- Мерседес-Бенц позашляховик нового покоління. Політика і релігія дуже слизькі теми для обговорення,...
- КОРОТКІ ФАКТИ
- інтер'єр шедевр
- Потужність і керованість
- прохідність
- ПІДСУМОК
Мерседес-Бенц позашляховик нового покоління.
Наша сеть партнеров Banwar
Політика і релігія дуже слизькі теми для обговорення, тому нехай краще про неї говорять в Організації об'єднаних націй. Багато з нас в компанії друзів або в домашньому колі часто обговорюють проблеми охорони здоров'я або економіки, що часто призводить до сварок.
Наш огляд позашляховика 2013 Mercedes ML 550 не відноситься до вищеописаних тем, але, тим не менш, обговорювати дане позашляховик можна, де завгодно і ми не думаємо, що через це зможуть виникнути якісь сварки. Все-таки автомобілі ця не релігія. Хоча побічно цей автомобіль все-таки відноситься до релігії. так броньована версія автомобіля для голови Католицької церкви заснована на автомобілях Mercedes ML .
M-клас для кожного
КОРОТКІ ФАКТИ
1. Mercedes-Benz ML550 оснащується 4.6L твін-турбо двигуном внутрішнього згоряння, потужністю 402 к.с. і максимальним обертовим моментом 600нм.
2. Витрата палива: 16,8л / 100км -місто, 11,8л / 100км - шосе.
3. Базова ціна ML550 4MATIC - 4,100,000 рублів.
4. Автомобіль використовується в тест-драйві коштував 4,578,816 рублів.
Мерседес M-класу хороший повноцінний кросовер, який вписується між невеликим кросовером GLK і великим 7-ми місцевим GL-класом. ML розрахований на 5-ти пасажирів і пропонується з широким списком різних додаткових опцій і комплектацій.
Базова модель оснащена 3.5 літровим шестіціліндрованним бензиновим двигуном, потужністю 302 к.с. У дизельних моторів (BlueTEC) варто звернути увагу на крутний момент, який становить 617Нм. Також є заряджена версія кросоверів AMG, потужність яких становить 518 к.с.
Між модельних версій Mercedes-Benz ML BlueTEC і AMG знаходиться модель ML550. Ця модель оснащена потужним і вибуховим V8 4.6 літровим мотором з двома турбінами. Потужність двигуна становить 402 к.с., а максимальний крутний момент 600нм.
Це гідравлічний еквівалент річки Міссісіпі, яку ніхто не зможе зупинити. Потужність і плавне перемикання 7-ми ступінчастою автоматичною коробки передач дасть можливість відчути непередавані враження від управління позашляховиком.
Базова ціна Mercedes ML350 складає 2,950,000 рублів. В огляді, який ми представляємо, приймати участь ML550 (USA) c базовою ціною 4,100,000 рублів. Плюс на автомобілі, в якості додаткових опції було встановлено наступні обладнання: пневматична підвіска (58,300 рублів), пакет позашляховика (53,000 рублів), Система динамічної стабілізації підвіски ACTIVE CURVE (213,516 рублів) і додатковий пакет розкоші P01 вартістю 154,000 рублів.
інтер'єр шедевр
Інтер'єр автомобіля ML550 виглядає значно багатшими, ніж Сикстинська капела у Ватикані. Можна стверджувати, що Адам не був, а сам Бог доклав свою руку і створив салон цього позашляховика. Так майже кожна деталь салону покрита дорогою шкірою шоколадно-коричнево відтінку.
Передні сидіння автомобіля схожі на царські трони. Але і задні сидіння, також по стилю, не поступаються переднім за винятком того, що для задніх пасажирів все більш традиційно. За рахунок прорізів задніх дверей посадка на задні сидіння не дуже зручна.
Зовнішній багатий вигляд салону ML550 досягнуто, завдяки дорогою обробці, в рамках додаткового пакета опції "Designo". Якщо комусь не подобається коричнева шкіряна обробка салону, то Німецька компанія пропонує обробку салону в чорній кольоровій гаммі, в фарфоровому білому кольорі в сірому і синім виконанні.
Потужність і керованість
Позашляховик ML550, завдяки 402 к.с. є дуже потужним автомобілем. Звичайно, є більш потужна AMG, у якій на 100 к.с. більше, але для більшості водіїв буде досить і ML550, щоб відчути себе за кермом надпотужного автомобіля. У порівнянні з AMG, 550 Мерседес має той же звук вихлопу, практично та ж динаміка. Єдина відмінність це в потужності і в максимальному моменті, що крутить.
Офіційні дані виробника вказують, що ML550 споживає 16,8л / 100км в міському режимі і 11,8л / 100км в заміському режимі. У змішаному режимі виходить 14,7 літрів на 100 кілометрів шляху. Але під час тест-драйву витрата палива значно відрізнявся від заявленого. Так в змішаному циклі витрата палива склав 17л / 100км. Якщо хтось думає, що на цьому автомобілі можна буде заощадити на паливі, за рахунок плавної і помірної їзди, то це не так.
Дивіться також: Виробники занижують витрата палива автомобілів
Але, що хотіти від цього швидкого автомобіля. За задоволення управляти потужною автомашиною, треба платити.
Керованість Mercedes ML на висоті, але не дає сильного захоплення. Ні, інженери Німецькій компанії попрацювали на славу, створивши цей позашляховик надійним і якісним. На висоті все і підвіска і рульове управління. Але під час випробувань експертам здалося, що автомобіль веде себе по керованості кілька стримано, ніж хотілося б. Причому при перемиканні в спортивний режим, не відчувається якась різниця.
Варто звернути увагу ще на один істотний мінус, який дуже дратує в цьому автомобілі. це система старт-стоп двигуна . Коли ви їсте на малих обертах, система може автоматично відключити роботу декількох циліндрів двигуна, щоб заощадити паливо. І якщо вам необхідно з малих оборотів різко розігнатися, то відразу це не вийде. Наприклад, при русі на невеликій швидкості при натисканні на педаль газу, нічого не відбувається. При повторному натисненні педалі газу, автомобіль реагує, але частіше обороти підвищуються на багато більше, ніж було необхідно.
Аналогічна ситуація складається і при зупинках на світлофорах і т.п.
Подібна поведінка автомобіля такого класу пригнічує. Адже коли, необхідно різко розігнатися, то відразу це не виходить, що дуже засмучує і дратує. Сподіваємося компанія Мерседес змінить систему стоп-старт в цьому автомобілі.
прохідність
Що стосується позашляхових якостей, то звичайно це не Jeep Wrangler, але все ж це не традиційний кросовер. Але і для сильного бездоріжжя цей автомобіль не схожий.
Автомобіль, який брав участь в тест-драйві був оснащений регульованою пневматичною підвіскою, системою Hill Descent, яка допомагає при спуску з гори, багато користувачів системою дорожніх умов, при яких автомобіль налаштовується в залежності від погоди (дощ, сніг, бруд, пісок), також була встановлена система для буксирування та система, за допомогою якої автомобіль починає працювати на низьких оборотах, коли автомобіль їде по бруду і бездоріжжю.
Але треба бути реалістом у 99,8 відсотків випадків автомобіль призначений для їзди по асфальту. Та й в житті для більшості з нас такий автомобіль використовувався б для поїздок за традиційними дорогах. Максимум в 2 відсотків випадків автомобіль виїжджав би на ґрунтову дорогу або траву.
ПІДСУМОК
Якщо Ви хочете розкішний позашляховик для поїздок в місті і за місто і можете дозволити собі пакет додаткової розкоші "Designo", то цей автомобіль заслуговує уважного розгляду для покупки. Додаткові опції Mercedes-Benz ML550 перетворюють цей позашляховик в дорогий і розкішний Королівський автомобіль.
Але якщо Ви хочете більше драйву, при старті з місця, більш високі обороти і спортивний характер розгону і керованості, то варто розглянути конкуруючу Німецьку марку Porsche Cayenne. Для любителів спортивного драйву цей позашляховик підходить більше.
Звичайно, Mercedes ML обраний, в якості основи для автомобіля Глави Римської церкви не спроста. Це і надійність, якість і багато іншого. Але пам'ятайте, що є ще інші автомобілі, ні чим не поступаються за характеристиками і надійності Мерседесу .