Наша сеть партнеров Banwar
Народ привіт! Продовжую історію про двигун (для тих, хто в темі). З'явилися «зайві» грошенята і було вирішено почати пошук запчастин, а зокрема поршнів і блоку для проведення ремонту по настанню тепла. Близько двох місяців активного Дром - моніторингу знайшов - таки потрібний блок в зборі (без навісного і піддону). За словами продавця двигун контрактний з пробігом 42 тис.км, без пробігу по Росії, знятий в Японії з битою Тойота Пассо. Воно і було видно, що з битого тому на фото був розбитий корпус повітряного фільтра кришки головки, але інших слідів пошкодження двигуна візуально не було. Двигун продавався в зборі з головкою (без розподілвалів), поршнями, коленвалом і лобовине. Продавець давав гарантію на хорошу якість запасних частин і місяць на перевірку всього цього добра. Ну що ж, вирішено було брати. Доставка ТК «Енергія» досить швидко. При первинному огляді нарікань не було. Оскільки гарантія продавця на товар не вічна, я затягнув блок додому і почав по-тихому його колупати.
Зняв лобовине, внутрішня частина блищить як нова, ні краплі нагару, що ще головне - вихід робочої частини штока натяжителя був в 2 рази менше ніж у мене на рідному двигуні, що вказує на хороший стан ланцюга і побічно підтверджує заявлений пробіг в 42т.км. Внутрішня частина двигуна (де колінвал) і головка (зовні) так само візуально без ознак нагару, ось це мені пощастило, ось це я зірвав джекпот, раз такий двигун попався, думав я, потираючи руки і пускаючи слину. Ну, ну ... Зняв колінвал, нарікань взагалі ніяких, без задирів, вкладиші як нові, після чого моє обличчя перекосилося ще в більшому задоволенні. Але історія не про це. Головку зняти не вдалося з першого разу, використовував шестигранную битку на 9, а треба було двенадцатигранник і як підсумок злизала два болта. Ну а стан поршнів і циліндрів дуже хотілося побачити, побачити і разомлеть від щастя від їх стану. Поршня (тому що колінвал був уже знятий) завів в ВМТ і .... крихке моє серце отримало черговий рубець - задираки всіх циліндрів по одній стороні, перший циліндр був задрат найбільше, найменше третій. При опусканні поршнів в самий низ (повністю не виходять, тільки спідниці) так само були виявлені задираки спідниць на всіх порушених.
Ну і що не так з цим двигуном? Або мені так не щастить, що два з двох двигунів з однаковими дефектами? Все ж якщо в перший раз грішив на порушення експлуатації мною або до мене, тепер же вважаю, що це конструктивна особливість 1KR-FE. Натрапив на цікаве відео в ютубі про сучасні двигуна, знайшов для себе багато цікавої інформації для роздумів, раджу глянути:
До продавця претензій не маю, тому що двигун був у зборі і до мене не розбирався. Зробив фото-відео фіксацію, відправив продавцеві по ватсапу, він, в свою чергу повернув частково гроші, залізо я залишив у себе. Ну в будь-якому випадку головку треба було підривати, дванадцятигранних биток на 9 в місті не знайшов, замовляв братові подивитися в Благовєщенську, нету, іншому братові в Новосибе, і там не знайшлося. Так само була проблема знайти битки в інтернеті. Єдине місце, де вийшло замовити, це на сайті http://kc18.ru/. Потрібні були подовжені битки, короткі не підходять. Отже біта (3/8? XZN М9 L = 75мм) для відкручування не займаних болтів, битка (3/8? XZN М9.5 L = 100мм) для болтів на яких я зірвав межі. Все відкрутити на ура. Після зняття голови побачив дежавю - листковий кокс на голівках поршнів, залягання маслос'емних поршневих кілець, під двома випускними клапанами були шматки пластмаси (потрапили туди після механічного пошкодження корпусу повітряного фільтра кришки головки при аварії).
Ось така печалька знову. Ці запчастини не було сенсу ставити, пошуки інших вирішив зупинити. Контрактний двигун взагалі не розглядаю, кіт в мішку. За експлуатації: з часом двигун почав працювати тихіше (можливо кільця приробилися, інших причин не можу припустити), тяга в нормі (компресію НЕ міряв), що не троїть, масло 4л вистачило від заміни до заміни. Рульова рейка - все в нормі, немає навіть будь - яких ознак деренчання. Шумо - теплоізоляція - взимку стало комфортніше їздити, в частині тепла в салоні, але це тільки в русі, варто просто стояти в 35оС і нижче, то температура двигуна (і відповідно обдування) падає, аж до включення датчика низької температури двигуна (т. е. двигун швидко вистигає). Акумулятор Hitachi - повна хрень, помер через 2 роки після покупки при своєчасному його обслуговуванні і підзарядки.
задираки циліндрів
на блоці все чисто, вихід робочої частини натяжителя мінімальний
загнав поршня в ВМТ, там задираки
Головка в нормі, косяків немає
У такому вигляді прийшла запчастина
задираки на всіх порушених
залягання маслос'емних кілець, не виходять за кордон поршнів
листкове тісто з коксу на порушених
Лобовине виглядає гідно
Ну і що не так з цим двигуном?
Або мені так не щастить, що два з двох двигунів з однаковими дефектами?