Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

2003 ЗАЗ 1102 «Таврія» - Пробіг 11000 км - АвтоГурман

  1. ІСТОРІЯ
  2. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
  3. МОДЕЛЬНИЙ РЯД

Наша сеть партнеров Banwar

ЗАЗ-1102 «Таврія» - передньопривідний автомобіль II групи особливо малого класу з кузовом тіпахетчбек. Серійно випускався на радянському, пізніше - українському Запорізькому автомобільному заводі з 1987 по 2007 рік, а моделі на її платформі проводилися до початку 2011 року.

ЗАЗ-1102 «Таврія»

Автомобіль ЗАЗ-1102 «Таврія» став основою для цілої лінійки автомобілів, що представляють собою як безпосередньо модифікації базової моделі (більше 40 різних варіантів), так і самостійні моделі на її платформі, як то: «п'ятидверний ліфтбек» ​​ЗАЗ-1103 «Славута», «п'ятидверний універсал» ЗАЗ-1105 «Дана» та комерційний пікап ЗАЗ-11055 «Pick-Up». У 2007 році виробництво ЗАЗ-1102 «Таврія» було припинено, виробництво ЗАЗ-1103 «Славута» та ЗАЗ-11055 «Pick-Up» тривало. Кузов останнього серійного автомобіля ЗАЗ-1103 «Славута» було зварено 14 січня 2011 року, а 15 січня на ЗАЗі почався демонтаж обладнання і виробничих ліній в зв'язку з планованим перенесенням моделі проекту T250 з FSO в Запоріжжі.

Кузов останнього серійного автомобіля ЗАЗ-1103 «Славута» було зварено 14 січня 2011 року, а 15 січня на ЗАЗі почався демонтаж обладнання і виробничих ліній в зв'язку з планованим перенесенням моделі проекту T250 з FSO в Запоріжжі

ІСТОРІЯ

В кінці шістдесятих КБ заводу «Комунар» (ЗАЗ) в ініціативному порядку почало розробку передньопривідного автомобіля малого класу під девізом «Перспектива» для заміни «Запорожця» ЗАЗ-966, використовуючи експериментальні напрацювання НАМИ (НАМИ-0132) і, пізніше, ВАЗ-а (ВАЗ-3Е1101).

У сімдесяті роки було створено кілька експериментальних моделей з кузовами «хетчбек» і «дводверний седан». Однак, офіційно технічне завдання на розробку від Мінавтопрому СРСР було отримано тільки в 1978 році.

Однак, офіційно технічне завдання на розробку від Мінавтопрому СРСР було отримано тільки в 1978 році

Після виготовлення дослідної партії і початку процесу доведення, Мінавтопром - цілком в стилі його тодішнього керівника В. Н. Полякова - кардинально поміняв завдання, змусивши заводське КБ перепроектувати автомобіль з оглядкою на популярну європейську модель Ford Fiesta зразка 1976, - не дивлячись на суто негативну оцінку даної моделі колективом заводу. Заводський випробувач Іван Павлович Кошкін згодом згадував про Ford Fiesta:

У Європі цей автомобіль з 1976 року голосно рекламували як межа досконалості. Але коли я отримав його для порівняльних випробувань і перевірив на дорогах, виявилося, що нічого спільного з рекламою немає. У задніх пасажирів тельбухи вибиває на невеликій вибоїні. Водій на нерівній дорозі весь час кланяється, - це у нього голова так хитається через неузгодженості підвісок. Кермо, щоб заощадити один шарнір, встановили не по-людськи, а під кутом до поздовжньої осі автомобіля. Уявляєте собі це «косе» рулювання? Нас привчили до думки, що у західних конструкторів зірка в лобі. А вони такі ж смертні інженери, які не застраховані від помилок.

При цьому одночасно перед конструкторами ставилося за мету перевершити «Фієсту» за характеристиками. Приблизно те ж саме відбулося в ті ж роки і з АЗЛК, який під тиском відомства Полякова був змушений з нуля проектувати принципово нову переднеприводную платформу - майбутній «Москвич-2141», не дивлячись на наявність цілком сучасного і знаходиться вже на предсерийной стадії заднеприводного прототипу С- 3.

Завдання на розробку і далі продовжувало змінюватися - Мінавтопром висував все нові і нові вимоги по перевищенню параметрів різноманітних зарубіжних «малолітражок» тих років: «Фіат-Уно», «Остін-Метро», і так далі. Це, разом з браком фінансування, яке до середини вісімдесятих йшло переважно на освоєння нових передньопривідних моделей Волзького заводу, призвело до надзвичайного затягування впровадження автомобіля у виробництво.

Перші серійні «Таврії» зійшли з конвеєра 18 листопада 1987 года, вартість автомашини становить 5100 рублів. Одночасно зі стандартним варіантом, було розпочато випуск ЗАЗ-1102 в комплектації «норма».

У той час «Таврія» позиціонувалася як виключно економічний автомобіль. У 1989 році Мінавтопрому СРСР був випущений рекламний ролик для західного ринку, в якому водій заправляє «Таврію» з своєї запальнички. Цей ролик завоював в Каннах «Бронзового лева» в номінації «торгова реклама».

Цей ролик завоював в Каннах «Бронзового лева» в номінації «торгова реклама»

Керівництво заводу кілька разів (в 2006 і 2007 роках) заявляло про швидке зняття моделі з виробництва. Масовий випуск моделі ЗАЗ-1102 «Таврія» з кузовом хетчбек була завершений в 2007 році, хоча окремі екземпляри дозбирали ще до осені 2009 року.

В кінці січня 2011 року з конвеєра зійшов останній автомобіль моделі ЗАЗ-1103 «Славута», який був проданий з інтернет-аукціону 11 лютого 2011 за 47 020 грн.

Прямим спадкоємцем «Славути» на конвеєрі став ZAZ Forza.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Основні технічні і габаритні характеристики

Параметр 1102 «Таврія» 1103 «Славута» 1105 «Дана» Тип кузова хетчбек 3 дв. ліфтбек 5 дв. універсал 5 дв. Кількість місць, чол 5 5 5 Маса спорядженого автомобіля, кг 745 790 790 Повна маса автомобіля, кг 1145 1190 1190 Габаритні розміри, мм довжина 3708 3980 3825 ширина 1554 одна тисяча п'ятсот сімдесят вісім 1554 Висота 1410 тисячу чотиреста двадцять п'ять тисячі чотиреста п'ятьдесят три Мінімальний дорожній просвіт, мм 162 160 160

Динамічні і паливні характеристики

Параметр 1102 «Таврія» 1103 «Славута» Обсяг двигуна, л. 1.1 1.2 1.3 1.1 1.2 1.3 Потужність двигуна, к.с. 53 58 63 53 58 63 Максимальна швидкість, км / год 145 158 165 145 147 157 Розгін до 100 км / год, сек 16.2 15.9 15.5 17.5 17.4 16 Витрата палива по трасі при швидкості 90 км / год, л / 100 км 4.6 5.3 5.4 4.6 5.6 5.6 Витрата палива в міському циклі, л / 100 км 6.9 7.3 7.5 7.9 8.6 8.0

На автомобілі ЗАЗ-110х в різний час встановлювалися різноманітні двигуни МеМЗ зі схожими параметрами, тому дані, які занесені в таблиці, слід вважати орієнтовними.

На практиці «літній» витрата палива 6-6,5 / 7-8, за містом і в місті відповідно. Зимовий витрата трохи збільшується за рахунок необхідності більш тривалого прогріву. При цьому для карбюраторних моделей він може доходити до 10 л, що не є якимось відхиленням від норми, а може бути лише наслідком спеціально підвищених, для цієї пори року, оборотів.

МОДЕЛЬНИЙ РЯД

  • ЗАЗ-110216 - відрізняється від ЗАЗ-110206 зміненої панеллю приладів, рульовим колесом з чотирма спицями, Двохважеля перемикачем під рульовим колесом і додатковим обладнанням, що підвищує комфортабельність і безпеку автомобіля.
  • ЗАЗ-11022 - збільшено передавальне число головної передачі, змінена конструкція горловини паливного бака.
  • ЗАЗ-11024 - вантажопасажирський варіант легкового автомобіля з заскленим кузовом типу «універсал».
  • ЗАЗ-11026 - комерційний варіант легкового автомобіля з неостеклённим кузовом типу «фургон» на базі «універсала».
  • ЗАЗ-один тисяча сто двадцять дві модифікацією автомобіля ЗАЗ-11206 або ЗАЗ-11216 відрізняється від базової моделі установкою двигуна об'ємом 1,3 л від ВАЗ-2108 - замість МеМЗ-245.
  • ЗАЗ-1140 є модифікацією базової моделі ЗАЗ-110206 з встановленим двигуном Фіат-903.

ЗАЗ-1103 «СЛАВУТА» (КУЗОВ «п'ятидверний ліфтбек»)

ЗАЗ-1105 «ДАНА» (КУЗОВ «п'ятидверний УНІВЕРСАЛ»)

ЗАЗ-11055 «PICK-UP»

Для довідки, вказані ціни в автосалонах України станом на серпень 2007 року (перекладені в долари США):

МодифікаціяКузовДвигунКомплектаціяЦіна

110207-40 хетчбек 1,2i стандарт 4870 110217-40 хетчбек 1,2i люкс 5110 110218-40 хетчбек 1,3i люкс 5660 110247-40 універсал 1,2i стандарт 4840 110307-42 ліфтбек 1,2i стандарт 5260 110307-40 ліфтбек 1,2i люкс 5572 110308-40 ліфтбек 1,3i люкс 6340 110557-42 фургон 1,2i стандарт 5860 110557-71 фургон 1,2i стандарт, ГБО 6430

2003 ЗАЗ 1102 «Таврія»
1.0 л / 54 к.с.
Пробіг - 11000 км
1 господар
Стан нового автомобіля на 100%, без корозії, рідний пробіг.

Ціна: 150 000

auto.ru

Уявляєте собі це «косе» рулювання?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов