Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

15 популярних помилок, які можуть занапастити двигун

  1. Замість післямови
  2. Запишіться на заміну масло в нашому сервісі!

Наша сеть партнеров Banwar

Пенгборн, Великобританія

Пенгборн, Великобританія. Посеред старовинного парку височіє розкішний особняк, оточений добротним англійським газоном. Зараз повинен вийти дворецький і, розтягуючи слова, вимовити: «Ласкаво просимо, пане!». Однак на порозі з'являються двоє респектабельних джентльменів: Девід Тейлор та Пол Біслі - співробітники компанії Castrol. А особняк - зовсім не родове гніздо британської аристократії, а дослідний центр, де розробляють нові моторні масла. Саме тут нам розповіли, як створюються моторні масла, і допомогли розвінчати популярні «масляні» міфи.

Саме тут нам розповіли, як створюються моторні масла, і допомогли розвінчати популярні «масляні» міфи

Те, що двигун не зможе працювати без змащення, стало зрозуміло відразу, як тільки з'явилися перші екземпляри двигунів внутрішнього згоряння: в середині XIX століття Етьєнн Ленуар безуспішно намагався створити робочий екземпляр ДВС, але всі спроби незмінно закінчувалися невдачами - поршень клинило в циліндрі, і мотор виходив з ладу. Як тільки конструкція двигуна була доопрацьована системами змащення і охолодження, проблема зникла. Так вже перші інженери-двигуністи зрозуміли, що нові поршневі двигуни вимагають не тільки палива, але і інших рідин - масла і антифризу. (Двигуни повітряного охолодження сьогодні залишаться за дужками, а ось історію, як «двигун працює без масла», розглянемо окремо.)

Але для чого потрібно масло? Відповідь здається очевидним: щоб змащувати! Дійсно, основне завдання масла - надійно розділяти дві металеві поверхні, і таким чином знижувати коефіцієнт тертя. Як це відбувається, добре видно на малюнку знизу. Але про інші важливі для моторного масла завдання зазвичай забувають. Ми ж перерахуємо їх: видалення продуктів зносу і частинок незгорілого палива з пар тертя, охолодження нагрітих деталей і захист поверхонь від корозії (плівка з масла запобігає контакт «метал-метал» і «метал-повітря»).

І щоб масло якісно виконувало кожну з перерахованих вище завдань, хімікам доводиться ретельно продумувати склад масла, а інженерам - не менш ретельно перевіряти властивості майбутнього продукту. Тому сучасне моторне масло - це складна суміш, складена з декількох базових масел і пакету присадок, яка повинна задовольняти безлічі вимог. Базові масла (мінеральні, отримані при перегонці нафти, або синтетичні, вироблені способом хімічного синтезу на спеціальних заводах) визначають базові в'язкісно-температурні властивості майбутнього готового продукту, який ми побачимо на прилавках автомагазинів. А ось за інші показники (миючі, антикорозійні і інші) відповідає саме пакет присадок.


З цих компонентів складається моторне масло. Основний інгредієнт - масляна основа, яка визначає основні в'язкісно-температурні характеристики. Пакет присадок надає базового масла деякі нові або покращує вже наявні властивості

Пакет присадок надає базового масла деякі нові або покращує вже наявні властивості

Так виглядає складу пакету присадок. Детергент є миючим засобом, а диспергатор потрібен, щоб присадки рівномірно розчинялися у всьому обсязі моторного масла, а не випадали осадом

Процес створення масла - штука складна. Спочатку з багатьох сотень зразків масел потрібно вибрати ті, що підходять по в'язкості, випаровування і іншим хіміко-фізичними показниками. Потім відібрані зразки випробовуються на спеціальних установках - трибометр, які імітують роботу рухомих деталей в двигуні і дозволяють отримати інформацію про характеристики мастильних матеріалів ще до проведення більш дорогих моторних випробувань. Наприклад, один з трибометр імітує роботу поршневого кільця і ​​стінки циліндра, що дозволяє визначити тенденції зносу в цій парі тертя. У підсумку, з сотень зразків, перевірених під час випробувань, до фінішу доходять всього 2-3 ...

