Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

1KR-FE все-таки тік або тотальне невезіння?

Наша сеть партнеров Banwar

Народ привіт! Продовжую історію про двигун (для тих, хто в темі). З'явилися «зайві» грошенята і було вирішено почати пошук запчастин, а зокрема поршнів і блоку для проведення ремонту по настанню тепла. Близько двох місяців активного Дром - моніторингу знайшов - таки потрібний блок в зборі (без навісного і піддону). За словами продавця двигун контрактний з пробігом 42 тис.км, без пробігу по Росії, знятий в Японії з битою Тойота Пассо. Воно і було видно, що з битого тому на фото був розбитий корпус повітряного фільтра кришки головки, але інших слідів пошкодження двигуна візуально не було. Двигун продавався в зборі з головкою (без розподілвалів), поршнями, коленвалом і лобовине. Продавець давав гарантію на хорошу якість запасних частин і місяць на перевірку всього цього добра. Ну що ж, вирішено було брати. Доставка ТК «Енергія» досить швидко. При первинному огляді нарікань не було. Оскільки гарантія продавця на товар не вічна, я затягнув блок додому і почав по-тихому його колупати.

Зняв лобовине, внутрішня частина блищить як нова, ні краплі нагару, що ще головне - вихід робочої частини штока натяжителя був в 2 рази менше ніж у мене на рідному двигуні, що вказує на хороший стан ланцюга і побічно підтверджує заявлений пробіг в 42т.км. Внутрішня частина двигуна (де колінвал) і головка (зовні) так само візуально без ознак нагару, ось це мені пощастило, ось це я зірвав джекпот, раз такий двигун попався, думав я, потираючи руки і пускаючи слину. Ну, ну ... Зняв колінвал, нарікань взагалі ніяких, без задирів, вкладиші як нові, після чого моє обличчя перекосилося ще в більшому задоволенні. Але історія не про це. Головку зняти не вдалося з першого разу, використовував шестигранную битку на 9, а треба було двенадцатигранник і як підсумок злизала два болта. Ну а стан поршнів і циліндрів дуже хотілося побачити, побачити і разомлеть від щастя від їх стану. Поршня (тому що колінвал був уже знятий) завів в ВМТ і .... крихке моє серце отримало черговий рубець - задираки всіх циліндрів по одній стороні, перший циліндр був задрат найбільше, найменше третій. При опусканні поршнів в самий низ (повністю не виходять, тільки спідниці) так само були виявлені задираки спідниць на всіх порушених.

Ну і що не так з цим двигуном? Або мені так не щастить, що два з двох двигунів з однаковими дефектами? Все ж якщо в перший раз грішив на порушення експлуатації мною або до мене, тепер же вважаю, що це конструктивна особливість 1KR-FE. Натрапив на цікаве відео в ютубі про сучасні двигуна, знайшов для себе багато цікавої інформації для роздумів, раджу глянути:

До продавця претензій не маю, тому що двигун був у зборі і до мене не розбирався. Зробив фото-відео фіксацію, відправив продавцеві по ватсапу, він, в свою чергу повернув частково гроші, залізо я залишив у себе. Ну в будь-якому випадку головку треба було підривати, дванадцятигранних биток на 9 в місті не знайшов, замовляв братові подивитися в Благовєщенську, нету, іншому братові в Новосибе, і там не знайшлося. Так само була проблема знайти битки в інтернеті. Єдине місце, де вийшло замовити, це на сайті http://kc18.ru/. Потрібні були подовжені битки, короткі не підходять. Отже біта (3/8? XZN М9 L = 75мм) для відкручування не займаних болтів, битка (3/8? XZN М9.5 L = 100мм) для болтів на яких я зірвав межі. Все відкрутити на ура. Після зняття голови побачив дежавю - листковий кокс на голівках поршнів, залягання маслос'емних поршневих кілець, під двома випускними клапанами були шматки пластмаси (потрапили туди після механічного пошкодження корпусу повітряного фільтра кришки головки при аварії).

Ось така печалька знову. Ці запчастини не було сенсу ставити, пошуки інших вирішив зупинити. Контрактний двигун взагалі не розглядаю, кіт в мішку. За експлуатації: з часом двигун почав працювати тихіше (можливо кільця приробилися, інших причин не можу припустити), тяга в нормі (компресію НЕ міряв), що не троїть, масло 4л вистачило від заміни до заміни. Рульова рейка - все в нормі, немає навіть будь - яких ознак деренчання. Шумо - теплоізоляція - взимку стало комфортніше їздити, в частині тепла в салоні, але це тільки в русі, варто просто стояти в 35оС і нижче, то температура двигуна (і відповідно обдування) падає, аж до включення датчика низької температури двигуна (т. е. двигун швидко вистигає). Акумулятор Hitachi - повна хрень, помер через 2 роки після покупки при своєчасному його обслуговуванні і підзарядки.

Народ привіт

задираки циліндрів

задираки циліндрів

на блоці все чисто, вихід робочої частини натяжителя мінімальний

на блоці все чисто, вихід робочої частини натяжителя мінімальний

загнав поршня в ВМТ, там задираки

загнав поршня в ВМТ, там задираки

Головка в нормі, косяків немає

Головка в нормі, косяків немає

У такому вигляді прийшла запчастина

У такому вигляді прийшла запчастина

задираки на всіх порушених

задираки на всіх порушених

залягання маслос'емних кілець, не виходять за кордон поршнів

залягання маслос'емних кілець, не виходять за кордон поршнів

листкове тісто з коксу на порушених

листкове тісто з коксу на порушених

Лобовине виглядає гідно


Ну і що не так з цим двигуном?
Або мені так не щастить, що два з двох двигунів з однаковими дефектами?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов