Наша сеть партнеров Banwar
Продажі іномарок класу люкс, на відміну від бюджетних автомобілів, в Україні тільки ... ростуть
Імпортні автомобілі в Україні в наступному році подорожчають ще більше. Уряд планує ввести додатковий збір для імпортерів в розмірі 5 відсотків від вартості авто. Також в Кабміні мають намір ускладнити життя покупцям недорогих старих мікроавтобусів і фургонів, які ввозять з Європи як вантажні машини (без сплати акцизу), а потім переобладнують в легковика. Тепер цю лазівку, якою в Україні масово користуються АВТОПЕРЕГОННИКИ, перекриють. При переоформленні автомобіля акциз все одно доведеться платити. (Нагадаємо, що норму про сплату акцизу при переобладнанні прибрали з Податкового кодексу в квітні 2014 року, щоб «допомогти розвитку малого бізнесу».)
Мало того, на вантажні авто теж введуть акциз, зробивши економічно невигідною поставку в Україну комерційної техніки старше восьми років. Це призведе до суттєвого подорожчання машин такого класу.
У Кабміні підготували сюрприз і для заможних автовласників. Додатковим податком «на розкіш» обкладуть машини віком до п'яти років з дизельними двигунами об'ємом понад 2,5 літра і бензиновими - об'ємом понад 3 літрів. Планується, що господарі таких автомобілів будуть платити по 25 тисяч гривень на рік! Однак, на думку експертів, ініціатива носить досить популістський характер: відштовхуватися від об'єму двигуна, щоб визначити, чи є машина розкішшю чи ні, - абсурд. Скажімо, в число розкішних може не потрапити новенький Mercedes з невеликим мотором вартістю 60 тисяч доларів. Тим часом за п'ятирічний корейський джип ціною 20-25 тисяч доларів платити податок доведеться. Так що велика ймовірність того, що ідею направлять на доопрацювання, а потім успішно «спустять на гальмах», як уже неодноразово траплялося раніше.
Тим часом на українському авторинку дійсно складається парадоксальна ситуація. Продажі недорогих автомобілів рекордно впали, а ось в сегменті класу люкс в кінці осені спостерігалося несподіване пожвавлення. На думку експертів, багато заможних людей змінюють автомобілі, незалежно від економічної ситуації в країні. Крім того, нові чиновники, які прийшли до влади в цьому році, активно конвертують зароблені кошти в оновлення автопарку.
«У столиці хтось - за нашою інформацією, це депутат - відразу після виборів прикупив у" сірого "дилера новий Rolls-Royce Wraith, заплативши за нього близько 500 тисяч доларів, - повідомляє автопортал topgir.com.ua . - Це найшвидший "Роллс-Ройс" в історії марки ».
Дайте відповідь на це Rolls-Royce Wraith за 500 тисяч доларів належить, за деякими даними, одному з народних обранців
Як і раніше непогано почувають себе і співробітники іноземних компаній. Наприклад, журналісти того ж автопорталу помітили в столиці приголомшливий американський суперкар Chevrolet Corvette Stingray.
«Корвет» оснащений 6,2-літровим двигуном V8, що розвиває 466 кінських сил потужності, - розповідають експерти topgir.com.ua. - Розгін до «сотні» - 3,8 секунди. Так що навіть і не намагайтеся грати з цим авто на світлофорі. Власник «Корвета» попросив нас не називати його імені. Можемо лише сказати, що він не належить до числа політичних мажорів. Він займає досить високу посаду у великій іноземній компанії, тому може дозволити собі таку машину завдяки зарплати. Це вже далеко не перший американський автомобіль в його гаражі, зате самий новий ".
* Суперкар Chevrolet Corvette Stingray - далеко не перший автомобіль в гаражі співробітника великої іноземної компанії
Але найбільше вразив експертів найдорожчий серійний позашляховик в світі - тривісний Mercedes-Benz G63 6Х6 AMG - унікальний автомобіль, який проектувався спеціально для арабських шейхів. Ціна моделі - 500 тисяч доларів.
«Наше джерело повідомляє, що" кубик "належить 27-річному Михайлу на прізвисько Казах, синові казахського нафтового магната і за сумісництвом чоловіка киянки, яка свого часу фотографувалася для глянцевого журналу XXL», - коментує автопортал.
* Тривісний Mercedes-Benz G63 6Х6 AMG - найдорожчий серійний позашляховик в світі
Читайте нас в Telegram-каналі , Facebook і Twitter