- Короткий огляд 770 514 Короткий огляд Короткий огляд Незважаючи на те що поява в 1969 році Chevrolet...
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
- Короткий огляд
Короткий огляд
Наша сеть партнеров Banwar
770 514 Короткий огляд Короткий огляд
Незважаючи на те що поява в 1969 році Chevrolet K5 Blazer було викликано бажанням конкурувати з уже продаються International Harvester Scout і Ford Bronco, саме Шевроле Блейзер можна вважати основоположником нового класу автомобілів. Цей клас зараз є дуже популярним і ім'я його - SUV (Sport Utility Vehicle) і з'явився він саме завдяки Блейзера.
Короткий огляд
1276 798 Короткий огляд Короткий огляд
З метою наздогнати і перегнати всіх своїх конкурентів, компанія Шевроле при розробці першого покоління Шевроле Блейзер вдалася до кількох популярним в автомобілебудуванні хитрощів. Щоб скоротити час і вартість розробки абсолютно нової моделі вирішено було використовувати максимальну кількість вже розроблених і протестованих деталей і вузлів. Ідеально для цього підійшло друге покоління повнорозмірних пікапів Шевроле серії C / K. Все ж платформу вирішено було вкоротити, так як потрібен був саме легкий позашляховик зі спортивним характером і утилітарними можливостями. Але крім швидко налагодженого серійного випуску були потрібні свіжі ідеї для завоювання вже сформованого ринку позашляховиків. І такі особливості Блейзера як широке кількість опцій роблять цей позашляховик таким же комфортним як і седан швидко зробили його популярним у покупців. На відміну від конкурентів перше покоління Chevrolet Blazer пропонувало більш просторий салон, автоматичну трансмісію (в той час її можна було зустріти в основному тільки на пікапах), кондиціювання повітря і знімна пластикова дах, яка перетворювала Блейзер з універсала в кабріолет.
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Крім більш зручного салону, Шевроле мав не просто повним приводом, витривалістю, і завдяки двигунам V8, відмінною потужністю. Такий легкий двудверний позашляховик з жвавим характером швидко сподобався покупцеві, що дозволило в наступні роки швидко збільшити обсяги продажів. Почавши в 1969 році з 4 935 проданих Блейзера, компанія Шевроле до 1972 року збільшила продажі майже в 9 разів, до 44 266 штук. Таким чином вже за два роки після появи Шевроле К5 Блейзер обігнав за продажами всіх своїх конкурентів.
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
У 1969 році Шевроле Блейзер пропонувався тільки з приводом на всі колеса, але вже в наступному році його можна було купити і з переднім приводом. Серед встановлюваних двигунів були два рядних 6-циліндрових об'ємом 4,1 і 4,8 літра, і два V8 об'ємом 5 і 5,7 літра (300 і 350 кубічних дюймів). Найцікавішим з них був 350-й V8 Small block, видобувний для Блейзера 200 кінських сил і розганяє його до 163 кілометрів на годину. На вибір також встановлювалася одна з трьох трансмісій: триступеневий автомат Turbo Hydromatic (TH350) і триступенева або четирехступенчатая механіка. Максимальний кут підйому для Блейзера першого покоління був 35 градусів а кліренс становив 200 мм. До 1971 року встановлювалися тільки барабанні гальма, а в якості амортизаторів виступали ресори.
Короткий огляд
623 425 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Що ж стосується салону, то крім вищезазначених зручностей Блейзер можна було забезпечити також: радіоприймачем, підсилювачем керма, посиленими гальмами і ресорами і ін. Але, до слова, абсолютно всі ці опції крім пластикової даху були доступні за додаткову плату, крім того в Блейзер стандартно встановлювалося тільки водійське сидіння, а інші купувалися додатково. На щастя, такі дрібниці не бентежили покупців і завдяки відмінній репутації та хорошою рекламної кампанії Шевроле Блейзер залишався самим продаваним автомобілем у своєму класі аж до появи в 1999 році його наступника Chevrolet Tahoe. Таким чином Шевроле К5 Блейзер ще від свого народження прославився своїм спритним і витривалим характером позашляховика і комфортом можна порівняти з седанами при цьому він мав стильною зовнішністю, що запам'ятовується.
Короткий огляд
617 464 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд
Такий автомобіль як Шевроле Блейзер 1969 року легкістю можна назвати популярною класикою, адже ціна на нього з кожним роком тільки зростає, і зараз дуже важко знайти хороший екземпляр з 350-м двигуном V8 з ціною дешевше 25 тисяч доларів.
Короткий огляд
790 527 Короткий огляд Короткий огляд