  • Чим мінеральне масло відрізняється від синтетичного? Основою: мінеральної або синтетичної. (Відповідно, моторне масло на змішаній основі називають напівсинтетикою.) Початок синтетичних олив поклала необхідність застосування в авіаційних двигунах мастильного матеріалу, яка б не окислюється при високих температурах: 250 - 300 ºС в підшипнику ковзання турбіни досить швидко окисляли звичне мінеральне масло, при цьому утворювалися відкладення.
  • Мінеральні масла - це продукти, отримані шляхом перегонки сирої нафти на нафтопереробних заводах. Як відбувається процес перегонки, знає будь-який старшокласник, який відвідував уроки фізики та хімії. Для тих же, хто пропускав заняття, уточнимо: нафта нагрівається до температури близько 350 ° C, частково вона випаровується і в залежності від молекулярного ваги своїх компонентів розділяється на шари (фракції), які відбираються з різних тарілок колони.
  • Синтетичні масла отримують в процесі гідрокрекінгу або хімічного синтезу. Остання технологія вважається більш прогресивною і дозволяє отримувати більш якісні базові масла.

Решта «фіналісти» піддаються різним, найбільш важким моторним випробувань, в ході яких досліджуються експлуатаційні характеристики моторних масел. Під час цих випробувань відтворюються найрізноманітніші умови експлуатації двигуна, наприклад, режим частих коротких поїздок або їзда по швидкісному шосе. Після закінчення випробувань, двигун знімається зі стенду і розбирається для оцінки його стану, при цьому велика увага приділяється ступеня зносу деталей і їх чистоті.

Крім стандартних моторних випробувань, в лабораторіях є кліматичні установки і потужності стенди, в яких відтворюють різні температурні режими експлуатації від африканської спеки до сибірських холодів і імітуються різні режими роботи двигуна. Так що красива каністра на прилавку магазину - це зовсім не довільна композиція з базових масел і присадок, як думають багато хто, а ретельно продуманий і перевірений продукт, створення якого займає до 3-х років.

Головна тенденція в світовому двигунобудування - даунсайзінг, тобто зменшення робочого об'єму моторів. І виробники масел всерйоз очікують, що ця тенденція згубно відіб'ється на їхньому бізнесі - двигуни стають менше, значить, і масла для них потрібно менше ... Втім, в цих побоюваннях є певна частка лукавства: масло малокубатурних турбомотор їдять дуже і дуже добре - до 1 літра на 1000 км, так що криза «маслёнщікам» поки не загрожує

А тепер давайте згадаємо типову для автомобільних виставок недавнього минулого картину. На стенді стоять «Жигулі» зі знятим піддоном картера, але двигун працює. При цьому стендист віщає завчену скоромовку: «Увага, цей двигун працює без масла! Таке можливо тільки завдяки нашій присадці ». Обман? Не зовсім: як нам розповіли фахівці компанії Castrol, бензиновий атмосферник родом з сімдесятих цілком здатний працювати на холостому ходу без масла! Ось тільки чудодійна присадка до цього ніякого відношення не має - цей «феномен» існує виключно завдяки якісній збірці мотора і його примітивної конструкції.

І взагалі фахівці Castrol категорично не рекомендують додавати додаткові «модифікатори» та інші «поліпшувачі». Зараз кожне масло - це ідеально збалансований продукт, що забезпечує оптимальну роботу двигуна. І будь-яка інша добавка порушить цей баланс і перешкодить маслу працювати так, як задумали його творці. Також інженери не радять витрачати гроші на промивні масла, не рекомендують міняти масло в дизельних двигунах частіше, ніж в бензинових ... Всього - півтора десятка подібних рекомендацій, які стосуються укорінених серед автомобілістів помилок.

Помилка № 1. Якщо масло потемніло - його потрібно терміново міняти, навіть якщо ви проїхали менше тисячі кілометрів Насправді: зміна кольору моторного масла в двигуні - не привід для занепокоєння. Воно темніє від того, що миючі присадки, що містяться в сучасних ПММ, розчиняють продукти неповного згоряння палива. Таким чином вони підтримують деталі двигуна в чистоті, захищаючи їх від забруднення. Помилка № 1 Помилка № 2. Період зміни масла можна визначити «на око» Насправді: рекомендовані інтервали заміни масла встановлюються виробниками автомобілів, і ці вказівки - головне, що варто керуватися. Помилка № 3. Інтервали заміни масла однакові для всіх видів автотранспорту
Насправді: у легкових автомобілів значення інтервалів заміни досить близькі, але все ж для кожної марки вони визначаються незалежно і можуть бути як фіксованими, так і гнучкими, - на розсуд виробника конкретної марки авто. Що ж стосується комерційного транспорту, то тут періодичність зміни масла залежить від режиму експлуатації і може відрізнятися в кілька разів.

Помилка № 4. Не обов'язково міняти масло регулярно

Насправді: якщо пропустити чергову заміну моторного масла, утворенню відкладень в двигуні буде відбуватися все інтенсивніше. В результаті це призведе до уповільнення циркуляції масла і погіршення змащування мотора, а значить - до підвищення його зносу, а в перспективі і до серйозної поломки або заклинювання двигуна. Насправді: якщо пропустити чергову заміну моторного масла, утворенню відкладень в двигуні буде відбуватися все інтенсивніше Помилка № 5. Головне - вибирати масло дорожче

Насправді: навіть найякісніше і дороге масло, яке не відповідає рекомендаціям виробника автомобіля, здатне завдати істотної шкоди двигуну машини. Більш того, негативні наслідки з'являться значно швидше, ніж при використанні дешевого масла, відповідного по допускам. Так що головним і першочерговим критерієм при виборі масла повинні бути саме вказівки в інструкції по експлуатації автомобіля.

Помилка № 6. Між синтетичним і мінеральним маслом немає ніякої різниці

Насправді: моторні масла на мінеральній основі окислюються і втрачають свої експлуатаційні характеристики інтенсивніше. Масла на синтетичній основі мають більш широкий температурний діапазон, стабільніше при нагріванні і краще працюють, зберігають плинність в холодних умовах. Іншими словами, вони довше зберігають свої експлуатаційні властивості, і тому саме вони рекомендуються для експлуатації автомобілів з збільшеними міжсервісний інтервалами.

Помилка № 7. Для старих автомобілів підходять тільки мінеральні масла

Насправді: коли синтетичні моторні масла тільки з'явилися на прилавках, деякі автомобілісти помітили, що після заливки «синтетики» під машиною з'являлися масляні плями. Це відбувалося через те, що мастильні матеріали на синтетичній основі мають кращу миючої здатністю і коли вони потрапляли в двигун, який тривалий час пропрацював на мінеральному маслі, відбувалося активне відмивання забруднень, в тому числі між валом і відповідним сальником. При цьому зазор між валом і ущільненням збільшувався і нове моторне масло починало витікати з двигуна.

Помилка № 8. Змішання різних моторних масел не зашкодить автомобілю

Насправді: змішувати масла різних видів не рекомендується, так як поєднання мастильних матеріалів різної в'язкості і з різними комплексами присадок може в значній мірі знизити ефективність роботи двигуна. Звичайно, в екстрених випадках, - наприклад, коли рівень масла досягає критичної позначки на трасі, де немає можливості долити той же масло, яке вже було використано, - можна долити масло іншої марки. Але при першій же можливості масло потрібно буде замінити. Насправді: змішувати масла різних видів не рекомендується, так як поєднання мастильних матеріалів різної в'язкості і з різними комплексами присадок може в значній мірі знизити ефективність роботи двигуна

Помилка № 9. Всесезонне масло поступається за своїми якостями масел для певних сезонів

Насправді: всесезонні продукти забезпечують як надійний пуск двигуна в зимовий період, так і ефективне змазування прогрітого двигуна в робочому режимі. Тож не дивно, що зараз всі провідні виробники пропонують для легкових автомобілів виключно всесезонні моторні масла. Насправді: всесезонні продукти забезпечують як надійний пуск двигуна в зимовий період, так і ефективне змазування прогрітого двигуна в робочому режимі

Помилка № 10. Перевірити якість масла в домашніх умовах неможливо

Насправді: провести повноцінну експертизу ПММ підручними засобами дійсно не можна, але ... Є метод, що дозволяє визначити, що масло перестало бути придатним для використання. Щоб провести цей тест, досить щупом помістити краплю олії на поверхню газетного паперу. Зазвичай масло швидко розпливається, залишаючи кілька концентричних кіл, але якщо воно утворює стійку краплю на поверхні паперу - значить, його потрібно терміново злити і поміняти на свіже.

Помилка № 11. Якщо додати в масло присадки, воно буде працювати краще

Насправді: виробники моторних масел категорично не рекомендують додавання сторонніх пакетів присадок. Всупереч поширеній помилці, такі присадки можуть не тільки не поліпшити характеристики масла, але і погіршити їх, і навіть завдати серйозної шкоди двигуну. Справа в тому, що композиція кожного моторного масла створюється таким чином, щоб отримати ідеально збалансований пакет присадок. Будь-які сторонні добавки порушують цей баланс і заважають моторного масла працювати так, як це задумано його виробником.

Будь-які сторонні добавки порушують цей баланс і заважають моторного масла працювати так, як це задумано його виробником

Помилка № 12. При кожній зміні масла потрібно спочатку заливати «промивальне» масло

Насправді: промивальне масло - це спеціальний продукт, який містить велику кількість миючих присадок, котрі вимивають відкладення і продукти згоряння з двигуна. Сучасні моторні масла володіють чудовою миючої і диспергирующей здатністю. Тому в промиванні мотора сучасного легкового автомобіля необхідності немає. У складних випадках - якщо мотор сильно забруднений - можна, заливши в нього запропоноване виробником масло, просто скоротити інтервал заміни. Насправді: промивальне масло - це спеціальний продукт, який містить велику кількість миючих присадок, котрі вимивають відкладення і продукти згоряння з двигуна

Помилка № 13. Енергозберігаюче моторне масло краще звичайного

Насправді: енергозберігаюче масло відрізняється низькою в'язкістю і додатковим пакетом присадок, в тому числі антифрикційних. Їх завдання - зменшити втрату енергії при терті і, як наслідок, витрата палива. В реальності ж автомобіліст помітить тільки невелику економію палива щодо звичайного синтетичного масла аналогічного класу в'язкості. При цьому енергозберігаючі масла мають обмеження щодо застосування: вони рекомендовані до використання тільки в двигунах внутрішнього згоряння, спеціально адаптованих для використання маловязких масел.

При цьому енергозберігаючі масла мають обмеження щодо застосування: вони рекомендовані до використання тільки в двигунах внутрішнього згоряння, спеціально адаптованих для використання маловязких масел

Помилка № 14. Масло в дизельних моторах треба міняти частіше

Насправді: частота заміни моторного масла залежить не тільки від самого автомобіля і типу двигуна, не менш важливі якість палива і умови експлуатації автомобіля. Некоректно порівнювати витрата масла легкового автомобіля з витратою дизельного вантажівки. Однак при інших рівних умовах найбільш важливий фактор - це саме якість дизельного палива. Якщо вона висока і відповідає європейським стандартам, то часта заміна моторного масла не потрібно. Насправді: частота заміни моторного масла залежить не тільки від самого автомобіля і типу двигуна, не менш важливі якість палива і умови експлуатації автомобіля Помилка № 15. Для дизельних автомобілів підходить тільки масло для дизельних двигунів Насправді: всупереч розхожій думці моторні масла не діляться на дизельні і бензинові. Виробники поділяють моторні масла на продукти для легкового (включаючи легкий комерційний транспорт) і вантажного транспорту, що і вказується на упаковці. При цьому масла для легкових і вантажних автомобілів, навіть виконані в однакових класах в'язкості, відрізняються складом базових масел і пакетами присадок, що обумовлено відмінностями в конструкції двигунів і умовами експлуатації транспортних засобів.

Замість післямови

До цього матеріалу наші читачі залишили безліч коментарів, обговорюючи спеціальні «бензинові» і «дизельні» масла. Щоб внести ясність, розглянемо класифікації моторних масел по API (API - American Petroleum Institute, Американський інститут нафти) і по ACEA (ACEA - Association des Constracteurs Europeens des Automobiles, Європейська асоціація автовиробників).

Абревіатура API SL (де S - Service), вказує на приналежність мастила до легкового сегменту, а API CI-4 (де З - Commercial) до комерційного. Але! Так як легкового дизелебудування в США немає, то масла API Sx часто називають бензиновими, а API Cx - комерційними. У це питання вносять ясність вимоги Європейської асоціації автовиробників, які чітко розділяють масла на універсальні легкові ACEA Ax / Bx (масла для бензинових двигунів легкових автомобілів і легкого комерційного транспорту мають маркування Ax, для дизельних - Bx) і вантажні ACEA Ex (масла для дизельних ДВС важкого комерційного транспорту).

Що стосується «масел, які призначені тільки для використання в двигунах з фільтрами саж». Це - міф. Масла категорії ACEA Cx (С - Catalytic) призначені не тільки для дизельних двигунів з дизельними фільтрами саж DPF, але і для бензинових моторів, оснащених 3-компонентними каталізаторами TWC. Особливість таких мастил - беззольні присадки (саме зола забиває сажові фільтри і нейтралізатори), а також високий ступінь очищення базових масел від сірки.

Як приклад розглянемо лінійку масел Castrol. Наприклад, «топове» масло Edge Turbo Diesel має допуск SN / CF по API і допуск C3 по ACEA - тобто підходить і для бензинових, і для дизельних моторів. Що повідомляє нам і виробник продукту, ясно друкуючи на упаковці: «Castrol EDGE Turbo Diesel призначене для дизельних і бензинових двигунів автомобілів». Масло Edge без приставки «Turbo Diesel» володіє ... тими ж допусками і також призначений для дизельних і бензинових моторів. Маркетинг!

Запишіться на заміну масло в нашому сервісі!

Запишіться на заміну масло в нашому сервісі

Але для чого потрібно масло?
Чим мінеральне масло відрізняється від синтетичного?
Обман?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов