ранньому запалюванні, а приглушений. Але це однозначно вона, детонація!

- Ліквідуємо, - пообіцяли інженери. - У циклі SPСCI грань між детонацією , Тобто неконтрольованим вибухом, і необхідним самозаймання дуже тонка. Обов'язково її намацаємо у всіх режимах. А ви звернули увагу на зовнішні швидкісні характеристики?

А ви звернули увагу на зовнішні швидкісні характеристики

На кривих крутного моменту не розмічені осі ординат, але очевидно, що Skyactiv-X тяговитее попередників хоча б завдяки мехнаддуву. Причому якщо мотори нинішнього (Skyactiv-G) і попереднього (MZR) поколінь при роботі на менш високооктановому бензині втрачають тягу у всьому діапазоні оборотів, то в циклі SPCCI на низах, тобто до 3000 об / хв, все навпаки!

Ух ти! Крива моменту до 2500 об / хв при роботі на бензині з октановим числом 91 у SPCCI-мотора наростає крутіше, ніж на 95-му! У цьому Skyactiv-X схожий з багатопаливними двигунами, відомими з початку 20-х років минулого століття. Всеїдні мотори Хессельмана з камерою згоряння в поршні, форсунками безпосереднього вприскування і іскровим запалюванням, здатні працювати і на солярці, і на бензині, задовго до війни випускали в Швеції Volvo і Scania-Vabis. А на рубежі 50-х і 60-х німецька фірма MAN на основі власного процесу з пле нічним смесеобразованием запустила у виробництво багатопаливних дизелі FM-серії: знизивши ступінь стиснення з 17: 1 до 14: 1 і додавши іскрове запалювання, інженери змусили важкі мотори працювати навіть на високооктановому бензині.

Новий сертифікаційний цикл WLTC хоч і реалістичніше попереднього NEDC, але життя як і раніше жорсткіше: в звичайних умовах мотори крутять сильніше, ніж на стендах при вимірі паспортного витрати палива. І саме в «реальному» зоні оборотів і навантажень ефективні двигуни Skyactiv-X - на відміну від даунсайзінгових турбомоторчика

Все це було, було, було ... Просто цілепокладання тепер інше. У випадку з багатопаливними дизелями важлива була можливість заправитися будь-яким паливом, яке можна знайти насамперед у бойових умовах. А тепер - горезвісна екологія. Треба ж рятувати планету, як відомо всім, Крім мене .

Судячи з вивішених після журналістських заїздів результатами, прототипи Skyactiv-X з моторами SPCCI були економічніше звичайних «трійок» з двигунами Skyactiv-G на 10-14% - тобто витрачали 6,7 л / 100 км замість 7,8 л / 100 км . Результат? Безперечно. Адже такі машини по екологічності впритул наблизяться і до дизельних, і до гібридів - будучи простіше і дешевше. Але от твердження японців, що SPCCI ще й приносить більше задоволення від водіння ... З «механікою» - точно немає. Прототип з «автоматом» вести було простіше: як мінімум зникали небезпека стихнути з жорстким ударом при неакуратному рушанні і необхідність ретельніше стежити за тахометром при активній розкрутці. Але щодо переваг ... Ох, не впевнений.

Хоча нинішні бензинові мотори Skyactiv-G шість років тому мені теж не особливо сподобались. Так що будемо сподіватися на те, що Mazda завжди доводить свої двигуни до досконалості.

Так що будемо сподіватися на те, що Mazda завжди доводить свої двигуни до досконалості

Кузов прийдешньої «троячки» буде жорсткіше для кращої керованості, а силова структура передка розрахована витримувати в тому числі і модні нині фронтальні удари з малим перекриттям

Вже не кажучи про шасі. І мені, і колегам сподобалася нова Mazda CX-5 - як і раніше жива і приємна в управлінні, але не по-маздовского плавна і тиха. Машини наступного покоління - перш за все майбутня Mazda 3 - будуть такими ж. Японці зосередилися не лише на підвищенні жорсткості кузова, в якому тепер особливо посилюють виділені поперечні кільцеві структури, а й на нативному, так би мовити, шумопоглинання. Подивіться, як світиться усмішкою новий шеф департаменту розробки автомобілів Хіроюкі Мацумото, коли демонструє мені пружні вставки в кузові нової «троячки»! Напевно, це тому, що він починав керівну роботу в 2002 році начальником відділу NVH, тобто шумів і вібрацій. А вже потім, через чотири роки, став головним шассістом. І ось тепер радіє як дитина, пояснюючи, як майже невагомі шматочки гуми між кузовними панелями гасять свербіж не гірше важких листкових килимів, переводячи енергію коливань в нагрів.

Але це і насторожує. Прототипи Skyactiv-X керувалися непогано, проте «в нулі» кермо був трохи розмитий. І коли я запитав про кастор, тобто поздовжній кут нахилу осі повороту переднього колеса, Мацумото-сан підтвердив мої здогади:

- Так, я прийняв рішення зменшити кастор з нинішніх семи градусів до п'яти. Чому? Тому що надмірний завал осі робить реакції машини при великих кутах повороту керма неприродними.

Та невже? А ось нам так не здається. Чи не принесе Mazda колишній драйв в жертву інших цінностей?

Сподіваюся, що немає: в кінці кінців, Хіроюкі Мацумото працює в компанії з 1985 року і куди краще за мене знає пріоритети бренду. Так що мовчу-мовчу. І чекаю 2019 року.

І чекаю 2019 року

Чу, що за стуки - невже детонація?
Ви коли-небудь бачили таке?
Пам'ятає хтось седани Mazda Millenia / Eunos 800 / Xedos 9 середини 1990-х років з V-подібними «шістками» KJ-ZEM?
А де ж хитро вигнутий випускний колектор, налаштований за принципом «4-2-1», - адже нинішні «скайактівние» бензинові атмосферники його мають?
А на ділі?
Може, здалося?
А ви звернули увагу на зовнішні швидкісні характеристики?
Результат?
Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов